quote:01 Jan
13:45
D. Van den Bergh
Jonny Clayton
15:30
Michael Smith
Stephen Bunting
20:45
Gerwyn Price
Gabriel Clemens
22:30
Michael van Gerwen
Chris Dobey
1, 2, 4, 5, 7 en nog wat geloof ik.quote:Op zondag 1 januari 2023 14:44 schreef heywoodu het volgende:
Huh, we hadden na set vier toch ook al pauze?
Dus 1 set, 1 set, 2 sets, 1 set. Wat een raar schema.
“Terug naar de basis!”quote:Op zondag 1 januari 2023 14:47 schreef Gehrman het volgende:
Wat een nonsens elke keer over de vorm van die pijlen
Lekker stranden in de halve finale dan maar.quote:Op zondag 1 januari 2023 14:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geen kampioensniveau dit overigens
Man man man. Er mag wel een wat langer stuk tussen zitten, zodat je op een gegeven moment wel een beetje het gevoel gaat krijgen dat we écht gaan beginnen. In plaats van steeds korte stukjes.quote:Op zondag 1 januari 2023 14:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
1, 2, 4, 5, 7 en nog wat geloof ik.
quote:Op zondag 1 januari 2023 14:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Man man man. Er mag wel een wat langer stuk tussen zitten, zodat je op een gegeven moment wel een beetje het gevoel gaat krijgen dat we écht gaan beginnen. In plaats van steeds korte stukjes.
Ja nu ga je steeds in die pauzes wat anders doen en kijken en ineens is het dan afgelopenquote:Op zondag 1 januari 2023 14:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Man man man. Er mag wel een wat langer stuk tussen zitten, zodat je op een gegeven moment wel een beetje het gevoel gaat krijgen dat we écht gaan beginnen. In plaats van steeds korte stukjes.
Dit is heel erg waarquote:Op zondag 1 januari 2023 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nu ga je steeds in die pauzes wat anders doen en kijken en ineens is het dan afgelopen
True, maar bedenk je wel dat je van de binnenkant van D20 naar D10 gaat, en binnenkant D10 al naar D5. En dat is niet prettig. Kom je sneller op een oneven getal uit. Dat probleem heb je bij D16 niet, daarom is die zo populair. Taylor ging echt altijd naar D16 toe.quote:Op zondag 1 januari 2023 14:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik zou toch liever in de d20 gooien dan de d16
Ja, nou, preciesquote:Op zondag 1 januari 2023 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nu ga je steeds in die pauzes wat anders doen en kijken en ineens is het dan afgelopen
Want?quote:Op zondag 1 januari 2023 14:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het verbaast me wel dat je voor de Belg bent
Lukt me vaak zat!quote:
Ik ben al blij als alle drie de pijlen het bord kan rakenquote:
Kijken naar deze pot gaat daar niet bij helpenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |