abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207022584
quote:
Was wel in beeld op tv met de info balk. Dus geen idee wie fout zit, tv of livescore.
pi_207022585
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 00:11 schreef Middelpunt het volgende:
En dan te bedenken dat zelfs de Saudis hier wel van konden winnen.
Veel te laf gespeeld.
Ja FC Emmen kan ook gelijkspelen tegen Ajax.

Heb je verder de Eredivisie ranglijst als eens bestudeerd?
  zaterdag 10 december 2022 @ 00:12:28 #128
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_207022590
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 00:05 schreef TweedeKlum het volgende:
De laatste topspits die we hebben gehad was Van Persie. Het is heel zorgelijk dat er al zo lang niks opgeleid wordt.

En nee Depay is geen topspits. :')
Klopt. Aanval is beroerd.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_207022591
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 00:09 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Ja zo'n scheids op een corrupt Wk. Laten we het maar op dubieus houden
twitter

Virgil *;
pi_207022592
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 00:05 schreef TweedeKlum het volgende:
De laatste topspits die we hebben gehad was Van Persie. Het is heel zorgelijk dat er al zo lang niks opgeleid wordt.

En nee Depay is geen topspits. :')
De grap was wel dat toen iedereen liep te janken om Huntelaar. Een soort Weghorst+…

Wat dat betreft hebben we het ook wel over ons zelf afgeroepen.
#12 is not for sale!
pi_207022593
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 00:12 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Was wel in beeld op tv met de info balk. Dus geen idee wie fout zit, tv of livescore.
Alsof Livescore die chaos van die scheids kan bijhouden.

TV neemt het gewoon blind over van de referees, dus die zitten juist.
  zaterdag 10 december 2022 @ 00:13:03 #132
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_207022597
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 00:06 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ik onderschat niemand, maar het is toch een ander niveau dan Brazilië in principe.
Individueel heeft Brazilië betere spelers misschien maar Kroatië is echt een heel lastig team om te verslaan.
pi_207022601
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 00:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Het vreemde is dat we vanuit het buitenland ook nog heel veel sympathie krijgen omdat die Argentijnen zich als agressieve debielen hebben gedragen. :')

Terwijl Oranje voetballend weer een waardeloze prestatie heeft neergezet inderdaad.
De Argentijnen gedroegen zich als Argentijnen, dat mag geen verrassing zijn :D

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 00:09 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Niet mee eens. Die eerste helft verlenging was Argentinië even de weg kwijt, toen hadden we wel toe kunne slaan. Dus dat moment is er zeker wel geweest. Maar overall is het inderdaad precies gegaan zoals voorspeld.
Ja god, dan ga je het wel heel erg micro zoeken. :D Dan kan je elke aanval wel bestempelen als moment waarop je toe had kunnen slaan. Het was allemaal veel en veel te slordig. De hele wedstrijd lang.

De 2-2, die was briljant, voor de rest was het gewoon te weinig.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 10 december 2022 @ 00:13:17 #134
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_207022602
Hooevaak is er al gezongen?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_207022603
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 00:13 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Individueel heeft Brazilië betere spelers misschien maar Kroatië is echt een heel lastig team om te verslaan.
Nederland ook. We hebben al 20 wedstrijden niet verloren
pi_207022606
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 00:10 schreef Repentless het volgende:

[..]
Eens, had altijd beter gekund. Het liefst raak natuurlijk ;)

Maar het was wat mij betreft geen absurd slechte penal, vanuit het zwichten onder druk. Ik denk dat deze er 8 van de 10 keer gewoon in gaat. Nu helaas niet.
Klopt.
Dit waren geen onbehoorlijk slappe pingels à la Spanje.
Laten we eerlijk zijn: die Martinez durfde te wachten en dan hoef je maar 1 keer snel genoeg te zijn om een niet glaszuiver ingetrapte pingel te stoppen.
Kroatië schoot nogal wat penalties loeihard dwars-door-de-midden. Dat heeft zo z'n voordelen. Keepers blijven toch vaak geneigd om een hoek te kiezen. Helemaal als er een hoek op een bidon staat 'voorgeschreven'.
Ik doe het ff rustig aan.
  zaterdag 10 december 2022 @ 00:13:57 #137
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_207022607
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 00:12 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
https://www.fifa.com/fifa(...)8139?date=2022-12-09

Hier ook niet.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_207022610
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 00:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]

Terwijl Oranje voetballend weer een waardeloze prestatie heeft neergezet inderdaad.
Het is inderdaad jammer dat Nederland over 120 minuten genomen weer niet de betere ploeg was. En laten we eerlijk zijn, dit Argentinië is echt geen geweldige ploeg. Voorin wat leuke spelers met Messi, Alvarez en Martinez, maar achterin hebben ze geen speler van het niveau Van Dijk of Aké rondlopen.

In de verlenging was Argentinië mentaal gebroken, het stadion was zelfs stil. Maar Nederland heeft Argentinië terug laten komen in de wedstrijd, want we bleven maar achteruit lopen en de bal terugspelen. Alsof we hoopte op die penalties, want daar hadden we toch zoveel op geoefend en dat konden we het nu eindelijk laten zien...we weten hoe dat is afgelopen.

Bij winst ben je een tactische genie, een held, een wereldtrainer en anders lacht de hele wereld je uit. Dat maakt het wel extra zuur voor Van Gaal, dat zo zijn loopbaan ten einde komt.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_207022612
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2022 00:12 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
[ twitter ]

Virgil *;
Dit is de duw die volgens sommigen hier honderd procent rood is? Nou dan heb ik weer een andere mening hoor, ja je kunt hier rood voor geven. Maar dit wordt vaker met geel dan met rood afgedaan in de praktijk.
zie email 27 oktober
pi_207022614
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 00:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
De Argentijnen gedroegen zich als Argentijnen, dat mag geen verrassing zijn :D
[..]
Ja god, dan ga je het wel heel erg micro zoeken. :D Dan kan je elke aanval wel bestempelen als moment waarop je toe had kunnen slaan. Het was allemaal veel en veel te slordig. De hele wedstrijd lang.

De 2-2, die was briljant, voor de rest was het gewoon te weinig.
Let niet op trein. Die beoordeelt alleen op bepalende fouten.
pi_207022621
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 00:02 schreef fetX het volgende:

[..]
Noppert deed het prima hoor, maar laten we niet doen alsof dat een bijzondere keeper is.
Hij was de beste keeper voor het Nederlands elftal van dit moment. Straalde achterin rust uit waardoor de defensie niet mee hoeft te keepen zoals bij iemand die minder zeker is dat hij ballen wegtikt.
pi_207022632
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 00:14 schreef Shreyas het volgende:
In de verlenging was Argentinië mentaal gebroken, het stadion was zelfs stil. Maar Nederland heeft Argentinië terug laten komen in de wedstrijd, want we bleven maar achteruit lopen en de bal terugspelen. Alsof we hoopte op die penalties, want daar hadden we toch zoveel op geoefend en dat konden we het nu eindelijk laten zien...we weten hoe dat is afgelopen.
Dat is precies de afdronk die ik er ook van heb. We hadden zo’n vertrouwen in onze penalty’s dat we vergaten dat er nog dertig minuten te spelen waren en hebben daarin de Argentijnen terug op aarde en in de wedstrijd laten komen.
zie email 27 oktober
pi_207022642
Het sneue is dat die 2-2 nu dus niet de plaats in de NL voetbalhistorie krijgt die hij eigenlijk verdient heeft. Was je door gegaan dan was dat het nieuwe Bergkamp-moment geweest.

Nu verdwijnt het gewoon in de statistiekenberg en zien we het alleen terug bij obscure pubquizjes over 20 jaar. :'(
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_207022644
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 00:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Let niet op trein. Die beoordeelt alleen op bepalende fouten.
Heb ik niet gezegd.
zie email 27 oktober
pi_207022645
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 00:14 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Dit is de duw die volgens sommigen hier honderd procent rood is? Nou dan heb ik weer een andere mening hoor, ja je kunt hier rood voor geven. Maar dit wordt vaker met geel dan met rood afgedaan in de praktijk.
Fair. Maar hij kreeg er zelfs geen kaart voor _O-
Terwijl hij toch meer dan 17 kaarten getrokken heeft
pi_207022647
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 00:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ja FC Emmen kan ook gelijkspelen tegen Ajax.

Heb je verder de Eredivisie ranglijst als eens bestudeerd?
In diezelfde periode konden ze ook niet winnen van Vitesse en psv. niet bepaald in vorm dus. Net als Argentinië.
Wel erg knap hoe ze terug kwamen tot 2-2, en dat bewijst ook dat de tactiek de rest van de wedstrijd met iets te laf was.
pi_207022648
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 00:14 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Het is inderdaad jammer dat Nederland over 120 minuten genomen weer niet de betere ploeg was. En laten we eerlijk zijn, dit Argentinië is echt geen geweldige ploeg. Voorin wat leuke spelers met Messi, Alvarez en Martinez, maar achterin hebben ze geen speler van het niveau Van Dijk of Aké rondlopen.

Bij winst ben je een tactische genie, een held, een wereldtrainer en anders lacht de hele wereld je uit. Dat maakt het wel extra zuur voor Van Gaal, dat zo zijn loopbaan ten einde komt.
En blijkbaar stond die Martinez bekend als penaltykiller.
Oranje/Louis doet me denken aan mezelf, als ik een potje schaak speel. Ik weet heus wel de beste zetten voor mezelf, maar houd er geen rekening mee dat er ook nog iemand tegenzetten kan doen.
Nog 10 minuten alle ballen op Woutje en Luuk, rossen en koppen op goal en dan kan er eentje vallen. Heb je dat hele schaakspel niet meer nodig.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_207022649
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 00:15 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Hij was de beste keeper voor het Nederlands elftal van dit moment. Straalde achterin rust uit waardoor de defensie niet mee hoeft te keepen zoals bij iemand die minder zeker is dat hij ballen wegtikt.
Waardoor de defensie niet mee hoeft te keepen? Wat lees ik hier nu allemaal weer. :')

Dit blok defensie Timber- Van Dijk - Ake is natuurlijk een zege voor elke keeper die erachter staat.
pi_207022652
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2022 00:17 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Fair. Maar hij kreeg er zelfs geen kaart voor _O-
Terwijl hij toch meer dan 17 kaarten getrokken heeft
Ik zie het ook nu, maar ik ben in volle overtuiging dat er op tv wel een balk in beeld kwam. En ik zie op die site ook een rode kaart staan die ik op tv ook niet gezien heb. Dus ik houd even een slagje om de arm.
zie email 27 oktober
pi_207022653
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 00:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Terechte uitschakeling, er is geen moment geweest in de hele wedstrijd waarop we aanspraak konden maken op meer. En dat tegen een Argentinië wat nou ook niet bepaald overtuigend was.

De simpele feiten: we vliegen er bij het eerste beetje weerstand uit.
Sorry? Bij eerste beetje weerstand? Terugkomen van 0-2 tegen een Argentinië vind ik persoonlijk wel getuigen van goede weerstand.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')