tactische bespreking in de cafetaria, training van 11:00 tot 12:00 (tenzij het regent), diepgang zonder bal verbodenquote:
Veel tijd en moeite, geef hem een sticker.quote:
Die was een partij aan het sleuren inderdaad.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Weghorst overigens wel de beste invalbeurt ooit van wie dan ook in Oranje. Krankzinnig wat die man aan het doen was.
Mooi om te zien hoe trots hij is om het shirt te dragenquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Weghorst overigens wel de beste invalbeurt ooit van wie dan ook in Oranje. Krankzinnig wat die man aan het doen was.
Hoeveel waren het er?quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:52 schreef Zorro het volgende:
Op Belgie zijn ze alle belachelijk overtredingen waar geen geel of rood voor gegeven is aan het tonen.
Dat zijn er verdomme veel van die Argentijnen
Eens, red in zijn eentje Nederland van een roemloos einde.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Niemand beweert dan ook dat het een topkeeper is, sterker ik heb al gezegd dat het middelmaat is. Alleen de gedachte, die gek genoeg uitsluitend uit Rotterdam lijkt te komen, dat Noppert je hier de wereldtitel (of de volgende ronde) kost is bizar. Ik beoordeel keepers inderdaad voor een groot deel op bepalende fouten ja, wanted at zijn momenten waarop wedstrijden beslist worden.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ohja, het shirtje in mijn profielfoto heeft er vast van doen. Hup Cambuur Hup. Ja treurig gedoe hoor, heeel treurig. Hou toch op.
Nee het is toch ongelofelijk dat je een toernooi aanvangt met een keeper van een middenmootclubje uit de Eredivisie met NUL ervaring in het NL elftal.
Meneer Andries is vaak genoeg door het oog van de naald gekropen, vandaag nog dat een Argentijn bijna zijn bal onderschept. Eerder dit toernooi net zo. En je gaat nu bepalende fouten als graadmeter nemen voor zijn prestaties? Ja lekker man, zo kom je er wel.
Het was gewoon allemaal niet zo bijzonder als iedereen beweerde. Leuke hype, leuk verhaal. Maar het was gewoon niet zoveel. En dat kan je gewoon zeggen.
2x geel wat ze lieten zien (Waaronde de handsbal van Messi) en 2x rood, trappen op achillespees en de overtreding op Ake met daarna de bal in de dugout. Als dat geen direct rood was dan wel 2x geel.quote:
Ja die speelde op 120%quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wie is CR7 dan.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:53 schreef Poepz0r het volgende:
Messi beste allertijden? Haha. CR7 lacht hierom
Miste de scheidsrechter de eerste twee penalty’s? Als je na 10 strafschoppen in de om-en-om er uit gaat mag je daar over zeuren, niet als je zelf de eerste twee mist.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:52 schreef Zorro het volgende:
Op Belgie zijn ze alle belachelijk overtredingen waar geen geel of rood voor gegeven is aan het tonen.
quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:50 schreef Scorpie het volgende: [..] Messi zat vandaag op handbal, mocht gewoon van de scheids
![]()
Zidane -> Penaldoquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:53 schreef Poepz0r het volgende:
Messi beste allertijden? Haha. CR7 lacht hierom
Jazeker.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:48 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Waarom niet?
Als een scheids slecht fluit mag dat wel gezegd worden.
Bijlow kan er toch ook geen reet van, wat een onzin allemaal zeg.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Niemand beweert dan ook dat het een topkeeper is, sterker ik heb al gezegd dat het middelmaat is. Alleen de gedachte, die gek genoeg uitsluitend uit Rotterdam lijkt te komen, dat Noppert je hier de wereldtitel (of de volgende ronde) kost is bizar. Ik beoordeel keepers inderdaad voor een groot deel op bepalende fouten ja, wanted at zijn momenten waarop wedstrijden beslist worden.
Maar los daar van, het is niet zo dat Cillissen of Bijlow wekelijks de sterren van het dak keepen bij Chelsea, Barca of Bayern. Die spelen ook gewoon bij op mondiaal niveau totaal nietige clubjes. Nee, dat verhaal gaat er bij mij echt niet in.
Het zijn allemaal zure Feyenoorders, iedereen ziet het. Butthurt dat er geen speler van ze bepalend is in Oranje.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Niemand beweert dan ook dat het een topkeeper is, sterker ik heb al gezegd dat het middelmaat is. Alleen de gedachte, die gek genoeg uitsluitend uit Rotterdam lijkt te komen, dat Noppert je hier de wereldtitel (of de volgende ronde) kost is bizar. Ik beoordeel keepers inderdaad voor een groot deel op bepalende fouten ja, wanted at zijn momenten waarop wedstrijden beslist worden.
Maar los daar van, het is niet zo dat Cillissen of Bijlow wekelijks de sterren van het dak keepen bij Chelsea, Barca of Bayern. Die spelen ook gewoon bij op mondiaal niveau totaal nietige clubjes. Nee, dat verhaal gaat er bij mij echt niet in.
Meest onzinnige opmerking ooit,quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:54 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Miste de scheidsrechter de eerste twee penalty’s? Als je na 10 strafschoppen in de om-en-om er uit gaat mag je daar over zeuren, niet als je zelf de eerste twee mist.
Ja, dan had Battiston nog geleefd.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:55 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Jazeker.
Messi had niettemin niet veel te klagen, maar ook Van Dijk en Timber speelden met het (nood)lot.
De scheids zal zelf wel prima tevreden zijn. Zo gaat het meestal.
Behalve Charles Corver.
Had die maar een VAR gehad.
Lahoz zal wel rijkelijk beloond worden voor zijn verachtelijke optreden.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
2x geel wat ze lieten zien (Waaronde de handsbal van Messi) en 2x rood, trappen op achillespees en de overtreding op Ake met daarna de bal in de dugout. Als dat geen direct rood was dan wel 2x geel.
Ergens een link om dit nog te kunnen bezien?quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:54 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Miste de scheidsrechter de eerste twee penalty’s? Als je na 10 strafschoppen in de om-en-om er uit gaat mag je daar over zeuren, niet als je zelf de eerste twee mist.
Als zelfs de Belgen het vindenquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:52 schreef Zorro het volgende:
Die eerste twee penals waren gewoon prima ingeschoten. Die keeper van Argentinië is gewoon een uitstekende penaltykiller. Schiet je naast of over, dan is dat niet met de druk kunnen omgaan.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:53 schreef Newone82 het volgende:
Weer penalty’s.
NL topsporters kunnen gewoon niet met druk omgaan.
Behalve die halve NL Max😍
Nee kan niet tippen aan de acteerkwaliteiten van Messiquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:56 schreef Daksijs het volgende:
[..]
Ohh nee ik volg acteurs niet zo. Is zijn nieuwe show wat?
Late uurtjes, altijd grimmig.quote:
Plan Bquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Is behoorlijk overschat ook. Werd doorgaans overvleugeld door Figo en Ronaldo (de dikke)quote:
NEIN!quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:55 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Jazeker.
Messi had niettemin niet veel te klagen, maar ook Van Dijk en Timber speelden met het (nood)lot.
De scheids zal zelf wel prima tevreden zijn. Zo gaat het meestal.
Behalve Charles Corver.
Had die maar een VAR gehad.
Leuk voor onze emotie. Maar die Argentijnen waren gewoon beter. Niet eens een beetje, echt veel beter. We hadden tot de 70e minuut 1 halve kans en paar bijna kansen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:52 schreef Zorro het volgende:
Die van Berghuis was wel wat op af te dingen maar ook niet belachelijk slecht ofzo.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:56 schreef Repentless het volgende:
[..]
Die eerste twee penals waren gewoon prima ingeschoten. Die keeper van Argentinië is gewoon een uitstekende penaltykiller. Schiet je naast of over, dan is dat niet met de druk kunnen omgaan.
Jammer alleen dat je er uiteindelijk helemaal niets aan hebt.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Heb ik beweerd dat de anderen wel topkeepers waren? Het is toch gewoon onbegrijpelijk dat je een Tim Krul nier meeneemt omdat hij niet over wil vliegen voor 2 uurtjes ballen stoppen op een training? Terwijl hij zich meer dan bewezen heeft onder Louis.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Spanje, Engeland, Nederland. Altijd grappig als ze aansturen op pingels.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:56 schreef TLC het volgende:
Nederlanders zijn sinds 1992 ook gewoon niet goed met penalties, dat ze na 1992 maar twee keer een penaltyreeks hebben gewonnen is an sich al n wonder
Het gaat niet om beter zijn het gaat om winnen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Leuk voor onze emotie. Maar die Argentijnen waren gewoon beter. Niet eens een beetje
Vond de aanloop van Virgil te kort. Maar goed, hij zei zelf alle genomen tot nu toe in de training zo die zaten.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:56 schreef Repentless het volgende:
[..]
Die eerste twee penals waren gewoon prima ingeschoten. Die keeper van Argentinië is gewoon een uitstekende penaltykiller. Schiet je naast of over, dan is dat niet met de druk kunnen omgaan.
Frenkiegod lijkt wel veel op dat acteurtje uit home alone hequote:Op vrijdag 9 december 2022 23:57 schreef VeX- het volgende:
Frenkie is wel een baas. Had altijd de overtuiging wereldkampioen te worden en snapt daarom het verlies nu niet. Echte winnaar. Deze mentaliteit moeten we er vroeg bij Oranje instampen. Van Gaal adept.
Heel de wereld vond die scheids kut, maar PietjePuk van het FOK!forum niet.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Maar even: die handsbal van Messi ging toch vooraf aan de latere gele kaart die kreeg?
Waarom zeuren we daar dan over? Wat zijn voor Nederland nadelige beslissingen waardoor we zijn genaaid?
Strafschop was er een, Timber en Van Dijk hadden rood kunnen hebben.
Klopt, Lahoz was zeker niet anti-Nederland of pro-Argentinie.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Maar even: die handsbal van Messi ging toch vooraf aan de latere gele kaart die kreeg?
Waarom zeuren we daar dan over? Wat zijn voor Nederland nadelige beslissingen waardoor we zijn genaaid?
Strafschop was er een, Timber en Van Dijk hadden rood kunnen hebben.
Een slap mietje is het.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:57 schreef VeX- het volgende:
Frenkie is wel een baas. Had altijd de overtuiging wereldkampioen te worden en snapt daarom het verlies nu niet. Echte winnaar. Deze mentaliteit moeten we er vroeg bij Oranje instampen. Van Gaal adept.
Ik denk dat ook niemand het tegendeel beweert. Dat praat zo'n aantoonbaar gepruts van de scheids niet goed.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Leuk voor onze emotie. Maar die Argentijnen waren gewoon beter. Niet eens een beetje
Nee joh, niemand zegt dat het je de titel kost.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ohja, ik ben hartstikke zuur dat Bijlow niet keepte.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het zijn allemaal zure Feyenoorders, iedereen ziet het. Butthurt dat er geen speler van ze bepalend is in Oranje.
Dat hij tijdens de wedstrijd ook zo'n goed gevoel had. Tsja.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:55 schreef Coco het volgende:
Frenkie was overtuigd dat we wereldkampioen zouden worden
Ja en Messi op een smurf. Je punt is?quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Frenkiegod lijkt wel veel op dat acteurtje uit home alone he
De scheids was wel kut, maar floot niet per se louter ten nadele van Nederland.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heel de wereld vond die scheids kut, maar PietjePuk van het FOK!forum niet.
Vond hem wel degelijk veel en veel te lief voor Messi.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De scheids was wel kut, maar floot niet per se louter ten nadele van Nederland.
Virgil speelde dit hele toernooi maar matig en dan dit ook nog.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vond de aanloop van Virgil te kort. Maar goed, hij zei zelf alle genomen tot nu toe in de training zo die zaten.
Nee, want die had er al 1 volgens mij.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:59 schreef Fok-it het volgende:
Heeft die debiel die de bal in de dugout ramde nog geel gekregen daarvoor trouwens? Paredes was dat toch?
Jij met je Tim Krul ;') Die heeft er nauwelijks of geen meer gestopt na z'n momentje dat toernooi.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heb ik beweerd dat de anderen wel topkeepers waren? Het is toch gewoon onbegrijpelijk dat je een Tim Krul nier meeneemt omdat hij niet over wil vliegen voor 2 uurtjes ballen stoppen op een training? Terwijl hij zich meer dan bewezen heeft onder Louis.
En dat de rest op dit moment niet bij de Chelsea's van deze wereld speelt wil niet zeggen dat je de doelman van SC Heerenveen maar even moet gaan laten debuteren op het WK. Het enige wat ik roep is dat hij niks toegevoegd heeft, en dat is gewoon zo. Dit had elke andere keeper die in aanmerking kwam voor het NL elftal ook gepresteerd.
Wat ben ik blij dat ik die gek nog geblokkeerd heb zeg. De tering.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heel de wereld vond die scheids kut, maar PietjePuk van het FOK!forum niet.
Wie was los van de pingels dan de beste keeper?quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:59 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Nee joh, niemand zegt dat het je de titel kost.
Maar het is gewoon niet je beste keeper. Zeker niet wat betreft pingels
Was niet voor niks dat je bij de bookies flink kon verdienen als je gokte op NL winst nee.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Al met al beklijft toch wel dat met deze selectie en dit voetbal een kwartfinale eruit tegen Argentinië op strafschoppen min of meer het maximale was. Zeker na die 2-0 achterstand.
Rest van het toernooi was het ook heel matig, vooral in balbezit kom je tot veel te weinig. Tegen de Kroaten had je denk ik ook weer een enorme zaadpot gespeeld, al weet je het nooit zeker natuurlijk.
Zoals eerder gezegd Cilissen en Bijlow zijn gewoon beter.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:01 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Wie was los van de pingels dan de beste keeper?
Die indraaiende corner had een minder lange keeper mogelijk niet eens gehad. Deed ie prima.
Gewoon heel slecht.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Klopt, Lahoz was zeker niet anti-Nederland of pro-Argentinie.
Noppert deed het prima hoor, maar laten we niet doen alsof dat een bijzondere keeper is.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:01 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Wie was los van de pingels dan de beste keeper?
Die indraaiende corner had een minder lange keeper mogelijk niet eens gehad. Deed ie prima.
De eerst 2 penalty’s waren redelijk in geschoten, niet perse heel slecht maar de keeper duikt toevallig 2 keer naar de goede hoek.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:56 schreef Repentless het volgende:
[..]
Die van Van Dijk was op ideale hoogte keeper en Berghuis gewoon niet ver genoeg in de hoekquote:Op zaterdag 10 december 2022 00:02 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
De eerst 2 penalty’s waren redelijk in geschoten, niet perse heel slecht maar de keeper duikt toevallig 2 keer naar de goede hoek.
Daarnaast had die scheidsrechter best 1 rode kaart richting de Argentijnen kunnen tonen waardoor die verlenging toch heel anders gaat lopen.
Ja Ake was erg solidequote:Op zaterdag 10 december 2022 00:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Virgil speelde dit hele toernooi maar matig en dan dit ook nog.
Aké
quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:59 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Nee joh, niemand zegt dat het je de titel kost.
Maar het is gewoon niet je beste keeper. Zeker niet wat betreft pingels
Dit lijkt er anders wel verdacht veel op.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Met Cillessen/Bijlow/Flekken/Pasveer op goal en desnoods Krul voor de penals had het leven er heel anders uitgezien.
Dan had Van Dijk ook rood moeten krijgen voor die beuk.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:02 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
De eerst 2 penalty’s waren redelijk in geschoten, niet perse heel slecht maar de keeper duikt toevallig 2 keer naar de goede hoek.
Daarnaast had die scheidsrechter best 1 rode kaart richting de Argentijnen kunnen tonen waardoor die verlenging toch heel anders gaat lopen.
Klopt alleen we verliezen het ook niet door de scheids. We laten ons wel provoceren door de tegenstander. Alweerquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik denk dat ook niemand het tegendeel beweert. Dat praat zo'n aantoonbaar gepruts van de scheids niet goed.
Hahahahahaquote:Op zaterdag 10 december 2022 00:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jij met je Tim Krul ;') Die heeft er nauwelijks of geen meer gestopt na z'n momentje dat toernooi.
Alleen was het nooit mooi. Paar leuke aanvallen tegen USA en dat was het dan. Zijn weinig ploegen die zo weinig hebben laten zien. En heel effectief was het ook niet. Zeker niet in de poule waar amper op doel is geschoten.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:58 schreef VeX- het volgende:
Gatverdamme, het besef van hoe mooi het allemaal had kunnen zijn komt nu pas. Het sprookje is voorbij.
Jawel.. Berghuis nam ze bij Feyenoord altijd en hij doet het altijd laag.. dus dan heeft een keeper vaak een kans. Heb hem nooit een specialist gevonden, zoals Pi-air en Kuyt dat bijvoorbeeld wel waren.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die van Berghuis was wel wat op af te dingen maar ook niet belachelijk slecht ofzo.
Wat fijn dat jij mijn reactie als voorbeeld neemt voor het gedachtegoed van het hele forum.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[..]
Dit lijkt er anders wel verdacht veel op.
Alleen kijk naar het schema, je had zo in de finale kunne staan als Van Dijk hem er wel in schiet. (Of als je er gewoon overheen gaat in die eerste helft verlenging). Dat zal nog wel even blijven knagen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:03 schreef Ericr het volgende:
[..]
Alleen was het nooit mooi. Paar leuke aanvallen tegen USA en dat was het dan. Zijn weinig ploegen die zo weinig hebben laten zien. En heel effectief was het ook niet. Zeker niet in de poule waar amper op doel is geschoten.
Door een wonder haal je de verlenging. Normaal gesproken lagen ze er terecht af na de reguliere speeltijd.
Ga jij maar slapen met je Bijlow teddybeer.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hahahahaha
Jij snapt er geen kut van. Zoek het maar op.
Waar doe ik dat precies?quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat fijn dat jij mijn reactie als voorbeeld neemt voor het gedachtegoed van het hele forum.
Sterk hoor.
Portugal werd op deze manier Europees kampioenquote:Op zaterdag 10 december 2022 00:03 schreef Ericr het volgende:
[..]
Alleen was het nooit mooi. Paar leuke aanvallen tegen USA en dat was het dan. Zijn weinig ploegen die zo weinig hebben laten zien. En heel effectief was het ook niet. Zeker niet in de poule waar amper op doel is geschoten.
Door een wonder haal je de verlenging. Normaal gesproken lagen ze er terecht af na de reguliere speeltijd.
Lijkt mij toch iets anders dan beweren dat Noppert je de titel kost. Dat hij belachelijk slecht was met pingels is dan wel een juiste conclusie, zeker omdat zogenaamd z’n kwaliteit zou zijn…quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[..]
Dit lijkt er anders wel verdacht veel op.
Ik vind, ik zei, ik deed.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het is al bijna krankzinnig te noemen dat Nederland 10 keer heeft gescoord uit zo ontzettend weinig kansen. Zo'n rendement ga je nooit meer halen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Al met al beklijft toch wel dat met deze selectie en dit voetbal een kwartfinale eruit tegen Argentinië op strafschoppen min of meer het maximale was. Zeker na die 2-0 achterstand.
Rest van het toernooi was het ook heel matig, vooral in balbezit kom je tot veel te weinig. Tegen de Kroaten had je denk ik ook weer een enorme zaadpot gespeeld, al weet je het nooit zeker natuurlijk.
Kroatië onderschatten lijkt me niet verstandig.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:04 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Alleen kijk naar het schema, je had zo in de finale kunne staan als Van Dijk hem er wel in schiet. (Of als je er gewoon overheen gaat in die eerste helft verlenging). Dat zal nog wel even blijven knagen.
Tim Krul heeft in het seizoen 21/22 toch zeker vier strafschopjes tegen hem niet in zien gaan.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ga jij maar slapen met je Bijlow teddybeer.
Persie was geen topspits. Kluivert en v Nistelrooij waren dat.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:05 schreef TweedeKlum het volgende:
De laatste topspits die we hebben gehad was Van Persie. Het is heel zorgelijk dat er al zo lang niks opgeleid wordt.
En nee Depay is geen topspits.
Och gut, nu gaan we ook nog op de man spelenquote:Op zaterdag 10 december 2022 00:05 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik vind, ik zei, ik deed.
Wie ben jij eigenlijkeen anoniem FOK! Usertje die zich hier normaliter voordoet als iemand met wetkennis (maar er wel stelselmatig naast zit), en nu heb je ook nog verstand van keepers?
![]()
![]()
![]()
Dit is toch die speler die geen geel kreeg voor hands waar iedere andere speler ter wereld wel geel gehad zou hebben?quote:
Volgens mij niet, hij kreeg wel geel voor de overtreding en ramt direct daarna ongestaft de bal in de dug-out. Bizarquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:59 schreef Fok-it het volgende:
Heeft die debiel die de bal in de dugout ramde nog geel gekregen daarvoor trouwens? Paredes was dat toch?
Hou je bek joh.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik die gek nog geblokkeerd heb zeg. De tering.
Ik onderschat niemand, maar het is toch een ander niveau dan Brazilië in principe.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kroatië onderschatten lijkt me niet verstandig.
Van dijk kreeg daar geel omdat die de speler opvingquote:Op zaterdag 10 december 2022 00:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Volgens mij niet, hij kreeg wel geel voor de overtreding en ramt direct daarna ongestaft de bal in de dug-out. Bizar
Ja in principe.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik onderschat niemand, maar het is toch een ander niveau dan Brazilië in principe.
Walgelijk ventje. Hij had niet eens meer op het veld mogen staan. Blij dat we na dit WK van hem af zijn.quote:
Nou ja... wat mij vooral opviel was dat, als NL de bal had, de passing vaak zo onnauwkeurig was.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
bahbah, met zijn hands.quote:
Was dat niet Robben?quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:05 schreef TweedeKlum het volgende:
De laatste topspits die we hebben gehad was Van Persie. Het is heel zorgelijk dat er al zo lang niks opgeleid wordt.
Dat was die beuk toch? Hoe was dat maar geelquote:Op zaterdag 10 december 2022 00:07 schreef RipCity het volgende:
[..]
Van dijk kreeg daar geel omdat die de speler opving
Van Dijk heeft geen kaart gehad hoor.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:07 schreef RipCity het volgende:
[..]
Van dijk kreeg daar geel omdat die de speler opving
Ja zo'n scheids op een corrupt Wk. Laten we het maar op dubieus houdenquote:Op zaterdag 10 december 2022 00:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Volgens mij niet, hij kreeg wel geel voor de overtreding en ramt direct daarna ongestaft de bal in de dug-out. Bizar
Het vreemde is dat we vanuit het buitenland ook nog heel veel sympathie krijgen omdat die Argentijnen zich als agressieve debielen hebben gedragen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Terechte uitschakeling, er is geen moment geweest in de hele wedstrijd waarop we aanspraak konden maken op meer. En dat tegen een Argentinië wat nou ook niet bepaald overtuigend was.
De simpele feiten: we vliegen er bij het eerste beetje weerstand uit.
Niet mee eens. Die eerste helft verlenging was Argentinië even de weg kwijt, toen hadden we wel toe kunne slaan. Dus dat moment is er zeker wel geweest. Maar overall is het inderdaad precies gegaan zoals voorspeld.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Terechte uitschakeling, er is geen moment geweest in de hele wedstrijd waarop we aanspraak konden maken op meer. En dat tegen een Argentinië wat nou ook niet bepaald overtuigend was.
Jawelquote:Op zaterdag 10 december 2022 00:09 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Van Dijk heeft geen kaart gehad hoor.
Dit is natuurlijk al eerder besproken en hier kun je niet zo veel aan doen. Je kan niet zo maar een blik talenten open trekken. In de tijd van Robben, Van Persie, Sneijder en Van der Vaart baalden we van verdedigers als Mathijsen, Opdam, Heitinga, Van der Wiel en Vlaar. Wat hadden we toen graag een Van Dijk, Timber of Aké gehad. Zelfs Stefan de Vrij (die geen minuut heeft gespeeld dit WK) zou waarschijnlijk meteen in de basis staan toen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:05 schreef TweedeKlum het volgende:
Eens, had altijd beter gekund. Het liefst raak natuurlijkquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die van Berghuis was wel wat op af te dingen maar ook niet belachelijk slecht ofzo.
Gewoon goed gekeept.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:10 schreef Repentless het volgende:
[..]
Eens, had altijd beter gekund. Het liefst raak natuurlijk![]()
Maar het was wat mij betreft geen absurd slechte penal, vanuit het zwichten onder druk. Ik denk dat deze er 8 van de 10 keer gewoon in gaat. Nu helaas niet.
Ja, maar tegen kroatie zou Nederland ook gewoon weer 90 minuten met de rug tegen de muur staan.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik onderschat niemand, maar het is toch een ander niveau dan Brazilië in principe.
Was wel in beeld op tv met de info balk. Dus geen idee wie fout zit, tv of livescore.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:10 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
https://www.livescore.com(...)vs-argentina/714160/
Ik zie het niet staan.
Ja FC Emmen kan ook gelijkspelen tegen Ajax.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:11 schreef Middelpunt het volgende:
En dan te bedenken dat zelfs de Saudis hier wel van konden winnen.
Veel te laf gespeeld.
Klopt. Aanval is beroerd.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:05 schreef TweedeKlum het volgende:
quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zo'n scheids op een corrupt Wk. Laten we het maar op dubieus houden
De grap was wel dat toen iedereen liep te janken om Huntelaar. Een soort Weghorst+…quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:05 schreef TweedeKlum het volgende:
Alsof Livescore die chaos van die scheids kan bijhouden.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Was wel in beeld op tv met de info balk. Dus geen idee wie fout zit, tv of livescore.
Individueel heeft Brazilië betere spelers misschien maar Kroatië is echt een heel lastig team om te verslaan.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De Argentijnen gedroegen zich als Argentijnen, dat mag geen verrassing zijnquote:Op zaterdag 10 december 2022 00:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het vreemde is dat we vanuit het buitenland ook nog heel veel sympathie krijgen omdat die Argentijnen zich als agressieve debielen hebben gedragen.
Terwijl Oranje voetballend weer een waardeloze prestatie heeft neergezet inderdaad.
Ja god, dan ga je het wel heel erg micro zoeken.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Niet mee eens. Die eerste helft verlenging was Argentinië even de weg kwijt, toen hadden we wel toe kunne slaan. Dus dat moment is er zeker wel geweest. Maar overall is het inderdaad precies gegaan zoals voorspeld.
Nederland ook. We hebben al 20 wedstrijden niet verlorenquote:Op zaterdag 10 december 2022 00:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Individueel heeft Brazilië betere spelers misschien maar Kroatië is echt een heel lastig team om te verslaan.
Klopt.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:10 schreef Repentless het volgende:
[..]
Eens, had altijd beter gekund. Het liefst raak natuurlijk![]()
Maar het was wat mij betreft geen absurd slechte penal, vanuit het zwichten onder druk. Ik denk dat deze er 8 van de 10 keer gewoon in gaat. Nu helaas niet.
https://www.fifa.com/fifa(...)8139?date=2022-12-09quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Was wel in beeld op tv met de info balk. Dus geen idee wie fout zit, tv of livescore.
Het is inderdaad jammer dat Nederland over 120 minuten genomen weer niet de betere ploeg was. En laten we eerlijk zijn, dit Argentinië is echt geen geweldige ploeg. Voorin wat leuke spelers met Messi, Alvarez en Martinez, maar achterin hebben ze geen speler van het niveau Van Dijk of Aké rondlopen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Terwijl Oranje voetballend weer een waardeloze prestatie heeft neergezet inderdaad.
Dit is de duw die volgens sommigen hier honderd procent rood is? Nou dan heb ik weer een andere mening hoor, ja je kunt hier rood voor geven. Maar dit wordt vaker met geel dan met rood afgedaan in de praktijk.quote:
Let niet op trein. Die beoordeelt alleen op bepalende fouten.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De Argentijnen gedroegen zich als Argentijnen, dat mag geen verrassing zijn
[..]
Ja god, dan ga je het wel heel erg micro zoeken.Dan kan je elke aanval wel bestempelen als moment waarop je toe had kunnen slaan. Het was allemaal veel en veel te slordig. De hele wedstrijd lang.
De 2-2, die was briljant, voor de rest was het gewoon te weinig.
Hij was de beste keeper voor het Nederlands elftal van dit moment. Straalde achterin rust uit waardoor de defensie niet mee hoeft te keepen zoals bij iemand die minder zeker is dat hij ballen wegtikt.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Noppert deed het prima hoor, maar laten we niet doen alsof dat een bijzondere keeper is.
Dat is precies de afdronk die ik er ook van heb. We hadden zo’n vertrouwen in onze penalty’s dat we vergaten dat er nog dertig minuten te spelen waren en hebben daarin de Argentijnen terug op aarde en in de wedstrijd laten komen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:14 schreef Shreyas het volgende:
In de verlenging was Argentinië mentaal gebroken, het stadion was zelfs stil. Maar Nederland heeft Argentinië terug laten komen in de wedstrijd, want we bleven maar achteruit lopen en de bal terugspelen. Alsof we hoopte op die penalties, want daar hadden we toch zoveel op geoefend en dat konden we het nu eindelijk laten zien...we weten hoe dat is afgelopen.
Heb ik niet gezegd.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Let niet op trein. Die beoordeelt alleen op bepalende fouten.
Fair. Maar hij kreeg er zelfs geen kaart voorquote:Op zaterdag 10 december 2022 00:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dit is de duw die volgens sommigen hier honderd procent rood is? Nou dan heb ik weer een andere mening hoor, ja je kunt hier rood voor geven. Maar dit wordt vaker met geel dan met rood afgedaan in de praktijk.
In diezelfde periode konden ze ook niet winnen van Vitesse en psv. niet bepaald in vorm dus. Net als Argentinië.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja FC Emmen kan ook gelijkspelen tegen Ajax.
Heb je verder de Eredivisie ranglijst als eens bestudeerd?
En blijkbaar stond die Martinez bekend als penaltykiller.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is inderdaad jammer dat Nederland over 120 minuten genomen weer niet de betere ploeg was. En laten we eerlijk zijn, dit Argentinië is echt geen geweldige ploeg. Voorin wat leuke spelers met Messi, Alvarez en Martinez, maar achterin hebben ze geen speler van het niveau Van Dijk of Aké rondlopen.
In de verlenging was Argentinië mentaal gebroken, het stadion was zelfs stil. Maar Nederland heeft Argentinië terug laten komen in de wedstrijd, want we bleven maar achteruit lopen en de bal terugspelen. Alsof we hoopte op die penalties, want daar hadden we toch zoveel op geoefend en dat konden we het nu eindelijk laten zien...we weten hoe dat is afgelopen.
Bij winst ben je een tactische genie, een held, een wereldtrainer en anders lacht de hele wereld je uit. Dat maakt het wel extra zuur voor Van Gaal, dat zo zijn loopbaan ten einde komt.
Waardoor de defensie niet mee hoeft te keepen? Wat lees ik hier nu allemaal weer.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:15 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Hij was de beste keeper voor het Nederlands elftal van dit moment. Straalde achterin rust uit waardoor de defensie niet mee hoeft te keepen zoals bij iemand die minder zeker is dat hij ballen wegtikt.
Ik zie het ook nu, maar ik ben in volle overtuiging dat er op tv wel een balk in beeld kwam. En ik zie op die site ook een rode kaart staan die ik op tv ook niet gezien heb. Dus ik houd even een slagje om de arm.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Fair. Maar hij kreeg er zelfs geen kaart voor![]()
Terwijl hij toch meer dan 17 kaarten getrokken heeft
Sorry? Bij eerste beetje weerstand? Terugkomen van 0-2 tegen een Argentinië vind ik persoonlijk wel getuigen van goede weerstand.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik vond het mooi om te zien dat Timber, na zijn matige start, toch een goed toernooi heeft gespeeld. Maar in deze wedstrijd had hij er ook af kunnen vliegen. Gelukkig wilde de schijts gewoon 22 man op de gele bon slingeren, en daarmee basta. Had-ie z'n bingokaart lekker vol.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waardoor de defensie niet mee hoeft te keepen? Wat lees ik hier nu allemaal weer.![]()
Dit blok defensie Timber- Van Dijk - Ake is natuurlijk een zege voor elke keeper die erachter staat.
Jawel, althans uiteindelijk verscheen wel in beeld dat voor die situatie een gele kaart kreeg.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Fair. Maar hij kreeg er zelfs geen kaart voor![]()
Terwijl hij toch meer dan 17 kaarten getrokken heeft
Ben ik het niet mee eens, dit was gewoon een spelhervatting die slim genomen was. Bergkamp's goal was een technisch hoogstandje dat maar een paar spelers in de wereld kunnen na doen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het sneue is dat die 2-2 nu dus niet de plaats in de NL voetbalhistorie krijgt die hij eigenlijk verdient heeft. Was je door gegaan dan was dat het nieuwe Bergkamp-moment geweest.
Nu verdwijnt het gewoon in de statistiekenberg en zien we het alleen terug bij obscure pubquizjes over 20 jaar.
Nee.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:19 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Jawel, althans uiteindelijk verscheen wel in beeld dat voor die situatie een gele kaart kreeg.
Een tweede gele kaart voor Timber had in elk moment overdreven geweest. Dit blok is gewoon ijzersterk en dat geeft gewoon ontzettend veel rust voor de keeper. En dus niet andersom.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:19 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik vond het mooi om te zien dat Timber, na zijn matige start, toch een goed toernooi heeft gespeeld. Maar in deze wedstrijd had hij er ook af kunnen vliegen. Gelukkig wilde de schijts gewoon 22 man op de gele bon slingeren, en daarmee basta. Had-ie z'n bingokaart lekker vol.
Klopt. Ook gezien.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:19 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Jawel, althans uiteindelijk verscheen wel in beeld dat voor die situatie een gele kaart kreeg.
Als ze dat waren had de meest ervaren coach ze wel ingezet. Deze wedstrijden zijn trouwens niet door Noppert verloren. Die zat bij ieder schot er met zn handen bij. Penalties hadden imho door een ander gemogen, maar ja.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:01 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd Cilissen en Bijlow zijn gewoon beter.
Weerstand als in dat we er tegen de eerste goede tegenstander uitvliegen, niet dat de Nederlandse mentale veerkracht matig zou zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:18 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Sorry? Bij eerste beetje weerstand? Terugkomen van 0-2 tegen een Argentinië vind ik persoonlijk wel getuigen van goede weerstand.
Werd op tv inderdaad wel getoond. Dumfries zijn 2e was in de penalty serie en hebben we niet gezien. Wat een chaos. Scheids was de weg kwijtquote:Op zaterdag 10 december 2022 00:18 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik zie het ook nu, maar ik ben in volle overtuiging dat er op tv wel een balk in beeld kwam. En ik zie op die site ook een rode kaart staan die ik op tv ook niet gezien heb. Dus ik houd even een slagje om de arm.
En als Bijlow of Cillessen niets had tegengehouden hadden we weer geroepen om een penaltykiller als Noppert.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:20 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Als ze dat waren had de meest ervaren coach ze wel ingezet. Deze wedstrijden zijn trouwens niet door Noppert verloren. Die zat bij ieder schot er met zn handen bij. Penalties hadden imho door een ander gemogen, maar ja.
Daar ben ik het ook mee eens. Voor de verandering mogen we eens heel happy zijn met onze verdediging.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Een tweede gele kaart voor Timber had in elk moment overdreven geweest. Dit blok is gewoon ijzersterk en dat geeft gewoon ontzettend veel rust voor de keeper. En dus niet andersom.
Dus als Ronald Koeman straks Noppert niet selecteert is dit slecht? Of wat is je hele punt?quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:20 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Als ze dat waren had de meest ervaren coach ze wel ingezet. Deze wedstrijden zijn trouwens niet door Noppert verloren. Die zat bij ieder schot er met zn handen bij. Penalties hadden imho door een ander gemogen, maar ja.
Als Koeman Flekken selecteert zullen er denk ik niet veel gaan klagen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dus als Ronald Koeman straks Noppert niet selecteert is dit slecht? Of wat is je hele punt?
Louis is gewoon een beetje eigenwijs. In die casus is het nog bijzonder dat hij Flekken niet opgesteld heeft die hij ZELF ontdekt heeft. Was overigens ten alle tijden een betere keuze geweest en had ook altijd bij die laatste 3 moeten zitten.
Het leek wel de bewust gekozen strategie te zijn, ook in de tweede helft verlenging leek Van Gaal aan te geven dat we veel moesten inzakken. Misschien dat hij over een paar jaar in een interview bij Humberto Tan ofzo dan toegeeft dat ze toch gingen mikken op die penalties, als revanche op 2014. Maar dat is alleen leuk als het lukt.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:21 schreef GwaiLow het volgende:
Enige manier hoe Oranje kansen kon creëren is met enorm veel stootkracht en alle risico's van dien. Vanaf het moment dat de verlening begon liep iedereen weer naar achter, en was het weer afwachten en hopen dat de Argentijnen er niet doorheen zou komen.
Is het werk aan de winkel niet gewoon: weer eens een fatsoenlijke aanvaller opleiden?quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
Na twee gemiste toernooien en een kleurloos EK was dit qua resultaat net iets beter maar er blijft veel werk aan de winkel bij Oranje.
Applaus voor ons Wout.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zonder die gekke Wout ga je er gewoon met 2-0 af zonder een schot tussen de palen. Beseffen we ons dat ook?
Dan had je over het hele toernooi 15 schoten op goal gehad, nu 16. Dit toernooi is van Nederland gewoon baggerslecht geweest.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zonder die gekke Wout ga je er gewoon met 2-0 af zonder een schot tussen de palen. Beseffen we ons dat ook?
Het uiteindelijke resultaat is hetzelfde.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maar we hadden wel een paar bijna kansen. Als de bal net gelukkig gevallen was dan...quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Behoorlijke dooddoener, deze ervaren coach liet Bergwijn ook vijf wedstrijden falen. Je speelt eerst nagenoeg drie oefenwedstrijden en daarna een semi-oefenwedstrijd tegen de VS.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:20 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Van Persie heeft nauwelijks wat laten zien als topspits, dat kwam er pas heel later een beetje uit. (op eindtoernooien)quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:05 schreef TweedeKlum het volgende:
Is ook en volgens mij had zo’n beetje iedereen dit vooraf ook zo uitgetekend. Alleen de manier waarop is natuurlijk wel gewoon zuur.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dan had je over het hele toernooi 15 schoten op goal gehad, nu 16. Dit toernooi is van Nederland gewoon baggerslecht geweest.
Zeker wel. Er is al gemeld dat 'we' vooral een spitsenprobleem hebben. Oranje heeft een aanvalsprobleem. Dat is uniek.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Tuurlijk was het leuk dat het nog meezat en je terugkomt van een 0-2 achterstand terwijl je het eerste uur of 70 minuten geen bal op goal hebt geschoten. En natuurlijk, het zou heerlijk zijn geweest als we die irritante Argentijnen uit het toernooi hadden gegooid. Maar nee, verder is het wel terecht dat wij eruit liggen. Het is schandalig dat je voetballend geen kans weet te creëren. Nauwelijks een poging op doel. En dan scoor je 2x, en hoop je door te stoten.....maar dan doe je weer hetzelfde als eerder in de wedstrijd. Tja..quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:18 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Sorry? Bij eerste beetje weerstand? Terugkomen van 0-2 tegen een Argentinië vind ik persoonlijk wel getuigen van goede weerstand.
The Flying Dutchman.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Van Persie heeft nauwelijks wat laten zien.
Ja. We creëren te weinig. Kroatië idem, maar die hebben een iets beter middenveld en hun penaltyseries zijn perfect te noemen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Alleen maar 50 goals gemaakt in 102 wedstrijden ja.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Van Persie heeft nauwelijks wat laten zien.
Na de penalty’s nog. Ben benieuwd wie hij neergeslagen heeft.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:21 schreef RipCity het volgende:
Oh dumbfries rood lmao.
Hoop dat die de keeper een kopstoot heeft gegeven.
Hier gaat iets mis.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Van Persie heeft nauwelijks wat laten zien als topspits, dat kwam er pas heel later een beetje uit.
16 schoten op goal, 10 goals.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dan had je over het hele toernooi 15 schoten op goal gehad, nu 16. Dit toernooi is van Nederland gewoon baggerslecht geweest.
De weerstand was Argentinië, waar wij geen potten tegen hebben kunnen breken. Daarvoor hadden we Senegal, Qatar, Ecuador en de VS. Dus bij de eerste serieuze test lieten we het afweten, over de hele wedstrijd gezien tot en met de pingels aan toe.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:18 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ja, heel slim. Dat was dus ook het briljante eraan. Niemand die op dat moment had verwacht dat er een lullig rollertje over de grond zou komen, daarom werkte het ook zo goed.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, dit was gewoon een spelhervatting die slim genomen was. Bergkamp's goal was een technisch hoogstandje dat maar een paar spelers in de wereld kunnen na doen.
Serieus 15? Haha genantquote:Op zaterdag 10 december 2022 00:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Arsenal en Manchester United disagree.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Van Persie heeft nauwelijks wat laten zien als topspits, dat kwam er pas heel later een beetje uit.
We hebben het hier over WK.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:26 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Arsenal en Manchester United disagree.
Coco snapt er gewoon geen klote van.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Alleen maar 50 goals gemaakt in 102 wedstrijden ja.
Sowquote:Op zaterdag 10 december 2022 00:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Coco snapt er gewoon geen klote van.
Alleen een grote bek met zijn vinger in de reet van GGMM. Dat is alles.
Ja en nu kijken naar welke wedstrijden dat waren.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Alleen maar 50 goals gemaakt in 102 wedstrijden ja.
Die twee tegen Spanje bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja en nu kijken naar welke wedstrijden dat waren.
Je hebt een matige selectie, maar Van Gaal heeft er ook wel alles aan gedaan om er een zaaddodend toernooi van te maken.quote:
V Persie is van oorsprong ook geen spits. Kluivert was dat welquote:Op zaterdag 10 december 2022 00:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja en nu kijken naar welke wedstrijden dat waren.
Zo kan je Depay ook 'topspits' laten maken met zulke cijfertjes.
Groepswedstrijd die je met 5-1 wint.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:28 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die twee tegen Spanje bijvoorbeeld?
Was denk ik bij de 2e penalty van Argentinië. Toen zag je dat iemand een gele kaart gekregen heefquote:Op zaterdag 10 december 2022 00:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Na de penalty’s nog. Ben benieuwd wie hij neergeslagen heeft.
Prima gepakt inderdaad. Maar bij penals speelt er ook gewoon een dosis geluk mee. De juiste hoek kiezen vergroot je kansen op stoppen al aanzienlijk, zelfs als het een redelijk of goed ingeschoten penal is.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gewoon goed gekeept.
Een type Tim Krul zeg maar.
Ok uiteindelijk kun je van een Argentinië verliezen maar het was allemaal idd niet heel bijzonderquote:Op zaterdag 10 december 2022 00:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Weerstand als in dat we er tegen de eerste goede tegenstander uitvliegen, niet dat de Nederlandse mentale veerkracht matig zou zijn.
Waar je de belangrijke 1-1 maakt op weergaloze wijze.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Groepswedstrijd die je met 5-1 wint.
Preciesquote:Op zaterdag 10 december 2022 00:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
V Persie is van oorsprong ook geen spits. Kluivert was dat wel
Boeiend. Titels tellenquote:Op zaterdag 10 december 2022 00:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wanneer speelde Nederland eigenlijk voor het laatst leuk en redelijk succesvol voetbal op een WK? Dat moet wel haast in1998 zijn geweest.
Ik had het ook gemist.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:21 schreef RipCity het volgende:
Oh dumbfries rood lmao.
Hoop dat die de keeper een kopstoot heeft gegeven.
Rendement is wel bizar ja.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
16 schoten op goal, 10 goals.
Volgens de fifa heeft hij er tijdens de shoot-out een gehad én daarna nog een keer.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:29 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Was denk ik bij de 2e penalty van Argentinië. Toen zag je dat iemand een gele kaart gekregen heef
Maar opgebaarde je zag geen rood
Opgebaarde: ja dus? Heb je de wedstrijd gezien, had je de indruk dat de scheids overzicht had?
Kom maar op met de rest van de belangrijke reeks.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waar je de belangrijke 1-1 maakt op weergaloze wijze.
Waar praten we ook over.
Zo voorspelbaar ook.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:30 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik had het ook gemist.
Persoonlijk vind ik al dat opgefokte gedoe doorgaans totaal zinloos. Ook vanavond weer.
Verspilling van energie, en heel vaak uitgelokt door de wat meer emotionele voetballanden uit bijv. Zuid-Europa en Latijns-Amerika, met name om het spel van de tegenstander te ontregelen en ze wat kaarten extra aan te smeren. In dat soort sluwe rotgeintjes moet je eigenlijk niet trappen.
Alle andere 49 goals bedoel je.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Kom maar op met de rest van de belangrijke reeks.
Haha mooi. Ik wil een paar kaarten of acties sowieso nog wel eens terugzienquote:Op zaterdag 10 december 2022 00:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Volgens de fifa heeft hij er tijdens de shoot-out een gehad én daarna nog een keer.
Het is ook zinloos, alleen deze scheidsrechter maakte het wel heel moeilijk.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:30 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik had het ook gemist.
Persoonlijk vind ik al dat opgefokte gedoe doorgaans totaal zinloos. Ook vanavond weer.
Verspilling van energie, en heel vaak uitgelokt door de wat meer emotionele voetballanden uit bijv. Zuid-Europa en Latijns-Amerika, met name om het spel van de tegenstander te ontregelen en ze wat kaarten extra aan te smeren. In dat soort sluwe rotgeintjes moet je eigenlijk niet trappen.
Elke penalty halfhoog is slecht. Zeker als ie niet strak tegen de paal is. Die heeft iedere keeper als ie de goede hoe induikt.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:30 schreef Repentless het volgende:
[..]
Prima gepakt inderdaad. Maar bij penals speelt er ook gewoon een dosis geluk mee. De juiste hoek kiezen vergroot je kansen op stoppen al aanzienlijk, zelfs als het een redelijk of goed ingeschoten penal is.
Alleen de penaltynemer kan eigenlijk daadwerkelijk falen: slecht/slap inschieten, of naast, over of op de paal. Nu kun je niet zeggen dat Van Dijk en Berghuis gefaald hebben wat mij betreft. Hun penalty was niet slecht ingeschoten en is gewoon raak als de keeper de andere hoek kiest.
Dat gaat Depay ook aantikken.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Alle andere 49 goals bedoel je.
Imposant genoeg.
Na de wedstrijd ging die in gevecht met mensen op de Argentijnse bank en daarvoor 2de geel.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:29 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Was denk ik bij de 2e penalty van Argentinië. Toen zag je dat iemand een gele kaart gekregen heef
Maar opgebaarde je zag geen rood
Opgebaarde: ja dus? Heb je de wedstrijd gezien, had je de indruk dat de scheids overzicht had?
quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:33 schreef RipCity het volgende:
[..]
Na de wedstrijd ging die in gevecht met mensen op de Argentijnse bank en daarvoor 2de geel.
Serieus? Hoe dom.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:33 schreef RipCity het volgende:
[..]
Na de wedstrijd ging die in gevecht met mensen op de Argentijnse bank en daarvoor 2de geel.
trappen we al 40 jaar in. Daarom heb je meer geluk als je tegen een Engeland oid loot. Portugal/Spanje/zuid-Amerikaanse toplanden en je verliest altijd als Hollander en Belg.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:30 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik had het ook gemist.
Het materiaal is redelijk. Zeg maar een steady top 10 in de wereld. In deze wedstrijd had het spreekwoordelijke kwartje de goeie kant op kunnen/moeten vallen, na die knotsgekke slotfase. Maar 'we' gooien onze energie dan toch weer liever in het ingaan op provocaties van de tegenstander. Knokken tussen laatste fluitsignaal en de verlenging: ja, doen we! Ze hadden hun energie moeten sparen en door moeten knokken in de verlenging. Argentinië gebruikte en organiseerde de sluwe trucjes en opstootjes niet zonder reden. Ze scheten bagger.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
En toch blijf ik erbij dat Louis weinig te verwijten valt. 19 interlands, 0 keer verloren.
Als we er in maart weer 3-0 afgaan in Frankrijk of knullig gelijkspelen onder Koetje tegen Griekenland dan wil ik de mensen weleens horen.
Het materiaal is gewoon heel erg matig.
Tegen die Argentijnse manlets? Dan heeft hij er daarvan waarschijnlijk minstens 3 opgegeten.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:33 schreef RipCity het volgende:
[..]
Niets meer te verliezen. Niet goed, je hebt een voorbeeldfunctie. Maar ik snap wel hoe je er toe komt.quote:
Tsja, die weten het altijd weer beter, he?quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:33 schreef ISVV het volgende:
Poh, veel anti-Nederland reacties in de comments oo voetbalzone. Is dat altijd zo daar?
Dumfriesquote:Op zaterdag 10 december 2022 00:33 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die penalty van Van Dijk was en Berghuis waren met heel weinig overtuiging ingeschoten en zaten helemaal niet in de hoek maar te veel door het midden. Door komt bij dat ze de bal op een ideale hoogte voor de keeper inschoten. Niet laag strak over de grond of vol in de kruising.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:30 schreef Repentless het volgende:
[..]
Prima gepakt inderdaad. Maar bij penals speelt er ook gewoon een dosis geluk mee. De juiste hoek kiezen vergroot je kansen op stoppen al aanzienlijk, zelfs als het een redelijk of goed ingeschoten penal is.
Alleen de penaltynemer kan eigenlijk daadwerkelijk falen: slecht/slap inschieten, of naast, over of op de paal. Nu kun je niet zeggen dat Van Dijk en Berghuis gefaald hebben wat mij betreft. Hun penalty was niet slecht ingeschoten en is gewoon raak als de keeper de andere hoek kiest.
Hij is nu geschorst dus voor de eerstkomende wedstrijd, oliedom.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:34 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Niets meer te verliezen. Niet goed, je hebt een voorbeeldfunctie. Maar ik snap wel hoe je er toe komt.
Valt daar dan niet op te trainen?quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:34 schreef RipCity het volgende:
[..]
trappen we al 40 jaar in. Daarom heb je meer geluk als je tegen een Engeland oid loot. Portugal/Spanje/zuid-Amerikaanse toplanden en je verliest altijd als Hollander en Belg.
Holy moly.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:35 schreef RipCity het volgende:
[..]
https://talksport.com/foo(...)argentina-world-cup/
Ahjoh, tweede geel pakken in die fase van een penaltyreeks is het waard als dit zijn uitwerking heeft gehad.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:35 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hij is nu geschorst dus voor de eerstkomende wedstrijd, oliedom.
Dat zou hoogst waarschijnlijk meer zin hebben inderdaad.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Valt daar dan niet op te trainen?
Na vandaag verwacht ik niet dat een Nederlandse scheidsrechter nog een wedstrijd van Argentinië zal fluiten. Dus Makkelie kan alleen de finale fluiten als Argentinië die niet haalt.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:34 schreef Zorro het volgende:
We vergeten iets!
Dit betekent dat we misschien toch iemand in de finale hebben!
Danny Makkelie
Ik hoop dan met Argentinie en dat ie Messi rood geeft. En dan niet in blessuretijd maar binnen een half uur
Pol van Boekel was VAR bij Kroatie - Brazilie.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Na vandaag verwacht ik niet dat een Nederlandse scheidsrechter nog een wedstrijd van Argentinië zal fluiten. Dus Makkelie kan alleen de finale fluiten als Argentinië die niet haalt.
Speel je na de groepsfase eindelijk goed, stap je uiteindelijk de boksring in.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:35 schreef RipCity het volgende:
[..]
is dat niet de Nations League?quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ahjoh, tweede geel pakken in die fase van een penaltyreeks is het waard als dit zijn uitwerking heeft gehad.
Dat je nu de kwalificatiewedstrijd tegen Schubbekutteveen mist boeit dan vrij weinig.
Pff echt zo dom.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:35 schreef RipCity het volgende:
[..]
watquote:Op zaterdag 10 december 2022 00:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die 6 goals op een WK of?
Werkelijk waar geen idee.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:38 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
is dat niet de Nations League?
quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:34 schreef RipCity het volgende:
[..]
trappen we al 40 jaar in. Daarom heb je meer geluk als je tegen een Engeland oid loot. Portugal/Spanje/zuid-Amerikaanse toplanden en je verliest altijd als Hollander en Belg.
1998: Gewonnen van Argentiniëquote:Op zaterdag 10 december 2022 00:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Valt daar dan niet op te trainen?
En wedstrijden die daarop uitdraaien verliezen wij al-tijd.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:38 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Speel je na de groepsfase eindelijk goed, stap je uiteindelijk de boksring in.
Fout.
Dumfries was leuk tegen de VS maar speelde verder ook een waardeloos toernooiquote:Op zaterdag 10 december 2022 00:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Werkelijk waar geen idee.
Nu is Frimpong toch ten alle tijden de betere optie, maar da's een ander verhaal.
Je gaat toch echt over je nek van dit soort landen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:30 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik had het ook gemist.
Ik quote je lijstje en dan kom je ineens weer met iets andersquote:
Noppert was wel de man uit de provincie.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:39 schreef raptorix het volgende:
En die keer dat Nederland van de bank kwam had ik minimaal verwacht dat er echt harde klappen gevallen waren, Noah Lang die gewoon Messi de tyfus in trapt, we komen hier niet een provincie tournooitje spelen.
Maar deze grapjas gaat ook geen wedstrijd meer krijgen. Blijven niet veel toppers over dan, Turpin zal wel afvallen want Frankrijk.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Na vandaag verwacht ik niet dat een Nederlandse scheidsrechter nog een wedstrijd van Argentinië zal fluiten. Dus Makkelie kan alleen de finale fluiten als Argentinië die niet haalt.
Mee eens. Daar verlies je achteraf de wedstrijd op.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:37 schreef raptorix het volgende:
Nederland had er in blessuretijd gewoon veel harder op moeten klappen, Argentinië was klaar om opgeveegd te worden, tactische blunder van van Gaal.
Vurige mannen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je gaat toch echt over je nek van dit soort landen.
Als Gakpo er verder nog 40 inlegt is dat zeker het geval ja.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik quote je lijstje en dan kom je ineens weer met iets anders![]()
Oh Gakpo zit al op 3.
Topspits!
Tja, ze doen gewoon alles wat in hun macht ligt om de kans te vergroten dat ze winnen. Echte topsport mentaliteit hoor. Dat we dat hier niet helemaal leuk vinden, interesseert ze geen fluit.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je gaat toch echt over je nek van dit soort landen.
Nederland had dit nodig om kans te maken. Puur voetballend gezien was Nederland, door de gekozen tactiek, eigenlijk de mindere partij. Ergens wel goed dat Nederland begrijpt dat je ook andere middelen kan gebruiken om te proberen een wedstrijd te winnen, of het sportief is, is een andere zaak.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:30 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik had het ook gemist.
Nouja we hadden deze wedstrijd ook wel baat van gehad als spelers als Dumfries zich wat minder liet opnaaien door die zuid-amerikaantjes.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
1998: Gewonnen van Argentinië
2010: Gewonnen van Brazilië en Uruguay.
2014: Gewonnen van Spanje, Chili en Brazilië
Onzin dus.
Mwah, Nederland staat internationaal ook gewoon bekend als schop- en zuigploeg.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:34 schreef RipCity het volgende:
[..]
Volgens mij staan er wel wat andere landen meer bekend als zuigploeg dan het onze.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwah, Nederland staat internationaal ook gewoon bekend als schop- en zuigploeg.
Ja, het heeft prima geholpen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nederland had dit nodig om kans te maken. Puur voetballend gezien was Nederland, door de gekozen tactiek, eigenlijk de mindere partij. Ergens wel goed dat Nederland begrijpt dat je ook andere middelen kan gebruiken om te proberen een wedstrijd te winnen, of het sportief is, is een andere zaak.
Onzin. Dat was tien jaar geleden misschien zo.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijk. Normaal is het zo dat een schorsing voor twee keer geel alleen geldt voor dat toernooi Krijg je hem in bijvoorbeeld de beker en wordt je uitgeschakeld dan mag je de eerste wedstrijd van het nieuwe bekertoernooi niet spelen. Krijg je hem in de competitie dan mag je in een midweekse bekerwedstrijd wel spelen.In tegenstelling tot direct rood, dat geldt voor alle competities.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:38 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
is dat niet de Nations League?
Meer schoppen dan zuigen inderdaad.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Volgens mij staan er wel wat andere landen meer bekend als zuigploeg dan het onze.
Schoppen is een ander verhaal inderdaad.
Is altijd zo geweest.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:43 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Onzin. Dat was tien jaar geleden misschien zo.
Dat is allemaal de schuld van Ben de Graaf.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik denk dat je te weinig voetbal hebt gezien.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:44 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nope. Lul toch niet zo dom man
Oneens, Cillissen is thuis gelaten vanwege zijn persoonlijkheid. Al jaren bekend dat hij niet goed in de groep ligt. Voetbal is een teamsport, geen sport met 11 individuen op het veld. Noppert heeft geen verwijtbare fouten gemaakt. De penaltyreeks is niet verloren door zijn toedoen maar door 2 keer een goede gok van de argentijnse keeper.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:24 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Behoorlijke dooddoener, deze ervaren coach liet Bergwijn ook vijf wedstrijden falen. Je speelt eerst nagenoeg drie oefenwedstrijden en daarna een semi-oefenwedstrijd tegen de VS.
Ik zou overigens Flekken nog vergeten. Maar Noppert heeft buiten zijn leuke persoonlijkheid eigenlijk niks te zoeken op een WK of EK.
Uiteindelijk heeft Nederland ook best wel de spelers om met de ''voetbal is oorlog'' mentaliteit te spelen. Denk aan de finale tegen Spanje in 2010 bijvoorbeeld. Toch redden we het dan doorgaans net niet...quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nederland had dit nodig om kans te maken. Puur voetballend gezien was Nederland, door de gekozen tactiek, eigenlijk de mindere partij. Ergens wel goed dat Nederland begrijpt dat je ook andere middelen kan gebruiken om te proberen een wedstrijd te winnen, of het sportief is, is een andere zaak.
Lekker tegen de San Marino's.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als Gakpo er verder nog 40 inlegt is dat zeker het geval ja.
Dat is wat een aantal jaar Van Bommel / N. De Jong / duikertje Robben met je reputatie doet.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Juist niet, ik kijk exclusief landenvoetbal. Daarnaast weet ik daadwerkelijk wat er in het buitenland gezegd wordt.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:45 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik denk dat je te weinig voetbal hebt gezien.
quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:45 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Oneens, Cillissen is thuis gelaten vanwege zijn persoonlijkheid. Al jaren bekend dat hij niet goed in de groep ligt. Voetbal is een teamsport, geen sport met 11 individuen op het veld. Noppert heeft geen verwijtbare fouten gemaakt. De penaltyreeks is niet verloren door zijn toedoen maar door 2 keer een goede gok van de argentijnse keeper.
Het lijntje tussen een goede en een slechte keeper is wel heel dun. Een keeper moet daarnaast ook mentaal sterk in de schoenen staan en in dat licht gezien vind ik de keuze voor een vrij onervaren keeper nog wel logisch ook. Zo’n jongen gaat dan vrij onbevangen zo’n toernooi in.
Wat was er gezegd dan?quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:46 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Messi was wel een beetje boos
Messi, dat is toch die volleyballer? Wat een vervelend mannetje zeg.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:46 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Messi was wel een beetje boos
Patrick zou 'm nog een keer extra in z'n achteruit hebben gezet.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
20 jaar geleden had Davids hem door een slangetje laten eten
Verdomme zegquote:Op zaterdag 10 december 2022 00:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Patrick zou 'm nog een keer extra in z'n achteruit hebben gezet.
Twitter loopt ook over van hoe erg mensen zijn afgeknapt.quote:
Blijkbaar niet. 1974 was een harde ploeg: NED-BRA was van beide kanten snoeihard, het Feijenoord van Israel, Laseroms en Van Hanegem was hard, zeker in de wereldbekerwedstrijd, je wilt de Engelsen de kost niet geven die nog een hekel hebben aan Nederland wegens Wouters vs Gascoigne, PSV-Real in 88, NED-DUI in 90, momenten in 98, de Battle of Nuremberg, 2010... het heeft allemaal bijgedragen aan een bepaalde reputatie.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:45 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Juist niet, ik kijk exclusief landenvoetbal. Daarnaast weet ik daadwerkelijk wat er in het buitenland gezegd wordt.
Persoonlijk vond ik het jammer dat Flekken niet meeging, maar ik zie niet in wat Noppert slechter heeft gedaan, hij stompt er in de verlenging nog een uit die zo 3-2 had kunnen opleveren en bij de bal op de paal lag ie in de goede hoek. Dat van die penalties is jammer maar eerlijk is eerlijk, Flekken, Cilessen, Pasveer én Bijlow kunnen dat allevier niet. Noppert zei toen hij was uitverkoren dat hij er bij de 'test' maar ééntje gepakt had, ik waag me eraan dat de rest er GEEN gepakt heeftquote:Op zaterdag 10 december 2022 00:24 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Behoorlijke dooddoener, deze ervaren coach liet Bergwijn ook vijf wedstrijden falen. Je speelt eerst nagenoeg drie oefenwedstrijden en daarna een semi-oefenwedstrijd tegen de VS.
Ik zou overigens Flekken nog vergeten. Maar Noppert heeft buiten zijn leuke persoonlijkheid eigenlijk niks te zoeken op een WK of EK.
Naar mannetje.quote:
Die keeper viel van gaal ook al aan dat hij had gezegd dat ‘we’ zo goed in pingels waren…quote:
Ook met Van Persie hadden we niet gewonnen van Argentinië.quote:
En ik had Jaap weleens willen zien na dat schot in de dugout.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Patrick zou 'm nog een keer extra in z'n achteruit hebben gezet.
Ronaldo lacht hierom.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:50 schreef Oriente het volgende:
Messi is een klein kind. Mentaal en fysiek. Hopelijk flikkert Godric hem er mooi uit, lekker janken en weer met pensioen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |