tactische bespreking in de cafetaria, training van 11:00 tot 12:00 (tenzij het regent), diepgang zonder bal verbodenquote:
Veel tijd en moeite, geef hem een sticker.quote:
Die was een partij aan het sleuren inderdaad.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Weghorst overigens wel de beste invalbeurt ooit van wie dan ook in Oranje. Krankzinnig wat die man aan het doen was.
Mooi om te zien hoe trots hij is om het shirt te dragenquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Weghorst overigens wel de beste invalbeurt ooit van wie dan ook in Oranje. Krankzinnig wat die man aan het doen was.
Hoeveel waren het er?quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:52 schreef Zorro het volgende:
Op Belgie zijn ze alle belachelijk overtredingen waar geen geel of rood voor gegeven is aan het tonen.
Dat zijn er verdomme veel van die Argentijnen
Eens, red in zijn eentje Nederland van een roemloos einde.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Niemand beweert dan ook dat het een topkeeper is, sterker ik heb al gezegd dat het middelmaat is. Alleen de gedachte, die gek genoeg uitsluitend uit Rotterdam lijkt te komen, dat Noppert je hier de wereldtitel (of de volgende ronde) kost is bizar. Ik beoordeel keepers inderdaad voor een groot deel op bepalende fouten ja, wanted at zijn momenten waarop wedstrijden beslist worden.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ohja, het shirtje in mijn profielfoto heeft er vast van doen. Hup Cambuur Hup. Ja treurig gedoe hoor, heeel treurig. Hou toch op.
Nee het is toch ongelofelijk dat je een toernooi aanvangt met een keeper van een middenmootclubje uit de Eredivisie met NUL ervaring in het NL elftal.
Meneer Andries is vaak genoeg door het oog van de naald gekropen, vandaag nog dat een Argentijn bijna zijn bal onderschept. Eerder dit toernooi net zo. En je gaat nu bepalende fouten als graadmeter nemen voor zijn prestaties? Ja lekker man, zo kom je er wel.
Het was gewoon allemaal niet zo bijzonder als iedereen beweerde. Leuke hype, leuk verhaal. Maar het was gewoon niet zoveel. En dat kan je gewoon zeggen.
2x geel wat ze lieten zien (Waaronde de handsbal van Messi) en 2x rood, trappen op achillespees en de overtreding op Ake met daarna de bal in de dugout. Als dat geen direct rood was dan wel 2x geel.quote:
Ja die speelde op 120%quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wie is CR7 dan.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:53 schreef Poepz0r het volgende:
Messi beste allertijden? Haha. CR7 lacht hierom
Miste de scheidsrechter de eerste twee penalty’s? Als je na 10 strafschoppen in de om-en-om er uit gaat mag je daar over zeuren, niet als je zelf de eerste twee mist.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:52 schreef Zorro het volgende:
Op Belgie zijn ze alle belachelijk overtredingen waar geen geel of rood voor gegeven is aan het tonen.
Dat zijn er verdomme veel van die Argentijnen
quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:50 schreef Scorpie het volgende: [..] Messi zat vandaag op handbal, mocht gewoon van de scheids
![]()
Zidane -> Penaldoquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:53 schreef Poepz0r het volgende:
Messi beste allertijden? Haha. CR7 lacht hierom
Jazeker.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:48 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Waarom niet?
Als een scheids slecht fluit mag dat wel gezegd worden.
Bijlow kan er toch ook geen reet van, wat een onzin allemaal zeg.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Niemand beweert dan ook dat het een topkeeper is, sterker ik heb al gezegd dat het middelmaat is. Alleen de gedachte, die gek genoeg uitsluitend uit Rotterdam lijkt te komen, dat Noppert je hier de wereldtitel (of de volgende ronde) kost is bizar. Ik beoordeel keepers inderdaad voor een groot deel op bepalende fouten ja, wanted at zijn momenten waarop wedstrijden beslist worden.
Maar los daar van, het is niet zo dat Cillissen of Bijlow wekelijks de sterren van het dak keepen bij Chelsea, Barca of Bayern. Die spelen ook gewoon bij op mondiaal niveau totaal nietige clubjes. Nee, dat verhaal gaat er bij mij echt niet in.
Het zijn allemaal zure Feyenoorders, iedereen ziet het. Butthurt dat er geen speler van ze bepalend is in Oranje.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Niemand beweert dan ook dat het een topkeeper is, sterker ik heb al gezegd dat het middelmaat is. Alleen de gedachte, die gek genoeg uitsluitend uit Rotterdam lijkt te komen, dat Noppert je hier de wereldtitel (of de volgende ronde) kost is bizar. Ik beoordeel keepers inderdaad voor een groot deel op bepalende fouten ja, wanted at zijn momenten waarop wedstrijden beslist worden.
Maar los daar van, het is niet zo dat Cillissen of Bijlow wekelijks de sterren van het dak keepen bij Chelsea, Barca of Bayern. Die spelen ook gewoon bij op mondiaal niveau totaal nietige clubjes. Nee, dat verhaal gaat er bij mij echt niet in.
Meest onzinnige opmerking ooit,quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:54 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Miste de scheidsrechter de eerste twee penalty’s? Als je na 10 strafschoppen in de om-en-om er uit gaat mag je daar over zeuren, niet als je zelf de eerste twee mist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |