Het zou om meerdere redenen mokeronverstandig zijn, met die escalatieduivel, maar ja.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:15 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Ik zie nog geen reden om niet te gaan
Escalatieduivel maakt me nieuwsgierig maar daar hebben we het al eens over gehad.
Dat zie ik eigenlijk niet gebeuren.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dimitri wint eigenlijk nooit van van Gerwen, dus dat zou een lastig potje zijn. We hopen op een sensatie van Dobey.
Dan juist nakken!quote:Op zondag 1 januari 2023 15:13 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Hahah op een feestje van familie misschien niet heel verstandig.
Of juist wel, dan kan ik m’n neefjes er misschien eens uitzuipen
Nou gaat ie alsnog verliezenquote:Op zondag 1 januari 2023 15:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die leg moest dimi altijd winnen
Ik geef Dobey meer kans tegen vGerwen dan Dimitri, in ieder geval. Maar Clayton is ook nog niet klaar zo te zien.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zie ik eigenlijk niet gebeuren.
De fuck is een escalatieduivel?quote:Op zondag 1 januari 2023 15:15 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Ik zie nog geen reden om niet te gaan
Escalatieduivel maakt me nieuwsgierig maar daar hebben we het al eens over gehad.
Eerst nog even naar de kerk he braaferdquote:Op zondag 1 januari 2023 15:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ga straks café in. Lekker de Club 2000 vingeren
Alleen de teen van Casillasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |