Frenkiegod lijkt wel veel op dat acteurtje uit home alone hequote:Op vrijdag 9 december 2022 23:57 schreef VeX- het volgende:
Frenkie is wel een baas. Had altijd de overtuiging wereldkampioen te worden en snapt daarom het verlies nu niet. Echte winnaar. Deze mentaliteit moeten we er vroeg bij Oranje instampen. Van Gaal adept.
Heel de wereld vond die scheids kut, maar PietjePuk van het FOK!forum niet.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Maar even: die handsbal van Messi ging toch vooraf aan de latere gele kaart die kreeg?
Waarom zeuren we daar dan over? Wat zijn voor Nederland nadelige beslissingen waardoor we zijn genaaid?
Strafschop was er een, Timber en Van Dijk hadden rood kunnen hebben.
Klopt, Lahoz was zeker niet anti-Nederland of pro-Argentinie.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Maar even: die handsbal van Messi ging toch vooraf aan de latere gele kaart die kreeg?
Waarom zeuren we daar dan over? Wat zijn voor Nederland nadelige beslissingen waardoor we zijn genaaid?
Strafschop was er een, Timber en Van Dijk hadden rood kunnen hebben.
Een slap mietje is het.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:57 schreef VeX- het volgende:
Frenkie is wel een baas. Had altijd de overtuiging wereldkampioen te worden en snapt daarom het verlies nu niet. Echte winnaar. Deze mentaliteit moeten we er vroeg bij Oranje instampen. Van Gaal adept.
Ik denk dat ook niemand het tegendeel beweert. Dat praat zo'n aantoonbaar gepruts van de scheids niet goed.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Leuk voor onze emotie. Maar die Argentijnen waren gewoon beter. Niet eens een beetje
Nee joh, niemand zegt dat het je de titel kost.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Niemand beweert dan ook dat het een topkeeper is, sterker ik heb al gezegd dat het middelmaat is. Alleen de gedachte, die gek genoeg uitsluitend uit Rotterdam lijkt te komen, dat Noppert je hier de wereldtitel (of de volgende ronde) kost is bizar. Ik beoordeel keepers inderdaad voor een groot deel op bepalende fouten ja, wanted at zijn momenten waarop wedstrijden beslist worden.
Maar los daar van, het is niet zo dat Cillissen of Bijlow wekelijks de sterren van het dak keepen bij Chelsea, Barca of Bayern. Die spelen ook gewoon bij op mondiaal niveau totaal nietige clubjes. Nee, dat verhaal gaat er bij mij echt niet in.
Ohja, ik ben hartstikke zuur dat Bijlow niet keepte.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het zijn allemaal zure Feyenoorders, iedereen ziet het. Butthurt dat er geen speler van ze bepalend is in Oranje.
Dat hij tijdens de wedstrijd ook zo'n goed gevoel had. Tsja.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:55 schreef Coco het volgende:
Frenkie was overtuigd dat we wereldkampioen zouden worden
Ja en Messi op een smurf. Je punt is?quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Frenkiegod lijkt wel veel op dat acteurtje uit home alone he
De scheids was wel kut, maar floot niet per se louter ten nadele van Nederland.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heel de wereld vond die scheids kut, maar PietjePuk van het FOK!forum niet.
Vond hem wel degelijk veel en veel te lief voor Messi.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De scheids was wel kut, maar floot niet per se louter ten nadele van Nederland.
Virgil speelde dit hele toernooi maar matig en dan dit ook nog.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vond de aanloop van Virgil te kort. Maar goed, hij zei zelf alle genomen tot nu toe in de training zo die zaten.
Nee, want die had er al 1 volgens mij.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:59 schreef Fok-it het volgende:
Heeft die debiel die de bal in de dugout ramde nog geel gekregen daarvoor trouwens? Paredes was dat toch?
Jij met je Tim Krul ;') Die heeft er nauwelijks of geen meer gestopt na z'n momentje dat toernooi.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heb ik beweerd dat de anderen wel topkeepers waren? Het is toch gewoon onbegrijpelijk dat je een Tim Krul nier meeneemt omdat hij niet over wil vliegen voor 2 uurtjes ballen stoppen op een training? Terwijl hij zich meer dan bewezen heeft onder Louis.
En dat de rest op dit moment niet bij de Chelsea's van deze wereld speelt wil niet zeggen dat je de doelman van SC Heerenveen maar even moet gaan laten debuteren op het WK. Het enige wat ik roep is dat hij niks toegevoegd heeft, en dat is gewoon zo. Dit had elke andere keeper die in aanmerking kwam voor het NL elftal ook gepresteerd.
Wat ben ik blij dat ik die gek nog geblokkeerd heb zeg. De tering.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heel de wereld vond die scheids kut, maar PietjePuk van het FOK!forum niet.
Wie was los van de pingels dan de beste keeper?quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:59 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Nee joh, niemand zegt dat het je de titel kost.
Maar het is gewoon niet je beste keeper. Zeker niet wat betreft pingels
Was niet voor niks dat je bij de bookies flink kon verdienen als je gokte op NL winst nee.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Al met al beklijft toch wel dat met deze selectie en dit voetbal een kwartfinale eruit tegen Argentini op strafschoppen min of meer het maximale was. Zeker na die 2-0 achterstand.
Rest van het toernooi was het ook heel matig, vooral in balbezit kom je tot veel te weinig. Tegen de Kroaten had je denk ik ook weer een enorme zaadpot gespeeld, al weet je het nooit zeker natuurlijk.
Zoals eerder gezegd Cilissen en Bijlow zijn gewoon beter.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:01 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Wie was los van de pingels dan de beste keeper?
Die indraaiende corner had een minder lange keeper mogelijk niet eens gehad. Deed ie prima.
Gewoon heel slecht.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Klopt, Lahoz was zeker niet anti-Nederland of pro-Argentinie.
Noppert deed het prima hoor, maar laten we niet doen alsof dat een bijzondere keeper is.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:01 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Wie was los van de pingels dan de beste keeper?
Die indraaiende corner had een minder lange keeper mogelijk niet eens gehad. Deed ie prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |