Niets meer te verliezen. Niet goed, je hebt een voorbeeldfunctie. Maar ik snap wel hoe je er toe komt.quote:
Tsja, die weten het altijd weer beter, he?quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:33 schreef ISVV het volgende:
Poh, veel anti-Nederland reacties in de comments oo voetbalzone. Is dat altijd zo daar?
Dumfriesquote:Op zaterdag 10 december 2022 00:33 schreef RipCity het volgende:
[..]
Na de wedstrijd ging die in gevecht met mensen op de Argentijnse bank en daarvoor 2de geel.
Die penalty van Van Dijk was en Berghuis waren met heel weinig overtuiging ingeschoten en zaten helemaal niet in de hoek maar te veel door het midden. Door komt bij dat ze de bal op een ideale hoogte voor de keeper inschoten. Niet laag strak over de grond of vol in de kruising.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:30 schreef Repentless het volgende:
[..]
Prima gepakt inderdaad. Maar bij penals speelt er ook gewoon een dosis geluk mee. De juiste hoek kiezen vergroot je kansen op stoppen al aanzienlijk, zelfs als het een redelijk of goed ingeschoten penal is.
Alleen de penaltynemer kan eigenlijk daadwerkelijk falen: slecht/slap inschieten, of naast, over of op de paal. Nu kun je niet zeggen dat Van Dijk en Berghuis gefaald hebben wat mij betreft. Hun penalty was niet slecht ingeschoten en is gewoon raak als de keeper de andere hoek kiest.
Hij is nu geschorst dus voor de eerstkomende wedstrijd, oliedom.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:34 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Niets meer te verliezen. Niet goed, je hebt een voorbeeldfunctie. Maar ik snap wel hoe je er toe komt.
Valt daar dan niet op te trainen?quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:34 schreef RipCity het volgende:
[..]
trappen we al 40 jaar in. Daarom heb je meer geluk als je tegen een Engeland oid loot. Portugal/Spanje/zuid-Amerikaanse toplanden en je verliest altijd als Hollander en Belg.
Holy moly.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:35 schreef RipCity het volgende:
[..]
https://talksport.com/foo(...)argentina-world-cup/
Ahjoh, tweede geel pakken in die fase van een penaltyreeks is het waard als dit zijn uitwerking heeft gehad.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:35 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hij is nu geschorst dus voor de eerstkomende wedstrijd, oliedom.
Dat zou hoogst waarschijnlijk meer zin hebben inderdaad.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Valt daar dan niet op te trainen?
Na vandaag verwacht ik niet dat een Nederlandse scheidsrechter nog een wedstrijd van Argentinië zal fluiten. Dus Makkelie kan alleen de finale fluiten als Argentinië die niet haalt.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:34 schreef Zorro het volgende:
We vergeten iets!
Dit betekent dat we misschien toch iemand in de finale hebben!
Danny Makkelie
Ik hoop dan met Argentinie en dat ie Messi rood geeft. En dan niet in blessuretijd maar binnen een half uur
Pol van Boekel was VAR bij Kroatie - Brazilie.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Na vandaag verwacht ik niet dat een Nederlandse scheidsrechter nog een wedstrijd van Argentinië zal fluiten. Dus Makkelie kan alleen de finale fluiten als Argentinië die niet haalt.
Speel je na de groepsfase eindelijk goed, stap je uiteindelijk de boksring in.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:35 schreef RipCity het volgende:
[..]
is dat niet de Nations League?quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ahjoh, tweede geel pakken in die fase van een penaltyreeks is het waard als dit zijn uitwerking heeft gehad.
Dat je nu de kwalificatiewedstrijd tegen Schubbekutteveen mist boeit dan vrij weinig.
Pff echt zo dom.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:35 schreef RipCity het volgende:
[..]
watquote:Op zaterdag 10 december 2022 00:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die 6 goals op een WK of?
Werkelijk waar geen idee.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:38 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
is dat niet de Nations League?
quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:34 schreef RipCity het volgende:
[..]
trappen we al 40 jaar in. Daarom heb je meer geluk als je tegen een Engeland oid loot. Portugal/Spanje/zuid-Amerikaanse toplanden en je verliest altijd als Hollander en Belg.
1998: Gewonnen van Argentiniëquote:Op zaterdag 10 december 2022 00:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Valt daar dan niet op te trainen?
En wedstrijden die daarop uitdraaien verliezen wij al-tijd.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:38 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Speel je na de groepsfase eindelijk goed, stap je uiteindelijk de boksring in.
Fout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |