abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 juli 2022 @ 00:51:03 #91
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_205375186
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2022 00:40 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Zaten ze momenteel niet op 20% van de vraagprijs..?

Is overigens wel een multifunctionele speler, of hij verder ook iets kan is me nog niet echt duidelijk.

Is dat vertrouwen ergens op gebaseerd?
Hoe kom je bij dat percentage? Ik heb gelezen dat ze het nog niet eens zijn omdat het bod van Feyenoord te laag was, maar ik denk dat de wal het schip keert in dit geval en dat ze er wat meer vaart achter zetten de komende dagen.
pi_205375200
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2022 00:51 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Hoe kom je bij dat percentage? Ik heb gelezen dat ze het nog niet eens zijn omdat het bod van Feyenoord te laag was, maar ik denk dat de wal het schip keert in dit geval en dat ze er wat meer vaart achter zetten de komende dagen.
Ergens voorbij zien wapperen, dat het eerste bod iets van 2m was. Zou resoluut van tafel zijn geveegd omdat ze inzetten op 4-5x zoveel. Ofzo. Bron? Geen idee meer. Vandaar m’n vraagteken erbij :)
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  maandag 18 juli 2022 @ 01:05:09 #93
262211 hhh38
pi_205375202
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2022 01:03 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Ergens voorbij zien wapperen, dat het eerste bod iets van 2m was. Zou resoluut van tafel zijn geveegd omdat ze inzetten op 4-5x zoveel. Ofzo. Bron? Geen idee meer. Vandaar m’n vraagteken erbij :)
Wil Praag ook al 10m? :{

Ik zat met 5m in m'n hoofd.
pi_205375221
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2022 01:05 schreef hhh38 het volgende:

[..]

quote:
Feyenood heeft een bod neergelegd voor de Slowaaks international David Hancko maar deze is door zijn club Sparta Praag direct van tafel geveegd. Hier maakt het medium iSport.cz melding van. Het verschil tussen de clubs zou enorm zijn.

Feyenoord zal een behoorlijke extra financiële inspanning moeten doen om de 24-jarige mandekker binnen te halen, zo wordt gemeld in Tsjechië. De Rotterdammers zagen hun eerste aanbieding voor de 24-jarige centrumverdediger van Sparta Praag resoluut van tafel worden geveegd, weet iSport.cz. Er zou nog een enorm gat tussen vraag en aanbod zijn.

Volgens de Tsjechische sportsite bedroeg het eerste voorstel van Feyenoord twee miljoen euro. “Dat is vier tot vijf keer minder dan de vraagprijs van Sparta Praag”, zo bespreken de journalisten Martin Vait en Jan Vacek in hun podcast. Gezien de informatie van 1908.nl, dat eerder deze week meldde dat Feyenoord ‘ver wil gaan’, is het waarschijnlijk dat de Rotterdammers terug zullen komen voor Hancko.

Mocht de Slowaakse mandekker kunnen worden losgeweekt, dan kan hij zomaar de boeken ingaan als een van de duurste verdedigers ooit van Feyenoord. De Nederlandse topclub telde drie jaar geleden liefst zeven miljoen euro neer voor Marcos Senesi, die al tijden aan buitenlandse clubs wordt gelinkt, maar op dit moment in Rotterdam lijkt te blijven. De Argentijn heeft nog een eenjarig contract, dat door Feyenoord eenzijdig met een seizoen kan worden opgewaardeerd.

Hancko begon zijn profcarrière bij het Slowaakse MSK Zilina, de club waarvan Feyenoord in 2020 spits Róbert Bozenik overnam. Al op zijn twintigste maakte hij de overstap naar de Serie A. Hancko speelde slechts een seizoen voor Fiorentina en werd een jaar later verhuurd aan Sparta Praag. In Tsjechië beviel de linksbenige verdediger, die ook als linksback uit de voeten kan, zo goed dat hij definitief werd overgenomen.

Geen idee of het verder ergens op slaat, maar staat op allerlei fansites.

Volgens transfermarkt is ie 4,5 waard.
pi_205375232
Maar effe hè… Hoeveel moet er nou nog binnenkomen om uit de schulden te zijn…? Iemand nog een beetje beeld bij de huidige situatie..?

Het is helemaal niet ondenkbaar dat Senesi en/of Kokcu nog vertrekken, dan zit je op 100 miljoen, terwijl er vorig jaar +20 is binnengekomen ivm de cl.
pi_205375350
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2022 00:04 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Ik krijg onderhand lichte braakneigingen van dat ‘multi-inzetbaar’ heel de tijd. Haal gewoon eens goede spelers, in plaats van ‘multi-inzetbare’. Alsof ze inzetten op een selectie van 15 man joh…

Hoorde laatst dat Bijlow voor de zekerheid ook maar met van persie is gaan trainen en Janbak met de wolf…
Laat dat nou precies zijn wat Slot wil. Die wil een hele smalle selectie van 16 á 17 fatsoenlijke spelers waarvan een groot deel multifunctioneel is. Er gaan ook helemaal niet zo veel nieuwe spelers meer komen.

Of dat verstandig is is een tweede.
pi_205375384
quote:
10s.gif Op maandag 18 juli 2022 07:09 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Laat dat nou precies zijn wat Slot wil. Die wil een hele smalle selectie van 16 á 17 fatsoenlijke spelers waarvan een groot deel multifunctioneel is. Er gaan ook helemaal niet zo veel nieuwe spelers meer komen.

Of dat verstandig is is een tweede.
Ik hoop dat die Dermane en Benita in ieder geval bij de selectie haalt.
pi_205375397
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2022 07:32 schreef CR7 het volgende:

[..]
Ik hoop dat die Dermane en Benita in ieder geval bij de selectie haalt.
Slot lijkt me niet zo'n fan van de jeugd, dus zelfs al zou hij ze erbij halen, dan zullen ze amper speeltijd krijgen.

Dan nog liever een heel seizoen in een waardeloze -21 competitie spelen dan een heel seizoen op het bankje bij het eerste.
pi_205375401
quote:
10s.gif Op maandag 18 juli 2022 07:40 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Slot lijkt me niet zo'n fan van de jeugd, dus zelfs al zou hij ze erbij halen, dan zullen ze amper speeltijd krijgen.

Dan nog liever een heel seizoen in een wwardeloze -21 competitie spelen dan een heel seizoen op het bankje bij het eerste.
Valt mij ook op inderdaad. Die laat al die jeugdspelers elke keer met elkaar spelen in de oefenwedstrijden en roept dan 'kijk ze kunnen er niks van'. :')

Enige minpunt van Slot imo.
  maandag 18 juli 2022 @ 07:49:59 #100
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_205375433
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2022 07:42 schreef CR7 het volgende:

[..]
Valt mij ook op inderdaad. Die laat al die jeugdspelers elke keer met elkaar spelen in de oefenwedstrijden en roept dan 'kijk ze kunnen er niks van'. :')

Enige minpunt van Slot imo.
Heel misschien zijn er ook nauwelijks jeugdspelers die echt het niveau aankunnen :o
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_205375445
quote:
10s.gif Op maandag 18 juli 2022 07:40 schreef Pistolero het volgende:

[..]

Dan nog liever een heel seizoen in een waardeloze -21 competitie spelen dan een heel seizoen op het bankje bij het eerste.
Ze kunnen er toch ook weinig van, zo bleek al uit die o21 competitie. En als ze niet eens van Jong Almere een play off kunnen winnen...
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_205375446
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2022 01:05 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Geen idee wat zijn reële waarde is hoor. Maar neem aan dat Sparta Praag hoog inzet, wellicht in de hoop op 7 a 8 miljoen uit te komen ofzo.

Dat zou voor Feyenoord de hoofdprijs zijn, weet niet of hij dat waard is ook. Maar zo ongeveer alle gedropte of gelekte namen in de media komen rond dergelijke transferwaarde uit volgens mij.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_205375458
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2022 07:49 schreef Caland het volgende:

[..]
Heel misschien zijn er ook nauwelijks jeugdspelers die echt het niveau aankunnen :o
Dit is wel een beetje een kip en ei verhaal. Als je de jeugd echt een kans wil geven laat je de beste paar spelers meedoen met het eerste.

Nogal logisch dat het voor geen meter draait en als je ze er allemaal tegelijk in gooit samen met wat B-keus. (Al was het zelfs dan niet eens echt slechter dan het eerste :') )
  maandag 18 juli 2022 @ 07:56:14 #104
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_205375467
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2022 07:54 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Dit is wel een beetje een kip en ei verhaal. Als je de jeugd echt een kans wil geven laat je de beste paar spelers meedoen met het eerste.
Oneens. Dat doe je pas wanneer ze daar goed genoeg voor zijn. Of wanneer je echt helemaal geen geld hebt
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 18 juli 2022 @ 07:56:31 #105
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_205375469
Mooie voorbereiding tot nu toe
pi_205375472
Volgens ons aller ZKA kloppen al die berichten over Hancko niet en is er nog helemaal geen bod uitgebracht trouwens.
pi_205375505
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2022 07:56 schreef Caland het volgende:

[..]
Oneens. Dat doe je pas wanneer ze daar goed genoeg voor zijn. Of wanneer je echt helemaal geen geld hebt
Het gaat om oefenwedstrijden. Dan mag je best een beetje rouleren. Benita in die paar wedstrijden vorig jaar deed het prima. Hendrix heb ik nog helemaal nooit iets goed zien doen. Bij PSV doet ook een Antonisse aan het begin mee.
pi_205375517
quote:
13s.gif Op maandag 18 juli 2022 07:56 schreef jorienvdherik het volgende:
Mooie voorbereiding tot nu toe
Gelukkig houden we het hier met z'n allen gezellig.
pi_205375523
quote:
10s.gif Op maandag 18 juli 2022 07:56 schreef Pistolero het volgende:
Volgens ons aller ZKA kloppen al die berichten over Hancko niet en is er nog helemaal geen bod uitgebracht trouwens.
Dat ze eens opschieten dan. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_205375763
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2022 08:05 schreef CR7 het volgende:

[..]
Het gaat om oefenwedstrijden. Dan mag je best een beetje rouleren. Benita in die paar wedstrijden vorig jaar deed het prima. Hendrix heb ik nog helemaal nooit iets goed zien doen. Bij PSV doet ook een Antonisse aan het begin mee.
Omdat PSV voorin alleen Vertessen (centrumspits dit jaar) en Bakayoko (rechtsbuiten) voor de flankposities achter de hand heeft, naast Antonisse. Die tegen Villareal ook 0 klaarspeelde trouwens.

Welke linksback wil je daar neerzetten? Kleijn raakte geblesseerd en Hartman/Candelaria komen terug van zware blessures.

Benita speelde de tweede helft toch in de oefenwedstrijden? Dat Pedersen voor hem staat, is toch logisch?

Daarnaast kreeg Groen direct de voorkeur boven Bozenik. Speelt Hartjes op het middenveld en Diemers achterin (terwijl Hartjes bij <21 ook centraal achterin heeft gestaan).

Ook hebben Kleijn, Milambo, Benita en Hartjes het laatste half jaar van vorig jaar seizoen meegetraind met de a-selectie.

Maar de echte talenten zijn nog heel erg jong. Kleijn is 16, Milambo 17, Benita en Hartjes 18…. Alles wat daarboven zit gaat het eerste niet halen.
  maandag 18 juli 2022 @ 08:52:10 #111
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_205375780

Jongens niet zo negatief doen, anders plaatst @ZKA zijn nieuwtjes misschien niet meer!
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_205375870
Ik zou Twitter nu ook niet perse als graadmeter instellen in het dagelijks leven.
pi_205375906
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2022 08:52 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

Jongens niet zo negatief doen, anders plaatst @:zka zijn nieuwtjes misschien niet meer!
Misschien dat er dan een keer een transfer wel door gaat :)
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_205375943
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2022 08:50 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]
Omdat PSV voorin alleen Vertessen (centrumspits dit jaar) en Bakayoko (rechtsbuiten) voor de flankposities achter de hand heeft, naast Antonisse. Die tegen Villareal ook 0 klaarspeelde trouwens.

Welke linksback wil je daar neerzetten? Kleijn raakte geblesseerd en Hartman/Candelaria komen terug van zware blessures.

Benita speelde de tweede helft toch in de oefenwedstrijden? Dat Pedersen voor hem staat, is toch logisch?

Daarnaast kreeg Groen direct de voorkeur boven Bozenik. Speelt Hartjes op het middenveld en Diemers achterin (terwijl Hartjes bij <21 ook centraal achterin heeft gestaan).

Ook hebben Kleijn, Milambo, Benita en Hartjes het laatste half jaar van vorig jaar seizoen meegetraind met de a-selectie.

Maar de echte talenten zijn nog heel erg jong. Kleijn is 16, Milambo 17, Benita en Hartjes 18…. Alles wat daarboven zit gaat het eerste niet halen.
Ik had in m'n hoofd dat Benita vorig jaar een paar wedstrijden op links speelde. Wellicht zie ik dat dan verkeerd.
pi_205375945
100 namen droppen waarvan er uiteindelijk 1 komt heeft ook niet zoveel zin.
  maandag 18 juli 2022 @ 09:20:36 #116
279824 Mansjester
City>United
pi_205376002
quote:
[ afbeelding ]

Jongens niet zo negatief doen, anders plaatst @:zka zijn nieuwtjes misschien niet meer!
Szymanski is kut
Szymanski is kut
Szymanski is kut
Szymanski is kut
Szymanski is kut
Szymanski is kut
Szymanski is kut
Szymanski is kut
Szymanski is kut
Szymanski is kut
Szymanski is kut
Szymanski is kut
Szymanski is kut
Szymanski is kut
Szymanski is kut
Szymanski is kut
Szymanski is kut
Szymanski is kut
  maandag 18 juli 2022 @ 09:22:42 #117
262211 hhh38
pi_205376016
quote:
[ afbeelding ]

Het is bijna onmogelijk om niet op de lange tenen van @ZKA te gaan staan
  maandag 18 juli 2022 @ 09:27:10 #118
262211 hhh38
pi_205376048
twitter

Deze Pool (van een sportprogramma?) zegt dat het snel rond gaat komen, als de vertaling klopt
  maandag 18 juli 2022 @ 09:28:51 #119
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_205376062
Speler schijnt goed te zijn, rooie communist en @ZKA zijn uiterst positief.

Ben benieuwd!
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 18 juli 2022 @ 09:32:55 #120
262211 hhh38
pi_205376084
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2022 09:28 schreef Caland het volgende:
Speler schijnt goed te zijn, rooie communist en @:zka zijn uiterst positief.

Ben benieuwd!
Rooie communist _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')