ook gewoon kampioengoedquote:Op dinsdag 20 december 2022 19:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vond Vermeer zijn eerste twee jaar overigens wel een geweldenaar. En ook zijn laatste jaar was wel oké, beter dan Jones in ieder geval. Er waren nog mensen ziedend dat Vermeer mocht vertrekken om plaats te maken voor Bijlow
Aan de grond genageld staan bij vrije trappen was ook geen pretje. Maar over het algemeen was Vermeer een prima keeper voor onsquote:Op dinsdag 20 december 2022 19:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vond Vermeer zijn eerste twee jaar overigens wel een geweldenaar. En ook zijn laatste jaar was wel oké, beter dan Jones in ieder geval. Er waren nog mensen ziedend dat Vermeer mocht vertrekken om plaats te maken voor Bijlow
Alleen hoge ballen. Tja.
Maar Mulder was een echte Feyenoorder en Vermeer kwam van 020!!!quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:48 schreef Caland het volgende:
Vermeer heeft ons verlost van karpervisserhoofd
Alleen daarom moeten we hem al eeuwig dankbaar zijn
Je doet je bijnaam weer eer aanquote:Op dinsdag 20 december 2022 19:29 schreef ZKA het volgende:
[..]
Ik zit op mijn eigen lijn.
Wie wordt er beter van? Feyenoord niet in ieder geval. Vermeer heeft nooit kunnen keepen. Verschrikkelijke zet.
Sorry maar als je denkt dat Vermeer 'nooit heeft kunnen keepen' dan heb je er echt geen verstand van. Ik snap best dat over verschillende spelers er altijd verschillende meningen zullen zijn, maar dit is zo niet waarquote:Op dinsdag 20 december 2022 19:29 schreef ZKA het volgende:
[..]
Ik zit op mijn eigen lijn.
Wie wordt er beter van? Feyenoord niet in ieder geval. Vermeer heeft nooit kunnen keepen. Verschrikkelijke zet.
Misschien wel handig als je je gaat beseffen dat mensen puur interesse hebben in je site vanwege de scoops en nieuwtjes maar dat de meesten echt totaal niet zitten te wachten op je persoonlijke mening over alles.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:33 schreef ZKA het volgende:
[..]
Geef me nog maar 100 bijnamen: Je blijft m'n nieuws toch wel interessant vinden
Ik heb al 0 artikelen geschreven waarin ik mijn mening verkondigquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Misschien wel handig als je je gaat beseffen dat mensen puur interesse hebben in je site vanwege de scoops en nieuwtjes maar dat de meesten echt totaal niet zitten te wachten op je persoonlijke mening over alles.
Maar Vermeer komt helemaal niet, hij is geblesseerd.quote:Op woensdag 21 december 2022 08:04 schreef Oostblokkert het volgende:
Ik snap de discussie niet?
Vermeer wordt toch derde keeper en die gaat niet al teveel kosten als Marciano vertrekt?
Nou dan!quote:Op woensdag 21 december 2022 08:35 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar Vermeer komt helemaal niet, hij is geblesseerd.
kan geert effe shinen joh daarquote:Op donderdag 22 december 2022 18:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Trauner weer vroegtijdig de training gestaakt.
Dat voelt als een heel groot probleem als hij de eerste weken er niet is.
Santi heeft het met de moeder/zus/dochter van Arne gedaan.quote:Op vrijdag 23 december 2022 13:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Arne is absoluut geen fan van Santi.
Het probleem is meer wie er op rechtsback komt te staanquote:Op donderdag 22 december 2022 22:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
kan geert effe shinen joh daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |