Zeker.. als je zo mooi terugkomt tot 2-2 heb je een psychologisch voordeel maar je geeft het gewoon wegquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ohja de schuld van de missers.
Zo simpel is het.
Die lul liet zijn elftal stikken voor Barcelona, überhaupt lachwekkend dat ze die terug hebben gevraagdquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:30 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Die had het beter gedaan dan Van Gaal.
Ja en met GGMM als bondscoach hadden we met 9-0 afgegaan.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:31 schreef TLC het volgende:
Met Frank de Boer had Oranje vanavond gewoon met 2-0 verloren
Alleen Lang en Berghuis niet, die zingen wel altijd mee als ze in de basis staan dus prima verder. Zelfs Frimpong uit volle borst, prachtig!quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:56 schreef RipCity het volgende:
Hoezo zingt de kabel opeens niet meer mee
Mwoh, die finale winnen was echt wel lastig geweest en zelfs Kroatie was eigenlijk beter.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Krankzinnige comeback en aan het einde van de rit toch weer met het gevoel zitten dat je wereldkampioen had kunnen worden met deze route.
Classic Nederland.
de wedstrijd had heel anders kunnen loopen als hij daar in de 54ste minuut geel voor had gegevenquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hij floot gewoon heel slecht. Naar beide kanten, maar met name in het kaartenbeleid leek het alsof hij bij de Argentijnen net wat minder snel naar de broekzak greep. Vandaar die opmerking over de taal, want ik zou dat nog wel snappen ook. Alhoewel dat op dit niveau niet mag.
Maar zoals gezegd, als je zelf de eerste twee penalty’s mist moet je daar niet over zeuren.
Ik blijf er bij dat de beste kans van oranje was om die eerste helft verlenging door te drukken. Al je offensieve kracht staat op het veld en Argentinië was helemaal onthutst.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:31 schreef Toby56 het volgende:
Ze lullen allemaal alsof die verlenging er helemaal niet meer toe deed.
Onbegrijpelijk.
In dit geval wordt zo'n verlenging zinloos.
Ik wil weer terug naar sudden death cq golden goal.
Van Gaal heeft zijn beste tijd gehad. Koeman deed het prima bij NL elftalquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:31 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Die lul liet zijn elftal stikken voor Barcelona, überhaupt lachwekkend dat ze die terug hebben gevraagd.
En de Argentijnen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:31 schreef PirE het volgende:
Het is geen loterij, kijk maar naar de Kroaten.
Dat weten we niet, maar dat hij goed zou zijn in pingels stoppen valt alles tegen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bijlow had het zeker beter gedaan volgens alle Feyenoord Captain Hindsights.
Ben je echt zo simpel?quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:31 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Die lul liet zijn elftal stikken voor Barcelona, überhaupt lachwekkend dat ze die terug hebben gevraagd.
Ja dit kan je verwachten als je wat van die trash talk/intimidatietechnieken gebruikt bij het penaltynemenquote:
Zou wel bizar wel. Compleet gehyped door Van Gaal. Maar een vrij modale keeper, die ook wat ballen los heeft gelaten. Met een beetje pech sta je na 15 minuten 1-0 achter door een slechte inspeelpass.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:30 schreef Pedroso het volgende:
Noppert blijft wel 1e keeper lijkt me , ook onder Koeman.
Klopt, ze hadden het risico moeten pakken om door te duwen. Want dat was de grootste kans op een succesvolle afloop. De Argentijnen stonden toen op breken.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik blijf er bij dat de beste kans van oranje was om die eerste helft verlenging door te drukken. Al je offensieve kracht staat op het veld en Argentinië was helemaal onthutst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |