quote:Op zondag 26 januari 2020 09:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Malacia 10 mil gaat opleveren koop ik een seizoenskaart van de betreffende club waar die naar toe gaat.
Het is zondag, gun die jongen zijn rust.quote:Op zondag 17 juli 2022 14:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Een goede FA zou hier ingrijpen en de TT aanpassen!
Ik heb het hamas vanaf vak S helaas nog niet gehoord inderdaadquote:Op zondag 17 juli 2022 14:51 schreef Zipportal het volgende:
Die open dagen zijn niet meer zoals vroeger. Erg jammer.
Echte supporters gaan er over klagen op FOK!quote:
Diemers loopt op krukkenquote:Op zondag 17 juli 2022 15:01 schreef Scrummie het volgende:
Jongens ik loop 30 seconden achter, graag geen spoilers.
Voor die 90 euro magniegebeurennie.quote:Op zondag 17 juli 2022 15:01 schreef Caland het volgende:
Joris van Dijk schijnt gezegd te hebben op Rijnmond dat uitshirt pas eind augustus komt omdat men in spleetogenland wat leverproblemen heeft (lol)
FakeNews.quote:Op zondag 17 juli 2022 15:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is waarom ik jouw mentions doorgaans ongelezen wegklik
@:el-stinho
Kan je Zipportal niet gewoon wegklikken?quote:Op zondag 17 juli 2022 15:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is de verrassing in de helicopter.quote:Op zondag 17 juli 2022 15:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar de hamvraag is.
WAAR IS ARNE
Vannacht liep ik met mijn fiets weg van mijn werk, 50 meter verder, net uit het steegje, werd ik al door een politieman afgekat omdat ik mijn mobiel in de hand had en mijn licht uit.quote:Op zondag 17 juli 2022 15:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Raar.quote:Op zondag 17 juli 2022 15:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is de verrassing in de helicopter.
Dat is ook wel heel dom van je. In het verkeer hoor je gewoon op te letten.quote:Op zondag 17 juli 2022 15:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vannacht liep ik met mijn fiets weg van mijn werk, 50 meter verder, net uit het steegje, werd ik al door een politieman afgekat omdat ik mijn mobiel in de hand had en mijn licht uit.
Dat is de mentaliteit die jij ook zou moeten hebben.
KoertGodquote:Op zondag 17 juli 2022 15:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Koert vindt AZ een walgelijke club.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |