Was wel in beeld op tv met de info balk. Dus geen idee wie fout zit, tv of livescore.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:10 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
https://www.livescore.com(...)vs-argentina/714160/
Ik zie het niet staan.
Ja FC Emmen kan ook gelijkspelen tegen Ajax.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:11 schreef Middelpunt het volgende:
En dan te bedenken dat zelfs de Saudis hier wel van konden winnen.
Veel te laf gespeeld.
Klopt. Aanval is beroerd.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:05 schreef TweedeKlum het volgende:
De laatste topspits die we hebben gehad was Van Persie. Het is heel zorgelijk dat er al zo lang niks opgeleid wordt.
En nee Depay is geen topspits.
quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zo'n scheids op een corrupt Wk. Laten we het maar op dubieus houden
De grap was wel dat toen iedereen liep te janken om Huntelaar. Een soort Weghorst+…quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:05 schreef TweedeKlum het volgende:
De laatste topspits die we hebben gehad was Van Persie. Het is heel zorgelijk dat er al zo lang niks opgeleid wordt.
En nee Depay is geen topspits.
Alsof Livescore die chaos van die scheids kan bijhouden.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Was wel in beeld op tv met de info balk. Dus geen idee wie fout zit, tv of livescore.
Individueel heeft Brazilië betere spelers misschien maar Kroatië is echt een heel lastig team om te verslaan.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik onderschat niemand, maar het is toch een ander niveau dan Brazilië in principe.
De Argentijnen gedroegen zich als Argentijnen, dat mag geen verrassing zijnquote:Op zaterdag 10 december 2022 00:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het vreemde is dat we vanuit het buitenland ook nog heel veel sympathie krijgen omdat die Argentijnen zich als agressieve debielen hebben gedragen.
Terwijl Oranje voetballend weer een waardeloze prestatie heeft neergezet inderdaad.
Ja god, dan ga je het wel heel erg micro zoeken.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Niet mee eens. Die eerste helft verlenging was Argentinië even de weg kwijt, toen hadden we wel toe kunne slaan. Dus dat moment is er zeker wel geweest. Maar overall is het inderdaad precies gegaan zoals voorspeld.
Nederland ook. We hebben al 20 wedstrijden niet verlorenquote:Op zaterdag 10 december 2022 00:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Individueel heeft Brazilië betere spelers misschien maar Kroatië is echt een heel lastig team om te verslaan.
Klopt.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:10 schreef Repentless het volgende:
[..]
Eens, had altijd beter gekund. Het liefst raak natuurlijk![]()
Maar het was wat mij betreft geen absurd slechte penal, vanuit het zwichten onder druk. Ik denk dat deze er 8 van de 10 keer gewoon in gaat. Nu helaas niet.
https://www.fifa.com/fifa(...)8139?date=2022-12-09quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Was wel in beeld op tv met de info balk. Dus geen idee wie fout zit, tv of livescore.
Het is inderdaad jammer dat Nederland over 120 minuten genomen weer niet de betere ploeg was. En laten we eerlijk zijn, dit Argentinië is echt geen geweldige ploeg. Voorin wat leuke spelers met Messi, Alvarez en Martinez, maar achterin hebben ze geen speler van het niveau Van Dijk of Aké rondlopen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Terwijl Oranje voetballend weer een waardeloze prestatie heeft neergezet inderdaad.
Dit is de duw die volgens sommigen hier honderd procent rood is? Nou dan heb ik weer een andere mening hoor, ja je kunt hier rood voor geven. Maar dit wordt vaker met geel dan met rood afgedaan in de praktijk.quote:
Let niet op trein. Die beoordeelt alleen op bepalende fouten.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De Argentijnen gedroegen zich als Argentijnen, dat mag geen verrassing zijn
[..]
Ja god, dan ga je het wel heel erg micro zoeken.Dan kan je elke aanval wel bestempelen als moment waarop je toe had kunnen slaan. Het was allemaal veel en veel te slordig. De hele wedstrijd lang.
De 2-2, die was briljant, voor de rest was het gewoon te weinig.
Hij was de beste keeper voor het Nederlands elftal van dit moment. Straalde achterin rust uit waardoor de defensie niet mee hoeft te keepen zoals bij iemand die minder zeker is dat hij ballen wegtikt.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Noppert deed het prima hoor, maar laten we niet doen alsof dat een bijzondere keeper is.
Dat is precies de afdronk die ik er ook van heb. We hadden zo’n vertrouwen in onze penalty’s dat we vergaten dat er nog dertig minuten te spelen waren en hebben daarin de Argentijnen terug op aarde en in de wedstrijd laten komen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:14 schreef Shreyas het volgende:
In de verlenging was Argentinië mentaal gebroken, het stadion was zelfs stil. Maar Nederland heeft Argentinië terug laten komen in de wedstrijd, want we bleven maar achteruit lopen en de bal terugspelen. Alsof we hoopte op die penalties, want daar hadden we toch zoveel op geoefend en dat konden we het nu eindelijk laten zien...we weten hoe dat is afgelopen.
Heb ik niet gezegd.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Let niet op trein. Die beoordeelt alleen op bepalende fouten.
Fair. Maar hij kreeg er zelfs geen kaart voorquote:Op zaterdag 10 december 2022 00:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dit is de duw die volgens sommigen hier honderd procent rood is? Nou dan heb ik weer een andere mening hoor, ja je kunt hier rood voor geven. Maar dit wordt vaker met geel dan met rood afgedaan in de praktijk.
In diezelfde periode konden ze ook niet winnen van Vitesse en psv. niet bepaald in vorm dus. Net als Argentinië.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja FC Emmen kan ook gelijkspelen tegen Ajax.
Heb je verder de Eredivisie ranglijst als eens bestudeerd?
En blijkbaar stond die Martinez bekend als penaltykiller.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is inderdaad jammer dat Nederland over 120 minuten genomen weer niet de betere ploeg was. En laten we eerlijk zijn, dit Argentinië is echt geen geweldige ploeg. Voorin wat leuke spelers met Messi, Alvarez en Martinez, maar achterin hebben ze geen speler van het niveau Van Dijk of Aké rondlopen.
In de verlenging was Argentinië mentaal gebroken, het stadion was zelfs stil. Maar Nederland heeft Argentinië terug laten komen in de wedstrijd, want we bleven maar achteruit lopen en de bal terugspelen. Alsof we hoopte op die penalties, want daar hadden we toch zoveel op geoefend en dat konden we het nu eindelijk laten zien...we weten hoe dat is afgelopen.
Bij winst ben je een tactische genie, een held, een wereldtrainer en anders lacht de hele wereld je uit. Dat maakt het wel extra zuur voor Van Gaal, dat zo zijn loopbaan ten einde komt.
Waardoor de defensie niet mee hoeft te keepen? Wat lees ik hier nu allemaal weer.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:15 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Hij was de beste keeper voor het Nederlands elftal van dit moment. Straalde achterin rust uit waardoor de defensie niet mee hoeft te keepen zoals bij iemand die minder zeker is dat hij ballen wegtikt.
Ik zie het ook nu, maar ik ben in volle overtuiging dat er op tv wel een balk in beeld kwam. En ik zie op die site ook een rode kaart staan die ik op tv ook niet gezien heb. Dus ik houd even een slagje om de arm.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Fair. Maar hij kreeg er zelfs geen kaart voor![]()
Terwijl hij toch meer dan 17 kaarten getrokken heeft
Sorry? Bij eerste beetje weerstand? Terugkomen van 0-2 tegen een Argentinië vind ik persoonlijk wel getuigen van goede weerstand.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Terechte uitschakeling, er is geen moment geweest in de hele wedstrijd waarop we aanspraak konden maken op meer. En dat tegen een Argentinië wat nou ook niet bepaald overtuigend was.
De simpele feiten: we vliegen er bij het eerste beetje weerstand uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |