Zelfde verhaal als met Dessers. Denken dat als ze redelijk meekomen bij een degradatiekandidaat in Duitsland of topscorer Conference League worden de middenmoot van Europa wel op ze zitten te wachten.quote:Op maandag 18 juli 2022 11:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Boetius wou niet bijtekenen bij Mainz, dan is het toch raar om wel bij Feyenoord te willen tekenen? Waarom zou hij dat doen? Of zou het allemaal wat tegenvallen qua belangstelling?
Kan iemand mij trouwens vertellen waar de "hij kan een penalty nemen" meme vandaan komt? Want ik snap nu niet zo goed wat daar grappig aan is en daardoor voel ik mij een beetje buitengesloten.
Hij staat in ieder geval Szymanski wel.quote:Op maandag 18 juli 2022 11:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Basset blijft, nu komt Szymansky toch maar niet.
Ban. Gelukkig.quote:Op maandag 18 juli 2022 11:57 schreef Epistaxiophobia het volgende:
waar is die ene stakker gebleven btw, die Klaas die na elke zin een enter deed alsof het een Sinterklaas gedichtje was.
quote:Op maandag 18 juli 2022 11:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Boetius wou niet bijtekenen bij Mainz, dan is het toch raar om wel bij Feyenoord te willen tekenen? Waarom zou hij dat doen? Of zou het allemaal wat tegenvallen qua belangstelling?
Kan iemand mij trouwens vertellen waar de "hij kan een penalty nemen" meme vandaan komt? Want ik snap nu niet zo goed wat daar grappig aan is en daardoor voel ik mij een beetje buitengesloten.
Ik mis hem. Goede humor.quote:Op maandag 18 juli 2022 11:57 schreef Epistaxiophobia het volgende:
waar is die ene stakker gebleven btw, die Klaas die na elke zin een enter deed alsof het een Sinterklaas gedichtje was.
Ik kan al die fancy streamingsdiensten niet betalen.quote:Op maandag 18 juli 2022 11:58 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
PRATTOED
Hij kwam bij mij over als iemand die met nog 5 IQ punten minder heel de kamer zou onder schijten.quote:
Dat zijn vrij obscene teksten voor een vrouw.quote:Op maandag 18 juli 2022 11:59 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Hij kwam bij mij over als iemand die met nog 5 IQ punten minder heel de kamer zou onder schijten.
Napoli lijkt me echt precies zijn niveauquote:Op maandag 18 juli 2022 11:10 schreef PIETR het volgende:
[..]
Omdat die clubs te hoog gegrepen zijn voor hem.
Dank voor de toelichtingquote:Op maandag 18 juli 2022 11:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
zijn ook beiden rechts, ik had wel interesse uit Italie verwacht voor Senesi, niet specifiek die 2 clubs dan maar hij lijkt me echt geschikt voor de top/subtop serieA
Wel gek dat ie Azarkan dan weer laat vertrekkenquote:Op maandag 18 juli 2022 12:35 schreef maxi-mus het volgende:
Wel weer een midget. @:caland
Heeft Slot een boontje voor kleine spelers? Taabouni, Dilrosun en Danilo zijn allemaal ook rond de 1.75.
Klein zijn is niet verboden maar je kan het ook overdrijven.quote:Op maandag 18 juli 2022 12:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wel gek dat ie Azarkan dan weer laat vertrekken
100% score.quote:Op maandag 18 juli 2022 12:39 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
maar kan hij ook een strafschop nemen?
Mag ik jou in de voortuin zetten?quote:Op maandag 18 juli 2022 12:41 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Klein zijn is niet verboden maar je kan het ook overdrijven.
Al ben ik zelf 1.58 dus kan niet echt cool doen over zijn lengte. :v
Ik denk Liam Kelly.quote:Op maandag 18 juli 2022 12:48 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
gezellig naast dries mertens?
Ze zitten allemaal (Rennes, Napoli, Tottenham) achter die Kim van Fenerbahçe aan. Die schatten ze dus hoger in. Ken hem niet, weet alleen dat PSV ooit interesse in hem had.quote:Op maandag 18 juli 2022 12:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Napoli lijkt me echt precies zijn niveau
Ja en daarvoor Marcao van Galatasaray, die nu naar Sevilla isquote:Op maandag 18 juli 2022 12:53 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ze zitten allemaal (Rennes, Napoli, Tottenham) achter die Kim van Fenerbahçe aan. Die schatten ze dus hoger in. Ken hem niet, weet alleen dat PSV ooit interesse in hem had.
Niks gewend zekerquote:Op maandag 18 juli 2022 12:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat zijn vrij obscene teksten voor een vrouw.
De prijs wordt iedere dag een beetje lager!quote:Op maandag 18 juli 2022 13:00 schreef Caland het volgende:
Wel opvallend stil rondom onze Italiaanse dwerg.
Hij heeft zelf ook wat te willen!quote:Op maandag 18 juli 2022 13:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De prijs wordt iedere dag een beetje lager!
Te Kloese op vakantie he, dan krijg je dat.quote:Op maandag 18 juli 2022 13:00 schreef Caland het volgende:
Met Dilrosun, eventueel Boetius en die Pool worden de plekken waar hij kan komen te spelen ook wel steeds meer bezet. Wellicht dat ze die relatieve smak geld dus in andere spelers stoppen. Want ik geloof er niet in dat ze hem als spits zien.quote:Op maandag 18 juli 2022 13:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De prijs wordt iedere dag een beetje lager!
Ik zie nog wel een gebrek aan kwaliteit op rechts. Boëtius is puur voor de breedte als ie komt denk ikquote:Op maandag 18 juli 2022 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Met Dilrosun, eventueel Boetius en die Pool worden de plekken waar hij kan komen te spelen ook wel steeds meer bezet. Wellicht dat ze die relatieve smak geld dus in andere spelers stoppen. Want ik geloof er niet in dat ze hem als spits zien.
Ja oké, maar eigenlijk heb je daar wel gewoon twee volwaardige contractspelers lopenquote:Op maandag 18 juli 2022 13:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zie nog wel een gebrek aan kwaliteit op rechts. Boëtius is puur voor de breedte als ie komt denk ik
Speelde Dilrosun niet op links in die oefenwedstrijd? In de beelden die ik zag van Hertha stond ie ook op links volgens mijquote:Op maandag 18 juli 2022 13:08 schreef Scrummie het volgende:
Die dwerg zagen ze toch ook als linksbuiten, en Dilrosun weer meer als 10 en op rechts?
Ja, omdat we verder geen linksbuiten hebben. Hij gaf zelf aan dat in gesprekken met Slot de trainer hem als optie op 10 en als rechtsbuiten zag, maar toen was Sini er nog. Maakte hem ook niet veel uit geloof ik.quote:Op maandag 18 juli 2022 13:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Speelde Dilrosun niet op links in die oefenwedstrijd? In de beelden die ik zag van Hertha stond ie ook op links volgens mij
Ach het is maar linksbackquote:Op maandag 18 juli 2022 13:14 schreef Scrummie het volgende:
Maar goed, allemaal leuk en aardig die nieuwe Pool, maar doe mij eerst maar eens een linksback.
wtf ik ben 1.80quote:Op maandag 18 juli 2022 13:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat ging over Maatsen walgelijke kabouter.
Eens. Komen best aardige name voorbij, maar vooralsnog hebben we niks.quote:Op maandag 18 juli 2022 13:35 schreef Halcon het volgende:
Eerst maar eens zien of het doorgaat allemaal.
Komt niet meer denk ik rechts is vol en een spits is het niet of we moeten Wallemark en Ali Reza kunnen slijten nu met die pool zou ik Boetius ook niet meer halen voor op 10.quote:Op maandag 18 juli 2022 13:00 schreef Caland het volgende:
Valt weinig over te zeggen denk ik. Je hoort sws vrij weinig over deze Gnonto terwijl er zogenaamd 23 clubs achter hem aan zouden zitten.quote:Op maandag 18 juli 2022 14:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Komt niet meer denk ik rechts is vol en een spits is het niet of we moeten Wallemark en Ali Reza kunnen slijten nu met die pool zou ik Boetius ook niet meer halen voor op 10.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |