Dumfries was leuk tegen de VS maar speelde verder ook een waardeloos toernooiquote:Op zaterdag 10 december 2022 00:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Werkelijk waar geen idee.
Nu is Frimpong toch ten alle tijden de betere optie, maar da's een ander verhaal.
Je gaat toch echt over je nek van dit soort landen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:30 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik had het ook gemist.
Persoonlijk vind ik al dat opgefokte gedoe doorgaans totaal zinloos. Ook vanavond weer.
Verspilling van energie, en heel vaak uitgelokt door de wat meer emotionele voetballanden uit bijv. Zuid-Europa en Latijns-Amerika, met name om het spel van de tegenstander te ontregelen en ze wat kaarten extra aan te smeren. In dat soort sluwe rotgeintjes moet je eigenlijk niet trappen.
Ik quote je lijstje en dan kom je ineens weer met iets andersquote:
Noppert was wel de man uit de provincie.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:39 schreef raptorix het volgende:
En die keer dat Nederland van de bank kwam had ik minimaal verwacht dat er echt harde klappen gevallen waren, Noah Lang die gewoon Messi de tyfus in trapt, we komen hier niet een provincie tournooitje spelen.
Maar deze grapjas gaat ook geen wedstrijd meer krijgen. Blijven niet veel toppers over dan, Turpin zal wel afvallen want Frankrijk.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Na vandaag verwacht ik niet dat een Nederlandse scheidsrechter nog een wedstrijd van Argentinië zal fluiten. Dus Makkelie kan alleen de finale fluiten als Argentinië die niet haalt.
Mee eens. Daar verlies je achteraf de wedstrijd op.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:37 schreef raptorix het volgende:
Nederland had er in blessuretijd gewoon veel harder op moeten klappen, Argentinië was klaar om opgeveegd te worden, tactische blunder van van Gaal.
Vurige mannen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je gaat toch echt over je nek van dit soort landen.
Als Gakpo er verder nog 40 inlegt is dat zeker het geval ja.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik quote je lijstje en dan kom je ineens weer met iets anders![]()
Oh Gakpo zit al op 3.
Topspits!
Tja, ze doen gewoon alles wat in hun macht ligt om de kans te vergroten dat ze winnen. Echte topsport mentaliteit hoor. Dat we dat hier niet helemaal leuk vinden, interesseert ze geen fluit.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je gaat toch echt over je nek van dit soort landen.
Nederland had dit nodig om kans te maken. Puur voetballend gezien was Nederland, door de gekozen tactiek, eigenlijk de mindere partij. Ergens wel goed dat Nederland begrijpt dat je ook andere middelen kan gebruiken om te proberen een wedstrijd te winnen, of het sportief is, is een andere zaak.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:30 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik had het ook gemist.
Persoonlijk vind ik al dat opgefokte gedoe doorgaans totaal zinloos. Ook vanavond weer.
Verspilling van energie, en heel vaak uitgelokt door de wat meer emotionele voetballanden uit bijv. Zuid-Europa en Latijns-Amerika, met name om het spel van de tegenstander te ontregelen en ze wat kaarten extra aan te smeren. In dat soort sluwe rotgeintjes moet je eigenlijk niet trappen.
Nouja we hadden deze wedstrijd ook wel baat van gehad als spelers als Dumfries zich wat minder liet opnaaien door die zuid-amerikaantjes.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
1998: Gewonnen van Argentinië
2010: Gewonnen van Brazilië en Uruguay.
2014: Gewonnen van Spanje, Chili en Brazilië
Onzin dus.
Mwah, Nederland staat internationaal ook gewoon bekend als schop- en zuigploeg.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:34 schreef RipCity het volgende:
[..]
trappen we al 40 jaar in. Daarom heb je meer geluk als je tegen een Engeland oid loot. Portugal/Spanje/zuid-Amerikaanse toplanden en je verliest altijd als Hollander en Belg.
Volgens mij staan er wel wat andere landen meer bekend als zuigploeg dan het onze.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwah, Nederland staat internationaal ook gewoon bekend als schop- en zuigploeg.
Ja, het heeft prima geholpen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nederland had dit nodig om kans te maken. Puur voetballend gezien was Nederland, door de gekozen tactiek, eigenlijk de mindere partij. Ergens wel goed dat Nederland begrijpt dat je ook andere middelen kan gebruiken om te proberen een wedstrijd te winnen, of het sportief is, is een andere zaak.
Onzin. Dat was tien jaar geleden misschien zo.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijk. Normaal is het zo dat een schorsing voor twee keer geel alleen geldt voor dat toernooi Krijg je hem in bijvoorbeeld de beker en wordt je uitgeschakeld dan mag je de eerste wedstrijd van het nieuwe bekertoernooi niet spelen. Krijg je hem in de competitie dan mag je in een midweekse bekerwedstrijd wel spelen.In tegenstelling tot direct rood, dat geldt voor alle competities.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:38 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
is dat niet de Nations League?
Meer schoppen dan zuigen inderdaad.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Volgens mij staan er wel wat andere landen meer bekend als zuigploeg dan het onze.
Schoppen is een ander verhaal inderdaad.
Is altijd zo geweest.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:43 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Onzin. Dat was tien jaar geleden misschien zo.
Dat is allemaal de schuld van Ben de Graaf.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik denk dat je te weinig voetbal hebt gezien.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:44 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nope. Lul toch niet zo dom man
Oneens, Cillissen is thuis gelaten vanwege zijn persoonlijkheid. Al jaren bekend dat hij niet goed in de groep ligt. Voetbal is een teamsport, geen sport met 11 individuen op het veld. Noppert heeft geen verwijtbare fouten gemaakt. De penaltyreeks is niet verloren door zijn toedoen maar door 2 keer een goede gok van de argentijnse keeper.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:24 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Behoorlijke dooddoener, deze ervaren coach liet Bergwijn ook vijf wedstrijden falen. Je speelt eerst nagenoeg drie oefenwedstrijden en daarna een semi-oefenwedstrijd tegen de VS.
Ik zou overigens Flekken nog vergeten. Maar Noppert heeft buiten zijn leuke persoonlijkheid eigenlijk niks te zoeken op een WK of EK.
Uiteindelijk heeft Nederland ook best wel de spelers om met de ''voetbal is oorlog'' mentaliteit te spelen. Denk aan de finale tegen Spanje in 2010 bijvoorbeeld. Toch redden we het dan doorgaans net niet...quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nederland had dit nodig om kans te maken. Puur voetballend gezien was Nederland, door de gekozen tactiek, eigenlijk de mindere partij. Ergens wel goed dat Nederland begrijpt dat je ook andere middelen kan gebruiken om te proberen een wedstrijd te winnen, of het sportief is, is een andere zaak.
Lekker tegen de San Marino's.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als Gakpo er verder nog 40 inlegt is dat zeker het geval ja.
Dat is wat een aantal jaar Van Bommel / N. De Jong / duikertje Robben met je reputatie doet.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Juist niet, ik kijk exclusief landenvoetbal. Daarnaast weet ik daadwerkelijk wat er in het buitenland gezegd wordt.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:45 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik denk dat je te weinig voetbal hebt gezien.
quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:45 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Oneens, Cillissen is thuis gelaten vanwege zijn persoonlijkheid. Al jaren bekend dat hij niet goed in de groep ligt. Voetbal is een teamsport, geen sport met 11 individuen op het veld. Noppert heeft geen verwijtbare fouten gemaakt. De penaltyreeks is niet verloren door zijn toedoen maar door 2 keer een goede gok van de argentijnse keeper.
Het lijntje tussen een goede en een slechte keeper is wel heel dun. Een keeper moet daarnaast ook mentaal sterk in de schoenen staan en in dat licht gezien vind ik de keuze voor een vrij onervaren keeper nog wel logisch ook. Zo’n jongen gaat dan vrij onbevangen zo’n toernooi in.
Wat was er gezegd dan?quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:46 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Messi was wel een beetje boos
Messi, dat is toch die volleyballer? Wat een vervelend mannetje zeg.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:46 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Messi was wel een beetje boos
Patrick zou 'm nog een keer extra in z'n achteruit hebben gezet.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
20 jaar geleden had Davids hem door een slangetje laten eten
Verdomme zegquote:Op zaterdag 10 december 2022 00:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Patrick zou 'm nog een keer extra in z'n achteruit hebben gezet.
Twitter loopt ook over van hoe erg mensen zijn afgeknapt.quote:
Blijkbaar niet. 1974 was een harde ploeg: NED-BRA was van beide kanten snoeihard, het Feijenoord van Israel, Laseroms en Van Hanegem was hard, zeker in de wereldbekerwedstrijd, je wilt de Engelsen de kost niet geven die nog een hekel hebben aan Nederland wegens Wouters vs Gascoigne, PSV-Real in 88, NED-DUI in 90, momenten in 98, de Battle of Nuremberg, 2010... het heeft allemaal bijgedragen aan een bepaalde reputatie.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:45 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Juist niet, ik kijk exclusief landenvoetbal. Daarnaast weet ik daadwerkelijk wat er in het buitenland gezegd wordt.
Persoonlijk vond ik het jammer dat Flekken niet meeging, maar ik zie niet in wat Noppert slechter heeft gedaan, hij stompt er in de verlenging nog een uit die zo 3-2 had kunnen opleveren en bij de bal op de paal lag ie in de goede hoek. Dat van die penalties is jammer maar eerlijk is eerlijk, Flekken, Cilessen, Pasveer én Bijlow kunnen dat allevier niet. Noppert zei toen hij was uitverkoren dat hij er bij de 'test' maar ééntje gepakt had, ik waag me eraan dat de rest er GEEN gepakt heeftquote:Op zaterdag 10 december 2022 00:24 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Behoorlijke dooddoener, deze ervaren coach liet Bergwijn ook vijf wedstrijden falen. Je speelt eerst nagenoeg drie oefenwedstrijden en daarna een semi-oefenwedstrijd tegen de VS.
Ik zou overigens Flekken nog vergeten. Maar Noppert heeft buiten zijn leuke persoonlijkheid eigenlijk niks te zoeken op een WK of EK.
Naar mannetje.quote:
Die keeper viel van gaal ook al aan dat hij had gezegd dat ‘we’ zo goed in pingels waren…quote:
Ook met Van Persie hadden we niet gewonnen van Argentinië.quote:
En ik had Jaap weleens willen zien na dat schot in de dugout.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Patrick zou 'm nog een keer extra in z'n achteruit hebben gezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |