quote:Op zondag 1 januari 2023 15:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Die is tot aan de finale wakker.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:07 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
We halen er een expert bij @:Neef_Wuppie
Hahah op een feestje van familie misschien niet heel verstandig.quote:
yup.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
De winnaar hiervan tegen MVG/Dobey?
krijgen we een België - Nederlandquote:
Ik zie nog geen reden om niet te gaanquote:Op zondag 1 januari 2023 15:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik voorzie wel diep in de nacht + flinke kater de volgende dag. En eventueel een naborrel met mijn escalatieduivel.
Ik vind dat een prima plan.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:15 schreef Perox het volgende:
Dimitri heeft plannen om dit af te ronden.
Dimitri wint eigenlijk nooit van van Gerwen, dus dat zou een lastig potje zijn. We hopen op een sensatie van Dobey.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
De winnaar hiervan tegen MVG/Dobey?
MVG had zoveel praatjes tijdens zijn laatste interview dat hij er wel af zal gaan tegen Dobeyquote:Op zondag 1 januari 2023 15:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
krijgen we een België - Nederland?
Oh je kunt er niet gewoon heen of zoquote:Op zondag 1 januari 2023 15:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Is uitverkocht![]()
Ieder jaar winterbierenfestival.
Clayton heeft plannen om de bus te halen.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:15 schreef Perox het volgende:
quote:Op zondag 1 januari 2023 15:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dimitri wint eigenlijk nooit van van Gerwen, dus dat zou een lastig potje zijn. We hopen op een sensatie van Dobey.
Prima. Als het maar voorbij isquote:Op zondag 1 januari 2023 15:15 schreef Perox het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |