Ja, nah, deze is wel een geval apart. Ook niet per se heel goed voor ons beide leve(n)(r)s.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:21 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Zulke personen kennen @:ronzz en ik ook, dat noemen ze bij ons “de vriendengroep”

Ja dat is een beetje jammerquote:Op zondag 1 januari 2023 15:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan heb ik slecht nieuws voor je wat betreft Dimitri

Heet jij Oscar en woon je in een vuilnisbak?quote:Op zondag 1 januari 2023 15:23 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben gister om 19:15 gaan slapen, rond 0:00 wakker geworden om iedereen een ellendig nieuwjaar te wensen en weer verder gaan slapen.

Gelukkig nieuwjaar Mani! Dat je nog vele baits mag neerleggenquote:Op zondag 1 januari 2023 15:23 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben gister om 19:15 gaan slapen, rond 0:00 wakker geworden om iedereen een ellendig nieuwjaar te wensen en weer verder gaan slapen.

Gelukkig ben ik wel Dimitri-supporter en gezien onze goede vriendschap gun je mij dit vastquote:

Het is inderdaad niet dat ik nou heel erg veel met Clayton hebquote:Op zondag 1 januari 2023 15:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik wel Dimitri-supporter en gezien onze goede vriendschap gun je mij dit vast

Is dat nog steeds 4u? Bij ons 5 en sommige kroegjes nog later wanneer de lampen uitgaan. Dan is het eigenlijk ook tijd om naar huis te gaan.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Om 22u gewoon door naar de normale kroeg toch. Die gaat om 4 uur dicht.

Slijmbalquote:Op zondag 1 januari 2023 15:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik wel Dimitri-supporter en gezien onze goede vriendschap gun je mij dit vast

Het is al afgelopen maniquote:Op zondag 1 januari 2023 15:25 schreef Mani89 het volgende:
D18 AIDS
SPLITTEN SPLITTEN SPLITTEN SPLITTEN SPLITTEN SPLITTEN

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |