Borbas toch gewoon? Of is er weer een nieuwe mysterieuze spits in beeld?quote:Op maandag 18 juli 2022 15:12 schreef hhh38 het volgende:
Ben heel benieuwd wie nu die mysterieuze spits is waar die rooie communist ( @:Caland ) het over heeft, hij wil de naam niet bekendmaken maar het is geen bekende.
Nee, iemand die nog niet eerder gelinkt is.quote:Op maandag 18 juli 2022 15:35 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Borbas toch gewoon? Of is er weer een nieuwe mysterieuze spits in beeld?
Het was bij PSV al duidelijk dat hij er geen reet van kan. En dat laat hij nu weer zien. Snap echt niet dat sommigen over die transfer positief waren gestemd.quote:Op maandag 18 juli 2022 14:47 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nouja voor iemand die 250 wedstrijden heeft gespeeld voor PSV had ik toch wel meer verwacht. Maar hij voegt echt helemaal niks toe.
Ik vond hem bij PSV wel een degelijke speler. Een soort El Ahmadi-light. Hij is nu minder voor m'n gevoelquote:Op maandag 18 juli 2022 15:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Het was bij PSV al duidelijk dat hij er geen reet van kon. En dat laat hij nu weer zien. Snap echt niet dat sommigen over die transfer positief waren gestemd.
Misschien leuk om daar ook wat regelmatige updates over te postenquote:Op maandag 18 juli 2022 15:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Kijk momenteel nog liever naar Feyenoord vrouwen dan Feyenoord 1.
[ afbeelding ]
El Ahmadi light? El Ahmadi was echt zo ontzettend veel beter.quote:Op maandag 18 juli 2022 15:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vond hem bij PSV wel een degelijke speler. Een soort El Ahmadi-light. Hij is nu minder voor m'n gevoel
Hendrix.quote:Op maandag 18 juli 2022 15:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Het was bij PSV al duidelijk dat hij er geen reet van kan. En dat laat hij nu weer zien. Snap echt niet dat sommigen over die transfer positief waren gestemd.
Ja, wel beter maar hetzelfde type. Maar goed we zagen dus niet hetzelfde in die tijd.quote:Op maandag 18 juli 2022 15:50 schreef fetX het volgende:
[..]
El Ahmadi light? El Ahmadi was echt zo ontzettend veel beter.
In een eigen topic bij voorkeur.quote:Op maandag 18 juli 2022 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien leuk om daar ook wat regelmatige updates over te posten
Had eigenlijk wel verwacht dat het een behoorlijke speler voor de bank zou zijn.quote:Op maandag 18 juli 2022 15:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Het was bij PSV al duidelijk dat hij er geen reet van kan. En dat laat hij nu weer zien. Snap echt niet dat sommigen over die transfer positief waren gestemd.
Ik herinner me vooral de wedstrijden waarin hij Ziyech compleet uit de wedstrijd wist te houden en het grote aantal ballen de tribune in.quote:Op maandag 18 juli 2022 15:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vond hem bij PSV wel een degelijke speler. Een soort El Ahmadi-light. Hij is nu minder voor m'n gevoel
Ik was vergeten dat hij er nog was. Volgens mij nog geen minuut speeltijd gekregen de voorbereiding.quote:Op maandag 18 juli 2022 16:50 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Tja weer in de KKD snap ik niet zo goed, had verwacht dat er ook wel interesse van (onderkant) Eredivisie was.
Ja, had ik ook wel verwacht eigenlijk. Kunnen we langzamerhand wel afschrijven als dat niet al gedaan was.quote:Op maandag 18 juli 2022 16:50 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Tja weer in de KKD snap ik niet zo goed, had verwacht dat er ook wel interesse van (onderkant) Eredivisie was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |