Eerst even wachten totdat te Kloese terug is van vakantie!quote:
Zeker, mag wat mij betreft ook een meer ervaren jongen zijn ipv het segment 20-25 waar Feyenoord de laatste tijd lijkt rond te vissen. Maar inderdaad er moet echt wat gaan gebeuren.quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:48 schreef aTypisch het volgende:
als ze echt beleid willen maken op het behalen van de titel dan moet er wel gewoon echt een 6 en een cv of back komen
kan ook een van de twee als huurspeler natuurlijk, als er wat van kwaliteit beschikbaar is
Beleid maken op op het behalen van de titel is echt het allerdomste van Feyenoord kan doen. Ging in het verleden ook zo goed. Mensen hebben blijkbaar niet door dat Feyenoord nog steeds mijlenver achterloopt op Ajax en PSV en financieel ook vrijwel niks kan.quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:48 schreef aTypisch het volgende:
als ze echt beleid willen maken op het behalen van de titel dan moet er wel gewoon echt een 6 en een cv of back komen
kan ook een van de twee als huurspeler natuurlijk, als er wat van kwaliteit beschikbaar is
oh jee, hij schiet aan op een ambitieuze termquote:Op zaterdag 31 december 2022 16:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Beleid maken op op het behalen van de titel is echt het allerdomste van Feyenoord kan doen. Ging in het verleden ook zo goed. Mensen hebben blijkbaar niet door dat Feyenoord nog steeds mijlenver achterloopt op Ajax en PSV en financieel ook vrijwel niks kan.
Je kan als Feyenoord zijnde eigenlijk ook helemaal geen beleid maken op een kampioenschap. Want als ze in Amsterdam en Eindhoven daadwerkelijk gewoon goed beleid voeren is het praktisch onmogelijk voor Feyenoord om kampioen te worden(Gelukkig doen ze dat dan ook lang niet altijd daar, lol). Nee, de achterstand is nog steeds gigantisch en zal dat de komende tijd ook wel blijven. Elke prijs die er wordt gepakt is eigenlijk per definitie een incident en gevolg van falen van de andere clubs. Dus het slaat helemaal nergens op om beleid te maken waarin je standaard uit gaat van het falen van de concurrentie, veel te riskant.
14 wedstrijden pas.quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat Feyenoord nu al bloed ruikt, de gunstige uitgangspositie is er al en ik heb nou niet het idee dat de concurrentie er beter voorstaat.
Dit is echt iets to-taal anders dan beleid maken op het behalen van de titel, maar oke..quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:11 schreef aTypisch het volgende:
je mag het ook 'zo lang mogelijk meedoen' noemen of 'een plek in de top 3 vasthouden' is ook nog een optie
ik zal @onlogisch vragen of hij tot die tijd dit topic op slot doetquote:Op zaterdag 31 december 2022 16:17 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit is echt iets to-taal anders dan beleid maken op het behalen van de titel, maar oke..
Sowieso vrij bijzonder dat mensen spreken over een gunstige uitgangspositie, bloed ruiken en een mogelijke kans op de titel. We zijn 14 wedstrijden onderweg waarin je ook nog eens een gunstig programma had ten opzichte van de concurrenten. Waar gaat dit over joh. Als je na 30 wedstrijden nog steeds bovenaan staan kan je misschien een héél klein beetje gaan nadenken over een mogelijk kampioenschap.
Gelukkig zijn er nog genoeg andere dingen om over te praten behalve een mogelijk kampioenschap.quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik zal @:onlogisch vragen of hij tot die tijd dit topic op slot doet
Nee maar het (terechte) excuus begin dit seizoen was ‘heel nieuw elftal, nog niet ingespeeld’ etcetera, op dat moment was het niet realistisch om meer te verwachten dan makkelijk derde.quote:
We krijgen in krap een maandje Utrecht (u) Ajax, Twente (u) en PSV. Je kan na 14 potjes nog niet echt uitspraken doen behalve dat het tot nu toe eigenlijk best matig was dus er zit ongetwijfeld wel wat rek in. Voorin blijft het echter te kwaliteitsarm om echt een serieuze kans te maken imoquote:Op zaterdag 31 december 2022 16:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee maar het (terechte) excuus begin dit seizoen was ‘heel nieuw elftal, nog niet ingespeeld’ etcetera, op dat moment was het niet realistisch om meer te verwachten dan makkelijk derde.
Alleen ben je nu door die fase heen en je staat al drie punten los eerste zonder echt goed te hoeven voetballen terwijl er veel meer potentie in deze ploeg zit. Ik vind dat je nu ook wel ambitie mag uitspreken, je begint voor de verandering met een voorsprong in plaats van een achterstand op de concurrentie en die voorsprong vertaalt zich niet alleen in het puntenaantal.
Tenzij Walemark, Gimenez én Paixao het ineens helemaal op hun heupen krijgen denk ik ook dat we aanvallend tekort gaan komen voor de titel. Anderzijds is PSV aanvallend enorm verzwakt en voorin bij Ajax is het ook niet geweldig.quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:37 schreef Caland het volgende:
[..]
We krijgen in krap een maandje Utrecht (u) Ajax, Twente (u) en PSV. Je kan na 14 potjes nog niet echt uitspraken doen behalve dat het tot nu toe eigenlijk best matig was dus er zit ongetwijfeld wel wat rek in. Voorin blijft het echter te kwaliteitsarm om echt een serieuze kans te maken imo
Laat dit je laatste post van dit jaar maar zijn.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:19 schreef Pistolero het volgende:
Waarom vergeet iedereen AZ eigenlijk altijd. Gezien de omstandigheden bij alle clubs zou ik die misschien nog wel het hoogst inschatten momenteel.
Pietje, ben jij dat?quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:19 schreef Pistolero het volgende:
Waarom vergeet iedereen AZ eigenlijk altijd. Gezien de omstandigheden bij alle clubs zou ik die misschien nog wel het hoogst inschatten momenteel.
Nu al bezopen?quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:19 schreef Pistolero het volgende:
Gimenez denk ik niet, Wålemark sluit ik niet uit eigenlijk, Paixao gaat denk ik wel doorkomen nu. Idrissi lijkt ook goed terug te komen van zijn blessure, ik wil hem niet uitsluiten ondanks zijn zwakke start. En inderdaad laten we de voorhoedes van Ajax en PSV (nu Gakpo weg is) ook niet overschatten.quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Tenzij Walemark, Gimenez én Paixao het ineens helemaal op hun heupen krijgen denk ik ook dat we aanvallend tekort gaan komen voor de titel. Anderzijds is PSV aanvallend enorm verzwakt en voorin bij Ajax is het ook niet geweldig.
Denk ook wel dat er lichte ontevredenheid ontstaat als je derde wordt dit jaar. Tot nu toe zijn we echt niet minder dan PSV of Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |