Was het maar zo’n feestquote:Op zondag 1 januari 2023 15:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Of nog erger, schoonfamilie.
Ook niet voor de pizzabezorger?quote:Op zondag 1 januari 2023 15:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik de deur open doe als er nu aangebeld wordt.
@Tagliano kan nu rechtsomkeert makenquote:Op zondag 1 januari 2023 15:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ook zeker niet. Behalve voor de bezorger.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zijn medicijncocktail is blijkbaar nog niet helemaal goed gebalanceerd.quote:
Die laat ik niet komen vandaag. Bouw straks zelf een broodje kebab met flinke salade.quote:
Die hoeft niet aan te bellen natuurlijk!quote:Op zondag 1 januari 2023 15:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:tagliano kan nu rechtsomkeert maken
Waar je 2 uur op moet wachten omdat iedereen eten besteld.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ook zeker niet. Behalve voor de bezorger.
Ik bedoelde alleen als hij voor de deur zou staanquote:Op zondag 1 januari 2023 15:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Die laat ik niet komen vandaag. Bouw straks zelf een broodje kebab met flinke salade.
Tijdig bestellen, of na 20:30quote:Op zondag 1 januari 2023 15:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Waar je 2 uur op moet wachten omdat iedereen eten besteld.
Lekker laat eten voor een keer. Prima.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Waar je 2 uur op moet wachten omdat iedereen eten besteld.
quote:Op zondag 1 januari 2023 15:54 schreef Perox het volgende:
[..]
Die hoeft niet aan te bellen natuurlijk!![]()
Binnen zonder kloppen.
Dit. Ook wel blij dat 1 januari een zondag is.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:57 schreef fetX het volgende:
Toch wel weer blij dat die feestdagen weer voorbij zijn. Ben kapot.
Ik ben altijd blij als die voorbij zijn. Die feestdagen zijn namelijk walgelijk.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:57 schreef fetX het volgende:
Toch wel weer blij dat die feestdagen weer voorbij zijn. Ben kapot.
Ik ben er ook geen groot fan van. Op het moment zelf vind ik het altijd wel leuk, maar achteraf gesloopt en blij dat het weer klaar is.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:58 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik ben altijd blij als die voorbij zijn. Die feestdagen zijn namelijk walgelijk.
Wist je ook dat Surrul met hele zware pijlen gooit?quote:Op zondag 1 januari 2023 15:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bunting gooit met 12 gram . best uniek eigenlijk
Nee. Het is wel minder tokkie en achterstandswijk dan het was 15 jaar geleden.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:59 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Is Pathmos tegenwoordig een hipster-buurt? Ik ben al 15 jaar weg uit Enschede.
32gram dacht ikquote:Op zondag 1 januari 2023 15:58 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wist je ook dat Surrul met hele zware pijlen gooit?
Nee, het is nog steeds een volksbuurt. Maar heb wel 't idee dat het iets beter is dan eerst ja.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:59 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Is Pathmos tegenwoordig een hipster-buurt? Ik ben al 15 jaar weg uit Enschede.
Als zo’n godfather. Achter een tafeltje, iPad op tafel, en dan met het gezicht erin. Wil ik nog een keer doen als ik geld teveel heb.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |