een nieuwequote:Op vrijdag 23 december 2022 13:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het probleem is meer wie er op rechtsback komt te staan
Je doet het verkeerd, het is #SlotOut.quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2022 14:34 schreef Caland het volgende:
Stream laat helikopter zien en mist de 3-1
Kanker bestuur
Het lijkt Cabral wel wat betreft het stelselmatig maken van de verkeerde keuze.quote:Op vrijdag 23 december 2022 15:25 schreef Pistolero het volgende:
Dilrosun doet weer werkelijk alles fout.
Inderdaad leuk om te zien.quote:Paixaogod wordt wel met de week beter, daar ga je nog heel veel plezier aan beleven.
Eerste deel met een dwerg als Paixao in de spits: Meerdere goede (hoge) voorzetten.quote:Op vrijdag 23 december 2022 15:41 schreef Caland het volgende:
Stream is online en ik zie meteen Ali twee ziekenhuisballen geven
gaan we dat weer krijgen?quote:Op vrijdag 23 december 2022 15:44 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Eerste deel met een dwerg als Paixao in de spits: Meerdere goede (hoge) voorzetten.
Tweede deel met een echte spits als Gimenez: 2 gehandicapten op de flanken met Ali en Idrissi.
Santi wordt gesaboteerd.
Dermane en Slory vielen in het tweede blok in, maar moesten er toen weer uit voor die 2e opstelling. Misschien zegt dat wel iets, maar het is niet dat ze geen speeltijd kregenquote:Op vrijdag 23 december 2022 17:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Opstelling Feyenoord eerste twee blokken
Wellenreuther; Geertruida, Rasmussen, Hancko, Hartman; Kökçü, Timber, Szymański; Paixão, Dilrosun, Wålemark
Opstelling Feyenoord laatste twee blokken
Marciano; Pedersen, Benita, Hokke, Lopez; Milambo, Taabouni, Bullaude; Jahanbakhsh, Gimenez, Idrissi.
Dermane is klaar bij Feyenoord denk ik zelfs nu Wieffer geblesseerd is geen speeltijd in dit soort wedstrijden.
Als we Ali Reza verkopen zie ik wel Idrissi en Paxiao onze vaste flanken worden misschien ook niet zo verkeerd.
“Het stoort mij niet, maar…”quote:Dat de transfertargets vaak uitlekken via de media, bevalt de trainer niet. "Het stoort mij niet, het is echt iets van de voetballerij. Maar ik heb de indruk dat het bij Feyenoord net iets meer is. Ik heb er niet zozeer last van, maar het is wel zo dat de club en supporters er last van hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |