Taabouni is volgens mij zo'n type die leuke dingen doet in oefenwedstrijden maar de hardheid en mentaliteit mist om het verschil te maken in wedstrijden die er toe doen.quote:
Taabouni maakt het verschil op de training.quote:Op woensdag 28 december 2022 15:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Taabouni is volgens mij zo'n type die leuke dingen doet in oefenwedstrijden maar de hardheid en mentaliteit mist om het verschil te maken in wedstrijden die er toe doen.
Haha viel mij ook op. Mocht ook wel hoor.quote:
niet zo gek, alleen nog maar in het tweede gespeeldquote:Op woensdag 28 december 2022 15:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Taabouni is volgens mij zo'n type die leuke dingen doet in oefenwedstrijden maar de hardheid en mentaliteit mist om het verschil te maken in wedstrijden die er toe doen.
Dat zegt ook veel.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
niet zo gek, alleen nog maar in het tweede gespeeld
Ik zeg toch niet dat we hem (nu) moeten halen? Zeg alleen dat 4 miljoen salaris relatief niet eens veel geld is. Had met een Mino zeker de helft meer binnengehaald in z’n carrire.quote:Op dinsdag 27 december 2022 00:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
en dan trauner op de bank als hij weer fit is?
is nettoquote:Op woensdag 28 december 2022 22:21 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat we hem (nu) moeten halen? Zeg alleen dat 4 miljoen salaris relatief niet eens veel geld is. Had met een Mino zeker de helft meer binnengehaald in z’n carrire.
Vooral richting toekomst natuurlijk. Snap wel dat ie op z’n 30e nog ff op niveau wil harken. En Feyenoord zit helaas nog niet in de luxepositie om een Trauner op de bank te zetten en z’n vervanger 4m p/j mee te geven.quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Goed dat ze de Vrij op zijn minst gepolst hebben. Wat zou dat genot zijn geweest. Ach ja.
Balen. Gaat nu de portemonnee open getrokken worden voor een 6?quote:Op donderdag 29 december 2022 12:39 schreef ZKA het volgende:
Niet raar opkijken als Timber 2-3 maanden out is. Middenvoetsbeentje.
zerrouki zit al bij de telefoonquote:Op donderdag 29 december 2022 12:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Balen. Gaat nu de portemonnee open getrokken worden voor een 6?
Een nieuwe speler halen omdat een basisspeler "slechts" 2-3 maanden geblesseerd zou toch verschrikkelijk slecht beleid zijn..? Dat soort blessures hoor je gewoon met bankspelers/jeugd op te lossen. Snap die roep om een vervanger voor Timber te halen echt totaal niet.quote:Op donderdag 29 december 2022 12:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Balen. Gaat nu de portemonnee open getrokken worden voor een 6?
gohquote:Op donderdag 29 december 2022 12:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Een nieuwe speler halen omdat een basisspeler "slechts" 2-3 maanden geblesseerd zou toch verschrikkelijk slecht beleid zijn..? Dat soort blessures hoor je gewoon met bankspelers/jeugd op te lossen. Snap die roep om een vervanger voor Timber te halen echt totaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |