Dit is toch die speler die geen geel kreeg voor hands waar iedere andere speler ter wereld wel geel gehad zou hebben?quote:
Volgens mij niet, hij kreeg wel geel voor de overtreding en ramt direct daarna ongestaft de bal in de dug-out. Bizarquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:59 schreef Fok-it het volgende:
Heeft die debiel die de bal in de dugout ramde nog geel gekregen daarvoor trouwens? Paredes was dat toch?
Hou je bek joh.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik die gek nog geblokkeerd heb zeg. De tering.
Ik onderschat niemand, maar het is toch een ander niveau dan Brazilië in principe.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kroatië onderschatten lijkt me niet verstandig.
Van dijk kreeg daar geel omdat die de speler opvingquote:Op zaterdag 10 december 2022 00:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Volgens mij niet, hij kreeg wel geel voor de overtreding en ramt direct daarna ongestaft de bal in de dug-out. Bizar
Ja in principe.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik onderschat niemand, maar het is toch een ander niveau dan Brazilië in principe.
Walgelijk ventje. Hij had niet eens meer op het veld mogen staan. Blij dat we na dit WK van hem af zijn.quote:
Nou ja... wat mij vooral opviel was dat, als NL de bal had, de passing vaak zo onnauwkeurig was.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Al met al beklijft toch wel dat met deze selectie en dit voetbal een kwartfinale eruit tegen Argentinië op strafschoppen min of meer het maximale was. Zeker na die 2-0 achterstand.
Rest van het toernooi was het ook heel matig, vooral in balbezit kom je tot veel te weinig. Tegen de Kroaten had je denk ik ook weer een enorme zaadpot gespeeld, al weet je het nooit zeker natuurlijk.
bahbah, met zijn hands.quote:
Was dat niet Robben?quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:05 schreef TweedeKlum het volgende:
De laatste topspits die we hebben gehad was Van Persie. Het is heel zorgelijk dat er al zo lang niks opgeleid wordt.
En nee Depay is geen topspits.
Dat was die beuk toch? Hoe was dat maar geelquote:Op zaterdag 10 december 2022 00:07 schreef RipCity het volgende:
[..]
Van dijk kreeg daar geel omdat die de speler opving
Van Dijk heeft geen kaart gehad hoor.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:07 schreef RipCity het volgende:
[..]
Van dijk kreeg daar geel omdat die de speler opving
Ja zo'n scheids op een corrupt Wk. Laten we het maar op dubieus houdenquote:Op zaterdag 10 december 2022 00:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Volgens mij niet, hij kreeg wel geel voor de overtreding en ramt direct daarna ongestaft de bal in de dug-out. Bizar
Het vreemde is dat we vanuit het buitenland ook nog heel veel sympathie krijgen omdat die Argentijnen zich als agressieve debielen hebben gedragen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Terechte uitschakeling, er is geen moment geweest in de hele wedstrijd waarop we aanspraak konden maken op meer. En dat tegen een Argentinië wat nou ook niet bepaald overtuigend was.
De simpele feiten: we vliegen er bij het eerste beetje weerstand uit.
Niet mee eens. Die eerste helft verlenging was Argentinië even de weg kwijt, toen hadden we wel toe kunne slaan. Dus dat moment is er zeker wel geweest. Maar overall is het inderdaad precies gegaan zoals voorspeld.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Terechte uitschakeling, er is geen moment geweest in de hele wedstrijd waarop we aanspraak konden maken op meer. En dat tegen een Argentinië wat nou ook niet bepaald overtuigend was.
De simpele feiten: we vliegen er bij het eerste beetje weerstand uit.
Jawelquote:Op zaterdag 10 december 2022 00:09 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Van Dijk heeft geen kaart gehad hoor.
Dit is natuurlijk al eerder besproken en hier kun je niet zo veel aan doen. Je kan niet zo maar een blik talenten open trekken. In de tijd van Robben, Van Persie, Sneijder en Van der Vaart baalden we van verdedigers als Mathijsen, Opdam, Heitinga, Van der Wiel en Vlaar. Wat hadden we toen graag een Van Dijk, Timber of Aké gehad. Zelfs Stefan de Vrij (die geen minuut heeft gespeeld dit WK) zou waarschijnlijk meteen in de basis staan toen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:05 schreef TweedeKlum het volgende:
De laatste topspits die we hebben gehad was Van Persie. Het is heel zorgelijk dat er al zo lang niks opgeleid wordt.
En nee Depay is geen topspits.
Eens, had altijd beter gekund. Het liefst raak natuurlijkquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die van Berghuis was wel wat op af te dingen maar ook niet belachelijk slecht ofzo.
Gewoon goed gekeept.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:10 schreef Repentless het volgende:
[..]
Eens, had altijd beter gekund. Het liefst raak natuurlijk![]()
Maar het was wat mij betreft geen absurd slechte penal, vanuit het zwichten onder druk. Ik denk dat deze er 8 van de 10 keer gewoon in gaat. Nu helaas niet.
Ja, maar tegen kroatie zou Nederland ook gewoon weer 90 minuten met de rug tegen de muur staan.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik onderschat niemand, maar het is toch een ander niveau dan Brazilië in principe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |