Groetjes terug!quote:Op zondag 1 januari 2023 15:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wens je veel cavia geluk in 2023!
Wij kijken naar de fantastisch quiz van Arjan ...quote:Op zondag 1 januari 2023 15:29 schreef AllesKaputt het volgende:
Viaplayers missen deze donderspeech?
Ja wel, dit was gewoon schattig. Gurney is gewoon moker kutquote:Op zondag 1 januari 2023 15:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit was niet zó tenenkrommend als Gurney die afgelopen jaar Sweet Caroline zong op het podium.
Maar heel veel scheelt het ook niet.
Koffie valt altijd mokerkut bij brak. Ook reeds besproken al.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:30 schreef Ronzz het volgende:
Ik ga maar eens thee proberen. Kijken of dat beter valt dan koffie
Deed een Louisje/Adolfjequote:Op zondag 1 januari 2023 15:30 schreef Mani89 het volgende:
Maar Dimi had weer even een manische episode? Vreemde jongen blijft het.
Hij deed alsof hij wereldkampioen was. Microfoon afgepakt en hele preek voor publiekquote:Op zondag 1 januari 2023 15:30 schreef Mani89 het volgende:
Maar Dimi had weer even een manische episode? Vreemde jongen blijft het.
Rooibos? @KingRolandquote:Op zondag 1 januari 2023 15:30 schreef Ronzz het volgende:
Het was een beetje gek.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij deed alsof hij wereldkampioen was. Microfoon afgepakt en hele preek voor publiek
Jaquote:Op zondag 1 januari 2023 15:29 schreef AllesKaputt het volgende:
Viaplayers missen deze donderspeech?
Dan niet joh, jezusquote:Op zondag 1 januari 2023 15:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, nee, geen sorry. Ik klonk wat te kort af.
Ik ga je voorbeeld volgenquote:Op zondag 1 januari 2023 15:30 schreef Ronzz het volgende:
Totaal bezopen met 6-1 eraf tegen die krijsende downie.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:32 schreef Szura het volgende:
Hij viert alsof hij al kampioen is
Die halve finale kunnen we schriftelijk afdoen
Oke we zijn gewoon vriendjesquote:Op zondag 1 januari 2023 15:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik bedoel het allemaal helemaal niet gemeen of stom
Wat gaat ie dan allemaal met je uitrichten in z'n SM-kelder?quote:Op zondag 1 januari 2023 15:28 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik heb geen zin in Prive-Clemens. Had die onzin nu gedaan i.p.v. Smith
Ik was niet echt brak maar die koffie heeft t juist slechter gemaakt. Da’s redelijk kut.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Koffie valt altijd mokerkut bij brak. Ook reeds besproken al.
Hee maxiquote:Op zondag 1 januari 2023 15:33 schreef maxi-mus het volgende:
Wat een vervelende teringlul is dit toch.
DIRKEDquote:Op zondag 1 januari 2023 15:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Totaal bezopen met 6-1 eraf tegen die krijsende downie.
Gemberthee werkt goed tegen een kater en misselijkheid.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:33 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Ik was niet echt brak maar die koffie heeft t juist slechter gemaakt. Da’s redelijk kut.
Nog tips voor een smaakje?
De beste wensen terug!quote:Op zondag 1 januari 2023 15:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hee maxi
Beste wensen nog ouwe reus en gezellig dat je er bent
Geen pickwick.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:33 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Ik was niet echt brak maar die koffie heeft t juist slechter gemaakt. Da’s redelijk kut.
Nog tips voor een smaakje?
Best of the best flashbacksquote:Op zondag 1 januari 2023 15:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ twitter ]
Dit is na zijn hele preek voor publiek, die staat er niet bij. Delusional.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |