Het is eigenlijk zonde dat dit nu niet echt een legendarische status kan krijgen omdat we niet doorgaan.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:47 schreef Perrin het volgende:
Heerlijke variant hoor die tweede van Weghorst
1e helft verlenging was hetzelfde als de 45 minuten. Totaal geen initiatief en veel te afwachtend. Tweede helft is heel anders. Heel bijzonder.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:46 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik ben eruit.. in de verlenging hadden ze gewoon op dezelfde voet door moeten gaan.
Grapjas, Lahoz floor alsof Messi zijn eigen zoon was.quote:
Dat lijkt me een verschrikking.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:48 schreef Newone82 het volgende:
Van der Vaart. Wordt coach!
Helemaal gelijk
Het zou geen knakenelftal zijn als ze net hadden gewonnen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ach met dit knakenelftal zou het eigenlijk ook belachelijk zijn om jezelf tegen de Kroaten als favoriet te zien. Dat zou dan puur op basis van naam zijn.
Omdat Messi gewoon rood had moeten hebben.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:48 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Waarom niet?
Als een scheids slecht fluit mag dat wel gezegd worden.
Welke lichting er geselecteerd is bedoel je.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:49 schreef Scorpie het volgende:
Mogen toch gewoon trots zijn? Dit is geen schande als je ziet met welke lichting je moet spelen.
Messi zat vandaag op handbal, mocht gewoon van de scheidsquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Grapjas, Lahoz floor alsof Messi zijn eigen zoon was.
1e helft verlenging was hetzelfde als de 45 minuten. Totaal geen initiatief en veel te afwachtend. Tweede helft is heel anders. Heel bijzonder.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:46 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik ben eruit.. in de verlenging hadden ze gewoon op dezelfde voet door moeten gaan.
Kijk niet zo vaak naar Messi. Maar als dit de grote Messi is die zo wordt opgehemeld overal… het zal wel.quote:
Er zat thuis niet veel beters op de bank hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Welke lichting er geselecteerd is bedoel je.
Klopt, inderdaad.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Omdat Messi gewoon rood had moeten hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |