6-0 (18-0). Gewoon.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
IB4 MVG die in de halve finale DVDB afkuist en iedereen op FOK! die me uitlacht.
Jongen moeten ze tegen zichzelf in bescherming nemenquote:Op zondag 1 januari 2023 15:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ twitter ]
Dit is na zijn hele preek voor publiek, die staat er niet bij. Delusional.
België is al een open inrichting.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:36 schreef bechirti het volgende:
[..]
Jongen moeten ze tegen zichzelf in bescherming nemen
XTC kan echt heel lekker vallen.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ twitter ]
Dit is na zijn hele preek voor publiek, die staat er niet bij. Delusional.
WK-spelertje deze manquote:Op zondag 1 januari 2023 15:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Geen idee waar Bunting het ineens vandaan haalt, die is eigenlijk sinds zijn halve finale plek twee jaar terug waarin hij ook wel profiteerde van een simpel schema vrij anoniem geweest.
Nee, Bunting HAD een lekker nummertje.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:41 schreef Perox het volgende:
Bunting heeft ook wel een lekker nummertje hoor.![]()
![]()
Alleen waardeloos dat het afgelopen is als er eindelijk een beetje bass in komtquote:Op zondag 1 januari 2023 15:41 schreef Perox het volgende:
Bunting heeft ook wel een lekker nummertje hoor.![]()
![]()
In zijn debuutjaar 2015 ook kwartfinale o.a. gewonnen van Wade (4-1) en M. Smith (4-2).quote:Op zondag 1 januari 2023 15:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Geen idee waar Bunting het ineens vandaan haalt, die is eigenlijk sinds zijn halve finale plek twee jaar terug waarin hij ook wel profiteerde van een simpel schema vrij anoniem geweest.
Nee hoorquote:Op zondag 1 januari 2023 15:35 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Ik drink nooit thee. die zakjes gaan niet kapot toch? :p
ik schat samen zo'n 250kgquote:
Zo goed is mijn geheugen niet. Ik vind Titanium wel mooi episch klinken voor een opkomst!quote:Op zondag 1 januari 2023 15:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, Bunting HAD een lekker nummertje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |