Groetjes terug!quote:Op zondag 1 januari 2023 15:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wens je veel cavia geluk in 2023!
Wij kijken naar de fantastisch quiz van Arjan ...quote:Op zondag 1 januari 2023 15:29 schreef AllesKaputt het volgende:
Viaplayers missen deze donderspeech?
Ja wel, dit was gewoon schattig. Gurney is gewoon moker kutquote:Op zondag 1 januari 2023 15:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit was niet zó tenenkrommend als Gurney die afgelopen jaar Sweet Caroline zong op het podium.
Maar heel veel scheelt het ook niet.
Koffie valt altijd mokerkut bij brak. Ook reeds besproken al.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:30 schreef Ronzz het volgende:
Ik ga maar eens thee proberen. Kijken of dat beter valt dan koffie
Deed een Louisje/Adolfjequote:Op zondag 1 januari 2023 15:30 schreef Mani89 het volgende:
Maar Dimi had weer even een manische episode? Vreemde jongen blijft het.
Hij deed alsof hij wereldkampioen was. Microfoon afgepakt en hele preek voor publiekquote:Op zondag 1 januari 2023 15:30 schreef Mani89 het volgende:
Maar Dimi had weer even een manische episode? Vreemde jongen blijft het.
Rooibos? @KingRolandquote:Op zondag 1 januari 2023 15:30 schreef Ronzz het volgende:
Ik ga maar eens thee proberen. Kijken of dat beter valt dan koffie
Het was een beetje gek.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij deed alsof hij wereldkampioen was. Microfoon afgepakt en hele preek voor publiek
Jaquote:Op zondag 1 januari 2023 15:29 schreef AllesKaputt het volgende:
Viaplayers missen deze donderspeech?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |