Dit was een keer geen act.quote:
Laat ze maar, Oranje staat hier boven. Dan maar nooit een beker, maar ik zou allesbehalve trots zijn als het elftal uit mijn land op deze manier het WK wint. Liever eervol ten onder dan met minachting winnen.quote:
Alles aan die clown is een act.quote:
Dat Van Dijk geen rood krijg is wel dubieus ja.quote:
Hij heeft natuurlijk gewoon gelijk. De scheidsrechter liet het aan alle kanten ontsporen.quote:
Ja natuurlijk, de wedstrijd was verschrikkelijk tot de 2-1.quote:
Een scheidsrechter in je aars voetbalt ook niet lekker inderdaad.quote:
Ach met dit knakenelftal zou het eigenlijk ook belachelijk zijn om jezelf tegen de Kroaten als favoriet te zien. Dat zou dan puur op basis van naam zijn.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:43 schreef trein2000 het volgende:
[..]
We hebben gewoon een kutelftal, maar je hoopt dat net als in 2014 het product meer is dan de som der delen. Alleen dat lukte maar heel matigjes.
De manier waarop zal lang aan ons knagen, zeker als je naar het schema kijkt dat voor je had gelegen. Maar iedereen had dit volgens mij vooraf voorspeld.
Dat maakt je echt geen hol uit als je wint.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:45 schreef Butler456 het volgende:
[..]
Laat ze maar, Oranje staat hier boven. Dan maar nooit een beker, maar ik zou allesbehalve trots zijn als het elftal uit mijn land op deze manier het WK wint.
In 2014 hadden we 3 wereldtoppers in staan voorin, nu nul.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:43 schreef trein2000 het volgende:
[..]
We hebben gewoon een kutelftal, maar je hoopt dat net als in 2014 het product meer is dan de som der delen. Alleen dat lukte maar heel matigjes.
De manier waarop zal lang aan ons knagen, zeker als je naar het schema kijkt dat voor je had gelegen. Maar iedereen had dit volgens mij vooraf voorspeld.
Ohja, het shirtje in mijn profielfoto heeft er vast van doen. Hup Cambuur Hup. Ja treurig gedoe hoor, heeel treurig. Hou toch op.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar ook geen bepalende fouten gemaakt. En die andere keepers heb ik ook niet in actie gezien, dus daar kun je op basis van dit WK niets over zeggen. Slap verhaal.
[..]
Weer een ander argument, zou het shirtje in je profielfoto er soms iets mee van doen hebben? Treurig gedoe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |