Hoi, de beste wensen!quote:
18 tot 22u. Dan zit ik er net lekker in en is het al afgelopen :’) dat handle ik niet en moet ik wel ergens afteren..quote:Op zondag 1 januari 2023 15:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het zou om meerdere redenen mokeronverstandig zijn, met die escalatieduivel, maar ja.![]()
Ik weet niet of er nog kaarten zijn though. De avondsessie is volgens mij uitverkocht. Dan ga ik.
Was je niet eerder aanwezig omdat je een kater hebt of omdat je Dimitri graag overslaat?quote:
Zulke personen kennen @Ronzz en ik ook, dat noemen ze bij ons “de vriendengroep”quote:Op zondag 1 januari 2023 15:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Iemand met wie het altijd uit de hand loopt.
Om 22u gewoon door naar de normale kroeg toch. Die gaat om 4 uur dicht.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:21 schreef Ronzz het volgende:
[..]
18 tot 22u. Dan zit ik er net lekker in en is het al afgelopen :’) dat handle ik niet en moet ik wel ergens afteren..
Savonds helaas uitverkocht indd.
Ik lag om 1 uur in mijn bed en om half 2 te pittenquote:Op zondag 1 januari 2023 15:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Was je niet eerder aanwezig omdat je een kater hebt of omdat je Dimitri graag overslaat?
Nogal ja, als je al buiten de boel gooit is de kans dat je niet meer naar D16 kan alsnog 40/60.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:20 schreef wimderon het volgende:
Sjaak, je bent nu aan het mierenneuken.
Hahahaha Wijzijnblijkbaarwelleukquote:Op zondag 1 januari 2023 15:21 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Zulke personen kennen @:ronzz en ik ook, dat noemen ze bij ons “de vriendengroep”
Dan heb ik slecht nieuws voor je wat betreft Dimitriquote:Op zondag 1 januari 2023 15:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik lag om 1 uur in mijn bed en om half 2 te pitten
Nog wat familie bezocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |