Ik vond het mooi om te zien dat Timber, na zijn matige start, toch een goed toernooi heeft gespeeld. Maar in deze wedstrijd had hij er ook af kunnen vliegen. Gelukkig wilde de schijts gewoon 22 man op de gele bon slingeren, en daarmee basta. Had-ie z'n bingokaart lekker vol.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waardoor de defensie niet mee hoeft te keepen? Wat lees ik hier nu allemaal weer.![]()
Dit blok defensie Timber- Van Dijk - Ake is natuurlijk een zege voor elke keeper die erachter staat.
Jawel, althans uiteindelijk verscheen wel in beeld dat voor die situatie een gele kaart kreeg.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Fair. Maar hij kreeg er zelfs geen kaart voor![]()
Terwijl hij toch meer dan 17 kaarten getrokken heeft
Ben ik het niet mee eens, dit was gewoon een spelhervatting die slim genomen was. Bergkamp's goal was een technisch hoogstandje dat maar een paar spelers in de wereld kunnen na doen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het sneue is dat die 2-2 nu dus niet de plaats in de NL voetbalhistorie krijgt die hij eigenlijk verdient heeft. Was je door gegaan dan was dat het nieuwe Bergkamp-moment geweest.
Nu verdwijnt het gewoon in de statistiekenberg en zien we het alleen terug bij obscure pubquizjes over 20 jaar.
Nee.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:19 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Jawel, althans uiteindelijk verscheen wel in beeld dat voor die situatie een gele kaart kreeg.
Een tweede gele kaart voor Timber had in elk moment overdreven geweest. Dit blok is gewoon ijzersterk en dat geeft gewoon ontzettend veel rust voor de keeper. En dus niet andersom.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:19 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik vond het mooi om te zien dat Timber, na zijn matige start, toch een goed toernooi heeft gespeeld. Maar in deze wedstrijd had hij er ook af kunnen vliegen. Gelukkig wilde de schijts gewoon 22 man op de gele bon slingeren, en daarmee basta. Had-ie z'n bingokaart lekker vol.
Klopt. Ook gezien.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:19 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Jawel, althans uiteindelijk verscheen wel in beeld dat voor die situatie een gele kaart kreeg.
Als ze dat waren had de meest ervaren coach ze wel ingezet. Deze wedstrijden zijn trouwens niet door Noppert verloren. Die zat bij ieder schot er met zn handen bij. Penalties hadden imho door een ander gemogen, maar ja.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:01 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd Cilissen en Bijlow zijn gewoon beter.
Weerstand als in dat we er tegen de eerste goede tegenstander uitvliegen, niet dat de Nederlandse mentale veerkracht matig zou zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:18 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Sorry? Bij eerste beetje weerstand? Terugkomen van 0-2 tegen een Argentinië vind ik persoonlijk wel getuigen van goede weerstand.
Werd op tv inderdaad wel getoond. Dumfries zijn 2e was in de penalty serie en hebben we niet gezien. Wat een chaos. Scheids was de weg kwijtquote:Op zaterdag 10 december 2022 00:18 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik zie het ook nu, maar ik ben in volle overtuiging dat er op tv wel een balk in beeld kwam. En ik zie op die site ook een rode kaart staan die ik op tv ook niet gezien heb. Dus ik houd even een slagje om de arm.
En als Bijlow of Cillessen niets had tegengehouden hadden we weer geroepen om een penaltykiller als Noppert.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:20 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Als ze dat waren had de meest ervaren coach ze wel ingezet. Deze wedstrijden zijn trouwens niet door Noppert verloren. Die zat bij ieder schot er met zn handen bij. Penalties hadden imho door een ander gemogen, maar ja.
Daar ben ik het ook mee eens. Voor de verandering mogen we eens heel happy zijn met onze verdediging.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Een tweede gele kaart voor Timber had in elk moment overdreven geweest. Dit blok is gewoon ijzersterk en dat geeft gewoon ontzettend veel rust voor de keeper. En dus niet andersom.
Dus als Ronald Koeman straks Noppert niet selecteert is dit slecht? Of wat is je hele punt?quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:20 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Als ze dat waren had de meest ervaren coach ze wel ingezet. Deze wedstrijden zijn trouwens niet door Noppert verloren. Die zat bij ieder schot er met zn handen bij. Penalties hadden imho door een ander gemogen, maar ja.
Als Koeman Flekken selecteert zullen er denk ik niet veel gaan klagen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dus als Ronald Koeman straks Noppert niet selecteert is dit slecht? Of wat is je hele punt?
Louis is gewoon een beetje eigenwijs. In die casus is het nog bijzonder dat hij Flekken niet opgesteld heeft die hij ZELF ontdekt heeft. Was overigens ten alle tijden een betere keuze geweest en had ook altijd bij die laatste 3 moeten zitten.
Het leek wel de bewust gekozen strategie te zijn, ook in de tweede helft verlenging leek Van Gaal aan te geven dat we veel moesten inzakken. Misschien dat hij over een paar jaar in een interview bij Humberto Tan ofzo dan toegeeft dat ze toch gingen mikken op die penalties, als revanche op 2014. Maar dat is alleen leuk als het lukt.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:21 schreef GwaiLow het volgende:
Enige manier hoe Oranje kansen kon creëren is met enorm veel stootkracht en alle risico's van dien. Vanaf het moment dat de verlening begon liep iedereen weer naar achter, en was het weer afwachten en hopen dat de Argentijnen er niet doorheen zou komen.
Is het werk aan de winkel niet gewoon: weer eens een fatsoenlijke aanvaller opleiden?quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
Na twee gemiste toernooien en een kleurloos EK was dit qua resultaat net iets beter maar er blijft veel werk aan de winkel bij Oranje.
Applaus voor ons Wout.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zonder die gekke Wout ga je er gewoon met 2-0 af zonder een schot tussen de palen. Beseffen we ons dat ook?
Dan had je over het hele toernooi 15 schoten op goal gehad, nu 16. Dit toernooi is van Nederland gewoon baggerslecht geweest.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zonder die gekke Wout ga je er gewoon met 2-0 af zonder een schot tussen de palen. Beseffen we ons dat ook?
Het uiteindelijke resultaat is hetzelfde.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maar we hadden wel een paar bijna kansen. Als de bal net gelukkig gevallen was dan...quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Behoorlijke dooddoener, deze ervaren coach liet Bergwijn ook vijf wedstrijden falen. Je speelt eerst nagenoeg drie oefenwedstrijden en daarna een semi-oefenwedstrijd tegen de VS.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:20 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Van Persie heeft nauwelijks wat laten zien als topspits, dat kwam er pas heel later een beetje uit. (op eindtoernooien)quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:05 schreef TweedeKlum het volgende:
De laatste topspits die we hebben gehad was Van Persie. Het is heel zorgelijk dat er al zo lang niks opgeleid wordt.
En nee Depay is geen topspits.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |