Ja ik ook. Als je ook kijkt hier bij de basisschool, man man man.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:13 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik heb dus oprecht medelijden met zulke kinderen. Die kunnen er niks aan doen dat ze volledig verpest worden
Mes in je rug.quote:
Hey, dan hebben we geruildquote:Op zondag 1 januari 2023 16:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mes in je rug.
Nee, ik ben provincie lager geboren en grotendeels getogen.
Topic is al uit de hand gelopen in nws.quote:
Water is nat.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:18 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Topic is al uit de hand gelopen in nws.
Oh, even gluren danquote:Op zondag 1 januari 2023 16:18 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Zelfs in 2023 blijven de racisten NWS vervuilenquote:Op zondag 1 januari 2023 16:18 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Is de forumleiding helemaal tevreden meequote:Op zondag 1 januari 2023 16:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zelfs in 2023 blijven de racisten NWS vervuilen
Dan ga ik even een kijkje nemen.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:18 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Oké poepzorquote:Op zondag 1 januari 2023 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh trouwens, ik ben ook in GLD geboren en woon nu in OV.
Komt wel dichtbij zo allen.
quote:Op zondag 1 januari 2023 16:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Is de forumleiding helemaal tevreden mee
Vet zwijn.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
morgen maar weer even naar het kraam voor nog een zak
Als jij je niets toevoegende lip gewoon eens houdt. That'd be great.quote:
Ligt een beetje of je uit Twente of de Achterhoek komt. Ik vind "uut".quote:
Hangt er ook weer vanaf waar je vandaan komt. In Geesteren (O) zeggen ze bijvoorbeeld vuurduur tegen voordeur, terwijl anderen weer 'voadeua' zeggen. En dat laatste is echt héél mooi Frans.quote:
vrolijk blank 2023quote:
Potdomme, zitten wij wéér op 1 lijnquote:Op zondag 1 januari 2023 16:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ligt een beetje of je uit Twente of de Achterhoek komt. Ik vind "uut".
Als iets altijd teleurstelt, is het dan nog teleurstellend?quote:Op zondag 1 januari 2023 16:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ze stellen nooit teleur en toch is het altijd teleurstellend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |