denk zelfs wat meerquote:Op maandag 26 december 2022 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Vraagt ook maar 4 miljoen salaris, meteen doen
Hij had toch ook nog een akkefietje met ex zaakwaarnemer over een miljoen of 4-5?quote:Op maandag 26 december 2022 12:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
de vrijgod zit ook in de bitcorn
die kan dus wel wat extra gebruiken
naja akkefietje, dat sportmanagementbureau ging dus naar de onderhandelingen tussen Inter en De Vrijquote:Op maandag 26 december 2022 12:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij had toch ook nog een akkefietje met ex zaakwaarnemer over een miljoen of 4-5?
Niet allebei joh.quote:Op maandag 26 december 2022 12:47 schreef aTypisch het volgende:
dat wordt weer puzzelen in maart
gelukkig kun je met geert en hancko schuiven, maar eigenlijk kom je nu een reserve back + cv te kort
ohja, ik was benita vergetenquote:Op maandag 26 december 2022 14:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niet allebei joh.
Als Geert naar het centrum gaat heb je Pedersen en Benita nog. Niet dat je daar vrolijk van wordt, maar we komen in ieder geval geen back tekort
Johnston, Ié, Van Beek of Knoesterquote:Op maandag 26 december 2022 16:48 schreef ZKA het volgende:
Ik heb al 4 namen voor backup Trauner. Engels sprekende, Zuid Europese en twee Nederlandse. Laten we zien wie het wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 december 2022 17:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Johnston, Ié, Van Beek of KnoesterHet maakt allemaal niet zoveel uit wie er komt als hij de begrippen left, right, behind maar onder de knie heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben benieuwd!quote:Op maandag 26 december 2022 16:48 schreef ZKA het volgende:
Ik heb al 4 namen voor backup Trauner. Engels sprekende, Zuid Europese en twee Nederlandse. Laten we zien wie het wordt.
Ik volg dit evenquote:Op maandag 26 december 2022 18:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zie dan ook liever een Kasanwirjo komen dan Hilgers.
Maar ben benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |