Is dit het niveau van admins tegenwoordig? Puberende ajacieden in de zomervakantie die trollen in de topics van PSV en Feyenoord?quote:
Ik denk het welquote:Op maandag 18 juli 2022 16:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, had ik ook wel verwacht eigenlijk. Kunnen we langzamerhand wel afschrijven als dat niet al gedaan was.
Heeft vorig jaar gewoon 30 wedstrijden voor Galatasaray gespeeld.quote:Op maandag 18 juli 2022 17:01 schreef CR7 het volgende:
[..]
Is dit het niveau van admins tegenwoordig? Puberende ajacieden in de zomervakantie die trollen in de topics van PSV en Feyenoord?
Door Slot denk ik, ze hebben wel in de winter nog zijn contract verlengd. (wellicht ook om er nog wat voor te vangen)quote:
Zullen ongetwijfeld spelers in de pijpleiding zitten, met name een linksbackquote:Op maandag 18 juli 2022 17:09 schreef Kerftminister het volgende:
Blijft weinig over zo als Bannis en Hendrix ook al weggaan.
Hendrix weg om ruimte te maken voor Timber en de Fransoos.quote:Op maandag 18 juli 2022 17:09 schreef Kerftminister het volgende:
Blijft weinig over zo als Bannis en Hendrix ook al weggaan.
Klopt, dus we sturen hem weer naar Rusland.quote:Op maandag 18 juli 2022 17:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Hendrix is toch ook gehuurd? Net als Bassett kunnen we hem dan toch niet doorverhuren?
Wel aardig dat we eerst een andere club voor hem zoeken.quote:Op maandag 18 juli 2022 17:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klopt, dus we sturen hem weer naar Rusland.
Precies, maar zo aardig zijn we wel.quote:Op maandag 18 juli 2022 17:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wel aardig dat we eerst een andere club voor hem zoeken.
Van wat ik er van begrijp mag dat bij Basett wel want die is jonger dan 21. Bij Jorrit zal de constructie van Feyenoord vervallen ja, voor hij elders mag spelen. Maar als die Russen die huurovereenkomst in stand willen houden zal je gewoon (zijn salaris/deel)moeten betalen lijkt mij.quote:Op maandag 18 juli 2022 17:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Hendrix is toch ook gehuurd? Net als Bassett kunnen we hem dan toch niet doorverhuren?
het is geen topper maar ook wel een speler die wedstrijdritme nodig heeft en dat heeft hij al 2 jaar nu te weinig gehadquote:Op maandag 18 juli 2022 17:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies, maar zo aardig zijn we wel.
Ik zit zelf voor Hendrix aan Ajax of AS Roma ofzo te denken.
Er zal wel een eenzijdige optie zijn om de huur te beëindigen en in dat geval is Hendrix vrij om bij iedere club voor een jaar te tekenen.quote:Op maandag 18 juli 2022 17:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van wat ik er van begrijp mag dat bij Basett wel want die is jonger dan 21. Bij Jorrit zal de constructie van Feyenoord vervallen ja, voor hij elders mag spelen. Maar als die Russen die huurovereenkomst in stand willen houden zal je gewoon (zijn salaris/deel)moeten betalen lijkt mij.
GGMM heeft toch nog nooit een hoger niveau aangetikt?quote:Op maandag 18 juli 2022 17:01 schreef CR7 het volgende:
[..]
Is dit het niveau van admins tegenwoordig? Puberende ajacieden in de zomervakantie die trollen in de topics van PSV en Feyenoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |