een nieuwequote:Op vrijdag 23 december 2022 13:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het probleem is meer wie er op rechtsback komt te staan
Je doet het verkeerd, het is #SlotOut.quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2022 14:34 schreef Caland het volgende:
Stream laat helikopter zien en mist de 3-1
Kanker bestuur
Het lijkt Cabral wel wat betreft het stelselmatig maken van de verkeerde keuze.quote:Op vrijdag 23 december 2022 15:25 schreef Pistolero het volgende:
Dilrosun doet weer werkelijk alles fout.
Inderdaad leuk om te zien.quote:Paixaogod wordt wel met de week beter, daar ga je nog heel veel plezier aan beleven.
Eerste deel met een dwerg als Paixao in de spits: Meerdere goede (hoge) voorzetten.quote:Op vrijdag 23 december 2022 15:41 schreef Caland het volgende:
Stream is online en ik zie meteen Ali twee ziekenhuisballen geven
gaan we dat weer krijgen?quote:Op vrijdag 23 december 2022 15:44 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Eerste deel met een dwerg als Paixao in de spits: Meerdere goede (hoge) voorzetten.
Tweede deel met een echte spits als Gimenez: 2 gehandicapten op de flanken met Ali en Idrissi.
Santi wordt gesaboteerd.
Dermane en Slory vielen in het tweede blok in, maar moesten er toen weer uit voor die 2e opstelling. Misschien zegt dat wel iets, maar het is niet dat ze geen speeltijd kregenquote:Op vrijdag 23 december 2022 17:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Opstelling Feyenoord eerste twee blokken
Wellenreuther; Geertruida, Rasmussen, Hancko, Hartman; Kökçü, Timber, Szymański; Paixão, Dilrosun, Wålemark
Opstelling Feyenoord laatste twee blokken
Marciano; Pedersen, Benita, Hokke, Lopez; Milambo, Taabouni, Bullaude; Jahanbakhsh, Gimenez, Idrissi.
Dermane is klaar bij Feyenoord denk ik zelfs nu Wieffer geblesseerd is geen speeltijd in dit soort wedstrijden.
Als we Ali Reza verkopen zie ik wel Idrissi en Paxiao onze vaste flanken worden misschien ook niet zo verkeerd.
“Het stoort mij niet, maar…”quote:Dat de transfertargets vaak uitlekken via de media, bevalt de trainer niet. "Het stoort mij niet, het is echt iets van de voetballerij. Maar ik heb de indruk dat het bij Feyenoord net iets meer is. Ik heb er niet zozeer last van, maar het is wel zo dat de club en supporters er last van hebben
Dan haal je het beste stukje nog weg ook.quote:Op zondag 25 december 2022 13:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)us-van-de-supporters
Slot is helemaal klaar met @:zka
[..]
“Het stoort mij niet, maar…”
Huh, maar volgens ZKA heeft zijn nieuws nog nooit ook maar enige negatieve invloed gehad op een transfer. Hij doet het uiteraard ook alleen maar uit clubliefde en als geste richting de fans, eigenbelang speelt absoluut geen enkele rol!quote:Op deze manier komen er soms dingen naar buiten waardoor transfers niet doorgaan of andere clubs wakker worden. En dat is absoluut niet in het belang van Feyenoord en dus van de supporters", vertelt Slot.
dus wat stel je voor? geen feyenoord nieuws meer?quote:Op zondag 25 december 2022 14:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dan haal je het beste stukje nog weg ook.
[..]
Huh, maar volgens ZKA heeft zijn nieuws nog nooit ook maar enige negatieve invloed gehad op een transfer. Hij doet het uiteraard ook alleen maar uit clubliefde en als geste richting de fans, eigenbelang speelt absoluut geen enkele rol!
[ twitter ]
Feyenoord is geen echte topclub, want daar wordt nooit geklaagd over lekken en hoort het er bij.
Want gelekte transfernieuwtjes is het enige nieuws dat er bestaat..?quote:Op zondag 25 december 2022 14:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dus wat stel je voor? geen feyenoord nieuws meer?
nee, maar ik ben benieuwd wat dan je 'oplossing' isquote:Op zondag 25 december 2022 15:17 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Want gelekt transfernieuws is het enige nieuws dat er bestaat..?
Dat Feyenoord al decennia zo lek als een mandje is en dat daar wat aan gedaan moet worden staat vast. Maar het dat gaat toch nooit gebeuren.quote:Op zondag 25 december 2022 15:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee, maar ik ben benieuwd wat dan je 'oplossing' is
de enige die ik zie is dat je organisatie gewoon niet zo lek als een mandje moet zijn
Ik snap nog steeds niet wat je dan precies zou willen. Wil je hoofdredacteur zijn bij 1908.nl, of moet men bij iemand anders toestemming vragen om iets over Feyenoord te publiceren?quote:Op zondag 25 december 2022 15:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat Feyenoord al decennia zo lek als een mandje is en dat daar wat aan gedaan moet worden staat vast. Maar het dat gaat toch nooit gebeuren.
Maar los daarvan, je hoeft als media niet per se alle info die je krijgt te publiceren heh.
Een organisatie lekvrij maken is heel moeilijk, laten we zeggen vrijwel onmogelijk als het om een grote organisatie gaat. Lukt zelfs het Witte Huis niet.quote:Op zondag 25 december 2022 15:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
de enige die ik zie is dat je organisatie gewoon niet zo lek als een mandje moet zijn
Ja. Daarom kun je wel vragen of vinden dat mensen geen informatie mogen delen, maar heb je daar geen ruk aan.quote:Op zondag 25 december 2022 15:37 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Een organisatie lekvrij maken is heel moeilijk, laten we zeggen vrijwel onmogelijk als het om een grote organisatie gaat. Lukt zelfs het Witte Huis niet.
Je zou gelijk hebben als het ging om verbieden van publicaties of zo, maar nu is het gewoon het delen van een mening over de artikelen. Aan de geagiteerde reactie van de 1908-redactie kun je opmaken dat dat wel effect heeft.quote:Op zondag 25 december 2022 15:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ja. Daarom kun je wel vragen of vinden dat mensen geen informatie mogen delen, maar heb je daar geen ruk aan.
.
meeste internetmerken (zeker media) groeien juist door dit soort aandachtquote:Op zondag 25 december 2022 15:43 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Je zou gelijk hebben als het ging om verbieden van publicaties of zo, maar nu is het gewoon het delen van een mening over de artikelen. Aan de geagiteerde reactie van de 1908-redactie kun je opmaken dat dat wel effect heeft.
Het enige wat ik probeerde te zeggen is dat Slot natuurlijk gewoon gelijk heeft dat het lekken en delen van al dat transfernieuws helemaal niet in het belang van de club is. Hoe hard degene die het nieuws verspreiden ook blijven roepen van niet.quote:Op zondag 25 december 2022 15:42 schreef aTypisch het volgende:
vind het ook maar dom dat dit zo gecommuniceerd wordt vanuit Slot/Feyenoord
huilen over journalisten of hobbyisten die de club volgen en informatie lospeuteren
small club energy
Ik vind het gewoon gejank om niks. Maar ik snap wel dat het frustrerend is voor Slot, als hij denkt dat hij spelers niet heeft kunnen krijgen door de berichtgeving. Maar dat moet je in mijn beleving lekker binnenskamers houden. Of @ZKA even bellen, Arnesen heeft zijn nummer schijntquote:Op zondag 25 december 2022 15:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het enige wat ik probeerde te zeggen is dat Slot natuurlijk gewoon gelijk heeft dat het lekken en delen van al dat transfernieuws helemaal niet in het belang van de club is. Hoe hard degene die het nieuws verspreiden ook blijven roepen van niet.
Ik snnap dat hele "Bij topclubs wordt hier niet over geklaagd/small club energy" argument ook to-taal niet verder, maar oke.
Mja, ik volg hen ook, maar dat betekent niet dat je als medium niet bij jezelf te rade moet gaan wat je precies wil. Bij dit soort internetjournalisten heb ik soms het gevoel dat het alleen gaat om jezelf te etaleren met scoops en hoe knap dat wel niet is. Niet dat het in de eerste plaats gaat om nieuws te presenteren rond de club op een zakelijke manier.quote:Op zondag 25 december 2022 15:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
meeste internetmerken (zeker media) groeien juist door dit soort aandacht
dit hele topic staat al jaren (?) vol met allerlei reacties, posts, ruzies met 1908 of andere twitteraccounts
nu schijnt slot er ook nog even indirect een licht op
[ afbeelding ]
Bij Real Madrid en Barcelona wordt er ook over geklaagd, maar dan ging het vaak over spelers die insight info over de kleedkamer deelden.quote:Op zondag 25 december 2022 15:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon gejank om niks. Maar ik snap wel dat het frustrerend is voor Slot, als hij denkt dat hij spelers niet heeft kunnen krijgen door de berichtgeving. Maar dat moet je in mijn beleving lekker binnenskamers houden. Of @:ZKA even bellen, Arnesen heeft zijn nummer schijnt
de misvatting is vooral dat dit dan fout is ofzo, om het op deze manier te doenquote:Op zondag 25 december 2022 15:53 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Mja, ik volg hen ook, maar dat betekent niet dat je als medium bij jezelf te rade moet gaan wat je precies wil. Bij dit soort internetjournalisten heb ik soms het gevoel dat het alleen gaat om jezelf te etaleren met scoops en hoe knap dat wel niet is. Niet dat het in de eerste plaats gaat om nieuws te presenteren rond de club op een zakelijke manier.
dat moet het streven zijn, maar ik heb niet de illusie dat dat kanquote:Op zondag 25 december 2022 15:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bij Real Madrid en Barcelona wordt er ook over geklaagd, maar dan ging het vaak over spelers die insight info over de kleedkamer deelden.
Het enige wat helpt is mensen die lekken eruit werken.
Als jij gelijk hebt zou er bij elke grote club evenveel gelekt worden, volgens mij is dat niet zoquote:Op zondag 25 december 2022 16:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat moet het streven zijn, maar ik heb niet de illusie dat dat kan![]()
en ondertussen leren leven met het feit dat dit gebeurt, en dat je er dus in je handelen rekening mee kunt houden als je het echt tegenwerkt
zal het effe doorgeven aan arnegod, heeft hij wat om over na te denken tijdens het kerstdiner
Ik denk dat Slot sowieso een beetje moeite heeft met ZKA aangezien hij degene was die destijds lekte dat hij in gesprek was met Feyenoord. Wij waren destijds enorm blij met dat nieuws, maar voor Slot is het een zware tijd geweest natuurlijk.quote:Op zondag 25 december 2022 16:42 schreef Scrummie het volgende:
Als het niet de directie zelf is die lekt lijkt het me vrij makkelijk om er vanaf te komen eigenlijk. Al is het ook weer zo dat @:ZKA volgens mij niet op basis van 1 bron iets openbaar maakt.
Wel eens met @:hhh38 dat het bij ons wat vaker lijkt te gebeuren. Hell, afgelopen zomer had je dat Hamstra account op Twitter wat ook groot nieuws was omdat toen hetzelfde bij Ajax gebeurde qua lekken. Dat dat nieuws (inclusief berichtjes op NOS.nl) was geeft wel aan dat het niet overal hetzelfde gaat.
Of het wel of niet schadelijk is, geen idee, kan ik niet beoordelen. Misschien dat er zoiets aan de hand was bij die Grillisch of hoe heet die gozer ook alweer, dat leek rond te zijn en vervolgens ging ie naar Ajax. Al waren daar de verhalen ook weer dat Ajax al veel eerder contact had gehad.
geen idee, ik volg de roddelkanalen van andere grote(re) clubs niet echtquote:Op zondag 25 december 2022 16:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als jij gelijk hebt zou er bij elke grote club evenveel gelekt worden, volgens mij is dat niet zo
Het is vooral een utopie om te denken dat er bij een club als Feyenoord niet gelekt wordt, zoveel mensen zoveel belangetjes. En om dan in het kader van de kerstgedachte nog een veer in de reet van @ZKA te steken vind ik dat hij als supporter volgens mij nog wel het clubbelang voor de scoop laat gaan over het algemeen. Je kan het slechter treffen (hallo Alfred)quote:Op zondag 25 december 2022 16:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als jij gelijk hebt zou er bij elke grote club evenveel gelekt worden, volgens mij is dat niet zo
Mwah destijds met Gnonto was ie wel heel druk bezig met zijn gelijk halen, toen vond ie zijn scoop duidelijk het belangrijkste alhoewel dat ook kwam omdat ie in eerste instantie belachelijk werd gemaakt en dat kon ie niet hebben. Beetje vreemde vogel is het, zelden iemand meegemaakt die zo schaamteloos zijn ego promoot maar tegelijkertijd wil ie ook wel het clubbelang voorop stellen. Aan de andere kant wat ZKA als ‘clubbelang’ ziet hoeft in het uiteindelijke plaatje absoluut niet in het clubbelang te zijn. Het is wat dat betreft een beetje een ongeleid projectiel.quote:Op zondag 25 december 2022 21:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is vooral een utopie om te denken dat er bij een club als Feyenoord niet gelekt wordt, zoveel mensen zoveel belangetjes. En om dan in het kader van de kerstgedachte nog een veer in de reet van @:zka te steken vind ik dat hij als supporter volgens mij nog wel het clubbelang voor de scoop laat gaan over het algemeen. Je kan het slechter treffen (hallo Alfred)
Dat is sowieso vaak de bron van gelekte transfertjes op social media. Ik heb in de wandelgangen vernomen dat die Geert transfermarkt zijn bronnen ook in die contreien heeft bijvoorbeeld.quote:Op zondag 25 december 2022 20:28 schreef Bombvis het volgende:
Volgens mij weten zaakwaarnemers @:ZKA ondertussen ook wel te vinden, waardoor het lek niet eens per se binnen Feyenoord nog hoeft te zitten om het te laten lekken (even los van het feit dat die er ongetwijfeld ook nog zitten)
Ik stoor mij aan deze post.quote:Op zondag 25 december 2022 22:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Verder is dit weer classic Slot die iets benoemt wat buiten zijn controle ligt en hem ergert om vervolgens de keutel weer in te trekken met een ‘ja maar ik stoor mij er niet aan’.
Dat mag ook allemaal wel een tandje minder, spreek je duidelijk uit of niet.
Ik wil niet zeggen dat ik er moeite mee heb dat je je stoort aan mijn post, toen ik lid werd van het Fok!-Forum wist ik dat mensen de mogelijkheid hadden om zich tegen mijn posts uit te spreken en dit accepteer ik dan ook, maar ik heb wel het gevoel dat dit meer in het Feyenoord-topic gebeurt dan in andere topics en in het belang van de sfeer van dit topic zou het misschien beter zijn als wanneer iemand zich stoort aan mijn posts dit niet uitgesproken wordt.quote:
Slot begon tegen GAE al met Hancko en Rasmussen centraal. Misschien Snuifdorp proberen te halen?quote:Op maandag 26 december 2022 11:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat is mooi klote, maar heb ook meer dan genoeg vertrouwen in Geertruida centraal achterin.
Al zullen ze wel weer voor die Hilgers gaan nu, maar in de paar potjes Twente die ik dit seizoen gezien heb vond ik dat een verschrikkelijk slechte speler.
Vraag me af in hoeverre Rasmussen een echte optie is aangezien je dan met 2 linkspoten speelt. Dat laatste zou niet eens zo gek zijn, van Pedersen in de basis wordt niemand vrolijkquote:Op maandag 26 december 2022 11:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Slot begon tegen GAE al met Hancko en Rasmussen centraal. Misschien Snuifdorp proberen te halen?
Terecht. Zka doet altijd alsof ie het beste voor heeft met de club en positiviteit wil uitdragen. Maar het is bijna altijd nadelig voor de club als dingen uitlekken,dus wat ie zegt is gewoon bullshitquote:Op zondag 25 december 2022 13:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)us-van-de-supporters
Slot is helemaal klaar met @:zka
[..]
“Het stoort mij niet, maar…”
Gewoon de Vrij halen ja toch niet dan. Contract loopt over een half jaar af.quote:Op maandag 26 december 2022 12:12 schreef Caland het volgende:
Ze zullen wel bij Hilgers of Fosu Mensah uitkomen ofzo
Vraagt ook maar 4 miljoen salaris, meteen doenquote:Op maandag 26 december 2022 12:13 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Gewoon de Vrij halen ja toch niet dan. Contract loopt over een half jaar af.
denk zelfs wat meerquote:Op maandag 26 december 2022 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Vraagt ook maar 4 miljoen salaris, meteen doen
Hij had toch ook nog een akkefietje met ex zaakwaarnemer over een miljoen of 4-5?quote:Op maandag 26 december 2022 12:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
de vrijgod zit ook in de bitcorn
die kan dus wel wat extra gebruiken
naja akkefietje, dat sportmanagementbureau ging dus naar de onderhandelingen tussen Inter en De Vrijquote:Op maandag 26 december 2022 12:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij had toch ook nog een akkefietje met ex zaakwaarnemer over een miljoen of 4-5?
Niet allebei joh.quote:Op maandag 26 december 2022 12:47 schreef aTypisch het volgende:
dat wordt weer puzzelen in maart
gelukkig kun je met geert en hancko schuiven, maar eigenlijk kom je nu een reserve back + cv te kort
ohja, ik was benita vergetenquote:Op maandag 26 december 2022 14:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niet allebei joh.
Als Geert naar het centrum gaat heb je Pedersen en Benita nog. Niet dat je daar vrolijk van wordt, maar we komen in ieder geval geen back tekort
Johnston, Ié, Van Beek of Knoesterquote:Op maandag 26 december 2022 16:48 schreef ZKA het volgende:
Ik heb al 4 namen voor backup Trauner. Engels sprekende, Zuid Europese en twee Nederlandse. Laten we zien wie het wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 december 2022 17:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Johnston, Ié, Van Beek of KnoesterHet maakt allemaal niet zoveel uit wie er komt als hij de begrippen left, right, behind maar onder de knie heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben benieuwd!quote:Op maandag 26 december 2022 16:48 schreef ZKA het volgende:
Ik heb al 4 namen voor backup Trauner. Engels sprekende, Zuid Europese en twee Nederlandse. Laten we zien wie het wordt.
Ik volg dit evenquote:Op maandag 26 december 2022 18:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zie dan ook liever een Kasanwirjo komen dan Hilgers.
Maar ben benieuwd.
Iemand die het duel niet schuwt. Die het gras opvreet. Desnoods de modder.quote:Op maandag 26 december 2022 20:26 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Benieuwd wie ze halen, moet natuurlijk wel een type Trauner zijn. Sterk in de passing, intelligent en kopsterk. En dat in de winterstop. Lastige klus.
Doe dit eens nietquote:Op maandag 26 december 2022 12:02 schreef Pistolero het volgende:
Ik heb nu al zin alle persconferenties/interviews van Slot na een nederlaag waarin hij zegt dat Trauner gemist werd en hij het jammer vindt dat de bezetting achterin zo dun is en niet voldoet, maar dat hij weet dat het nou eenmaal zo werkt bij Feyenoord en zich er absoluut niet aan stoort.
@:GurneyIsBestOke
Doe dit eens nietquote:Op maandag 26 december 2022 12:02 schreef Pistolero het volgende:
Ik heb nu al zin alle persconferenties/interviews van Slot na een nederlaag waarin hij zegt dat Trauner gemist werd en hij het jammer vindt dat de bezetting achterin zo dun is en niet voldoet, maar dat hij weet dat het nou eenmaal zo werkt bij Feyenoord en zich er absoluut niet aan stoort.
@:GurneyIsBestOke
Voor Feyenoord begrippen een hoop geld, maar eigenlijk natuurlijk een schijntje als je het vergelijkt met de hele PL, en talloze andere spelers van vergelijkbare of mindere kwaliteit.quote:Op maandag 26 december 2022 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Vraagt ook maar 4 miljoen salaris, meteen doen
en dan trauner op de bank als hij weer fit is?quote:Op maandag 26 december 2022 23:30 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Doe dit eens niet
[..]
Voor Feyenoord begrippen een hoop geld, maar eigenlijk natuurlijk een schijntje als je het vergelijkt met de hele PL, en talloze andere spelers van vergelijkbare of mindere kwaliteit.
Je moet al hopen dat Trauner niet te veel snelheid hoeft in te leveren na zijn operatie. Kan na zo’n blessure plots het beste van afgesleten zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2022 00:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
en dan trauner op de bank als hij weer fit is?
Wel een geluk dat zijn snelheid verre van zijn sterkste kant was.quote:Op dinsdag 27 december 2022 01:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je moet al hopen dat Trauner niet te veel snelheid hoeft in te leveren na zijn operatie. Kan na zo’n blessure plots het beste van afgesleten zijn.
Hij was een soort Botteghin 2.0, maar als ie nog trager wordt kan ie wel terugvallen naar dat niveauquote:Op dinsdag 27 december 2022 13:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wel een geluk dat zijn snelheid verre van zijn sterkste kant was.
Gernot komt ijzersterk terug, alle vertrouwen in.
Gernot is natuurlijk een veel betere en slimmere voetballer dan BotteGod.quote:Op dinsdag 27 december 2022 13:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij was een soort Botteghin 2.0, maar als ie nog trager wordt kan ie wel terugvallen naar dat niveau
Dat is juist het probleem zeg maar, Trauner heeft al geen snelheid te over om in te leveren. Botteghin had een beetje hetzelfde probleem na zijn knieblessure.quote:Op dinsdag 27 december 2022 13:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wel een geluk dat zijn snelheid verre van zijn sterkste kant was.
Gernot komt ijzersterk terug, alle vertrouwen in.
Ja aan de bal is het ook een aardig verschil inderdaad, maar de zorg van Gurley is niet gekquote:Op dinsdag 27 december 2022 13:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gernot is natuurlijk een veel betere en slimmere voetballer dan BotteGod.
Mwah daar doe je (de intelligentie van) Bottegin een beetje tekort, typisch een speler die met zijn slimheid in de positionering kon compenseren voor zijn traagheid. Het grote verschil is dat Trauner de bal veel sneller vooruit speelt.quote:Op dinsdag 27 december 2022 13:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gernot is natuurlijk een veel betere en slimmere voetballer dan BotteGod.
toen mijn knie kapot ging was mijn wendbaarheid wegquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah daar doe je (de intelligentie van) Bottegin een beetje tekort, typisch een speler die met zijn slimheid in de positionering kon compenseren voor zijn traagheid. Het grote verschil is dat Trauner de bal veel sneller vooruit speelt.
Maar net zo goed gebruikt Trauner nu al zijn inzicht om voor zijn gebrek aan snelheid te compenseren, alleen kan dat na zo’n blessure plots veel lastiger worden.
ik zou een huurspeler voor een half jaar ook wel begrijpen centraal achterinquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:47 schreef alopio het volgende:
Trauner weg, wel een gemis. Maar Geert gaar shinen
Als je een rechtsback haalt kan je beter voor de lange termijn doorselecteren aangezien Geertgod deze zomer vertrekt.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik zou een huurspeler voor een half jaar ook wel begrijpen centraal achterin
of op rechtsachter
Jammer dat hij zijn contract niet heeft verlengd. Zal nu wel voor een schijntje vertrekken.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je een rechtsback haalt kan je beter voor de lange termijn doorselecteren aangezien Geertgod deze zomer vertrekt.
hij is een rechtsbenige verdediger?quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:58 schreef Bombvis het volgende:
Gewoon Blind halen, transfervrij, Nederlands, heeft ook een goede pass en inzicht, alles wat we zoeken
Ach, kleinigheidquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hij is een rechtsbenige verdediger?
Het lijkt erop alsof Walemark het vertrouwen krijgt.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:50 schreef Haringkop het volgende:
Gaat nog een bijzondere tweede seizoenshelft worden. Gakpo weg, Trauner out, onrust in Amsterdam.
Ik hoop bij ons dat Alireza nog wordt vervangen door wat kwaliteit op rechts.
Haaland ook nog even polsen voor in de spits.quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Goed dat ze de Vrij op zijn minst gepolst hebben. Wat zou dat genot zijn geweest. Ach ja.
Dit slaat nergens op.quote:Op woensdag 28 december 2022 09:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Haaland ook nog even polsen voor in de spits.
De Vrij polsen ook niet, alleen om te vragen of hij Feyenoord wil kopen misschien maar dat is het dan wel.quote:
quote:Op woensdag 28 december 2022 09:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
De Vrij polsen ook niet, alleen om te vragen of hij Feyenoord wil kopen misschien maar dat is het dan wel.
quote:Op woensdag 28 december 2022 09:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zijn echt van die onzin verhaaltjes, doen het wel leuk bij de achterban zo blijkt.
Als ik Gimenez was zou ik maar eens langzaam gaan nadenken over een transferverzoek. Dit gaat echt helemaal nergens meer over, zelden gezien dat een trainer zo overduidelijk de pest heeft aan een speler en hem laat verzuipen.quote:Op woensdag 28 december 2022 13:10 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Interessant experiment met Paixao in de spits, zorgelijk voor Gimenez.
Krijgt minuten genoeg voor een spits onder Slot die nauwelijks kan meevoetballenquote:Op woensdag 28 december 2022 13:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als ik Gimenez was zou ik maar eens langzaam gaan nadenken over een transferverzoek. Dit gaat echt helemaal nergens meer over, zelden gezien dat een trainer zo overduidelijk de pest heeft aan een speler en hem laat verzuipen.
Vermoeiende frame dit, helemaal aangezien hij meevoetballend veel beter is dan Danilo.quote:Op woensdag 28 december 2022 13:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Krijgt minuten genoeg voor een spits onder Slot die nauwelijks kan meevoetballen
Waaruit blijkt dat in godsnaam? Echt een belachelijke eerste aanname. Zie dat nog best goedkomen, maar als je een spits hebt die en nauwelijks scoort en er mede debet aan is dat je een bal niet vasthoudt en dus niet tot kansen komt snap ik het experimenteren opzich welquote:Op woensdag 28 december 2022 13:35 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Vermoeiende frame dit, helemaal aangezien hij meevoetballend veel beter is dan Danilo.
Wat zei hij?quote:Op woensdag 28 december 2022 13:39 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Wel gewoon weer een duidelijk verhaal van Slot over de spitspositie.
Omdat Danilo niet fit was speelde Slot met Gimenez en Paixao als spitsen in de 11 vs 11. Paixao liet leuke dingen zien, ook goed gedaan tegen Go Ahead. Daarnaast heeft Gimenez laten zien dat hij de laatste 30 minuten sterk is, wanneer hij de eerste 60/90 minuten speelt is het vaker niet goed dan wel goed geweest.quote:
Waarom blijven mensen dat maar roepen over zijn aannames? Het klopt helemaal niet. Technisch, fysiek, koppend en qua spelinzicht is hij (veel) beter dan Danilo. Als je die 2 hebt snap ik echt niet dat je ook maar één seconde overweegt Danilo op te stellen.quote:Op woensdag 28 december 2022 13:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat in godsnaam? Echt een belachelijke eerste aanname. Zie dat nog best goedkomen, maar als je een spits hebt die en nauwelijks scoort en er mede debet aan is dat je een bal niet vasthoudt en dus niet tot kansen komt snap ik het experimenteren opzich wel
Hier gaan we niet uitkomen dusquote:Op woensdag 28 december 2022 13:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Waarom blijven mensen dat maar roepen over zijn aannames? Het klopt helemaal niet. Technisch, fysiek, koppend en qua spelinzicht is hij (veel) beter dan Danilo. Als je die 2 hebt snap ik echt niet dat je ook maar één seconde overweegt Danilo op te stellen.
En Paixao is een uitstekend talent die het op zich prima invult, maar het is natuurlijk geen spits. Slaat nergens op om die te overwegen als serieuze concurrent van Gimenez/Danilo. Dat zou alleen een optie moeten zijn als ze allebei geblesseerd zijn.
Nee, dat is duidelijk.quote:
Dilrosun is echt niet zo slecht als de meeste mensen bewerenquote:Op woensdag 28 december 2022 13:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nee, dat is duidelijk.
Maar misschien nog wel het belangrijkste argument om Gimenez in de spits en Paixao op de vleugel te zetten is dat Dilrosun dan uit de basis kan. Die kan er écht helemaal niks van en doet zo belachelijk veel fout in een wedstrijd.
We zitten in DRT.quote:Op woensdag 28 december 2022 14:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je kan natuurlijk moeilijk ontkennen dat Gimenez een onuitwisbare indruk gemaakt heeft zijn basiswedstrijden.
Deze zin klopt niet helemaalquote:Op woensdag 28 december 2022 14:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je kan natuurlijk moeilijk ontkennen dat Gimenez een onuitwisbare indruk gemaakt heeft zijn basiswedstrijden.
Maar dat maakt je toch geen aanspeelpunt dat wat langer druk kan zetten dan vijftien minuten?quote:Op woensdag 28 december 2022 13:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Waarom blijven mensen dat maar roepen over zijn aannames? Het klopt helemaal niet. Technisch, fysiek, koppend en qua spelinzicht is hij (veel) beter dan Danilo.
Dat lijkt me niet als je je kinderen meeneemt naar Feyenoord-Emmenquote:Op woensdag 28 december 2022 14:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gernot lijkt mij een ontzettend aardige papa.
Met wie in de spits?quote:Op woensdag 28 december 2022 14:19 schreef fetX het volgende:
Slot zei een tijd terug dat Walemark nog een kleine stap moest zetten om écht indruk te gaan maken. Laten we hopen dat hij die de tweede seizoenshelft kan zetten zodat hij volgend jaar met de Pax kan shinen op de vleugels.
Ik zou niet rekenen op meer dan 12 met een eenjarig contract voor een rechtsback.quote:Op woensdag 28 december 2022 14:18 schreef bbuddybb het volgende:
Geertruida met een briljant overstapje.
Vijftig miljoen. Minimaal.
Ik ben over beide spitsen niet tevreden. Zou voor nu voor Gimenez kiezen, maar ik denk dat het er op gaat uitdraaien dat er volgend seizoen een nieuwe spits rondloopt.quote:
Dat kan.quote:Op woensdag 28 december 2022 15:41 schreef hhh38 het volgende:
Ik kom er net achter dat Bjørkan nog bij ons zit
Taabouni is volgens mij zo'n type die leuke dingen doet in oefenwedstrijden maar de hardheid en mentaliteit mist om het verschil te maken in wedstrijden die er toe doen.quote:
Taabouni maakt het verschil op de training.quote:Op woensdag 28 december 2022 15:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Taabouni is volgens mij zo'n type die leuke dingen doet in oefenwedstrijden maar de hardheid en mentaliteit mist om het verschil te maken in wedstrijden die er toe doen.
Haha viel mij ook op. Mocht ook wel hoor.quote:
niet zo gek, alleen nog maar in het tweede gespeeldquote:Op woensdag 28 december 2022 15:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Taabouni is volgens mij zo'n type die leuke dingen doet in oefenwedstrijden maar de hardheid en mentaliteit mist om het verschil te maken in wedstrijden die er toe doen.
Dat zegt ook veel.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
niet zo gek, alleen nog maar in het tweede gespeeld
Ik zeg toch niet dat we hem (nu) moeten halen? Zeg alleen dat 4 miljoen salaris relatief niet eens veel geld is. Had met een Mino zeker de helft meer binnengehaald in z’n carrière.quote:Op dinsdag 27 december 2022 00:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
en dan trauner op de bank als hij weer fit is?
is nettoquote:Op woensdag 28 december 2022 22:21 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat we hem (nu) moeten halen? Zeg alleen dat 4 miljoen salaris relatief niet eens veel geld is. Had met een Mino zeker de helft meer binnengehaald in z’n carrière.
Vooral richting toekomst natuurlijk. Snap wel dat ie op z’n 30e nog ff op niveau wil harken. En Feyenoord zit helaas nog niet in de luxepositie om een Trauner op de bank te zetten en z’n vervanger 4m p/j mee te geven.quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Goed dat ze de Vrij op zijn minst gepolst hebben. Wat zou dat genot zijn geweest. Ach ja.
Balen. Gaat nu de portemonnee open getrokken worden voor een 6?quote:Op donderdag 29 december 2022 12:39 schreef ZKA het volgende:
Niet raar opkijken als Timber 2-3 maanden out is. Middenvoetsbeentje.
zerrouki zit al bij de telefoonquote:Op donderdag 29 december 2022 12:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Balen. Gaat nu de portemonnee open getrokken worden voor een 6?
Een nieuwe speler halen omdat een basisspeler "slechts" 2-3 maanden geblesseerd zou toch verschrikkelijk slecht beleid zijn..? Dat soort blessures hoor je gewoon met bankspelers/jeugd op te lossen. Snap die roep om een vervanger voor Timber te halen echt totaal niet.quote:Op donderdag 29 december 2022 12:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
gohquote:Op donderdag 29 december 2022 12:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Een nieuwe speler halen omdat een basisspeler "slechts" 2-3 maanden geblesseerd zou toch verschrikkelijk slecht beleid zijn..? Dat soort blessures hoor je gewoon met bankspelers/jeugd op te lossen. Snap die roep om een vervanger voor Timber te halen echt totaal niet.
Ik vind het gewoon een hele rare trend dat tegenwoordig bij elke blessure van een basisspeler de reactie is: "Paniek, Feyenoord moet de markt op om een vervanger te halen!!1!"quote:Op donderdag 29 december 2022 12:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
goh
1. Twee onbetwiste basisspelers vallen weg
2. Ga niet de markt op om te kijken wat er mogelijk is
3. ??
4. Profit?
Ik ben er wel blij mee dat het in ieder geval een optie lijkt/is.quote:Op donderdag 29 december 2022 12:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een hele rare trend dat tegenwoordig bij elke blessure van een basisspeler de reactie is: "Paniek, Feyenoord moet de markt op om een vervanger te halen!!1!"
Dit ja.quote:Op donderdag 29 december 2022 12:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik ben er wel blij mee dat het in ieder geval een optie lijkt/is.
Timber is meer een 8. Eerder viel de naam van Raskin, die nu transfervrij is.quote:Op donderdag 29 december 2022 12:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat Timber meer een 8 is weet ik, maar dat is Kökcü nou net ook en Slot stelde ze het liefst allebei op.quote:Op donderdag 29 december 2022 13:06 schreef ZKA het volgende:
[..]
Timber is meer een 8. Eerder viel de naam van Raskin, die nu transfervrij is.
Een heel logisch gevolg als er een transferperiode voor de deur staat. Bij elke club.quote:Op donderdag 29 december 2022 12:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een hele rare trend dat tegenwoordig bij elke blessure van een basisspeler de reactie is: "Paniek, Feyenoord moet de markt op om een vervanger te halen!!1!"
Wieffer en DermaneGod gaan shinen.quote:Op donderdag 29 december 2022 23:16 schreef onlogisch het volgende:
'Nieuwe tegenslag: ook Timber maanden afwezig'
Timber wordt heel erg onderschat.quote:Op donderdag 29 december 2022 23:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Timber is wel een van de (weinige) spelers in dit elftal die prima vervangbaar is.
Jij snapt wel meer niet.quote:Op donderdag 29 december 2022 12:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Snap die roep om een vervanger voor Timber te halen echt totaal niet.
zerouki, kokcu, szymanski zou wel prima zijnquote:Op vrijdag 30 december 2022 00:27 schreef De_Pel het volgende:
2 basisspelers maanden out, en de speler die hen eventueel nog enigszins kan vervangen tekent niet bij en is in de zomer dus vrijwel zeker weg. Heb ik het nog even niet over wieffer die nog amper een wedstrijd op niveau heeft gespeeld. De selectie is gewoon niet zo breed, als je de kans hebt, moet er wat bij.
Dan wordt het waarschijnlijk weer maanden stuivertje wisselen in de achterste linie met Rasmussen, Lopez, Hancko, Wieffer, Geert en Pedersen. Het kan, maar vind het niet heel veel zekerheid bieden...quote:Op vrijdag 30 december 2022 00:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zerouki, kokcu, szymanski zou wel prima zijn
alleen ik weet niet of dat mogelijk is als er ook nog een verdediger bij moet
blind kan op het middenveld en achterinquote:Op vrijdag 30 december 2022 00:37 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dan wordt het waarschijnlijk weer maanden stuivertje wisselen in de achterste linie met Rasmussen, Lopez, Hancko, Wieffer, Geert en Pedersen. Het kan, maar vind het niet heel veel zekerheid bieden...
Dat zeg ik helemaal niet Hans, integendeel.quote:Op vrijdag 30 december 2022 00:23 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Jij snapt wel meer niet.
Zou het ook maar opgeven en niet meer proberen, is voor iedereen het makkelijkst.
Vraag mij af hoeveel geld er überhaupt nog is. Ja we hebben op papier minder uitgegeven dat er binnen kwam maar er waren meen ik ook nog wat tekorten die moesten worden opgevuld. Het netto binnengekomen bedrag is sws een stuk lager lijkt mij. En ga je Szymanski nu niet meer kopen?quote:Op vrijdag 30 december 2022 00:23 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Jij snapt wel meer niet.
Zou het ook maar opgeven en niet meer proberen, is voor iedereen het makkelijkst.
hij gaat daar even een cv en middenvelder ophalen voor een paar miljoenquote:Op vrijdag 30 december 2022 15:28 schreef Pistolero het volgende:
[ twitter ]
Naast Slot is KloeseGod ook al geen fan van ZKA gok ik. Ik vind het echt ontzettend grappig hoe serieus mensen die story nemen en dat ze blijkbaar niet inzien dat het sarcastische reactie is op alle stemmingmakerij dat iedereen weer op vakantie is en er geen kut gebeurd.
Deja-vu dit dat, afgelopen transferzomer belde. In de eerste week van januari zullen dus wel 3 nieuwe spelers komen.
Ik vind het eigenlijk oprecht wel slecht van hem dat ie nu alweer rond de transferperiode op vakantie is als hoofdverantwoordelijke voor transfers. Dan had hij eind november maar moeten gaan. Ik begrijp dat hij vastzit aan de schoolvakanties om met zijn kinderen te kunnen maar dan moet er een andere hoofdverantwoordelijke (TD) zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:49 schreef Scrummie het volgende:
Hopelijk heeft Te Kloese een heerlijke vakantie.
Je schijnt tegenwoordig van die soort draagbare computers te hebben waarmee je mensen over heel de wereld kan bereikenquote:Op vrijdag 30 december 2022 18:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk oprecht wel slecht van hem dat ie nu alweer rond de transferperiode op vakantie is als hoofdverantwoordelijke voor transfers. Dan had hij eind november maar moeten gaan. Ik begrijp dat hij vastzit aan de schoolvakanties om met zijn kinderen te kunnen maar dan moet er een andere hoofdverantwoordelijke (TD) zijn.
Ja dan noem je het geen vakantie he. Gaat sowieso wel lastig in een hele andere tijdzone.quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Je schijnt tegenwoordig van die soort draagbare computers te hebben waarmee je mensen over heel de wereld kan bereiken
Oke ZKA.quote:Op vrijdag 30 december 2022 18:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk oprecht wel slecht van hem dat ie nu alweer rond de transferperiode op vakantie is als hoofdverantwoordelijke voor transfers. Dan had hij eind november maar moeten gaan. Ik begrijp dat hij vastzit aan de schoolvakanties om met zijn kinderen te kunnen maar dan moet er een andere hoofdverantwoordelijke (TD) zijn.
Je gaat nu toch niet de hele tijd een ‘ik doe mijn oren dicht bij kritiek op te Kloese’ act doen he.quote:
Als TD of AD van een voetbalclub ben je natuurlijk nooit "echt" op vakantie. Of dacht jij dat ze allemaal 2 weken lang hun telefoon uitzetten en onbereikbaar zijn als ze op vakantie zijn?quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja dan noem je het geen vakantie he. Gaat sowieso wel lastig in een hele andere tijdzone.
Volgens @:zka staat de boel op dit moment zo goed als stil totdat ie terug is (lol)
Nee, erna. Dat was gedeeltelijk de reden dat de selectie pas zo laat bij elkaar was.quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:31 schreef Caland het volgende:
KloesGod haalde tijdens zijn vorige vakantie bijna een half elftal aan spelers
Jij denkt dat alle onderhandelingen pas gestart zijn nadat hij terug was in Nederland of wat? En ga je nou serieus de vakantie van KloeseGod als reden noemen dat de selectie zo laat samen was ja...?quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, erna. Dat was gedeeltelijk de reden dat de selectie pas zo laat bij elkaar was.
Hij kan prima op vakantie gaan, bovendien zit ie dus zelfs wedstrijdjes te bezoeken op zijn vakantie, lekker man.quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je gaat nu toch niet de hele tijd een ‘ik doe mijn oren dicht bij kritiek op te Kloese’ act doen he.
ZKA slaat door maar de kritiek dat te Kloese continu op vakantie is tijdens transferperiodes is best valide.
quote:Op zondag 17 juli 2022 23:52 schreef Caland het volgende:
Waarom gaat die kk lul op vakantie in de transferperiode
Gewoon werrekke voor je kk cheld toch
En hij zit er net een paar maanden, alsof ie genoeg uren heb opgebouwd om überhaupt op vakantie te kenne
Jij bent toe aan een heerlijk warm bad zie ik.quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Laten we zeggen dat het moeilijk bevorderlijk kan werken als de eindverantwoordelijke voor het transferbeleid met zijn gezin in een ander continent vakantie viert.
Om een wijs persoon te citeren:
[..]
Prima postquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Laten we zeggen dat het moeilijk bevorderlijk kan werken als de eindverantwoordelijke voor het transferbeleid met zijn gezin in een ander continent vakantie viert.
Om een wijs persoon te citeren:
[..]
Is lachwekkend dat je een vakantie plant terwijl je al een halfjaar weet dat er deze periode wat moet gebeuren.quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja dan noem je het geen vakantie he. Gaat sowieso wel lastig in een hele andere tijdzone.
Volgens @:zka staat de boel op dit moment zo goed als stil totdat ie terug is (lol)
Precies, als eindverantwoordelijke voor transfers ga je niet een week voor de transferperiode start met je gezin in een andere tijdzone rondhangenquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:16 schreef ZKA het volgende:
[..]
Is lachwekkend dat je een vakantie plant terwijl je al een halfjaar weet dat er deze periode wat moet gebeuren.
Exact. Maar dat doet 'ie niet: Wil alles in eigen beheer houden.quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies, als eindverantwoordelijke voor transfers ga je niet een week voor de transferperiode start met je gezin in een andere tijdzone rondhangen
Dan stel je maar een TD aan.
Hij weet al een half jaar dat Trauner en Timber geblesseerd zouden raken?quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:16 schreef ZKA het volgende:
[..]
Is lachwekkend dat je een vakantie plant terwijl je al een halfjaar weet dat er deze periode wat moet gebeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als je na de transferperiode nog bovenaan staat moet je dat ook wel gaan uitspreken jaquote:Op zaterdag 31 december 2022 14:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nu ben ik er ook goed klaar mee, we gaan gewoon makkelijk eerste worden volgend jaar. Geen excuusjes meer.
Ik mag hopen dat Feyenoord nu al bloed ruikt, de gunstige uitgangspositie is er al en ik heb nou niet het idee dat de concurrentie er beter voorstaat.quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als je na de transferperiode nog bovenaan staat moet je dat ook wel gaan uitspreken ja
quote:Op zaterdag 31 december 2022 13:28 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Het grote Feijenoordtopic" van 01-01-2022 t/m 31-12-2022
nr / aantal posts / gebruiker
001 3321 fetX
002 3279 GurneyIsBestOke
003 3015 Scrummie
004 2959 PietjePuk2000
005 2652 hhh38
006 2327 Caland
007 1974 DombohetOlifantje1
008 1144 Pistolero
009 0951 TweedeKlum
010 0902 bbuddybb
011 0897 Dr.Mikey
012 0844 aTypisch
012 0844 maxi-mus
014 0776 Tomatenboer
015 0713 onlogisch
016 0693 Kerftminister
017 0690 Zipportal
018 0621 RvLaak
019 0576 Haringkop
020 0534 klaasweetalles
021 0517 Tarado
022 0510 H.FR
023 0509 Slobeend
024 0494 GGMM
025 0458 CR7
026 0443 Irritatie100
027 0431 Divje
028 0420 Elan
029 0397 ThePlaneteer
030 0365 Qarrad
031 0314 De_Kraam
031 0314 De_Pel
033 0281 Erasmus
034 0278 Toiletgebruiker
035 0199 Wicky15
036 0187 Frozen-assassin
037 0186 Lokale_Notabele
038 0176 Pleun2011
039 0175 alopio
040 0166 Oostblokkert
041 0164 ZKA
042 0158 BehoorlijkKritisch
043 0153 Bombvis
044 0146 DonRaja
045 0117 Noorse_Kabeltrui
046 0115 KingRoland
047 0113 Cupfighter
047 0113 Epistaxiophobia
049 0111 leeroy
050 0101 NetsplitterAlireza dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe het ermee.
Dan mogen ze wel zaken gaan doen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat Feyenoord nu al bloed ruikt, de gunstige uitgangspositie is er al en ik heb nou niet het idee dat de concurrentie er beter voorstaat.
even afwachten of herr gernot een beetje goed vervangen kan worden welquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat Feyenoord nu al bloed ruikt, de gunstige uitgangspositie is er al en ik heb nou niet het idee dat de concurrentie er beter voorstaat.
Zeker, mag wat mij betreft ook een meer ervaren jongen zijn ipv het segment 20-25 waar Feyenoord de laatste tijd lijkt rond te vissen. Maar inderdaad er moet echt wat gaan gebeuren.quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:48 schreef aTypisch het volgende:
als ze echt beleid willen maken op het behalen van de titel dan moet er wel gewoon echt een 6 en een cv of back komen
kan ook een van de twee als huurspeler natuurlijk, als er wat van kwaliteit beschikbaar is
Beleid maken op op het behalen van de titel is echt het allerdomste van Feyenoord kan doen. Ging in het verleden ook zo goed. Mensen hebben blijkbaar niet door dat Feyenoord nog steeds mijlenver achterloopt op Ajax en PSV en financieel ook vrijwel niks kan.quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:48 schreef aTypisch het volgende:
als ze echt beleid willen maken op het behalen van de titel dan moet er wel gewoon echt een 6 en een cv of back komen
kan ook een van de twee als huurspeler natuurlijk, als er wat van kwaliteit beschikbaar is
oh jee, hij schiet aan op een ambitieuze termquote:Op zaterdag 31 december 2022 16:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Beleid maken op op het behalen van de titel is echt het allerdomste van Feyenoord kan doen. Ging in het verleden ook zo goed. Mensen hebben blijkbaar niet door dat Feyenoord nog steeds mijlenver achterloopt op Ajax en PSV en financieel ook vrijwel niks kan.
Je kan als Feyenoord zijnde eigenlijk ook helemaal geen beleid maken op een kampioenschap. Want als ze in Amsterdam en Eindhoven daadwerkelijk gewoon goed beleid voeren is het praktisch onmogelijk voor Feyenoord om kampioen te worden(Gelukkig doen ze dat dan ook lang niet altijd daar, lol). Nee, de achterstand is nog steeds gigantisch en zal dat de komende tijd ook wel blijven. Elke prijs die er wordt gepakt is eigenlijk per definitie een incident en gevolg van falen van de andere clubs. Dus het slaat helemaal nergens op om beleid te maken waarin je standaard uit gaat van het falen van de concurrentie, veel te riskant.
14 wedstrijden pas.quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is echt iets to-taal anders dan beleid maken op het behalen van de titel, maar oke..quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:11 schreef aTypisch het volgende:
je mag het ook 'zo lang mogelijk meedoen' noemen of 'een plek in de top 3 vasthouden' is ook nog een optie
ik zal @onlogisch vragen of hij tot die tijd dit topic op slot doetquote:Op zaterdag 31 december 2022 16:17 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit is echt iets to-taal anders dan beleid maken op het behalen van de titel, maar oke..
Sowieso vrij bijzonder dat mensen spreken over een gunstige uitgangspositie, bloed ruiken en een mogelijke kans op de titel. We zijn 14 wedstrijden onderweg waarin je ook nog eens een gunstig programma had ten opzichte van de concurrenten. Waar gaat dit over joh. Als je na 30 wedstrijden nog steeds bovenaan staan kan je misschien een héél klein beetje gaan nadenken over een mogelijk kampioenschap.
Gelukkig zijn er nog genoeg andere dingen om over te praten behalve een mogelijk kampioenschap.quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik zal @:onlogisch vragen of hij tot die tijd dit topic op slot doet
Nee maar het (terechte) excuus begin dit seizoen was ‘heel nieuw elftal, nog niet ingespeeld’ etcetera, op dat moment was het niet realistisch om meer te verwachten dan makkelijk derde.quote:
We krijgen in krap een maandje Utrecht (u) Ajax, Twente (u) en PSV. Je kan na 14 potjes nog niet echt uitspraken doen behalve dat het tot nu toe eigenlijk best matig was dus er zit ongetwijfeld wel wat rek in. Voorin blijft het echter te kwaliteitsarm om echt een serieuze kans te maken imoquote:Op zaterdag 31 december 2022 16:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee maar het (terechte) excuus begin dit seizoen was ‘heel nieuw elftal, nog niet ingespeeld’ etcetera, op dat moment was het niet realistisch om meer te verwachten dan makkelijk derde.
Alleen ben je nu door die fase heen en je staat al drie punten los eerste zonder echt goed te hoeven voetballen terwijl er veel meer potentie in deze ploeg zit. Ik vind dat je nu ook wel ambitie mag uitspreken, je begint voor de verandering met een voorsprong in plaats van een achterstand op de concurrentie en die voorsprong vertaalt zich niet alleen in het puntenaantal.
Tenzij Walemark, Gimenez én Paixao het ineens helemaal op hun heupen krijgen denk ik ook dat we aanvallend tekort gaan komen voor de titel. Anderzijds is PSV aanvallend enorm verzwakt en voorin bij Ajax is het ook niet geweldig.quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:37 schreef Caland het volgende:
[..]
We krijgen in krap een maandje Utrecht (u) Ajax, Twente (u) en PSV. Je kan na 14 potjes nog niet echt uitspraken doen behalve dat het tot nu toe eigenlijk best matig was dus er zit ongetwijfeld wel wat rek in. Voorin blijft het echter te kwaliteitsarm om echt een serieuze kans te maken imo
Laat dit je laatste post van dit jaar maar zijn.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:19 schreef Pistolero het volgende:
Waarom vergeet iedereen AZ eigenlijk altijd. Gezien de omstandigheden bij alle clubs zou ik die misschien nog wel het hoogst inschatten momenteel.
Pietje, ben jij dat?quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:19 schreef Pistolero het volgende:
Waarom vergeet iedereen AZ eigenlijk altijd. Gezien de omstandigheden bij alle clubs zou ik die misschien nog wel het hoogst inschatten momenteel.
Nu al bezopen?quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:19 schreef Pistolero het volgende:
Gimenez denk ik niet, Wålemark sluit ik niet uit eigenlijk, Paixao gaat denk ik wel doorkomen nu. Idrissi lijkt ook goed terug te komen van zijn blessure, ik wil hem niet uitsluiten ondanks zijn zwakke start. En inderdaad laten we de voorhoedes van Ajax en PSV (nu Gakpo weg is) ook niet overschatten.quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Tenzij Walemark, Gimenez én Paixao het ineens helemaal op hun heupen krijgen denk ik ook dat we aanvallend tekort gaan komen voor de titel. Anderzijds is PSV aanvallend enorm verzwakt en voorin bij Ajax is het ook niet geweldig.
Denk ook wel dat er lichte ontevredenheid ontstaat als je derde wordt dit jaar. Tot nu toe zijn we echt niet minder dan PSV of Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |