Is 1,84 en lijkt een prima fysiek te hebben. Hoeven niet allemaal Lukakus te zijn om fysiek sterk te zijn. Verder nog nooit van deze vent gehoord.quote:Op maandag 18 juli 2022 19:21 schreef maxi-mus het volgende:
Ik dacht dat ze een ander type wilden dan Danilo, een fysiek sterke spits? Dat lijkt mij deze Mexicaan niet echt.
Er zijn inderdaad letterlijk al een stuk of 12 namen voorbij gekomen, waar er welgeteld één van is vastgelegd (Dilrosun).quote:Op maandag 18 juli 2022 19:19 schreef ThePlaneteer het volgende:
Weer een naam
Ergens zie ik voor me dat die bronnen van 1908 een groot rad hebben waar ze aan draaien en dan hard gniffelen als ze 't weer op Twitter voorbij zien komen
Hij is ook vrij dun op foto's maar je hoeft inderdaad geen Lukaku te zijn. Maar dit lijkt mij niet echt dat type persoonlijk. Ken hem verder ook niet hoor, er zijn dagen dat ik de competitie in Mexico over sla.quote:Op maandag 18 juli 2022 19:23 schreef CR7 het volgende:
[..]
Is 1,84 en lijkt een prima fysiek te hebben. Hoeven niet allemaal Lukakus te zijn om fysiek sterk te zijn. Verder nog nooit van deze vent gehoord.
Sluit wel aan bij het feit dat er intern uitgebreide lijstjes zouden zijn met spelers waar Feyenoord interesse in zou hebben.quote:Op maandag 18 juli 2022 19:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad letterlijk al een stuk of 12 namen voorbij gekomen, waar er welgeteld één van is vastgelegd (Dilrosun).
Enige voordeel is dat er zo nauwelijks iets wordt uitgegeven.quote:Op maandag 18 juli 2022 19:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sluit wel aan bij het feit dat er intern uitgebreide lijstjes zouden zijn met spelers waar Feyenoord interesse in zou hebben.
Cor Pot had wat filmpjes gekeken van die Gimenez uit Uruguayquote:Op maandag 18 juli 2022 19:21 schreef maxi-mus het volgende:
Ik dacht dat ze een ander type wilden dan Danilo, een fysiek sterke spits? Dat lijkt mij deze Mexicaan niet echt.
Je merkt wel dat de genoemde namen ontwikkeling en doorpakken als gedachten hebben ja zo even een greep : Gnonto Timber Stengs Adil Aouchiche allemaal jongens als je die aan de praat krijgt verkoop je ze normaal gezien altijd voor meer weer door en ze tillen Feyenoord naar verwachting ook naar een hoger niveau.quote:Op maandag 18 juli 2022 19:53 schreef fetX het volgende:
Krijg overigens wel sterk het idee dat, indien de namen kloppen en daar ga ik maar even vanuit, Feyenoord druk bezig is om in talenten / mid twintigers te investeren en zo CL te halen in 23/24. Dit jaar bouwen aan een nieuw elftal en er dan vol voor gaan het jaar erna.
Dromen mag, want van die namen moet er dan eerst wel wat gehaald worden. Het lijstje met namen wordt inmiddels wel erg lang
Nog 10 meerderjarige contractspelers over die (naar verwachting) de bal 2x op rij naar dezelfde kleur kunnen trappen.quote:Op maandag 18 juli 2022 14:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
De volledige selectie voor het trainingskamp in De Lutte:
1. Justin Bijlow
2. Marcus Pedersen
3. Lutsharel Geertruida
4. Marcos Senesi
7. Alireza Jahanbakhsh
8. Fredrik Aursnes
9. Danilo
10. Orkun Kökcü
11. Javairo Dilrosun
18. Gernot Trauner
19. Cole Bassett
21. Ofir Marciano
22. Mark Diemers
23. Patrik Wålemark
25. Mo Taabouni
27. Jean-Paul Boëtius
28. Jens Toornstra
30. Thijs Jansen
32. Denzel Hall
43. Mimeirhel Benita
46. Quilindschy Hartman
49. Tein Troost
53. Noah Naujoks
57. Sem Valk
Heb begrepen dat deze beter is in stucwerk.quote:Op maandag 18 juli 2022 15:05 schreef hhh38 het volgende:
Misschien kan Szymanski ook een nieuwe Kuip voor ons metselen
Leuke meisjes, misschien toch eens gaan volgen. Met of zonder verrekijker bal.quote:Op maandag 18 juli 2022 15:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Kijk momenteel nog liever naar Feyenoord vrouwen dan Feyenoord 1.
[ afbeelding ]
Dat is op zich niets nieuws toch…quote:Op maandag 18 juli 2022 17:01 schreef CR7 het volgende:
[..]
Is dit het niveau van admins tegenwoordig? Puberende ajacieden in de zomervakantie die trollen in de topics van PSV en Feyenoord?
Leuke meiden ja.quote:Op maandag 18 juli 2022 20:58 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Leuke meisjes, misschien toch eens gaan volgen. Met of zonder verrekijker bal.
Waarom zo zuur vriend?quote:Op maandag 18 juli 2022 21:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een stel pubers.
Ga aan jullie lul trekken.
Maar die interesse is ook alweer enkele weken oud. Het kan dus ook vrij snel gaan.quote:Op maandag 18 juli 2022 22:18 schreef Tomatenboer het volgende:
ESPN in Mexico schijnt de interesse van Feyenoord in Gimenez te hebben bevestigd maar Feyenoord schijnt nog geen bod te hebben uitgebracht op de spits.
Zo "concreet" is dus de interesse.
Deze transfer gaat dus ook nog wel even duren.
Eerlijk gezegd ook niet verwacht dat dit deze week rond zou komen. Maar als je Hancko en die Pool haalt ben je al een heel eind.quote:Op maandag 18 juli 2022 22:18 schreef Tomatenboer het volgende:
ESPN in Mexico schijnt de interesse van Feyenoord in Gimenez te hebben bevestigd maar Feyenoord schijnt nog geen bod te hebben uitgebracht op de spits.
Zo "concreet" is dus de interesse.
Deze transfer gaat dus ook nog wel even duren.
Begint inmiddels toch wel een beetje treurig te worden dat Feyenoord blijkbaar al weken(of maanden) bezig is met talloze interessante spelers maar nergens een bod op durft of kan uitbrengen ja..quote:Op maandag 18 juli 2022 22:27 schreef De_Pel het volgende:
De conclusie lijkt dat we interesse hebben in 178 spelers maar pas 2 biedingen ver onder de vraagprijs hebben gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |