quote:01 Jan
13:45
D. Van den Bergh
Jonny Clayton
15:30
Michael Smith
Stephen Bunting
20:45
Gerwyn Price
Gabriel Clemens
22:30
Michael van Gerwen
Chris Dobey
1, 2, 4, 5, 7 en nog wat geloof ik.quote:Op zondag 1 januari 2023 14:44 schreef heywoodu het volgende:
Huh, we hadden na set vier toch ook al pauze?
Dus 1 set, 1 set, 2 sets, 1 set. Wat een raar schema.
“Terug naar de basis!”quote:Op zondag 1 januari 2023 14:47 schreef Gehrman het volgende:
Wat een nonsens elke keer over de vorm van die pijlen
Lekker stranden in de halve finale dan maar.quote:Op zondag 1 januari 2023 14:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geen kampioensniveau dit overigens
Man man man. Er mag wel een wat langer stuk tussen zitten, zodat je op een gegeven moment wel een beetje het gevoel gaat krijgen dat we écht gaan beginnen. In plaats van steeds korte stukjes.quote:Op zondag 1 januari 2023 14:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
1, 2, 4, 5, 7 en nog wat geloof ik.
quote:Op zondag 1 januari 2023 14:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Man man man. Er mag wel een wat langer stuk tussen zitten, zodat je op een gegeven moment wel een beetje het gevoel gaat krijgen dat we écht gaan beginnen. In plaats van steeds korte stukjes.
Ja nu ga je steeds in die pauzes wat anders doen en kijken en ineens is het dan afgelopenquote:Op zondag 1 januari 2023 14:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Man man man. Er mag wel een wat langer stuk tussen zitten, zodat je op een gegeven moment wel een beetje het gevoel gaat krijgen dat we écht gaan beginnen. In plaats van steeds korte stukjes.
Dit is heel erg waarquote:Op zondag 1 januari 2023 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nu ga je steeds in die pauzes wat anders doen en kijken en ineens is het dan afgelopen
True, maar bedenk je wel dat je van de binnenkant van D20 naar D10 gaat, en binnenkant D10 al naar D5. En dat is niet prettig. Kom je sneller op een oneven getal uit. Dat probleem heb je bij D16 niet, daarom is die zo populair. Taylor ging echt altijd naar D16 toe.quote:Op zondag 1 januari 2023 14:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik zou toch liever in de d20 gooien dan de d16
Ja, nou, preciesquote:Op zondag 1 januari 2023 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nu ga je steeds in die pauzes wat anders doen en kijken en ineens is het dan afgelopen
Want?quote:Op zondag 1 januari 2023 14:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het verbaast me wel dat je voor de Belg bent
Lukt me vaak zat!quote:
Ik ben al blij als alle drie de pijlen het bord kan rakenquote:
Kijken naar deze pot gaat daar niet bij helpenquote:
Echt, hoe krijgen mensen dat in hemelsnaam weg met een kater. Ik zit in die situatie (nu gelukkig niet) al een uur naar een stukje brood te kijken, wachtend op een moment dat ik dapper genoeg ben om het te proberen.quote:
Ik schakel nu net in, het is niet wat?quote:Op zondag 1 januari 2023 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijken naar deze pot gaat daar niet bij helpen
Ligt wel altijd een beetje aan hoe erg de kater is.quote:Op zondag 1 januari 2023 14:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Echt, hoe krijgen mensen dat in hemelsnaam weg met een kater. Ik zit in die situatie (nu gelukkig niet) al een uur naar een stukje brood te kijken, wachtend op een moment dat ik dapper genoeg ben om het te proberen.
Nee we wachten even op het "nu gaat het beginnen" moment. ALS dat nog gaat komen.quote:Op zondag 1 januari 2023 14:58 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik schakel nu net in, het is niet wat?
Heeeeeel veel alcohol met vriendenquote:
Als het zo erg is kun je beter beginnen met een slokje vette vloeistof. Brengt de maag tot rust. Het beste is koffiemelk maar volle melk doet het ook wel.quote:Op zondag 1 januari 2023 14:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Echt, hoe krijgen mensen dat in hemelsnaam weg met een kater. Ik zit in die situatie (nu gelukkig niet) al een uur naar een stukje brood te kijken, wachtend op een moment dat ik dapper genoeg ben om het te proberen.
Lekker.quote:Op zondag 1 januari 2023 14:59 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Heeeeeel veel alcohol met vrienden![]()
Eerst bij vrienden thuis, toen in een weiland waar ze carbid schieten waren en vervolgens weer bij ons thuis. Begonnen om 13:00, gaan slapen om 04:00
Dan ben je te ver heenquote:Op zondag 1 januari 2023 14:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is zeker geil.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:00 schreef DeeBee het volgende:
Tongpiercing, dit is geil @:de_boswachter
Hartige meuk met cola is enige dat helpt bij hangovers!quote:Op zondag 1 januari 2023 14:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Echt lelijk ook, maar goed dat ter zijde.quote:
Ja, ik had een lichte vandaag, dan krijg ik wel een boterhammetje en wat gekookte eitjes enzo weg en gedurende de dag gaat het rap beter, maar als ik'm echt goed heb zitten (zelden, gelukkig) komt er helemaal niks in hoor. Slokje voor slokje water drinken, omdat het bij twee slokjes achter elkaar al bijna fout gaat danquote:Op zondag 1 januari 2023 14:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ligt wel altijd een beetje aan hoe erg de kater is.
Zekers, lekker ordinair.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:00 schreef DeeBee het volgende:
Tongpiercing, dit is geil @:de_boswachter
Ben aan het gourmettenquote:Op zondag 1 januari 2023 14:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In ieder geval de breek.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Begint toch een leuke wedstrijd te worden toch?
Klinkt als mijn dag.quote:Op zondag 1 januari 2023 14:59 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Heeeeeel veel alcohol met vrienden![]()
Eerst bij vrienden thuis, toen in een weiland waar ze carbid schieten waren en vervolgens weer bij ons thuis. Begonnen om 13:00, gaan slapen om 04:00
Volgens mij is het enige dat echt helpt gewoon zorgen dat je beetje bij beetje wat meer gaat drinken en eten en verder vooral wachten tot de volgende dagquote:Op zondag 1 januari 2023 15:01 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Hartige meuk met cola is enige dat helpt bij hangovers!
Hier had jij prima bij gepast vriendquote:Op zondag 1 januari 2023 15:02 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Klinkt als mijn dag.
En toch was ik er niet.
Wees gerust, Clayton gaat hem gewoon over de streep sleuren.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
De beste wedstrijd die ik dit jaar heb gezien
nou nou nouquote:Op zondag 1 januari 2023 15:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jij kijkt Bij De Belgquote:Op zondag 1 januari 2023 15:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gewoon je maag overvallen. Fors erin beuken met een pizza of vette frieten.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij is het enige dat echt helpt gewoon zorgen dat je beetje bij beetje wat meer gaat drinken en eten en verder vooral wachten tot de volgende dag
jij ook dusquote:
Vroegah mooie tijden met carbid schietenquote:Op zondag 1 januari 2023 15:03 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Hier had jij prima bij gepast vriend
quote:
Ja, dat zijn wel de echtequote:Op zondag 1 januari 2023 15:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, ik had een lichte vandaag, dan krijg ik wel een boterhammetje en wat gekookte eitjes enzo weg en gedurende de dag gaat het rap beter, maar als ik'm echt goed heb zitten (zelden, gelukkig) komt er helemaal niks in hoor. Slokje voor slokje water drinken, omdat het bij twee slokjes achter elkaar al bijna fout gaat dan
Koffie krijg ik er ook niet in bij een kater - zelfs niet bij een lichte.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, dat zijn wel de echteEn dan uiteindelijk een hapje van iets lichtst, halverwege de dag. Appeltje ofzo.
Hier sneuvelt altijd eerst de sterke koffie, die zet ik dan slapper.Nog meer kater = helemaal geen koffie.
Volgens mij heb ik mijn maag gisteren al overvallenquote:Op zondag 1 januari 2023 15:04 schreef Perox het volgende:
[..]
Gewoon je maag overvallen. Fors erin beuken met een pizza of vette frieten.
Stoer hoorquote:Op zondag 1 januari 2023 15:06 schreef Lonaa het volgende:
Ik had overigens geen kater vanochtend.
Was ik wel content over, vond ook wel dat ik er genoeg gehad heb de afgelopen tijd.
We halen er een expert bij @Neef_Wuppiequote:Op zondag 1 januari 2023 15:06 schreef Lonaa het volgende:
Was ik wel content over, vond ook wel dat ik er genoeg gehad heb de afgelopen tijd.
Nee ik ook niet. Ook bijzonder weinig gedronken gisteren. Bier smaakte me gewoon niet dus maar weer teruggeschakeld naar Spa.quote:
Hier ook geen kater - gewoon een glaasje champagne voor de vorm, verder is het dry January voor mij. Wel weinig slaap dus een beetje uitrusten met dartsen.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:06 schreef Lonaa het volgende:
Waar hang je uitquote:Op zondag 1 januari 2023 15:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Inmiddels is het eerste terrasje in de zon gesignaleerd.
We gaan een biertje bestellen @:caland @:neef_wuppie
De opmerking was niet onaardig bedoeld.quote:
Er ging hier best wat alcohol in maar wel over flinke tijdsspanne en niet in hoog tempo.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:07 schreef Perox het volgende:
[..]
Hier ook geen kater - gewoon een glaasje champagne voor de vorm, verder is het dry January voor mij. Wel weinig slaap dus een beetje uitrusten met dartsen.
Bierfestival?quote:Op zondag 1 januari 2023 15:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Er ging hier best wat alcohol in maar wel over flinke tijdsspanne en niet in hoog tempo.
Geen dry january want bierfestival over 2 weken. Wel even 2 tandjes minder de kroeg in de komende tijd.
De wedstrijd?quote:
Hier moest ik bij zijn.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Is uitverkocht![]()
Ieder jaar winterbierenfestival.
Donderdag weer fit.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:07 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
We halen er een expert bij @:Neef_Wuppie
Dan maar nakken!quote:Op zondag 1 januari 2023 15:09 schreef Ronzz het volgende:
Dry januari heb ik vorig jaar (op een dag na) gehaald.
Met die lockdown was dat ook niet super moeilijk :’)
Dit jaar wel even paar weekendjes rust maar ook weer veel feestjes eind januari. Onmogelijke opgave om daar niet te kunnen buizen.
Ik voorzie wel diep in de nacht + flinke kater de volgende dag. En eventueel een naborrel met mijn escalatieduivel.quote:
quote:Op zondag 1 januari 2023 15:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Die is tot aan de finale wakker.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:07 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
We halen er een expert bij @:Neef_Wuppie
Hahah op een feestje van familie misschien niet heel verstandig.quote:
yup.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
De winnaar hiervan tegen MVG/Dobey?
krijgen we een België - Nederlandquote:
Ik zie nog geen reden om niet te gaanquote:Op zondag 1 januari 2023 15:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik voorzie wel diep in de nacht + flinke kater de volgende dag. En eventueel een naborrel met mijn escalatieduivel.
Ik vind dat een prima plan.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:15 schreef Perox het volgende:
Dimitri heeft plannen om dit af te ronden.
Dimitri wint eigenlijk nooit van van Gerwen, dus dat zou een lastig potje zijn. We hopen op een sensatie van Dobey.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
De winnaar hiervan tegen MVG/Dobey?
MVG had zoveel praatjes tijdens zijn laatste interview dat hij er wel af zal gaan tegen Dobeyquote:Op zondag 1 januari 2023 15:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
krijgen we een België - Nederland?
Oh je kunt er niet gewoon heen of zoquote:Op zondag 1 januari 2023 15:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Is uitverkocht![]()
Ieder jaar winterbierenfestival.
Clayton heeft plannen om de bus te halen.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:15 schreef Perox het volgende:
quote:Op zondag 1 januari 2023 15:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dimitri wint eigenlijk nooit van van Gerwen, dus dat zou een lastig potje zijn. We hopen op een sensatie van Dobey.
Prima. Als het maar voorbij isquote:Op zondag 1 januari 2023 15:15 schreef Perox het volgende:
Het zou om meerdere redenen mokeronverstandig zijn, met die escalatieduivel, maar ja.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:15 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Ik zie nog geen reden om niet te gaan
Escalatieduivel maakt me nieuwsgierig maar daar hebben we het al eens over gehad.
Dat zie ik eigenlijk niet gebeuren.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dimitri wint eigenlijk nooit van van Gerwen, dus dat zou een lastig potje zijn. We hopen op een sensatie van Dobey.
Dan juist nakken!quote:Op zondag 1 januari 2023 15:13 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Hahah op een feestje van familie misschien niet heel verstandig.
Of juist wel, dan kan ik m’n neefjes er misschien eens uitzuipen
Nou gaat ie alsnog verliezenquote:Op zondag 1 januari 2023 15:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die leg moest dimi altijd winnen
Ik geef Dobey meer kans tegen vGerwen dan Dimitri, in ieder geval. Maar Clayton is ook nog niet klaar zo te zien.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zie ik eigenlijk niet gebeuren.
De fuck is een escalatieduivel?quote:Op zondag 1 januari 2023 15:15 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Ik zie nog geen reden om niet te gaan
Escalatieduivel maakt me nieuwsgierig maar daar hebben we het al eens over gehad.
Eerst nog even naar de kerk he braaferdquote:Op zondag 1 januari 2023 15:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ga straks café in. Lekker de Club 2000 vingeren
Alleen de teen van Casillasquote:
Hoi, de beste wensen!quote:
18 tot 22u. Dan zit ik er net lekker in en is het al afgelopen :’) dat handle ik niet en moet ik wel ergens afteren..quote:Op zondag 1 januari 2023 15:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het zou om meerdere redenen mokeronverstandig zijn, met die escalatieduivel, maar ja.![]()
Ik weet niet of er nog kaarten zijn though. De avondsessie is volgens mij uitverkocht. Dan ga ik.
Was je niet eerder aanwezig omdat je een kater hebt of omdat je Dimitri graag overslaat?quote:
Zulke personen kennen @Ronzz en ik ook, dat noemen ze bij ons “de vriendengroep”quote:Op zondag 1 januari 2023 15:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Iemand met wie het altijd uit de hand loopt.
Om 22u gewoon door naar de normale kroeg toch. Die gaat om 4 uur dicht.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:21 schreef Ronzz het volgende:
[..]
18 tot 22u. Dan zit ik er net lekker in en is het al afgelopen :’) dat handle ik niet en moet ik wel ergens afteren..
Savonds helaas uitverkocht indd.
Ik lag om 1 uur in mijn bed en om half 2 te pittenquote:Op zondag 1 januari 2023 15:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Was je niet eerder aanwezig omdat je een kater hebt of omdat je Dimitri graag overslaat?
Nogal ja, als je al buiten de boel gooit is de kans dat je niet meer naar D16 kan alsnog 40/60.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:20 schreef wimderon het volgende:
Sjaak, je bent nu aan het mierenneuken.
Hahahaha Wijzijnblijkbaarwelleukquote:Op zondag 1 januari 2023 15:21 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Zulke personen kennen @:ronzz en ik ook, dat noemen ze bij ons “de vriendengroep”
Dan heb ik slecht nieuws voor je wat betreft Dimitriquote:Op zondag 1 januari 2023 15:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik lag om 1 uur in mijn bed en om half 2 te pitten
Nog wat familie bezocht
Ja, nah, deze is wel een geval apart. Ook niet per se heel goed voor ons beide leve(n)(r)s.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:21 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Zulke personen kennen @:ronzz en ik ook, dat noemen ze bij ons “de vriendengroep”
Ja dat is een beetje jammerquote:Op zondag 1 januari 2023 15:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan heb ik slecht nieuws voor je wat betreft Dimitri
Heet jij Oscar en woon je in een vuilnisbak?quote:Op zondag 1 januari 2023 15:23 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben gister om 19:15 gaan slapen, rond 0:00 wakker geworden om iedereen een ellendig nieuwjaar te wensen en weer verder gaan slapen.
Gelukkig nieuwjaar Mani! Dat je nog vele baits mag neerleggenquote:Op zondag 1 januari 2023 15:23 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben gister om 19:15 gaan slapen, rond 0:00 wakker geworden om iedereen een ellendig nieuwjaar te wensen en weer verder gaan slapen.
Gelukkig ben ik wel Dimitri-supporter en gezien onze goede vriendschap gun je mij dit vastquote:
Het is inderdaad niet dat ik nou heel erg veel met Clayton hebquote:Op zondag 1 januari 2023 15:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik wel Dimitri-supporter en gezien onze goede vriendschap gun je mij dit vast
Is dat nog steeds 4u? Bij ons 5 en sommige kroegjes nog later wanneer de lampen uitgaan. Dan is het eigenlijk ook tijd om naar huis te gaan.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Om 22u gewoon door naar de normale kroeg toch. Die gaat om 4 uur dicht.
Slijmbalquote:Op zondag 1 januari 2023 15:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik wel Dimitri-supporter en gezien onze goede vriendschap gun je mij dit vast
Het is al afgelopen maniquote:Op zondag 1 januari 2023 15:25 schreef Mani89 het volgende:
D18 AIDS
SPLITTEN SPLITTEN SPLITTEN SPLITTEN SPLITTEN SPLITTEN
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 1 januari 2023 15:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dag moeder
wahahahahhahaquote:
HAHAHAHAHAquote:
Er was er wel altijd 1 die tot 5 open was maar sinds kerona doen ze dat niet meer. Dat is opzich geen slecht idee ook.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:25 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Is dat nog steeds 4u? Bij ons 5 en sommige kroegjes nog later wanneer de lampen uitgaan. Dan is het eigenlijk ook tijd om naar huis te gaan.
Hier gaan een paar biertje in straks moederquote:Op zondag 1 januari 2023 15:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dag moeder
@El-Stinhoquote:Op zondag 1 januari 2023 15:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
JAAAAA DIMITRIKONING
Het is onze hype gelukt @:alphaphilippe ofzo
Gerrit Jan van D?quote:
Oh we gaan weer deze kant op. Ok.quote:
Oke sorryquote:Op zondag 1 januari 2023 15:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh we gaan weer deze kant op. Ok.
Ik wil graag dat het functioneert.
Ik wens je veel cavia geluk in 2023!quote:Op zondag 1 januari 2023 15:23 schreef Mani89 het volgende:
Dit wordt een toespraak van een half uur.quote:
WIR SIND DIE BESTENquote:Op zondag 1 januari 2023 15:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit wordt een toespraak van een half uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |