Koffie krijg ik er ook niet in bij een kater - zelfs niet bij een lichte.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, dat zijn wel de echteEn dan uiteindelijk een hapje van iets lichtst, halverwege de dag. Appeltje ofzo.
Hier sneuvelt altijd eerst de sterke koffie, die zet ik dan slapper.Nog meer kater = helemaal geen koffie.
Volgens mij heb ik mijn maag gisteren al overvallenquote:Op zondag 1 januari 2023 15:04 schreef Perox het volgende:
[..]
Gewoon je maag overvallen. Fors erin beuken met een pizza of vette frieten.
Stoer hoorquote:Op zondag 1 januari 2023 15:06 schreef Lonaa het volgende:
Ik had overigens geen kater vanochtend.
Was ik wel content over, vond ook wel dat ik er genoeg gehad heb de afgelopen tijd.
We halen er een expert bij @Neef_Wuppiequote:Op zondag 1 januari 2023 15:06 schreef Lonaa het volgende:
Was ik wel content over, vond ook wel dat ik er genoeg gehad heb de afgelopen tijd.
Nee ik ook niet. Ook bijzonder weinig gedronken gisteren. Bier smaakte me gewoon niet dus maar weer teruggeschakeld naar Spa.quote:
Hier ook geen kater - gewoon een glaasje champagne voor de vorm, verder is het dry January voor mij. Wel weinig slaap dus een beetje uitrusten met dartsen.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:06 schreef Lonaa het volgende:
Waar hang je uitquote:Op zondag 1 januari 2023 15:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Inmiddels is het eerste terrasje in de zon gesignaleerd.
We gaan een biertje bestellen @:caland @:neef_wuppie
De opmerking was niet onaardig bedoeld.quote:
Er ging hier best wat alcohol in maar wel over flinke tijdsspanne en niet in hoog tempo.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:07 schreef Perox het volgende:
[..]
Hier ook geen kater - gewoon een glaasje champagne voor de vorm, verder is het dry January voor mij. Wel weinig slaap dus een beetje uitrusten met dartsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |