De prestaties van Noppert dit WK? Totaal niet bijzonder.quote:
Gravenberch gaat nog, Frimpong is een back, Taylor en Brobbey zijn middelmaat en Malacia is zowel back als middelmaat.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gravenberch
Taylor
Brobbey
Frimpong
Malacia
Genoeg
We hebben gewoon een kutelftal, maar je hoopt dat net als in 2014 het product meer is dan de som der delen. Alleen dat lukte maar heel matigjes.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat heb je aan spitsen als je de kansen niet creëert? We hebben een middenveldprobleem.
Frimpong is buitencategorie backquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Gravenberch gaat nog, Frimpong is een back, Taylor en Brobbey zijn middelmaat en Malacia is zowel back als middelmaat.
Ja, dat lachen viel mij ook op.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:42 schreef Vliegbaard het volgende:
Je zag spelers van beide kanten ook wel lachen om die scheids. Niet dat we door de scheidsrechter verloren hebben hoor maar wat doet deze man op het allerhoogste niveau?
Die vriendjespolitiek binnen de FIFA is echt letterlijk de reden dat heel dat voetbal me gestolen kan worden. Alsof je haast naar een toneelstukje zit te kijken.
België heeft ook nog een coach nodig.quote:
Alsof Marokko meer in huis heeft. En ze zijn ook door.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Conclusie is denk ik aan het einde van de rit dat dit het met dit materiaal wel zo'n beetje is. We kunnen lullen over Noppert, de scheids, Lang, slechte penals.
Maar dit was het gewoon, geknokt met matig materiaal. 2-2 eruit gesleept, meer zat er niet in.
Gewoon terecht eruit, de rest van de wereld is opgelucht.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Over 120 minuten toch ook gewoon weer een mensonterend slechte pot van Nederland. Wat hebben we los van die goals van Weghorst nou voor kansen gehad?
Goed idee.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
België heeft ook nog een coach nodig.
Maar ook geen bepalende fouten gemaakt. En die andere keepers heb ik ook niet in actie gezien, dus daar kun je op basis van dit WK niets over zeggen. Slap verhaal.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De prestaties van Noppert dit WK? Totaal niet bijzonder.
Weer een ander argument, zou het shirtje in je profielfoto er soms iets mee van doen hebben? Treurig gedoe.quote:Als Louis gewoon vanaf moment 1 zijn keeper had aangewezen en niet zo idioot was blijven draaien om de pot had het een hoop gescheeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |