Echt, hoe krijgen mensen dat in hemelsnaam weg met een kater. Ik zit in die situatie (nu gelukkig niet) al een uur naar een stukje brood te kijken, wachtend op een moment dat ik dapper genoeg ben om het te proberen.quote:
Ik schakel nu net in, het is niet wat?quote:Op zondag 1 januari 2023 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijken naar deze pot gaat daar niet bij helpen
Ligt wel altijd een beetje aan hoe erg de kater is.quote:Op zondag 1 januari 2023 14:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Echt, hoe krijgen mensen dat in hemelsnaam weg met een kater. Ik zit in die situatie (nu gelukkig niet) al een uur naar een stukje brood te kijken, wachtend op een moment dat ik dapper genoeg ben om het te proberen.
Nee we wachten even op het "nu gaat het beginnen" moment. ALS dat nog gaat komen.quote:Op zondag 1 januari 2023 14:58 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik schakel nu net in, het is niet wat?
Heeeeeel veel alcohol met vriendenquote:
Als het zo erg is kun je beter beginnen met een slokje vette vloeistof. Brengt de maag tot rust. Het beste is koffiemelk maar volle melk doet het ook wel.quote:Op zondag 1 januari 2023 14:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Echt, hoe krijgen mensen dat in hemelsnaam weg met een kater. Ik zit in die situatie (nu gelukkig niet) al een uur naar een stukje brood te kijken, wachtend op een moment dat ik dapper genoeg ben om het te proberen.
Lekker.quote:Op zondag 1 januari 2023 14:59 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Heeeeeel veel alcohol met vrienden![]()
Eerst bij vrienden thuis, toen in een weiland waar ze carbid schieten waren en vervolgens weer bij ons thuis. Begonnen om 13:00, gaan slapen om 04:00
Dan ben je te ver heenquote:Op zondag 1 januari 2023 14:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is zeker geil.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:00 schreef DeeBee het volgende:
Tongpiercing, dit is geil @:de_boswachter
Hartige meuk met cola is enige dat helpt bij hangovers!quote:Op zondag 1 januari 2023 14:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Echt lelijk ook, maar goed dat ter zijde.quote:
Ja, ik had een lichte vandaag, dan krijg ik wel een boterhammetje en wat gekookte eitjes enzo weg en gedurende de dag gaat het rap beter, maar als ik'm echt goed heb zitten (zelden, gelukkig) komt er helemaal niks in hoor. Slokje voor slokje water drinken, omdat het bij twee slokjes achter elkaar al bijna fout gaat danquote:Op zondag 1 januari 2023 14:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ligt wel altijd een beetje aan hoe erg de kater is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |