Prima gepakt inderdaad. Maar bij penals speelt er ook gewoon een dosis geluk mee. De juiste hoek kiezen vergroot je kansen op stoppen al aanzienlijk, zelfs als het een redelijk of goed ingeschoten penal is.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gewoon goed gekeept.
Een type Tim Krul zeg maar.
Ok uiteindelijk kun je van een Argentinië verliezen maar het was allemaal idd niet heel bijzonderquote:Op zaterdag 10 december 2022 00:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Weerstand als in dat we er tegen de eerste goede tegenstander uitvliegen, niet dat de Nederlandse mentale veerkracht matig zou zijn.
Waar je de belangrijke 1-1 maakt op weergaloze wijze.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Groepswedstrijd die je met 5-1 wint.
Preciesquote:Op zaterdag 10 december 2022 00:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
V Persie is van oorsprong ook geen spits. Kluivert was dat wel
Boeiend. Titels tellenquote:Op zaterdag 10 december 2022 00:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wanneer speelde Nederland eigenlijk voor het laatst leuk en redelijk succesvol voetbal op een WK? Dat moet wel haast in1998 zijn geweest.
Ik had het ook gemist.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:21 schreef RipCity het volgende:
Oh dumbfries rood lmao.
Hoop dat die de keeper een kopstoot heeft gegeven.
Rendement is wel bizar ja.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
16 schoten op goal, 10 goals.
Volgens de fifa heeft hij er tijdens de shoot-out een gehad én daarna nog een keer.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:29 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Was denk ik bij de 2e penalty van Argentinië. Toen zag je dat iemand een gele kaart gekregen heef
Maar opgebaarde je zag geen rood
Opgebaarde: ja dus? Heb je de wedstrijd gezien, had je de indruk dat de scheids overzicht had?
Kom maar op met de rest van de belangrijke reeks.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waar je de belangrijke 1-1 maakt op weergaloze wijze.
Waar praten we ook over.
Zo voorspelbaar ook.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:30 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik had het ook gemist.
Persoonlijk vind ik al dat opgefokte gedoe doorgaans totaal zinloos. Ook vanavond weer.
Verspilling van energie, en heel vaak uitgelokt door de wat meer emotionele voetballanden uit bijv. Zuid-Europa en Latijns-Amerika, met name om het spel van de tegenstander te ontregelen en ze wat kaarten extra aan te smeren. In dat soort sluwe rotgeintjes moet je eigenlijk niet trappen.
Alle andere 49 goals bedoel je.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Kom maar op met de rest van de belangrijke reeks.
Haha mooi. Ik wil een paar kaarten of acties sowieso nog wel eens terugzienquote:Op zaterdag 10 december 2022 00:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Volgens de fifa heeft hij er tijdens de shoot-out een gehad én daarna nog een keer.
Het is ook zinloos, alleen deze scheidsrechter maakte het wel heel moeilijk.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:30 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik had het ook gemist.
Persoonlijk vind ik al dat opgefokte gedoe doorgaans totaal zinloos. Ook vanavond weer.
Verspilling van energie, en heel vaak uitgelokt door de wat meer emotionele voetballanden uit bijv. Zuid-Europa en Latijns-Amerika, met name om het spel van de tegenstander te ontregelen en ze wat kaarten extra aan te smeren. In dat soort sluwe rotgeintjes moet je eigenlijk niet trappen.
Elke penalty halfhoog is slecht. Zeker als ie niet strak tegen de paal is. Die heeft iedere keeper als ie de goede hoe induikt.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:30 schreef Repentless het volgende:
[..]
Prima gepakt inderdaad. Maar bij penals speelt er ook gewoon een dosis geluk mee. De juiste hoek kiezen vergroot je kansen op stoppen al aanzienlijk, zelfs als het een redelijk of goed ingeschoten penal is.
Alleen de penaltynemer kan eigenlijk daadwerkelijk falen: slecht/slap inschieten, of naast, over of op de paal. Nu kun je niet zeggen dat Van Dijk en Berghuis gefaald hebben wat mij betreft. Hun penalty was niet slecht ingeschoten en is gewoon raak als de keeper de andere hoek kiest.
Dat gaat Depay ook aantikken.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Alle andere 49 goals bedoel je.
Imposant genoeg.
Na de wedstrijd ging die in gevecht met mensen op de Argentijnse bank en daarvoor 2de geel.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:29 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Was denk ik bij de 2e penalty van Argentinië. Toen zag je dat iemand een gele kaart gekregen heef
Maar opgebaarde je zag geen rood
Opgebaarde: ja dus? Heb je de wedstrijd gezien, had je de indruk dat de scheids overzicht had?
quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:33 schreef RipCity het volgende:
[..]
Na de wedstrijd ging die in gevecht met mensen op de Argentijnse bank en daarvoor 2de geel.
Serieus? Hoe dom.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:33 schreef RipCity het volgende:
[..]
Na de wedstrijd ging die in gevecht met mensen op de Argentijnse bank en daarvoor 2de geel.
trappen we al 40 jaar in. Daarom heb je meer geluk als je tegen een Engeland oid loot. Portugal/Spanje/zuid-Amerikaanse toplanden en je verliest altijd als Hollander en Belg.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:30 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik had het ook gemist.
Het materiaal is redelijk. Zeg maar een steady top 10 in de wereld. In deze wedstrijd had het spreekwoordelijke kwartje de goeie kant op kunnen/moeten vallen, na die knotsgekke slotfase. Maar 'we' gooien onze energie dan toch weer liever in het ingaan op provocaties van de tegenstander. Knokken tussen laatste fluitsignaal en de verlenging: ja, doen we! Ze hadden hun energie moeten sparen en door moeten knokken in de verlenging. Argentinië gebruikte en organiseerde de sluwe trucjes en opstootjes niet zonder reden. Ze scheten bagger.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
En toch blijf ik erbij dat Louis weinig te verwijten valt. 19 interlands, 0 keer verloren.
Als we er in maart weer 3-0 afgaan in Frankrijk of knullig gelijkspelen onder Koetje tegen Griekenland dan wil ik de mensen weleens horen.
Het materiaal is gewoon heel erg matig.
Tegen die Argentijnse manlets? Dan heeft hij er daarvan waarschijnlijk minstens 3 opgegeten.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:33 schreef RipCity het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |