Hoi, de beste wensen!quote:
18 tot 22u. Dan zit ik er net lekker in en is het al afgelopen :’) dat handle ik niet en moet ik wel ergens afteren..quote:Op zondag 1 januari 2023 15:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het zou om meerdere redenen mokeronverstandig zijn, met die escalatieduivel, maar ja.![]()
Ik weet niet of er nog kaarten zijn though. De avondsessie is volgens mij uitverkocht. Dan ga ik.
Was je niet eerder aanwezig omdat je een kater hebt of omdat je Dimitri graag overslaat?quote:
Zulke personen kennen @Ronzz en ik ook, dat noemen ze bij ons “de vriendengroep”quote:Op zondag 1 januari 2023 15:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Iemand met wie het altijd uit de hand loopt.
Om 22u gewoon door naar de normale kroeg toch. Die gaat om 4 uur dicht.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:21 schreef Ronzz het volgende:
[..]
18 tot 22u. Dan zit ik er net lekker in en is het al afgelopen :’) dat handle ik niet en moet ik wel ergens afteren..
Savonds helaas uitverkocht indd.
Ik lag om 1 uur in mijn bed en om half 2 te pittenquote:Op zondag 1 januari 2023 15:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Was je niet eerder aanwezig omdat je een kater hebt of omdat je Dimitri graag overslaat?
Nogal ja, als je al buiten de boel gooit is de kans dat je niet meer naar D16 kan alsnog 40/60.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:20 schreef wimderon het volgende:
Sjaak, je bent nu aan het mierenneuken.
Hahahaha Wijzijnblijkbaarwelleukquote:Op zondag 1 januari 2023 15:21 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Zulke personen kennen @:ronzz en ik ook, dat noemen ze bij ons “de vriendengroep”
Dan heb ik slecht nieuws voor je wat betreft Dimitriquote:Op zondag 1 januari 2023 15:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik lag om 1 uur in mijn bed en om half 2 te pitten
Nog wat familie bezocht
Ja, nah, deze is wel een geval apart. Ook niet per se heel goed voor ons beide leve(n)(r)s.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:21 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Zulke personen kennen @:ronzz en ik ook, dat noemen ze bij ons “de vriendengroep”
Ja dat is een beetje jammerquote:Op zondag 1 januari 2023 15:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan heb ik slecht nieuws voor je wat betreft Dimitri
Heet jij Oscar en woon je in een vuilnisbak?quote:Op zondag 1 januari 2023 15:23 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben gister om 19:15 gaan slapen, rond 0:00 wakker geworden om iedereen een ellendig nieuwjaar te wensen en weer verder gaan slapen.
Gelukkig nieuwjaar Mani! Dat je nog vele baits mag neerleggenquote:Op zondag 1 januari 2023 15:23 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben gister om 19:15 gaan slapen, rond 0:00 wakker geworden om iedereen een ellendig nieuwjaar te wensen en weer verder gaan slapen.
Gelukkig ben ik wel Dimitri-supporter en gezien onze goede vriendschap gun je mij dit vastquote:
Het is inderdaad niet dat ik nou heel erg veel met Clayton hebquote:Op zondag 1 januari 2023 15:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik wel Dimitri-supporter en gezien onze goede vriendschap gun je mij dit vast
Is dat nog steeds 4u? Bij ons 5 en sommige kroegjes nog later wanneer de lampen uitgaan. Dan is het eigenlijk ook tijd om naar huis te gaan.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Om 22u gewoon door naar de normale kroeg toch. Die gaat om 4 uur dicht.
Slijmbalquote:Op zondag 1 januari 2023 15:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik wel Dimitri-supporter en gezien onze goede vriendschap gun je mij dit vast
Het is al afgelopen maniquote:Op zondag 1 januari 2023 15:25 schreef Mani89 het volgende:
D18 AIDS
SPLITTEN SPLITTEN SPLITTEN SPLITTEN SPLITTEN SPLITTEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |