Mwah destijds met Gnonto was ie wel heel druk bezig met zijn gelijk halen, toen vond ie zijn scoop duidelijk het belangrijkste alhoewel dat ook kwam omdat ie in eerste instantie belachelijk werd gemaakt en dat kon ie niet hebben. Beetje vreemde vogel is het, zelden iemand meegemaakt die zo schaamteloos zijn ego promoot maar tegelijkertijd wil ie ook wel het clubbelang voorop stellen. Aan de andere kant wat ZKA als ‘clubbelang’ ziet hoeft in het uiteindelijke plaatje absoluut niet in het clubbelang te zijn. Het is wat dat betreft een beetje een ongeleid projectiel.quote:Op zondag 25 december 2022 21:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is vooral een utopie om te denken dat er bij een club als Feyenoord niet gelekt wordt, zoveel mensen zoveel belangetjes. En om dan in het kader van de kerstgedachte nog een veer in de reet van @:zka te steken vind ik dat hij als supporter volgens mij nog wel het clubbelang voor de scoop laat gaan over het algemeen. Je kan het slechter treffen (hallo Alfred)
Dat is sowieso vaak de bron van gelekte transfertjes op social media. Ik heb in de wandelgangen vernomen dat die Geert transfermarkt zijn bronnen ook in die contreien heeft bijvoorbeeld.quote:Op zondag 25 december 2022 20:28 schreef Bombvis het volgende:
Volgens mij weten zaakwaarnemers @:ZKA ondertussen ook wel te vinden, waardoor het lek niet eens per se binnen Feyenoord nog hoeft te zitten om het te laten lekken (even los van het feit dat die er ongetwijfeld ook nog zitten)
Ik stoor mij aan deze post.quote:Op zondag 25 december 2022 22:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Verder is dit weer classic Slot die iets benoemt wat buiten zijn controle ligt en hem ergert om vervolgens de keutel weer in te trekken met een ‘ja maar ik stoor mij er niet aan’.
Dat mag ook allemaal wel een tandje minder, spreek je duidelijk uit of niet.
Ik wil niet zeggen dat ik er moeite mee heb dat je je stoort aan mijn post, toen ik lid werd van het Fok!-Forum wist ik dat mensen de mogelijkheid hadden om zich tegen mijn posts uit te spreken en dit accepteer ik dan ook, maar ik heb wel het gevoel dat dit meer in het Feyenoord-topic gebeurt dan in andere topics en in het belang van de sfeer van dit topic zou het misschien beter zijn als wanneer iemand zich stoort aan mijn posts dit niet uitgesproken wordt.quote:
Slot begon tegen GAE al met Hancko en Rasmussen centraal. Misschien Snuifdorp proberen te halen?quote:Op maandag 26 december 2022 11:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat is mooi klote, maar heb ook meer dan genoeg vertrouwen in Geertruida centraal achterin.
Al zullen ze wel weer voor die Hilgers gaan nu, maar in de paar potjes Twente die ik dit seizoen gezien heb vond ik dat een verschrikkelijk slechte speler.
Vraag me af in hoeverre Rasmussen een echte optie is aangezien je dan met 2 linkspoten speelt. Dat laatste zou niet eens zo gek zijn, van Pedersen in de basis wordt niemand vrolijkquote:Op maandag 26 december 2022 11:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Slot begon tegen GAE al met Hancko en Rasmussen centraal. Misschien Snuifdorp proberen te halen?
Terecht. Zka doet altijd alsof ie het beste voor heeft met de club en positiviteit wil uitdragen. Maar het is bijna altijd nadelig voor de club als dingen uitlekken,dus wat ie zegt is gewoon bullshitquote:Op zondag 25 december 2022 13:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)us-van-de-supporters
Slot is helemaal klaar met @:zka
[..]
“Het stoort mij niet, maar…”
Gewoon de Vrij halen ja toch niet dan. Contract loopt over een half jaar af.quote:Op maandag 26 december 2022 12:12 schreef Caland het volgende:
Ze zullen wel bij Hilgers of Fosu Mensah uitkomen ofzo
Vraagt ook maar 4 miljoen salaris, meteen doenquote:Op maandag 26 december 2022 12:13 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Gewoon de Vrij halen ja toch niet dan. Contract loopt over een half jaar af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |