Ik vind het gewoon een hele rare trend dat tegenwoordig bij elke blessure van een basisspeler de reactie is: "Paniek, Feyenoord moet de markt op om een vervanger te halen!!1!"quote:Op donderdag 29 december 2022 12:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
goh
1. Twee onbetwiste basisspelers vallen weg
2. Ga niet de markt op om te kijken wat er mogelijk is
3. ??
4. Profit?
Ik ben er wel blij mee dat het in ieder geval een optie lijkt/is.quote:Op donderdag 29 december 2022 12:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een hele rare trend dat tegenwoordig bij elke blessure van een basisspeler de reactie is: "Paniek, Feyenoord moet de markt op om een vervanger te halen!!1!"
Dit ja.quote:Op donderdag 29 december 2022 12:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik ben er wel blij mee dat het in ieder geval een optie lijkt/is.
Timber is meer een 8. Eerder viel de naam van Raskin, die nu transfervrij is.quote:Op donderdag 29 december 2022 12:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Balen. Gaat nu de portemonnee open getrokken worden voor een 6?
Dat Timber meer een 8 is weet ik, maar dat is Kökcü nou net ook en Slot stelde ze het liefst allebei op.quote:Op donderdag 29 december 2022 13:06 schreef ZKA het volgende:
[..]
Timber is meer een 8. Eerder viel de naam van Raskin, die nu transfervrij is.
Een heel logisch gevolg als er een transferperiode voor de deur staat. Bij elke club.quote:Op donderdag 29 december 2022 12:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een hele rare trend dat tegenwoordig bij elke blessure van een basisspeler de reactie is: "Paniek, Feyenoord moet de markt op om een vervanger te halen!!1!"
Wieffer en DermaneGod gaan shinen.quote:Op donderdag 29 december 2022 23:16 schreef onlogisch het volgende:
'Nieuwe tegenslag: ook Timber maanden afwezig'
Timber wordt heel erg onderschat.quote:Op donderdag 29 december 2022 23:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Timber is wel een van de (weinige) spelers in dit elftal die prima vervangbaar is.
Jij snapt wel meer niet.quote:Op donderdag 29 december 2022 12:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Snap die roep om een vervanger voor Timber te halen echt totaal niet.
zerouki, kokcu, szymanski zou wel prima zijnquote:Op vrijdag 30 december 2022 00:27 schreef De_Pel het volgende:
2 basisspelers maanden out, en de speler die hen eventueel nog enigszins kan vervangen tekent niet bij en is in de zomer dus vrijwel zeker weg. Heb ik het nog even niet over wieffer die nog amper een wedstrijd op niveau heeft gespeeld. De selectie is gewoon niet zo breed, als je de kans hebt, moet er wat bij.
Dan wordt het waarschijnlijk weer maanden stuivertje wisselen in de achterste linie met Rasmussen, Lopez, Hancko, Wieffer, Geert en Pedersen. Het kan, maar vind het niet heel veel zekerheid bieden...quote:Op vrijdag 30 december 2022 00:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zerouki, kokcu, szymanski zou wel prima zijn
alleen ik weet niet of dat mogelijk is als er ook nog een verdediger bij moet
blind kan op het middenveld en achterinquote:Op vrijdag 30 december 2022 00:37 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dan wordt het waarschijnlijk weer maanden stuivertje wisselen in de achterste linie met Rasmussen, Lopez, Hancko, Wieffer, Geert en Pedersen. Het kan, maar vind het niet heel veel zekerheid bieden...
Dat zeg ik helemaal niet Hans, integendeel.quote:Op vrijdag 30 december 2022 00:23 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Jij snapt wel meer niet.
Zou het ook maar opgeven en niet meer proberen, is voor iedereen het makkelijkst.
Vraag mij af hoeveel geld er überhaupt nog is. Ja we hebben op papier minder uitgegeven dat er binnen kwam maar er waren meen ik ook nog wat tekorten die moesten worden opgevuld. Het netto binnengekomen bedrag is sws een stuk lager lijkt mij. En ga je Szymanski nu niet meer kopen?quote:Op vrijdag 30 december 2022 00:23 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Jij snapt wel meer niet.
Zou het ook maar opgeven en niet meer proberen, is voor iedereen het makkelijkst.
hij gaat daar even een cv en middenvelder ophalen voor een paar miljoenquote:Op vrijdag 30 december 2022 15:28 schreef Pistolero het volgende:
[ twitter ]
Naast Slot is KloeseGod ook al geen fan van ZKA gok ik. Ik vind het echt ontzettend grappig hoe serieus mensen die story nemen en dat ze blijkbaar niet inzien dat het sarcastische reactie is op alle stemmingmakerij dat iedereen weer op vakantie is en er geen kut gebeurd.
Deja-vu dit dat, afgelopen transferzomer belde. In de eerste week van januari zullen dus wel 3 nieuwe spelers komen.
Ik vind het eigenlijk oprecht wel slecht van hem dat ie nu alweer rond de transferperiode op vakantie is als hoofdverantwoordelijke voor transfers. Dan had hij eind november maar moeten gaan. Ik begrijp dat hij vastzit aan de schoolvakanties om met zijn kinderen te kunnen maar dan moet er een andere hoofdverantwoordelijke (TD) zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:49 schreef Scrummie het volgende:
Hopelijk heeft Te Kloese een heerlijke vakantie.
Je schijnt tegenwoordig van die soort draagbare computers te hebben waarmee je mensen over heel de wereld kan bereikenquote:Op vrijdag 30 december 2022 18:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk oprecht wel slecht van hem dat ie nu alweer rond de transferperiode op vakantie is als hoofdverantwoordelijke voor transfers. Dan had hij eind november maar moeten gaan. Ik begrijp dat hij vastzit aan de schoolvakanties om met zijn kinderen te kunnen maar dan moet er een andere hoofdverantwoordelijke (TD) zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |