Ze kunnen er toch ook weinig van, zo bleek al uit die o21 competitie. En als ze niet eens van Jong Almere een play off kunnen winnen...quote:Op maandag 18 juli 2022 07:40 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Slot lijkt me niet zo'n fan van de jeugd, dus zelfs al zou hij ze erbij halen, dan zullen ze amper speeltijd krijgen.
Dan nog liever een heel seizoen in een waardeloze -21 competitie spelen dan een heel seizoen op het bankje bij het eerste.
Geen idee wat zijn reële waarde is hoor. Maar neem aan dat Sparta Praag hoog inzet, wellicht in de hoop op 7 a 8 miljoen uit te komen ofzo.quote:Op maandag 18 juli 2022 01:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wil Praag ook al 10m?
Ik zat met 5m in m'n hoofd.
Dit is wel een beetje een kip en ei verhaal. Als je de jeugd echt een kans wil geven laat je de beste paar spelers meedoen met het eerste.quote:Op maandag 18 juli 2022 07:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Heel misschien zijn er ook nauwelijks jeugdspelers die echt het niveau aankunnen
Oneens. Dat doe je pas wanneer ze daar goed genoeg voor zijn. Of wanneer je echt helemaal geen geld hebtquote:Op maandag 18 juli 2022 07:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje een kip en ei verhaal. Als je de jeugd echt een kans wil geven laat je de beste paar spelers meedoen met het eerste.
Het gaat om oefenwedstrijden. Dan mag je best een beetje rouleren. Benita in die paar wedstrijden vorig jaar deed het prima. Hendrix heb ik nog helemaal nooit iets goed zien doen. Bij PSV doet ook een Antonisse aan het begin mee.quote:Op maandag 18 juli 2022 07:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Oneens. Dat doe je pas wanneer ze daar goed genoeg voor zijn. Of wanneer je echt helemaal geen geld hebt
Dat ze eens opschieten dan.quote:Op maandag 18 juli 2022 07:56 schreef Pistolero het volgende:
Volgens ons aller ZKA kloppen al die berichten over Hancko niet en is er nog helemaal geen bod uitgebracht trouwens.
Omdat PSV voorin alleen Vertessen (centrumspits dit jaar) en Bakayoko (rechtsbuiten) voor de flankposities achter de hand heeft, naast Antonisse. Die tegen Villareal ook 0 klaarspeelde trouwens.quote:Op maandag 18 juli 2022 08:05 schreef CR7 het volgende:
[..]
Het gaat om oefenwedstrijden. Dan mag je best een beetje rouleren. Benita in die paar wedstrijden vorig jaar deed het prima. Hendrix heb ik nog helemaal nooit iets goed zien doen. Bij PSV doet ook een Antonisse aan het begin mee.
Misschien dat er dan een keer een transfer wel door gaatquote:Op maandag 18 juli 2022 08:52 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Jongens niet zo negatief doen, anders plaatst @:zka zijn nieuwtjes misschien niet meer!
Ik had in m'n hoofd dat Benita vorig jaar een paar wedstrijden op links speelde. Wellicht zie ik dat dan verkeerd.quote:Op maandag 18 juli 2022 08:50 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Omdat PSV voorin alleen Vertessen (centrumspits dit jaar) en Bakayoko (rechtsbuiten) voor de flankposities achter de hand heeft, naast Antonisse. Die tegen Villareal ook 0 klaarspeelde trouwens.
Welke linksback wil je daar neerzetten? Kleijn raakte geblesseerd en Hartman/Candelaria komen terug van zware blessures.
Benita speelde de tweede helft toch in de oefenwedstrijden? Dat Pedersen voor hem staat, is toch logisch?
Daarnaast kreeg Groen direct de voorkeur boven Bozenik. Speelt Hartjes op het middenveld en Diemers achterin (terwijl Hartjes bij <21 ook centraal achterin heeft gestaan).
Ook hebben Kleijn, Milambo, Benita en Hartjes het laatste half jaar van vorig jaar seizoen meegetraind met de a-selectie.
Maar de echte talenten zijn nog heel erg jong. Kleijn is 16, Milambo 17, Benita en Hartjes 18…. Alles wat daarboven zit gaat het eerste niet halen.
Szymanski is kutquote:Op maandag 18 juli 2022 08:52 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Jongens niet zo negatief doen, anders plaatst @:zka zijn nieuwtjes misschien niet meer!
Het is bijna onmogelijk om niet op de lange tenen van @ZKA te gaan staanquote:Op maandag 18 juli 2022 08:52 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Rooie communistquote:Op maandag 18 juli 2022 09:28 schreef Caland het volgende:
Speler schijnt goed te zijn, rooie communist en @:zka zijn uiterst positief.
Ben benieuwd!
Feyenoord moet langzamerhand ook gaan accepteren niet altijd meer voor een dubbeltje op de eerste rij te kunnen zitten. En dat hoeft ook niet als je aan de andere kant spelers voor te weinig laat gaan. Iets wat de afgelopen jaren vaak genoeg is voorgekomen. Voor zo’n Hancko zal je waarschijnlijk minstens een miljoen of 6 op tafel moeten leggen. En als je daartoe niet bereid bent kom je toch weer bij de spelers uit waar je lang niet altijd vrolijk van wordt.quote:Op maandag 18 juli 2022 07:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Geen idee wat zijn reële waarde is hoor. Maar neem aan dat Sparta Praag hoog inzet, wellicht in de hoop op 7 a 8 miljoen uit te komen ofzo.
Dat zou voor Feyenoord de hoofdprijs zijn, weet niet of hij dat waard is ook. Maar zo ongeveer alle gedropte of gelekte namen in de media komen rond dergelijke transferwaarde uit volgens mij.
Ik denk dat ze hadden verwacht dat ze makkelijker 1 trapje hoger dan vorig jaar konden gaan inkopen. Toen tussen de 500k en 2 miljoen, nu tussen de 2 en 5 miljoen. Maar dat is toch niet zo makkelijkquote:Op maandag 18 juli 2022 09:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord moet langzamerhand ook gaan accepteren niet altijd meer voor een dubbeltje op de eerste rij te kunnen zitten. En dat hoeft ook niet als je aan de andere kant spelers voor te weinig laat gaan. Iets wat de afgelopen jaren vaak genoeg is voorgekomen. Voor zo’n Hancko zal je waarschijnlijk minstens een miljoen of 6 op tafel moeten leggen. En als je daartoe niet bereid bent kom je toch weer bij de spelers uit waar je lang niet altijd vrolijk van wordt.
Die jongen heeft het er maar moeilijk mee.quote:Op maandag 18 juli 2022 08:52 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Vervanger van Til dan? Zou fijn zijn als we daar straks een gelijkwaardige speler hebben lopen en dit keer iemand die wél iets met een bal kan. Dan ga je er zelfs op vooruit.quote:Op maandag 18 juli 2022 10:03 schreef fetX het volgende:
Die Sebastian Szymanski schijnt deze week medisch gekeurd te worden. Huur met optie tot koop. Blijkt een goede speler te zijn van wat ik zo lees. Ik ken 'm totaal niet eigenlijk.
Hopelijk is die optie tot koop een beetje acceptabel.
Blijkbaar. Schijnt goed te zijn, in ieder geval een van de beste spelers van Dinamo Moskou. Aangezien het een Pool is die in Rusland voetbalt kan zo'n optie tot koop wellicht gunstig uitvallen.quote:Op maandag 18 juli 2022 10:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Vervanger van Til dan? Zou fijn zijn als we daar straks een gelijkwaardige speler hebben lopen en dit keer iemand die wél iets met een bal kan. Dan ga je er zelfs op vooruit.
Ga uit van 3 spelers. Die Pool, Boetius en een linksback.quote:Op maandag 18 juli 2022 10:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Deze week 2 spelerpresentaties.
U hoorde het hier voor het eerst.
Een goede nummer 10 kunnen we wel gebruiken.quote:
Ik heb gisteren ook weer eens wat filmpjes van hem opgezet, omdat ik denk dat de kans dat hij daadwerkelijk aangenomen wordt nu wel is toegenomen / zeer aannemelijk is.quote:Op maandag 18 juli 2022 10:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Was al bijna weer vergeten hoe goed de Boëet 5 seizoenen geleden eigenlijk was.
Omdat die clubs te hoog gegrepen zijn voor hem.quote:Op maandag 18 juli 2022 11:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Valt me tegen dat Senesi niet super in de markt ligt.
Waarom gaat die niet naar Napoli als vervanger van Koulibaly?
Waarom gaat die niet naar Juve als vervanger van De Ligt?
Heb precies hetzelfde ja.quote:Op maandag 18 juli 2022 11:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik heb gisteren ook weer eens wat filmpjes van hem opgezet, omdat ik denk dat de kans dat hij daadwerkelijk aangenomen wordt nu wel is toegenomen / zeer aannemelijk is.
Ik vond het toch ook niet tegenvallen, ook niet hoe hij het in Duitsland heeft gedaan.
Dus ik draai langzaam bij.
zijn ook beiden rechts, ik had wel interesse uit Italie verwacht voor Senesi, niet specifiek die 2 clubs dan maar hij lijkt me echt geschikt voor de top/subtop serieAquote:Op maandag 18 juli 2022 11:10 schreef PIETR het volgende:
[..]
Omdat die clubs te hoog gegrepen zijn voor hem.
Zijn zaakwaarnemer (een van de hoorde ik )quote:Op maandag 18 juli 2022 11:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
zijn ook beiden rechts, ik had wel interesse uit Italie verwacht voor Senesi, niet specifiek die 2 clubs dan maar hij lijkt me echt geschikt voor de top/subtop serieA
Docu van Disney. Dat zei Cor Pot over Pratto.quote:Op maandag 18 juli 2022 11:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Kan iemand mij trouwens vertellen waar de "hij kan een penalty nemen" meme vandaan komt? Want ik snap nu niet zo goed wat daar grappig aan is en daardoor voel ik mij een beetje buitengesloten.
Beetje Dickie-achtig eigenlijkquote:Op maandag 18 juli 2022 07:42 schreef CR7 het volgende:
[..]
Valt mij ook op inderdaad. Die laat al die jeugdspelers elke keer met elkaar spelen in de oefenwedstrijden en roept dan 'kijk ze kunnen er niks van'.![]()
Enige minpunt van Slot imo.
@Lokale_Notabelequote:Deal Bassett naar Fortuna Sittard is onwaarschijnlijk
Afgelopen week kwam via VI het nieuws naar buiten dat Feyenoord mogelijk Cole Bassett zou doorverhuren aan Fortuna Sittard. In theorie blijkt een dergelijke constructie momenteel een lastig verhaal te zijn.
Bronnen melden aan deze site een doorverhuur nooit afgerond kon worden. Dit is bij voorbaat al een lastig verhaal gebleken: De FIFA reglementen voor dergelijke constructies zijn per juli 2022 aangepast. Bassett, gisteren gewoon aanwezig bij de open dag, blijft tot nader order voor Feyenoord voetballen.
Basset blijft, nu komt Szymansky toch maar niet.quote:
Situatie in Oekraïne werkt niet bepaald in ons nadeel nu. Optie tot koop <10 miljoen zou prima zijn. Alleen salaris zal nog wel een dingetje zijn al hoorde ik laatst ergens dat Feyenoord het salarisplafond wel aan het opschroeven is.quote:Op maandag 18 juli 2022 11:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die Szymansky is toch normaal gesproken onhaalbare koek voor ons? Zou geweldig zijn als we die kunnen huren met optie tot koop.
Ook echt per juli 2022. Suup.quote:
Ja alleen las ik dat het voor spelers geldt vanaf 21 jaar. Dus geen idee hoe het nou echt zit.quote:Op maandag 18 juli 2022 11:41 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ook echt per juli 2022. Suup.
Enn die tweets van ZKA. Je weet gewoon dat zodra iemand anders een primeur heeft dat hij sowieso gaat zeggen dat hij het allang wist maar niet wilde delen vanwege negatieve reacties. Smullen.
Ohja en #announcehancko
Is al bekend om welke kop sterke spits het ging bij zka waar hij geen naam van wil noemen. Fysiek sterk kopsterk en een bekende.quote:Op maandag 18 juli 2022 11:41 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ook echt per juli 2022. Suup.
Enn die tweets van ZKA. Je weet gewoon dat zodra iemand anders een primeur heeft dat hij sowieso gaat zeggen dat hij het allang wist maar niet wilde delen vanwege negatieve reacties. Smullen.
Ohja en #announcehancko
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |