Waarom blijven mensen dat maar roepen over zijn aannames? Het klopt helemaal niet. Technisch, fysiek, koppend en qua spelinzicht is hij (veel) beter dan Danilo. Als je die 2 hebt snap ik echt niet dat je ook maar één seconde overweegt Danilo op te stellen.quote:Op woensdag 28 december 2022 13:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat in godsnaam? Echt een belachelijke eerste aanname. Zie dat nog best goedkomen, maar als je een spits hebt die en nauwelijks scoort en er mede debet aan is dat je een bal niet vasthoudt en dus niet tot kansen komt snap ik het experimenteren opzich wel
Hier gaan we niet uitkomen dusquote:Op woensdag 28 december 2022 13:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Waarom blijven mensen dat maar roepen over zijn aannames? Het klopt helemaal niet. Technisch, fysiek, koppend en qua spelinzicht is hij (veel) beter dan Danilo. Als je die 2 hebt snap ik echt niet dat je ook maar één seconde overweegt Danilo op te stellen.
En Paixao is een uitstekend talent die het op zich prima invult, maar het is natuurlijk geen spits. Slaat nergens op om die te overwegen als serieuze concurrent van Gimenez/Danilo. Dat zou alleen een optie moeten zijn als ze allebei geblesseerd zijn.
Nee, dat is duidelijk.quote:
Dilrosun is echt niet zo slecht als de meeste mensen bewerenquote:Op woensdag 28 december 2022 13:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nee, dat is duidelijk.
Maar misschien nog wel het belangrijkste argument om Gimenez in de spits en Paixao op de vleugel te zetten is dat Dilrosun dan uit de basis kan. Die kan er écht helemaal niks van en doet zo belachelijk veel fout in een wedstrijd.
We zitten in DRT.quote:Op woensdag 28 december 2022 14:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je kan natuurlijk moeilijk ontkennen dat Gimenez een onuitwisbare indruk gemaakt heeft zijn basiswedstrijden.
Deze zin klopt niet helemaalquote:Op woensdag 28 december 2022 14:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je kan natuurlijk moeilijk ontkennen dat Gimenez een onuitwisbare indruk gemaakt heeft zijn basiswedstrijden.
Maar dat maakt je toch geen aanspeelpunt dat wat langer druk kan zetten dan vijftien minuten?quote:Op woensdag 28 december 2022 13:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Waarom blijven mensen dat maar roepen over zijn aannames? Het klopt helemaal niet. Technisch, fysiek, koppend en qua spelinzicht is hij (veel) beter dan Danilo.
Dat lijkt me niet als je je kinderen meeneemt naar Feyenoord-Emmenquote:Op woensdag 28 december 2022 14:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gernot lijkt mij een ontzettend aardige papa.
Met wie in de spits?quote:Op woensdag 28 december 2022 14:19 schreef fetX het volgende:
Slot zei een tijd terug dat Walemark nog een kleine stap moest zetten om écht indruk te gaan maken. Laten we hopen dat hij die de tweede seizoenshelft kan zetten zodat hij volgend jaar met de Pax kan shinen op de vleugels.
Ik zou niet rekenen op meer dan 12 met een eenjarig contract voor een rechtsback.quote:Op woensdag 28 december 2022 14:18 schreef bbuddybb het volgende:
Geertruida met een briljant overstapje.
Vijftig miljoen. Minimaal.
Ik ben over beide spitsen niet tevreden. Zou voor nu voor Gimenez kiezen, maar ik denk dat het er op gaat uitdraaien dat er volgend seizoen een nieuwe spits rondloopt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |