quote:Op zondag 26 januari 2020 09:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Malacia 10 mil gaat opleveren koop ik een seizoenskaart van de betreffende club waar die naar toe gaat.
Het is zondag, gun die jongen zijn rust.quote:Op zondag 17 juli 2022 14:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Een goede FA zou hier ingrijpen en de TT aanpassen!
Ik heb het hamas vanaf vak S helaas nog niet gehoord inderdaadquote:Op zondag 17 juli 2022 14:51 schreef Zipportal het volgende:
Die open dagen zijn niet meer zoals vroeger. Erg jammer.
Echte supporters gaan er over klagen op FOK!quote:
Diemers loopt op krukkenquote:Op zondag 17 juli 2022 15:01 schreef Scrummie het volgende:
Jongens ik loop 30 seconden achter, graag geen spoilers.
Voor die 90 euro magniegebeurennie.quote:Op zondag 17 juli 2022 15:01 schreef Caland het volgende:
Joris van Dijk schijnt gezegd te hebben op Rijnmond dat uitshirt pas eind augustus komt omdat men in spleetogenland wat leverproblemen heeft (lol)
FakeNews.quote:Op zondag 17 juli 2022 15:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is waarom ik jouw mentions doorgaans ongelezen wegklik
@:el-stinho
Kan je Zipportal niet gewoon wegklikken?quote:Op zondag 17 juli 2022 15:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is de verrassing in de helicopter.quote:Op zondag 17 juli 2022 15:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar de hamvraag is.
WAAR IS ARNE
Vannacht liep ik met mijn fiets weg van mijn werk, 50 meter verder, net uit het steegje, werd ik al door een politieman afgekat omdat ik mijn mobiel in de hand had en mijn licht uit.quote:Op zondag 17 juli 2022 15:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Raar.quote:Op zondag 17 juli 2022 15:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is de verrassing in de helicopter.
Dat is ook wel heel dom van je. In het verkeer hoor je gewoon op te letten.quote:Op zondag 17 juli 2022 15:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vannacht liep ik met mijn fiets weg van mijn werk, 50 meter verder, net uit het steegje, werd ik al door een politieman afgekat omdat ik mijn mobiel in de hand had en mijn licht uit.
Dat is de mentaliteit die jij ook zou moeten hebben.
KoertGodquote:Op zondag 17 juli 2022 15:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Koert vindt AZ een walgelijke club.
Het was 03:30 en ik loop een steegje uit. Weet ik veel dat die man op drie Marokkanen staat te letten daar!!quote:Op zondag 17 juli 2022 15:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is ook wel heel dom van je. In het verkeer hoor je gewoon op te letten.
Zat ik als insider weer eens goed.quote:Op zondag 17 juli 2022 15:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Raar.
Gernot hoort daar te zitten
Ik zag hem persoonlijk niet aankomen.quote:Op zondag 17 juli 2022 19:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens de Telegraaf heeft Boëtius intern bij Feyenoord aangegeven graag opnieuw een contract met Feyenoord te willen aangaan.
Het bericht dat je wist dat zou komen.
Als ie gewoon werkt de hele dag zou ik het ook geen vakantie meer noemen. Hij zal hem niet voor niets inkortenquote:Op zondag 17 juli 2022 23:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nwoah beetje opmerkelijk mss, maar het is niet zo dat hij vanaf zijn vakantieadres compleet nutteloos is. Als hij nu op kantoor facetimed of onder een palmboom met een kokosnoot in de hand, inhoud zal hetzelfde zijn.
Natuurlijk zal hij niet 100% ermee bezig zijn. Maar als hij iets moet oppakken wat een ander niet kan is dat toch zo gedaan? Zie het probleem niet zo. Het is niet zo dat hij elke ochtend de prullenbak moet legen.quote:Op zondag 17 juli 2022 23:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als ie gewoon werkt de hele dag zou ik het ook geen vakantie meer noemen. Hij zal hem niet voor niets inkorten
Bovendien zal zo'n vakantie echt wel in overleg zijn gegaan. Te Kloese gaat niet op een dag weg en zegt 'krijg lekker allemaal de tering maar hoor, transfers regelen we wel weer als ik terug ben'.quote:Op zondag 17 juli 2022 23:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Natuurlijk zal hij niet 100% ermee bezig zijn. Maar als hij iets moet oppakken wat een ander niet kan is dat toch zo gedaan? Zie het probleem niet zo. Het is niet zo dat hij elke ochtend de prullenbak moet legen.
quote:Op zondag 17 juli 2022 19:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens de Telegraaf heeft Boëtius intern bij Feyenoord aangegeven graag opnieuw een contract met Feyenoord te willen aangaan.
Het bericht dat je wist dat zou komen.
Ik krijg onderhand lichte braakneigingen van dat ‘multi-inzetbaar’ heel de tijd. Haal gewoon eens goede spelers, in plaats van ‘multi-inzetbare’. Alsof ze inzetten op een selectie van 15 man joh…quote:Op zondag 17 juli 2022 21:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Multi-inzetbaar. Dat is toch wel de grootste plus eigenlijk.
Ja dat kan.quote:Op maandag 18 juli 2022 00:04 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik krijg onderhand lichte braakneigingen van dat ‘multi-inzetbaar’ heel de tijd. Haal gewoon eens goede spelers, in plaats van ‘multi-inzetbare’. Alsof ze inzetten op een selectie van 15 man joh…
Hoorde laatst dat Bijlow voor de zekerheid ook maar met van persie is gaan trainen en Janbak met de wolf…
Helemaal eens.quote:Op maandag 18 juli 2022 00:04 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik krijg onderhand lichte braakneigingen van dat ‘multi-inzetbaar’ heel de tijd. Haal gewoon eens goede spelers, in plaats van ‘multi-inzetbare’. Alsof ze inzetten op een selectie van 15 man joh…
Hoorde laatst dat Bijlow voor de zekerheid ook maar met van persie is gaan trainen en Janbak met de wolf…
Ze denken aan huur.quote:Op maandag 18 juli 2022 00:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die komt dus weer niet als hij al 14 miljoen waard is.
Kan hij ook op linksback spelen? Dan zou het wel interessant zijn..!quote:Op maandag 18 juli 2022 00:27 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Over goede spelers gesproken. 23-jarige aanvallende middenvelder van Dinamo Moskou, volgens transfermarkt.nl 14 miljoen waard.
Ga maar lekker naar bed toe.quote:Op maandag 18 juli 2022 00:34 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Kan hij ook op linksback spelen? Dan zou het wel interessant zijn..!
Hancko wordt binnen een paar dagen gepresenteerd, daar heb ik wel vertrouwen inquote:Op maandag 18 juli 2022 00:34 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Kan hij ook op linksback spelen? Dan zou het wel interessant zijn..!
Zaten ze momenteel niet op 20% van de vraagprijs..?quote:Op maandag 18 juli 2022 00:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hancko wordt binnen een paar dagen gepresenteerd, daar heb ik wel vertrouwen in
Hoe kom je bij dat percentage? Ik heb gelezen dat ze het nog niet eens zijn omdat het bod van Feyenoord te laag was, maar ik denk dat de wal het schip keert in dit geval en dat ze er wat meer vaart achter zetten de komende dagen.quote:Op maandag 18 juli 2022 00:40 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zaten ze momenteel niet op 20% van de vraagprijs..?
Is overigens wel een multifunctionele speler, of hij verder ook iets kan is me nog niet echt duidelijk.
Is dat vertrouwen ergens op gebaseerd?
Ergens voorbij zien wapperen, dat het eerste bod iets van 2m was. Zou resoluut van tafel zijn geveegd omdat ze inzetten op 4-5x zoveel. Ofzo. Bron? Geen idee meer. Vandaar m’n vraagteken erbijquote:Op maandag 18 juli 2022 00:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoe kom je bij dat percentage? Ik heb gelezen dat ze het nog niet eens zijn omdat het bod van Feyenoord te laag was, maar ik denk dat de wal het schip keert in dit geval en dat ze er wat meer vaart achter zetten de komende dagen.
Wil Praag ook al 10m?quote:Op maandag 18 juli 2022 01:03 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ergens voorbij zien wapperen, dat het eerste bod iets van 2m was. Zou resoluut van tafel zijn geveegd omdat ze inzetten op 4-5x zoveel. Ofzo. Bron? Geen idee meer. Vandaar m’n vraagteken erbij
quote:Op maandag 18 juli 2022 01:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wil Praag ook al 10m?
Ik zat met 5m in m'n hoofd.
Geen idee of het verder ergens op slaat, maar staat op allerlei fansites.quote:Feyenood heeft een bod neergelegd voor de Slowaaks international David Hancko maar deze is door zijn club Sparta Praag direct van tafel geveegd. Hier maakt het medium iSport.cz melding van. Het verschil tussen de clubs zou enorm zijn.
Feyenoord zal een behoorlijke extra financiële inspanning moeten doen om de 24-jarige mandekker binnen te halen, zo wordt gemeld in Tsjechië. De Rotterdammers zagen hun eerste aanbieding voor de 24-jarige centrumverdediger van Sparta Praag resoluut van tafel worden geveegd, weet iSport.cz. Er zou nog een enorm gat tussen vraag en aanbod zijn.
Volgens de Tsjechische sportsite bedroeg het eerste voorstel van Feyenoord twee miljoen euro. “Dat is vier tot vijf keer minder dan de vraagprijs van Sparta Praag”, zo bespreken de journalisten Martin Vait en Jan Vacek in hun podcast. Gezien de informatie van 1908.nl, dat eerder deze week meldde dat Feyenoord ‘ver wil gaan’, is het waarschijnlijk dat de Rotterdammers terug zullen komen voor Hancko.
Mocht de Slowaakse mandekker kunnen worden losgeweekt, dan kan hij zomaar de boeken ingaan als een van de duurste verdedigers ooit van Feyenoord. De Nederlandse topclub telde drie jaar geleden liefst zeven miljoen euro neer voor Marcos Senesi, die al tijden aan buitenlandse clubs wordt gelinkt, maar op dit moment in Rotterdam lijkt te blijven. De Argentijn heeft nog een eenjarig contract, dat door Feyenoord eenzijdig met een seizoen kan worden opgewaardeerd.
Hancko begon zijn profcarrière bij het Slowaakse MSK Zilina, de club waarvan Feyenoord in 2020 spits Róbert Bozenik overnam. Al op zijn twintigste maakte hij de overstap naar de Serie A. Hancko speelde slechts een seizoen voor Fiorentina en werd een jaar later verhuurd aan Sparta Praag. In Tsjechië beviel de linksbenige verdediger, die ook als linksback uit de voeten kan, zo goed dat hij definitief werd overgenomen.
Laat dat nou precies zijn wat Slot wil. Die wil een hele smalle selectie van 16 á 17 fatsoenlijke spelers waarvan een groot deel multifunctioneel is. Er gaan ook helemaal niet zo veel nieuwe spelers meer komen.quote:Op maandag 18 juli 2022 00:04 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik hoop dat die Dermane en Benita in ieder geval bij de selectie haalt.quote:Op maandag 18 juli 2022 07:09 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Laat dat nou precies zijn wat Slot wil. Die wil een hele smalle selectie van 16 á 17 fatsoenlijke spelers waarvan een groot deel multifunctioneel is. Er gaan ook helemaal niet zo veel nieuwe spelers meer komen.
Of dat verstandig is is een tweede.
Slot lijkt me niet zo'n fan van de jeugd, dus zelfs al zou hij ze erbij halen, dan zullen ze amper speeltijd krijgen.quote:Op maandag 18 juli 2022 07:32 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik hoop dat die Dermane en Benita in ieder geval bij de selectie haalt.
Valt mij ook op inderdaad. Die laat al die jeugdspelers elke keer met elkaar spelen in de oefenwedstrijden en roept dan 'kijk ze kunnen er niks van'.quote:Op maandag 18 juli 2022 07:40 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Slot lijkt me niet zo'n fan van de jeugd, dus zelfs al zou hij ze erbij halen, dan zullen ze amper speeltijd krijgen.
Dan nog liever een heel seizoen in een wwardeloze -21 competitie spelen dan een heel seizoen op het bankje bij het eerste.
Heel misschien zijn er ook nauwelijks jeugdspelers die echt het niveau aankunnenquote:Op maandag 18 juli 2022 07:42 schreef CR7 het volgende:
[..]
Valt mij ook op inderdaad. Die laat al die jeugdspelers elke keer met elkaar spelen in de oefenwedstrijden en roept dan 'kijk ze kunnen er niks van'.![]()
Enige minpunt van Slot imo.
Ze kunnen er toch ook weinig van, zo bleek al uit die o21 competitie. En als ze niet eens van Jong Almere een play off kunnen winnen...quote:Op maandag 18 juli 2022 07:40 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Slot lijkt me niet zo'n fan van de jeugd, dus zelfs al zou hij ze erbij halen, dan zullen ze amper speeltijd krijgen.
Dan nog liever een heel seizoen in een waardeloze -21 competitie spelen dan een heel seizoen op het bankje bij het eerste.
Geen idee wat zijn reële waarde is hoor. Maar neem aan dat Sparta Praag hoog inzet, wellicht in de hoop op 7 a 8 miljoen uit te komen ofzo.quote:Op maandag 18 juli 2022 01:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wil Praag ook al 10m?
Ik zat met 5m in m'n hoofd.
Dit is wel een beetje een kip en ei verhaal. Als je de jeugd echt een kans wil geven laat je de beste paar spelers meedoen met het eerste.quote:Op maandag 18 juli 2022 07:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Heel misschien zijn er ook nauwelijks jeugdspelers die echt het niveau aankunnen
Oneens. Dat doe je pas wanneer ze daar goed genoeg voor zijn. Of wanneer je echt helemaal geen geld hebtquote:Op maandag 18 juli 2022 07:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje een kip en ei verhaal. Als je de jeugd echt een kans wil geven laat je de beste paar spelers meedoen met het eerste.
Het gaat om oefenwedstrijden. Dan mag je best een beetje rouleren. Benita in die paar wedstrijden vorig jaar deed het prima. Hendrix heb ik nog helemaal nooit iets goed zien doen. Bij PSV doet ook een Antonisse aan het begin mee.quote:Op maandag 18 juli 2022 07:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Oneens. Dat doe je pas wanneer ze daar goed genoeg voor zijn. Of wanneer je echt helemaal geen geld hebt
Dat ze eens opschieten dan.quote:Op maandag 18 juli 2022 07:56 schreef Pistolero het volgende:
Volgens ons aller ZKA kloppen al die berichten over Hancko niet en is er nog helemaal geen bod uitgebracht trouwens.
Omdat PSV voorin alleen Vertessen (centrumspits dit jaar) en Bakayoko (rechtsbuiten) voor de flankposities achter de hand heeft, naast Antonisse. Die tegen Villareal ook 0 klaarspeelde trouwens.quote:Op maandag 18 juli 2022 08:05 schreef CR7 het volgende:
[..]
Het gaat om oefenwedstrijden. Dan mag je best een beetje rouleren. Benita in die paar wedstrijden vorig jaar deed het prima. Hendrix heb ik nog helemaal nooit iets goed zien doen. Bij PSV doet ook een Antonisse aan het begin mee.
Misschien dat er dan een keer een transfer wel door gaatquote:Op maandag 18 juli 2022 08:52 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Jongens niet zo negatief doen, anders plaatst @:zka zijn nieuwtjes misschien niet meer!
Ik had in m'n hoofd dat Benita vorig jaar een paar wedstrijden op links speelde. Wellicht zie ik dat dan verkeerd.quote:Op maandag 18 juli 2022 08:50 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Omdat PSV voorin alleen Vertessen (centrumspits dit jaar) en Bakayoko (rechtsbuiten) voor de flankposities achter de hand heeft, naast Antonisse. Die tegen Villareal ook 0 klaarspeelde trouwens.
Welke linksback wil je daar neerzetten? Kleijn raakte geblesseerd en Hartman/Candelaria komen terug van zware blessures.
Benita speelde de tweede helft toch in de oefenwedstrijden? Dat Pedersen voor hem staat, is toch logisch?
Daarnaast kreeg Groen direct de voorkeur boven Bozenik. Speelt Hartjes op het middenveld en Diemers achterin (terwijl Hartjes bij <21 ook centraal achterin heeft gestaan).
Ook hebben Kleijn, Milambo, Benita en Hartjes het laatste half jaar van vorig jaar seizoen meegetraind met de a-selectie.
Maar de echte talenten zijn nog heel erg jong. Kleijn is 16, Milambo 17, Benita en Hartjes 18…. Alles wat daarboven zit gaat het eerste niet halen.
Szymanski is kutquote:Op maandag 18 juli 2022 08:52 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Jongens niet zo negatief doen, anders plaatst @:zka zijn nieuwtjes misschien niet meer!
Het is bijna onmogelijk om niet op de lange tenen van @ZKA te gaan staanquote:Op maandag 18 juli 2022 08:52 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Rooie communistquote:Op maandag 18 juli 2022 09:28 schreef Caland het volgende:
Speler schijnt goed te zijn, rooie communist en @:zka zijn uiterst positief.
Ben benieuwd!
Feyenoord moet langzamerhand ook gaan accepteren niet altijd meer voor een dubbeltje op de eerste rij te kunnen zitten. En dat hoeft ook niet als je aan de andere kant spelers voor te weinig laat gaan. Iets wat de afgelopen jaren vaak genoeg is voorgekomen. Voor zo’n Hancko zal je waarschijnlijk minstens een miljoen of 6 op tafel moeten leggen. En als je daartoe niet bereid bent kom je toch weer bij de spelers uit waar je lang niet altijd vrolijk van wordt.quote:Op maandag 18 juli 2022 07:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Geen idee wat zijn reële waarde is hoor. Maar neem aan dat Sparta Praag hoog inzet, wellicht in de hoop op 7 a 8 miljoen uit te komen ofzo.
Dat zou voor Feyenoord de hoofdprijs zijn, weet niet of hij dat waard is ook. Maar zo ongeveer alle gedropte of gelekte namen in de media komen rond dergelijke transferwaarde uit volgens mij.
Ik denk dat ze hadden verwacht dat ze makkelijker 1 trapje hoger dan vorig jaar konden gaan inkopen. Toen tussen de 500k en 2 miljoen, nu tussen de 2 en 5 miljoen. Maar dat is toch niet zo makkelijkquote:Op maandag 18 juli 2022 09:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord moet langzamerhand ook gaan accepteren niet altijd meer voor een dubbeltje op de eerste rij te kunnen zitten. En dat hoeft ook niet als je aan de andere kant spelers voor te weinig laat gaan. Iets wat de afgelopen jaren vaak genoeg is voorgekomen. Voor zo’n Hancko zal je waarschijnlijk minstens een miljoen of 6 op tafel moeten leggen. En als je daartoe niet bereid bent kom je toch weer bij de spelers uit waar je lang niet altijd vrolijk van wordt.
Die jongen heeft het er maar moeilijk mee.quote:Op maandag 18 juli 2022 08:52 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Vervanger van Til dan? Zou fijn zijn als we daar straks een gelijkwaardige speler hebben lopen en dit keer iemand die wél iets met een bal kan. Dan ga je er zelfs op vooruit.quote:Op maandag 18 juli 2022 10:03 schreef fetX het volgende:
Die Sebastian Szymanski schijnt deze week medisch gekeurd te worden. Huur met optie tot koop. Blijkt een goede speler te zijn van wat ik zo lees. Ik ken 'm totaal niet eigenlijk.
Hopelijk is die optie tot koop een beetje acceptabel.
Blijkbaar. Schijnt goed te zijn, in ieder geval een van de beste spelers van Dinamo Moskou. Aangezien het een Pool is die in Rusland voetbalt kan zo'n optie tot koop wellicht gunstig uitvallen.quote:Op maandag 18 juli 2022 10:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Vervanger van Til dan? Zou fijn zijn als we daar straks een gelijkwaardige speler hebben lopen en dit keer iemand die wél iets met een bal kan. Dan ga je er zelfs op vooruit.
Ga uit van 3 spelers. Die Pool, Boetius en een linksback.quote:Op maandag 18 juli 2022 10:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Deze week 2 spelerpresentaties.
U hoorde het hier voor het eerst.
Een goede nummer 10 kunnen we wel gebruiken.quote:
Ik heb gisteren ook weer eens wat filmpjes van hem opgezet, omdat ik denk dat de kans dat hij daadwerkelijk aangenomen wordt nu wel is toegenomen / zeer aannemelijk is.quote:Op maandag 18 juli 2022 10:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Was al bijna weer vergeten hoe goed de Boëet 5 seizoenen geleden eigenlijk was.
Omdat die clubs te hoog gegrepen zijn voor hem.quote:Op maandag 18 juli 2022 11:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Valt me tegen dat Senesi niet super in de markt ligt.
Waarom gaat die niet naar Napoli als vervanger van Koulibaly?
Waarom gaat die niet naar Juve als vervanger van De Ligt?
Heb precies hetzelfde ja.quote:Op maandag 18 juli 2022 11:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik heb gisteren ook weer eens wat filmpjes van hem opgezet, omdat ik denk dat de kans dat hij daadwerkelijk aangenomen wordt nu wel is toegenomen / zeer aannemelijk is.
Ik vond het toch ook niet tegenvallen, ook niet hoe hij het in Duitsland heeft gedaan.
Dus ik draai langzaam bij.
zijn ook beiden rechts, ik had wel interesse uit Italie verwacht voor Senesi, niet specifiek die 2 clubs dan maar hij lijkt me echt geschikt voor de top/subtop serieAquote:Op maandag 18 juli 2022 11:10 schreef PIETR het volgende:
[..]
Omdat die clubs te hoog gegrepen zijn voor hem.
Zijn zaakwaarnemer (een van de hoorde ik )quote:Op maandag 18 juli 2022 11:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
zijn ook beiden rechts, ik had wel interesse uit Italie verwacht voor Senesi, niet specifiek die 2 clubs dan maar hij lijkt me echt geschikt voor de top/subtop serieA
Docu van Disney. Dat zei Cor Pot over Pratto.quote:Op maandag 18 juli 2022 11:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Kan iemand mij trouwens vertellen waar de "hij kan een penalty nemen" meme vandaan komt? Want ik snap nu niet zo goed wat daar grappig aan is en daardoor voel ik mij een beetje buitengesloten.
Beetje Dickie-achtig eigenlijkquote:Op maandag 18 juli 2022 07:42 schreef CR7 het volgende:
[..]
Valt mij ook op inderdaad. Die laat al die jeugdspelers elke keer met elkaar spelen in de oefenwedstrijden en roept dan 'kijk ze kunnen er niks van'.![]()
Enige minpunt van Slot imo.
@Lokale_Notabelequote:Deal Bassett naar Fortuna Sittard is onwaarschijnlijk
Afgelopen week kwam via VI het nieuws naar buiten dat Feyenoord mogelijk Cole Bassett zou doorverhuren aan Fortuna Sittard. In theorie blijkt een dergelijke constructie momenteel een lastig verhaal te zijn.
Bronnen melden aan deze site een doorverhuur nooit afgerond kon worden. Dit is bij voorbaat al een lastig verhaal gebleken: De FIFA reglementen voor dergelijke constructies zijn per juli 2022 aangepast. Bassett, gisteren gewoon aanwezig bij de open dag, blijft tot nader order voor Feyenoord voetballen.
Basset blijft, nu komt Szymansky toch maar niet.quote:
Situatie in Oekraïne werkt niet bepaald in ons nadeel nu. Optie tot koop <10 miljoen zou prima zijn. Alleen salaris zal nog wel een dingetje zijn al hoorde ik laatst ergens dat Feyenoord het salarisplafond wel aan het opschroeven is.quote:Op maandag 18 juli 2022 11:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die Szymansky is toch normaal gesproken onhaalbare koek voor ons? Zou geweldig zijn als we die kunnen huren met optie tot koop.
Ook echt per juli 2022. Suup.quote:
Ja alleen las ik dat het voor spelers geldt vanaf 21 jaar. Dus geen idee hoe het nou echt zit.quote:Op maandag 18 juli 2022 11:41 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ook echt per juli 2022. Suup.
Enn die tweets van ZKA. Je weet gewoon dat zodra iemand anders een primeur heeft dat hij sowieso gaat zeggen dat hij het allang wist maar niet wilde delen vanwege negatieve reacties. Smullen.
Ohja en #announcehancko
Is al bekend om welke kop sterke spits het ging bij zka waar hij geen naam van wil noemen. Fysiek sterk kopsterk en een bekende.quote:Op maandag 18 juli 2022 11:41 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ook echt per juli 2022. Suup.
Enn die tweets van ZKA. Je weet gewoon dat zodra iemand anders een primeur heeft dat hij sowieso gaat zeggen dat hij het allang wist maar niet wilde delen vanwege negatieve reacties. Smullen.
Ohja en #announcehancko
Zelfde verhaal als met Dessers. Denken dat als ze redelijk meekomen bij een degradatiekandidaat in Duitsland of topscorer Conference League worden de middenmoot van Europa wel op ze zitten te wachten.quote:Op maandag 18 juli 2022 11:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Boetius wou niet bijtekenen bij Mainz, dan is het toch raar om wel bij Feyenoord te willen tekenen? Waarom zou hij dat doen? Of zou het allemaal wat tegenvallen qua belangstelling?
Kan iemand mij trouwens vertellen waar de "hij kan een penalty nemen" meme vandaan komt? Want ik snap nu niet zo goed wat daar grappig aan is en daardoor voel ik mij een beetje buitengesloten.
Hij staat in ieder geval Szymanski wel.quote:Op maandag 18 juli 2022 11:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Basset blijft, nu komt Szymansky toch maar niet.
Ban. Gelukkig.quote:Op maandag 18 juli 2022 11:57 schreef Epistaxiophobia het volgende:
waar is die ene stakker gebleven btw, die Klaas die na elke zin een enter deed alsof het een Sinterklaas gedichtje was.
quote:Op maandag 18 juli 2022 11:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Boetius wou niet bijtekenen bij Mainz, dan is het toch raar om wel bij Feyenoord te willen tekenen? Waarom zou hij dat doen? Of zou het allemaal wat tegenvallen qua belangstelling?
Ik mis hem. Goede humor.quote:Op maandag 18 juli 2022 11:57 schreef Epistaxiophobia het volgende:
waar is die ene stakker gebleven btw, die Klaas die na elke zin een enter deed alsof het een Sinterklaas gedichtje was.
Ik kan al die fancy streamingsdiensten niet betalen.quote:Op maandag 18 juli 2022 11:58 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
PRATTOED
Hij kwam bij mij over als iemand die met nog 5 IQ punten minder heel de kamer zou onder schijten.quote:
Dat zijn vrij obscene teksten voor een vrouw.quote:Op maandag 18 juli 2022 11:59 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Hij kwam bij mij over als iemand die met nog 5 IQ punten minder heel de kamer zou onder schijten.
Napoli lijkt me echt precies zijn niveauquote:Op maandag 18 juli 2022 11:10 schreef PIETR het volgende:
[..]
Omdat die clubs te hoog gegrepen zijn voor hem.
Dank voor de toelichtingquote:Op maandag 18 juli 2022 11:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
zijn ook beiden rechts, ik had wel interesse uit Italie verwacht voor Senesi, niet specifiek die 2 clubs dan maar hij lijkt me echt geschikt voor de top/subtop serieA
Wel gek dat ie Azarkan dan weer laat vertrekkenquote:Op maandag 18 juli 2022 12:35 schreef maxi-mus het volgende:
Wel weer een midget. @:caland
Heeft Slot een boontje voor kleine spelers? Taabouni, Dilrosun en Danilo zijn allemaal ook rond de 1.75.
Klein zijn is niet verboden maar je kan het ook overdrijven.quote:Op maandag 18 juli 2022 12:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wel gek dat ie Azarkan dan weer laat vertrekken
100% score.quote:Op maandag 18 juli 2022 12:39 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
maar kan hij ook een strafschop nemen?
Mag ik jou in de voortuin zetten?quote:Op maandag 18 juli 2022 12:41 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Klein zijn is niet verboden maar je kan het ook overdrijven.
Al ben ik zelf 1.58 dus kan niet echt cool doen over zijn lengte. :v
Ik denk Liam Kelly.quote:Op maandag 18 juli 2022 12:48 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
gezellig naast dries mertens?
Ze zitten allemaal (Rennes, Napoli, Tottenham) achter die Kim van Fenerbahçe aan. Die schatten ze dus hoger in. Ken hem niet, weet alleen dat PSV ooit interesse in hem had.quote:Op maandag 18 juli 2022 12:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Napoli lijkt me echt precies zijn niveau
Ja en daarvoor Marcao van Galatasaray, die nu naar Sevilla isquote:Op maandag 18 juli 2022 12:53 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ze zitten allemaal (Rennes, Napoli, Tottenham) achter die Kim van Fenerbahçe aan. Die schatten ze dus hoger in. Ken hem niet, weet alleen dat PSV ooit interesse in hem had.
Niks gewend zekerquote:Op maandag 18 juli 2022 12:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat zijn vrij obscene teksten voor een vrouw.
De prijs wordt iedere dag een beetje lager!quote:Op maandag 18 juli 2022 13:00 schreef Caland het volgende:
Wel opvallend stil rondom onze Italiaanse dwerg.
Hij heeft zelf ook wat te willen!quote:Op maandag 18 juli 2022 13:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De prijs wordt iedere dag een beetje lager!
Te Kloese op vakantie he, dan krijg je dat.quote:Op maandag 18 juli 2022 13:00 schreef Caland het volgende:
Met Dilrosun, eventueel Boetius en die Pool worden de plekken waar hij kan komen te spelen ook wel steeds meer bezet. Wellicht dat ze die relatieve smak geld dus in andere spelers stoppen. Want ik geloof er niet in dat ze hem als spits zien.quote:Op maandag 18 juli 2022 13:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De prijs wordt iedere dag een beetje lager!
Ik zie nog wel een gebrek aan kwaliteit op rechts. Boëtius is puur voor de breedte als ie komt denk ikquote:Op maandag 18 juli 2022 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Met Dilrosun, eventueel Boetius en die Pool worden de plekken waar hij kan komen te spelen ook wel steeds meer bezet. Wellicht dat ze die relatieve smak geld dus in andere spelers stoppen. Want ik geloof er niet in dat ze hem als spits zien.
Ja oké, maar eigenlijk heb je daar wel gewoon twee volwaardige contractspelers lopenquote:Op maandag 18 juli 2022 13:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zie nog wel een gebrek aan kwaliteit op rechts. Boëtius is puur voor de breedte als ie komt denk ik
Speelde Dilrosun niet op links in die oefenwedstrijd? In de beelden die ik zag van Hertha stond ie ook op links volgens mijquote:Op maandag 18 juli 2022 13:08 schreef Scrummie het volgende:
Die dwerg zagen ze toch ook als linksbuiten, en Dilrosun weer meer als 10 en op rechts?
Ja, omdat we verder geen linksbuiten hebben. Hij gaf zelf aan dat in gesprekken met Slot de trainer hem als optie op 10 en als rechtsbuiten zag, maar toen was Sini er nog. Maakte hem ook niet veel uit geloof ik.quote:Op maandag 18 juli 2022 13:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Speelde Dilrosun niet op links in die oefenwedstrijd? In de beelden die ik zag van Hertha stond ie ook op links volgens mij
Ach het is maar linksbackquote:Op maandag 18 juli 2022 13:14 schreef Scrummie het volgende:
Maar goed, allemaal leuk en aardig die nieuwe Pool, maar doe mij eerst maar eens een linksback.
wtf ik ben 1.80quote:Op maandag 18 juli 2022 13:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat ging over Maatsen walgelijke kabouter.
Eens. Komen best aardige name voorbij, maar vooralsnog hebben we niks.quote:Op maandag 18 juli 2022 13:35 schreef Halcon het volgende:
Eerst maar eens zien of het doorgaat allemaal.
Komt niet meer denk ik rechts is vol en een spits is het niet of we moeten Wallemark en Ali Reza kunnen slijten nu met die pool zou ik Boetius ook niet meer halen voor op 10.quote:Op maandag 18 juli 2022 13:00 schreef Caland het volgende:
Valt weinig over te zeggen denk ik. Je hoort sws vrij weinig over deze Gnonto terwijl er zogenaamd 23 clubs achter hem aan zouden zitten.quote:Op maandag 18 juli 2022 14:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Komt niet meer denk ik rechts is vol en een spits is het niet of we moeten Wallemark en Ali Reza kunnen slijten nu met die pool zou ik Boetius ook niet meer halen voor op 10.
Met die redenering heb je ook geen garantie dat Kevin de Bruyne beter kan voetballen dan Mark Diemers, je kan een speler toch scouten?quote:Op maandag 18 juli 2022 14:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Eigenlijk is het nog best moeilijk om een voetbalteam samen te stellen, in de categorie spelers waarin wij moeten vissen. Je hebt geen enkele garantie dat deze meneer Szymanski beter kan voetballen dan een Mark Diemers.
Dat is toch ook geen garantie voor succes? Jij denkt dat die busladingen brandhout die binnengekomen zijn niet gescout zijn?quote:Op maandag 18 juli 2022 14:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met die redenering heb je ook geen garantie dat Kevin de Bruyne beter kan voetballen dan Mark Diemers, je kan een speler toch scouten?
Hoe beter je scout, hoe meer twijfel je uitsluit. Zeker als je dat doet in samenwerking met de trainer waar hij bij moet passen. Je weet nooit 100% zeker of een speler het beter gaat doen dan een andere speler, maar je kan er wel op vertrouwen. Geen idee waarom dat bij die Szymanski niet zou kunnenquote:Op maandag 18 juli 2022 14:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat is toch ook geen garantie voor succes? Jij denkt dat die busladingen brandhout die binnengekomen zijn niet gescout zijn?
In dit topic staan ergens een aantal plaatjes hoe dat 'scouten' er in sommige gevallen aan toe gaat.quote:Op maandag 18 juli 2022 14:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat is toch ook geen garantie voor succes? Jij denkt dat die busladingen brandhout die binnengekomen zijn niet gescout zijn?
Dit geldt toch voor alle clubs van het niveau Feyenoord of wat daarboven bv Ajax. Het kan een Sinisterra, Aursnes, Trauner, Martinez, Onana, Tagliafico of Davinson Sanchez zijn. Maar ook een Bande, Magallan, Marin, Bozenik, Diemers of Hendrix.quote:Op maandag 18 juli 2022 14:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Eigenlijk is het nog best moeilijk om een voetbalteam samen te stellen, in de categorie spelers waarin wij moeten vissen. Je hebt geen enkele garantie dat deze meneer Szymanski beter kan voetballen dan een Mark Diemers.
Nouja, met Hendrix wist je toch wel ongeveer wat je binnenhaalde. Die valt mij helemaal niet mee of tegen eigenlijk.quote:Op maandag 18 juli 2022 14:37 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dit geldt toch voor alle clubs van het niveau Feyenoord of wat daarboven bv Ajax. Het kan een Sinisterra, Aursnes, Trauner, Martinez, Onana, Tagliafico of Davinson Sanchez zijn. Maar ook een Bande, Magallan, Marin, Bozenik, Diemers of Hendrix.
Ajax kan af toe de buidel trekken en zekerheidjes halen zoals Bergwijn, Tadic, Blind, Berghuis, Klaassen, Haller, waarmee je altijd een bepaalde voorsprong behoudt ten opzichte van de subtop. Feyenoord vist in exact dezelfde vijver als AZ, Twente, Utrecht etc. Als zo'n meneer Dildosun niet uit de verf komt net als Alireza dan ben je in de aap gelogeerd.quote:Op maandag 18 juli 2022 14:37 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dit geldt toch voor alle clubs van het niveau Feyenoord of wat daarboven bv Ajax. Het kan een Sinisterra, Aursnes, Trauner, Martinez, Onana, Tagliafico of Davinson Sanchez zijn. Maar ook een Bande, Magallan, Marin, Bozenik, Diemers of Hendrix.
Nouja voor iemand die 250 wedstrijden heeft gespeeld voor PSV had ik toch wel meer verwacht. Maar hij voegt echt helemaal niks toe.quote:Op maandag 18 juli 2022 14:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, met Hendrix wist je toch wel ongeveer wat je binnenhaalde. Die valt mij helemaal niet mee of tegen eigenlijk.
En Ajax heeft ook vaak de buidel dik getrokken en pure miskopen gedaan. Beetje onzinnig dus, zekerheden bestaan gewoon niet. Net zoals Bergwijn dat nu nog niet is.quote:Op maandag 18 juli 2022 14:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ajax kan af toe de buidel trekken en zekerheidjes halen zoals Bergwijn, Tadic, Blind, Berghuis, Klaassen, Haller, waarmee je altijd een bepaalde voorsprong behoudt ten opzichte van de subtop. Feyenoord vist in exact dezelfde vijver als AZ, Twente, Utrecht etc.
Mats Wieffer blijft achter in Rotterdam om verder te werken aan het herstel van zijn blessure. Jorrit Hendrix en Mike Kleijn hebben lichte klachten en reizen eveneens niet mee naar De Lutte, maar werken in Rotterdam de komende dagen een individueel programma af.quote:Op maandag 18 juli 2022 14:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hendrix is niet mee op trainingskamp waarom weet ik niet Boetius wel.
Tot vorig jaar zat je in de zelfde vijver ja met Aursnes, Trauner enz. Spelers als Gnonto, deze Pool, Hancko, maar ook Jahanbaksh en Dilrosun zouden nooit naar die clubs gaan/haalbaar zijn. En als Feyenoord geen ECL finale haalde ook niet naar Feyenoord vermoedelijk.quote:Op maandag 18 juli 2022 14:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ajax kan af toe de buidel trekken en zekerheidjes halen zoals Bergwijn, Tadic, Blind, Berghuis, Klaassen, Haller, waarmee je altijd een bepaalde voorsprong behoudt ten opzichte van de subtop. Feyenoord vist in exact dezelfde vijver als AZ, Twente, Utrecht etc. Als zo'n meneer Dildosun niet uit de verf komt net als Alireza dan ben je in de aap gelogeerd.
Brenet heeft er geeneens zin in om Twente te verruilen voor Feyenoord.quote:Op maandag 18 juli 2022 14:54 schreef CR7 het volgende:
[..]
Tot vorig jaar zat je in de zelfde vijver ja met Aursnes, Trauner enz. Spelers als Gnonto, deze Pool, Hancko, maar ook Jahanbaksh en Dilrosun zouden nooit naar die clubs gaan/haalbaar zijn. En als Feyenoord geen ECL finale haalde ook niet naar Feyenoord vermoedelijk.
Ja als dit je argument is dan houdt deze discussie inderdaad op.quote:Op maandag 18 juli 2022 14:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Brenet heeft er geeneens zin in om Twente te verruilen voor Feyenoord.
Die laten een jeugdspeler transfervrij een vertrek forceren en kopen hem een jaar later terug voor 20 miljoen. Dat zal dan wel uitstekend beleid zijn ofzo.quote:Op maandag 18 juli 2022 14:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En Ajax heeft ook vaak de buidel dik getrokken en pure miskopen gedaan. Beetje onzinnig dus, zekerheden bestaan gewoon niet. Net zoals Bergwijn dat nu nog niet is.
ze kunnen zich tegenwoordig zulke fouten veroorloven, zelfs met al die aankopen nog steeds een plusquote:Op maandag 18 juli 2022 14:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Die laten een jeugdspeler transfervrij een vertrek forceren en kopen hem een jaar later terug voor 20 miljoen. Dat zal dan wel uitstekend beleid zijn ofzo.
Oh dan is het goed.quote:Op maandag 18 juli 2022 15:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze kunnen zich tegenwoordig zulke fouten veroorloven, zelfs met al die aankopen nog steeds een plus
Borbas toch gewoon? Of is er weer een nieuwe mysterieuze spits in beeld?quote:Op maandag 18 juli 2022 15:12 schreef hhh38 het volgende:
Ben heel benieuwd wie nu die mysterieuze spits is waar die rooie communist ( @:Caland ) het over heeft, hij wil de naam niet bekendmaken maar het is geen bekende.
Nee, iemand die nog niet eerder gelinkt is.quote:Op maandag 18 juli 2022 15:35 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Borbas toch gewoon? Of is er weer een nieuwe mysterieuze spits in beeld?
Het was bij PSV al duidelijk dat hij er geen reet van kan. En dat laat hij nu weer zien. Snap echt niet dat sommigen over die transfer positief waren gestemd.quote:Op maandag 18 juli 2022 14:47 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nouja voor iemand die 250 wedstrijden heeft gespeeld voor PSV had ik toch wel meer verwacht. Maar hij voegt echt helemaal niks toe.
Ik vond hem bij PSV wel een degelijke speler. Een soort El Ahmadi-light. Hij is nu minder voor m'n gevoelquote:Op maandag 18 juli 2022 15:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Het was bij PSV al duidelijk dat hij er geen reet van kon. En dat laat hij nu weer zien. Snap echt niet dat sommigen over die transfer positief waren gestemd.
Misschien leuk om daar ook wat regelmatige updates over te postenquote:Op maandag 18 juli 2022 15:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Kijk momenteel nog liever naar Feyenoord vrouwen dan Feyenoord 1.
[ afbeelding ]
El Ahmadi light? El Ahmadi was echt zo ontzettend veel beter.quote:Op maandag 18 juli 2022 15:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vond hem bij PSV wel een degelijke speler. Een soort El Ahmadi-light. Hij is nu minder voor m'n gevoel
Hendrix.quote:Op maandag 18 juli 2022 15:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Het was bij PSV al duidelijk dat hij er geen reet van kan. En dat laat hij nu weer zien. Snap echt niet dat sommigen over die transfer positief waren gestemd.
Ja, wel beter maar hetzelfde type. Maar goed we zagen dus niet hetzelfde in die tijd.quote:Op maandag 18 juli 2022 15:50 schreef fetX het volgende:
[..]
El Ahmadi light? El Ahmadi was echt zo ontzettend veel beter.
In een eigen topic bij voorkeur.quote:Op maandag 18 juli 2022 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien leuk om daar ook wat regelmatige updates over te posten
Had eigenlijk wel verwacht dat het een behoorlijke speler voor de bank zou zijn.quote:Op maandag 18 juli 2022 15:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Het was bij PSV al duidelijk dat hij er geen reet van kan. En dat laat hij nu weer zien. Snap echt niet dat sommigen over die transfer positief waren gestemd.
Ik herinner me vooral de wedstrijden waarin hij Ziyech compleet uit de wedstrijd wist te houden en het grote aantal ballen de tribune in.quote:Op maandag 18 juli 2022 15:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vond hem bij PSV wel een degelijke speler. Een soort El Ahmadi-light. Hij is nu minder voor m'n gevoel
Ik was vergeten dat hij er nog was. Volgens mij nog geen minuut speeltijd gekregen de voorbereiding.quote:Op maandag 18 juli 2022 16:50 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Tja weer in de KKD snap ik niet zo goed, had verwacht dat er ook wel interesse van (onderkant) Eredivisie was.
Ja, had ik ook wel verwacht eigenlijk. Kunnen we langzamerhand wel afschrijven als dat niet al gedaan was.quote:Op maandag 18 juli 2022 16:50 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Tja weer in de KKD snap ik niet zo goed, had verwacht dat er ook wel interesse van (onderkant) Eredivisie was.
Is dit het niveau van admins tegenwoordig? Puberende ajacieden in de zomervakantie die trollen in de topics van PSV en Feyenoord?quote:
Ik denk het welquote:Op maandag 18 juli 2022 16:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, had ik ook wel verwacht eigenlijk. Kunnen we langzamerhand wel afschrijven als dat niet al gedaan was.
Heeft vorig jaar gewoon 30 wedstrijden voor Galatasaray gespeeld.quote:Op maandag 18 juli 2022 17:01 schreef CR7 het volgende:
[..]
Is dit het niveau van admins tegenwoordig? Puberende ajacieden in de zomervakantie die trollen in de topics van PSV en Feyenoord?
Door Slot denk ik, ze hebben wel in de winter nog zijn contract verlengd. (wellicht ook om er nog wat voor te vangen)quote:
Zullen ongetwijfeld spelers in de pijpleiding zitten, met name een linksbackquote:Op maandag 18 juli 2022 17:09 schreef Kerftminister het volgende:
Blijft weinig over zo als Bannis en Hendrix ook al weggaan.
Hendrix weg om ruimte te maken voor Timber en de Fransoos.quote:Op maandag 18 juli 2022 17:09 schreef Kerftminister het volgende:
Blijft weinig over zo als Bannis en Hendrix ook al weggaan.
Klopt, dus we sturen hem weer naar Rusland.quote:Op maandag 18 juli 2022 17:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Hendrix is toch ook gehuurd? Net als Bassett kunnen we hem dan toch niet doorverhuren?
Wel aardig dat we eerst een andere club voor hem zoeken.quote:Op maandag 18 juli 2022 17:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klopt, dus we sturen hem weer naar Rusland.
Precies, maar zo aardig zijn we wel.quote:Op maandag 18 juli 2022 17:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wel aardig dat we eerst een andere club voor hem zoeken.
Van wat ik er van begrijp mag dat bij Basett wel want die is jonger dan 21. Bij Jorrit zal de constructie van Feyenoord vervallen ja, voor hij elders mag spelen. Maar als die Russen die huurovereenkomst in stand willen houden zal je gewoon (zijn salaris/deel)moeten betalen lijkt mij.quote:Op maandag 18 juli 2022 17:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Hendrix is toch ook gehuurd? Net als Bassett kunnen we hem dan toch niet doorverhuren?
het is geen topper maar ook wel een speler die wedstrijdritme nodig heeft en dat heeft hij al 2 jaar nu te weinig gehadquote:Op maandag 18 juli 2022 17:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies, maar zo aardig zijn we wel.
Ik zit zelf voor Hendrix aan Ajax of AS Roma ofzo te denken.
Er zal wel een eenzijdige optie zijn om de huur te beëindigen en in dat geval is Hendrix vrij om bij iedere club voor een jaar te tekenen.quote:Op maandag 18 juli 2022 17:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van wat ik er van begrijp mag dat bij Basett wel want die is jonger dan 21. Bij Jorrit zal de constructie van Feyenoord vervallen ja, voor hij elders mag spelen. Maar als die Russen die huurovereenkomst in stand willen houden zal je gewoon (zijn salaris/deel)moeten betalen lijkt mij.
GGMM heeft toch nog nooit een hoger niveau aangetikt?quote:Op maandag 18 juli 2022 17:01 schreef CR7 het volgende:
[..]
Is dit het niveau van admins tegenwoordig? Puberende ajacieden in de zomervakantie die trollen in de topics van PSV en Feyenoord?
Is 1,84 en lijkt een prima fysiek te hebben. Hoeven niet allemaal Lukakus te zijn om fysiek sterk te zijn. Verder nog nooit van deze vent gehoord.quote:Op maandag 18 juli 2022 19:21 schreef maxi-mus het volgende:
Ik dacht dat ze een ander type wilden dan Danilo, een fysiek sterke spits? Dat lijkt mij deze Mexicaan niet echt.
Er zijn inderdaad letterlijk al een stuk of 12 namen voorbij gekomen, waar er welgeteld één van is vastgelegd (Dilrosun).quote:Op maandag 18 juli 2022 19:19 schreef ThePlaneteer het volgende:
Weer een naam
Ergens zie ik voor me dat die bronnen van 1908 een groot rad hebben waar ze aan draaien en dan hard gniffelen als ze 't weer op Twitter voorbij zien komen
Hij is ook vrij dun op foto's maar je hoeft inderdaad geen Lukaku te zijn. Maar dit lijkt mij niet echt dat type persoonlijk. Ken hem verder ook niet hoor, er zijn dagen dat ik de competitie in Mexico over sla.quote:Op maandag 18 juli 2022 19:23 schreef CR7 het volgende:
[..]
Is 1,84 en lijkt een prima fysiek te hebben. Hoeven niet allemaal Lukakus te zijn om fysiek sterk te zijn. Verder nog nooit van deze vent gehoord.
Sluit wel aan bij het feit dat er intern uitgebreide lijstjes zouden zijn met spelers waar Feyenoord interesse in zou hebben.quote:Op maandag 18 juli 2022 19:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad letterlijk al een stuk of 12 namen voorbij gekomen, waar er welgeteld één van is vastgelegd (Dilrosun).
Enige voordeel is dat er zo nauwelijks iets wordt uitgegeven.quote:Op maandag 18 juli 2022 19:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sluit wel aan bij het feit dat er intern uitgebreide lijstjes zouden zijn met spelers waar Feyenoord interesse in zou hebben.
Cor Pot had wat filmpjes gekeken van die Gimenez uit Uruguayquote:Op maandag 18 juli 2022 19:21 schreef maxi-mus het volgende:
Ik dacht dat ze een ander type wilden dan Danilo, een fysiek sterke spits? Dat lijkt mij deze Mexicaan niet echt.
Je merkt wel dat de genoemde namen ontwikkeling en doorpakken als gedachten hebben ja zo even een greep : Gnonto Timber Stengs Adil Aouchiche allemaal jongens als je die aan de praat krijgt verkoop je ze normaal gezien altijd voor meer weer door en ze tillen Feyenoord naar verwachting ook naar een hoger niveau.quote:Op maandag 18 juli 2022 19:53 schreef fetX het volgende:
Krijg overigens wel sterk het idee dat, indien de namen kloppen en daar ga ik maar even vanuit, Feyenoord druk bezig is om in talenten / mid twintigers te investeren en zo CL te halen in 23/24. Dit jaar bouwen aan een nieuw elftal en er dan vol voor gaan het jaar erna.
Dromen mag, want van die namen moet er dan eerst wel wat gehaald worden. Het lijstje met namen wordt inmiddels wel erg lang
Nog 10 meerderjarige contractspelers over die (naar verwachting) de bal 2x op rij naar dezelfde kleur kunnen trappen.quote:Op maandag 18 juli 2022 14:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
De volledige selectie voor het trainingskamp in De Lutte:
1. Justin Bijlow
2. Marcus Pedersen
3. Lutsharel Geertruida
4. Marcos Senesi
7. Alireza Jahanbakhsh
8. Fredrik Aursnes
9. Danilo
10. Orkun Kökcü
11. Javairo Dilrosun
18. Gernot Trauner
19. Cole Bassett
21. Ofir Marciano
22. Mark Diemers
23. Patrik Wålemark
25. Mo Taabouni
27. Jean-Paul Boëtius
28. Jens Toornstra
30. Thijs Jansen
32. Denzel Hall
43. Mimeirhel Benita
46. Quilindschy Hartman
49. Tein Troost
53. Noah Naujoks
57. Sem Valk
Heb begrepen dat deze beter is in stucwerk.quote:Op maandag 18 juli 2022 15:05 schreef hhh38 het volgende:
Misschien kan Szymanski ook een nieuwe Kuip voor ons metselen
Leuke meisjes, misschien toch eens gaan volgen. Met of zonder verrekijker bal.quote:Op maandag 18 juli 2022 15:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Kijk momenteel nog liever naar Feyenoord vrouwen dan Feyenoord 1.
[ afbeelding ]
Dat is op zich niets nieuws toch…quote:Op maandag 18 juli 2022 17:01 schreef CR7 het volgende:
[..]
Leuke meiden ja.quote:Op maandag 18 juli 2022 20:58 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Leuke meisjes, misschien toch eens gaan volgen. Met of zonder verrekijker bal.
Waarom zo zuur vriend?quote:Op maandag 18 juli 2022 21:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een stel pubers.
Ga aan jullie lul trekken.
Maar die interesse is ook alweer enkele weken oud. Het kan dus ook vrij snel gaan.quote:Op maandag 18 juli 2022 22:18 schreef Tomatenboer het volgende:
ESPN in Mexico schijnt de interesse van Feyenoord in Gimenez te hebben bevestigd maar Feyenoord schijnt nog geen bod te hebben uitgebracht op de spits.
Zo "concreet" is dus de interesse.
Deze transfer gaat dus ook nog wel even duren.
Eerlijk gezegd ook niet verwacht dat dit deze week rond zou komen. Maar als je Hancko en die Pool haalt ben je al een heel eind.quote:Op maandag 18 juli 2022 22:18 schreef Tomatenboer het volgende:
ESPN in Mexico schijnt de interesse van Feyenoord in Gimenez te hebben bevestigd maar Feyenoord schijnt nog geen bod te hebben uitgebracht op de spits.
Zo "concreet" is dus de interesse.
Deze transfer gaat dus ook nog wel even duren.
Begint inmiddels toch wel een beetje treurig te worden dat Feyenoord blijkbaar al weken(of maanden) bezig is met talloze interessante spelers maar nergens een bod op durft of kan uitbrengen ja..quote:Op maandag 18 juli 2022 22:27 schreef De_Pel het volgende:
De conclusie lijkt dat we interesse hebben in 178 spelers maar pas 2 biedingen ver onder de vraagprijs hebben gedaan.
Meerdere spelers tegelijk kopen om verzendkosten te besparen.quote:Op maandag 18 juli 2022 22:44 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Begint inmiddels toch wel een beetje treurig te worden dat Feyenoord blijkbaar al weken(of maanden) bezig is met talloze interessante spelers maar nergens een bod op durft of kan uitbrengen ja..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |