Visite op 1 jan, verschrikkelijk.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:46 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik had plots visite… Maar bijzonder jammer dat de zeer sympathieke Djonnie Kleetun heeft verloren van Depri van den Bergh.
Hier heeft geen enkele FOK!er weet van.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Of nog erger, schoonfamilie.
Het zal je nog verbazenquote:Op zondag 1 januari 2023 15:52 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hier heeft geen enkele FOK!er weet van.
Was het maar zo’n feestquote:Op zondag 1 januari 2023 15:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Of nog erger, schoonfamilie.
Ook niet voor de pizzabezorger?quote:Op zondag 1 januari 2023 15:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik de deur open doe als er nu aangebeld wordt.
@Tagliano kan nu rechtsomkeert makenquote:Op zondag 1 januari 2023 15:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ook zeker niet. Behalve voor de bezorger.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zijn medicijncocktail is blijkbaar nog niet helemaal goed gebalanceerd.quote:
Die laat ik niet komen vandaag. Bouw straks zelf een broodje kebab met flinke salade.quote:
Die hoeft niet aan te bellen natuurlijk!quote:Op zondag 1 januari 2023 15:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:tagliano kan nu rechtsomkeert maken
Waar je 2 uur op moet wachten omdat iedereen eten besteld.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ook zeker niet. Behalve voor de bezorger.
Ik bedoelde alleen als hij voor de deur zou staanquote:Op zondag 1 januari 2023 15:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Die laat ik niet komen vandaag. Bouw straks zelf een broodje kebab met flinke salade.
Tijdig bestellen, of na 20:30quote:Op zondag 1 januari 2023 15:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Waar je 2 uur op moet wachten omdat iedereen eten besteld.
Lekker laat eten voor een keer. Prima.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Waar je 2 uur op moet wachten omdat iedereen eten besteld.
quote:Op zondag 1 januari 2023 15:54 schreef Perox het volgende:
[..]
Die hoeft niet aan te bellen natuurlijk!![]()
Binnen zonder kloppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |