abonnement Unibet Coolblue
pi_206755065
HBO Max is een streamingdienst die je series, films en documentaires biedt van Warner Bros, HBO, Max Originals, DC, Cartoon Network en nog veel meer.

https://www.hbomax.com/nl/nl

quote:
HBO Max is vanaf 8 maart 2022 beschikbaar in Nederland! Je kan je vanaf die dag abonneren op de nieuwe streamingdienst.

HBO Max in Nederland
Nederland heeft er een nieuwe streamingdienst bijgekregen. HBO Max lanceerde 8 maart officieel in ons land en gaat de concurrentie aan met de andere streamingdiensten die we hier al hebben. Denk aan Netflix, Disney Plus, Videoland en Amazon Prime Video.

Wat heeft HBO Max te bieden, wat betaal je ervoor in Nederland en welke series en films kun je kijken?

1. Wat is HBO Max?
Hoewel HBO Max nu pas beschikbaar is in Nederland, bestaat de streamingdienst al langer. In 2020 lanceerde het platform in de Verenigde Staten en later breidde HBO Max ook uit naar Europa. Je kent HBO misschien wel van topseries als Game of Thrones, The Sopranos, The Wire en Euphoria. De dienst is vooral interessant vanwege de exclusieve series en films die je erop vindt. Voorheen kon je het aanbod van HBO kijken via Ziggo.

2. Wat kost HBO Max?
Dat hangt af van welk abonnement je kiest. HBO Max komt in Nederland met een Basic- en Standaard-abonnement. Kies je voor Basic, dan betaal je het minst - maar krijg je ook minder functies. Zo ligt de maximale videokwaliteit op 720p, wat op grote 4K-televisies niet zo scherp oogt. Ook kun je minder films en series voor offline gebruik downloaden, en maar op één apparaat kijken.

Kies je voor het Standaard-abonnement, dan kijk je films en series in full-hd (1080p) of 4K-resolutie. Je kan tot 30 titels voor offline gebruik downloaden en op maximaal drie apparaten tegelijk naar HBO Max kijken. Omdat het prijsverschil tussen Basic en Standaard erg meevalt, is het interessanter om voor het 'beste' abonnement te gaan.

Voor Basic betaal je 5,99 euro, maar als je tussen 8 en 31 maart een abonnement neemt, krijg je 'levenslang' 50 procent korting. Oftewel: je betaalt dan slechts 2,99 euro per maand, waarmee HBO Max bijvoorbeeld even goedkoop is als Amazon Prime Video. Voor het Standaard-abonnement ben je tijdens de kortingsperiode 3,99 euro per maand kwijt, in plaats van 7,99 euro.

De korting vervalt trouwens als je besluit je HBO Max-abonnement stop te zetten. Wil je later weer van de dienst gebruikmaken, dan betaal je de volle pond en geldt de korting niet meer. Het annuleren van HBO Max kan - net als bij andere streamingdiensten - wanneer je maar wil.

3. Wat kan ik op HBO Max zien?
HBO Max verdeelt zijn aanbod in zogeheten 'hubs'. Je kan kijken naar alle exclusieve HBO-series, zoals Game of Thrones, Euphoria, The Sopranos, Friends en The Wire. Daarnaast vind je er de 'HBO Max Originals', oftewel series die specifiek voor de dienst worden gemaakt.

Verder kun je bij HBO Max terecht voor films van Warner Bros. en DC. Voorbeelden hiervan zijn de The Lord of The Rings-films, Godzilla, Harry Potter, The Suicide Squad en nog veel meer. Ook nieuwere films, zoals The Batman, zijn als eerste op de dienst te vinden, vaak al anderhalve maand na hun bioscooprelease.
anonieme razernist
pi_206764095
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206777435
De intro van de laatste Rick & Morty (s06e07) moet je zeker niet skippen nee :+

beter een knipoog dan een blauw oog
pi_206939894
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 4 december 2022 @ 22:07:00 #5
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_206945862
The White Lotus seizoen 2 is zo mogelijk nog beter dan Seizoen 1. De personages zijn allemaal ontzettend onsympathiek en ik hou van Jennifer Coolidge (Stifler’s mom) 😀 En de locatie: Sicilië in de zomer. Aanrader. Ook omdat het lekker overzichtelijk is. 8 afleveringen, dan is het verhaal ook klaar.
pi_206947973
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 22:07 schreef Aventura het volgende:
The White Lotus seizoen 2 is zo mogelijk nog beter dan Seizoen 1. De personages zijn allemaal ontzettend onsympathiek en ik hou van Jennifer Coolidge (Stifler’s mom) 😀 En de locatie: Sicilië in de zomer. Aanrader. Ook omdat het lekker overzichtelijk is. 8 afleveringen, dan is het verhaal ook klaar.
Leuk seizoen inderdaad!
Het zijn 7 afleveringen deze keer, volgende week de laatste (wel eentje van 1u 15min)
pi_206948259
S.A.S. Rogue Heroes afgekeken, Top vermaak _O_ Hopelijk een tweede seizoen.
pi_206948463
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 22:07 schreef Aventura het volgende:
The White Lotus seizoen 2 is zo mogelijk nog beter dan Seizoen 1. De personages zijn allemaal ontzettend onsympathiek en ik hou van Jennifer Coolidge (Stifler’s mom) 😀 En de locatie: Sicilië in de zomer. Aanrader. Ook omdat het lekker overzichtelijk is. 8 afleveringen, dan is het verhaal ook klaar.
Ik vond tot nu toe het personage van Imperioli tamelijk storend ongeloofwaardig in zijn naïviteit en goedgelovigheid.
anonieme razernist
pi_206967137
John Adams, een hbo-serie uit 2008

quote:
John Adams was de tweede president van de Verenigde Staten. Een man wiens onafhankelijke geest, groot respect voor de regels van de wet en voorvechter van persoonlijke vrijheid van invloed waren op de waarden waarop Amerika is ontstaan. Ook wordt ruimschoots aandacht besteed aan de relatie tussen Adams en zijn lange huwelijk met Abigail, een relatie die wordt gezien als een van de ontroerendste uit de Amerikaanse geschiedenis.
Aanrader. Er wordt goed in geacteerd en de iets aangedikte historie is niet irritant.
pi_206975762
ik heb mare of easttown gekeken. dat vond ik een erg goede serie zeker wel een aanrader
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_206976800
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 09:43 schreef Flitskikker het volgende:

[..]
Leuk seizoen inderdaad!
Het zijn 7 afleveringen deze keer, volgende week de laatste (wel eentje van 1u 15min)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-edit: geen spoilers aub-

[ Bericht 11% gewijzigd door Mike op 06-12-2022 23:36:48 ]
anonieme razernist
pi_206977302
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 15:37 schreef Firuze60 het volgende:
John Adams, een hbo-serie uit 2008
[..]
Aanrader. Er wordt goed in geacteerd en de iets aangedikte historie is niet irritant.
Prachtserie was dat. Mogen er meer van komen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_206977509
quote:
5s.gif Op dinsdag 6 december 2022 23:01 schreef NoCigar het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-edit: geen spoilers aub-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_206977535
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2022 00:24 schreef Flitskikker het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De uitzending was gisteren, en in de VS eergisteren :D .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 6% gewijzigd door NoCigar op 07-12-2022 09:21:20 ]
anonieme razernist
pi_206980243
quote:
2s.gif Op woensdag 7 december 2022 00:31 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Thanks! En zie DM
pi_206980283
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 22:00 schreef DestroyerPiet het volgende:
ik heb mare of easttown gekeken. dat vond ik een erg goede serie zeker wel een aanrader
Wat voor soort serie is dat nu eigenlijk? Er staat me iets van bij dat ik de eerste aflevering had gekeken, maar dat het me niet echt trok om verder te kijken.
  woensdag 7 december 2022 @ 16:14:32 #17
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_206983443
quote:
2s.gif Op woensdag 7 december 2022 00:31 schreef NoCigar het volgende:

[..]
De uitzending was gisteren, en in de VS eergisteren :D .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-edit-

[ Bericht 6% gewijzigd door Mike op 07-12-2022 18:53:11 ]
pi_206983543
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 11:48 schreef Flitskikker het volgende:

[..]
Wat voor soort serie is dat nu eigenlijk? Er staat me iets van bij dat ik de eerste aflevering had gekeken, maar dat het me niet echt trok om verder te kijken.
een politie serie. over een rechercheur met veel eigen problemen (Mare) een moord in een klein stadje probeert op de lossen waar iedereen elkaar kent. Ik vod het een leuke serie met veel plottwisten die je telkens op het verkeerde been zetten over wie de dader is van de moord. Een echte whodunnit
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_206984976
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2022 16:14 schreef Aventura het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, gewoon, gewoon :) .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(…)
Alsof ze gewoon een willekeurige Brit van straat geplukt hebben.

[ Bericht 6% gewijzigd door Mike op 07-12-2022 18:53:25 ]
anonieme razernist
pi_206985794
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 16:20 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]
een politie serie. over een rechercheur met veel eigen problemen (Mare) een moord in een klein stadje probeert op de lossen waar iedereen elkaar kent. Ik vod het een leuke serie met veel plottwisten die je telkens op het verkeerde been zetten over wie de dader is van de moord. Een echte whodunnit
En echt de moeite waard.
anonieme razernist
pi_206988544
quote:
Aan deze serie moet ik nog beginnen. Ik heb de film The Golden Compass gezien, dus ik ben benieuwd hoe de serie is.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_206988632
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 21:52 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Aan deze serie moet ik nog beginnen. Ik heb de film The Golden Compass gezien, dus ik ben benieuwd hoe de serie is.
Er is ook een apart topic: F&S / 'His Dark Materials' /The Golden Compass
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_207002031
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 23:48 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Prachtserie was dat. Mogen er meer van komen.
Ja, in alle opzichten. Genoeg aandacht voor het ontstaan en de strijd om betrekkelijke onafhankelijkheid en vrijheid en het gewirwar met moties en stemmen. Uiteindelijk kreeg Adams gelijk, ook al was ie niet geliefd door de meerderheid van de bevolking. Toen hij zich als een dictator ging opstellen werd ie teruggefloten.

Prachtserie!
pi_207009415
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_207048726
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 10:15 schreef Funzel het volgende:
S.A.S. Rogue Heroes afgekeken, Top vermaak _O_ Hopelijk een tweede seizoen.
Pas aan begonnen en tot dusver een fantastische serie.
  maandag 12 december 2022 @ 19:10:26 #26
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_207058020
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 09:43 schreef Flitskikker het volgende:

[..]
Leuk seizoen inderdaad!
Het zijn 7 afleveringen deze keer, volgende week de laatste (wel eentje van 1u 15min)
Wat een fantastisch einde. Ik vond dit seizoen nog beter dan het eerste.
pi_207058178
Ok ik ben om. Eigenlijk om Curb te kijken. https://www.imdb.com/title/tt0264235/?ref_=nv_sr_srsg_

NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_207058263
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 19:20 schreef Soury het volgende:
Ok ik ben om. Eigenlijk om Curb te kijken. https://www.imdb.com/title/tt0264235/?ref_=nv_sr_srsg_

[ link | afbeelding ]
Is dit net zo goed als Seinfeld?
pi_207058291
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2022 19:25 schreef Gehrman het volgende:

[..]
Is dit net zo goed als Seinfeld?
Beter gast dit is zo grappig. ^O^ Ik zie het niet voor het eerst.

[ Bericht 2% gewijzigd door Soury op 12-12-2022 19:51:00 ]
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_207059308
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2022 19:25 schreef Gehrman het volgende:

[..]
Is dit net zo goed als Seinfeld?
Zou zeggen dat het niet te vergelijken is mede doordat Curb voor 99% improvisatie is.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_207059386
quote:
7s.gif Op maandag 12 december 2022 20:34 schreef Aether het volgende:

[..]
Zou zeggen dat het niet te vergelijken is mede doordat Curb voor 99% improvisatie is.
Nou dat is wat overdreven, er is geen lachband.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_207059709
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 20:42 schreef Soury het volgende:

[..]
Nou dat is wat overdreven, er is geen lachband.
Ik doelde meer op het soort humor. Seinfeld valt grotendeels onder Observational comedy en Curb onder Cringe comedy en Improvisational comedy.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_207061613
White Lotus:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
anonieme razernist
pi_207061619
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 december 2022 00:10 schreef NoCigar het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was weer een heerlijk seizoen 14.gif
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_207062554
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 19:10 schreef Aventura het volgende:

[..]
Wat een fantastisch einde. Ik vond dit seizoen nog beter dan het eerste.
Heerlijke serie en genoten van de filmlocaties ( Taormina O+ )

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Public Relations / Redactie Film dinsdag 13 december 2022 @ 14:27:13 #36
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_207066269
Westworld wordt van HBO Max gehaald en verkocht aan andere streamingdiensten.

https://tvline.com/2022/1(...)o-max-not-streaming/
pi_207073094
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 14:27 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Westworld wordt van HBO Max gehaald en verkocht aan andere streamingdiensten.

https://tvline.com/2022/1(...)o-max-not-streaming/
Die CEO van hbo is wel lekker bezig de laatste tijd :{
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_207073101
Black Adam op 16 December op HBO.
Tap tap tap
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 13 december 2022 @ 23:39:49 #39
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_207073758
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2022 22:21 schreef CherryLips het volgende:
Black Adam op 16 December op HBO.
Prima film
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_207125846
Begonnen aan Barry, nog nooit gezien. Erg vermakelijk.
pi_207125887
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 08:57 schreef tompsv18 het volgende:
Begonnen aan Barry, nog nooit gezien. Erg vermakelijk.
Barry is fantastisch! Bill Hader is enorme baas.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_207127276
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2022 22:21 schreef CherryLips het volgende:
Black Adam op 16 December op HBO.
Zonde van mijn tijd dat ik daar naar gekeken heb -O-
stupidity has become as common as common sense was before
  Beste/leukste mod 2022 zondag 18 december 2022 @ 12:23:02 #43
319979 Fok-it
All is well
pi_207127793
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 11:39 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
Zonde van mijn tijd dat ik daar naar gekeken heb -O-
Een film met Dwayne Johnson. Dan weet je toch eigenlijk wel genoeg
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_207127854
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 12:23 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Een film met Dwayne Johnson. Dan weet je toch eigenlijk wel genoeg
Soms zijn ze best leuk, gewoon ter ontspanning.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_207129219
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 11:39 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
Zonde van mijn tijd dat ik daar naar gekeken heb -O-
Als superheldenfilm is hij wel okay, maar that's it.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_207129558
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 08:57 schreef tompsv18 het volgende:
Begonnen aan Barry, nog nooit gezien. Erg vermakelijk.
BARRY! :D
pi_207129604
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 11:39 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
Zonde van mijn tijd dat ik daar naar gekeken heb -O-
Zoals 75% van de superheldenfilms. Dan heb je nog The Rock, een oninteressant personage, heel dit universum van DCEU. Een beetje als de slechte en matige films van het MCU, zit ook een hoop tussen waarvan je denkt waarom heb ik dit gezien…
SOONY
pi_207179839
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_207203508
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_207204396
quote:
Erg Mooi. Enorm veel zin in TLoU vanaf 16 januari O+
lekker faxen heel de dag echt genot
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 23 december 2022 @ 20:43:00 #51
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_207205151
Hoe komt het dat Chucky er niet op staat als serie?
Is toch van warner?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_207206474
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2022 20:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe komt het dat Chucky er niet op staat als serie?
Is toch van warner?
Fox toch?
Tap tap tap
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 24 december 2022 @ 00:54:38 #53
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_207209091
Het personage is toch van warner vanwege de films dacht ik dat maar misschien heb ik het mis.

Bij Sandman zit dat ook vreemd in elkaar dat is door Warner bros gemaakt voor Netflix.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_207210364
Doom Patrol bij HBO? Die staat nog op Prime, toch? Gaan de oude series ook over naar HBO?
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_207211032
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 09:44 schreef Omega het volgende:
Doom Patrol bij HBO? Die staat nog op Prime, toch? Gaan de oude series ook over naar HBO?
Met een VPN of Smart DNS kan je Doom Patrol via hbo max USA kijken.

Prime heeft tevens alleen seizoen 1 en 2.
3 staat wel op de USA max en seizoen 4 is net begonnen.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_207211378
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2022 11:06 schreef wolfrolf het volgende:

[..]
Met een VPN of Smart DNS kan je Doom Patrol via hbo max USA kijken.

Prime heeft tevens alleen seizoen 1 en 2.
3 staat wel op de USA max en seizoen 4 is net begonnen.
Hier staan de 4 seizoenen van Doom Patrol gewoon op HBO max. Ik woon niet in Nederland maar wel vreemd dat het aanbod binnen de EU blijkbaar verschild.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_207212031
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 11:47 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Hier staan de 4 seizoenen van Doom Patrol gewoon op HBO max. Ik woon niet in Nederland maar wel vreemd dat het aanbod binnen de EU blijkbaar verschild.
Welk land woon jij?

Tevens screenshot bewijs van de NL HBO Max:
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_207212458
[quote]0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 13:45 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Portugal. Gewoon beschikbaar.

Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_207212466
Kutmobielquote :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_207212747
[quote]0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 13:48 schreef Barbusse het volgende:
quote:
[ afbeelding ] Op zaterdag 24 december 2022 13:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Portugal. Gewoon beschikbaar.

[ afbeelding ]
Bijzonder!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_207212816
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2022 14:18 schreef wolfrolf het volgende:

[..]
Bijzonder!
Ja, verbaast me ook. Dat er verschil zit in aanbod tussen de VS, EU en Azie bijvoorbeeld kan ik wel begrijpen. Maar binnen de EU, muv regionale series/films, vind ik wel opvallend.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_207370827
Bizarre documentaire. Syndroom van Münchhausen by proxy, moord. Bi-zar...

Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_207371446
The White Lotus, serie 2, vanaf gisteren tot vandaag afgekeken. (bingen is zo'n kutwoord) Eerste aflevering weken terug al eens gezien en toen dacht ik, ga echt niet een week wachten, doei! In plaats van de oudejaarstraditie een cabaretvoorstelling (uhg, sorry Claudia) te bekijken kon ik familieleden overhalen om mee te kijken, terwijl ik al in aflevering 3 zat. Zeker heeft de scene meegeteld, Taormina kennen we. The Godfather ook.

Als toerist nooit de locaties van die serie opgezocht, maar jesus, is het echt dat ze op de originele locatie van The Godfather een auto met een pop neer hebben gezet?

Voor de rest een dikke vette aanrader.
pi_207397228
Wat een kwaliteitsseries staan hier ook op, zeg. Laatst al ontzettend genoten van Barry, in een paar dagen die drie seizoen erdoorheen geknald, ben ik nu begonnen aan The White Lotus. Heerlijk bizarre serie is dat ook weer.
  dinsdag 3 januari 2023 @ 08:10:28 #65
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_207400919
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 01:07 schreef Felixa het volgende:
Bizarre documentaire. Syndroom van Münchhausen by proxy, moord. Bi-zar...

Die wil ik ook nog zien.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 3 januari 2023 @ 08:13:24 #66
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_207400931
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 01:07 schreef Felixa het volgende:
Bizarre documentaire. Syndroom van Münchhausen by proxy, moord. Bi-zar...

Oh, even doorgeven aan m'n zus. Die heb ik er vanuit haar werk wel eens over horen praten, en dat klinkt inderdaad als niks anders dan ronduit bizar :o
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_207401028
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 01:07 schreef Felixa het volgende:
Bizarre documentaire. Syndroom van Münchhausen by proxy, moord. Bi-zar...

Oeh interessante zaak is dat!
Tap tap tap
pi_207403287
Voor liefhebbers van sektes ; The Vow is een aanrader. Documentaire serie over de paar jaar geleden opgerolde sekte NXIVM. Erg uitgebreid (15 afleveringen), maar ontzettend interessant hoe mensen gemanipuleerd kunnen worden.
  dinsdag 3 januari 2023 @ 14:00:49 #69
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_207404904
Gisteren op TV gezien, maar op HBO Max staat-ie permanent: Rundfunk: Jachterwachter. Ik heb er erg hard om moeten lachen :P

https://www.hbomax.com/nl(...)Y2EznwSx8jrCwwEAAAAV



In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  Moderator woensdag 4 januari 2023 @ 14:19:25 #70
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_207418486
White Lotus seizoen 2 was nog beter dan seizoen 1. _O_
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  roze woensdag 4 januari 2023 @ 14:30:12 #71
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_207418605
White Lotus is echt top. _O_
Your beauty never ever scared me.
  Forum Admin / PR woensdag 4 januari 2023 @ 14:33:58 #72
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_207418642
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2023 14:30 schreef Ama het volgende:
White Lotus is echt top. _O_
S2 ook? Ik kon me er nog niet toe zetten om eraan te beginnen.
  roze woensdag 4 januari 2023 @ 14:34:36 #73
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_207418652
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 14:33 schreef Sked het volgende:

[..]
S2 ook? Ik kon me er nog niet toe zetten om eraan te beginnen.
Jazeker
Your beauty never ever scared me.
  Admin woensdag 4 januari 2023 @ 19:44:26 #74
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_207421886
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 14:00 schreef SEMTEX het volgende:
Gisteren op TV gezien, maar op HBO Max staat-ie permanent: Rundfunk: Jachterwachter. Ik heb er erg hard om moeten lachen :P

https://www.hbomax.com/nl(...)Y2EznwSx8jrCwwEAAAAV

[ afbeelding ]

Ge-wel-dig, heeeeeeerlijk dit.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 4 januari 2023 @ 19:46:26 #75
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_207421912
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 01:07 schreef Felixa het volgende:
Bizarre documentaire. Syndroom van Münchhausen by proxy, moord. Bi-zar...

Prima tip, deze zet ik zo even op
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 4 januari 2023 @ 20:41:01 #76
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_207422590
Ik heb trouwens laatst die film over Pim Fortuyn een half uurtje opgezet

Wat waanzinnig slecht zeg
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_207423028
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 12:00 schreef Spaulding het volgende:
Voor liefhebbers van sektes ; The Vow is een aanrader. Documentaire serie over de paar jaar geleden opgerolde sekte NXIVM. Erg uitgebreid (15 afleveringen), maar ontzettend interessant hoe mensen gemanipuleerd kunnen worden.
Oeh, interessant. Ooit al een paar afleveringen van een podcastserie (Was I in a cult?) hierover geluisterd.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_207427013
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 14:33 schreef Sked het volgende:

[..]
S2 ook? Ik kon me er nog niet toe zetten om eraan te beginnen.
Ik vond S1 erg goed, maar zoals Mike zegt vond ik S2 echt een stuk beter nog. Echt geweldig seizoen.
pi_207440377
Gisteren met stijgende verbazing de docu Valentine Road gekeken.
Jongen schiet klasgenoot dood, maar jeetje, wat er allemaal aan vooraf ging. De levens van die jongens.
Had vooral erg veel medelijden met de lerares die werd ontslagen.
En die juryleden, wat een types! Bekrompenheid ten top.

Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_207440446
TEEVEEPEETJE.
Ik geniet erg van HBO Max, veel goede series en films.
Nu weer op zoek naar iets nieuws.
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_207457384
De moord op Marianne Vaatstra, documentaire. Had indertijd irl al veel mee gekregen, maar vond de doc indrukwekkend. Ohohoh, het kon niemand uit de buurt zijn geweest, want een keel doorsnijden doet geen lokale boer, moest wel een buitenlander zijn geweest. :r
pi_207463474
Net de eerste afleveringen van Hacks gekeken. Ik had er nog nooit van gehoord maar het is wel de moeite waard: echt lollig, soms tenenkrommend en toch wel tamelijk goed tot dusver. Afleveringen duren een half uurtje, dus het kost nog eens weinig moeite :P .
anonieme razernist
  zondag 8 januari 2023 @ 11:06:02 #83
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_207467010


Interessant kijkje achter de schermen bij voormalig voorzitter van het Huis, Nancy Pelosi. Van de hand van haar dochter.
De laatste 40 minuten met beelden van de capitool bestorming van 6 jan 2021 zijn bizar.
pi_207508243
Ik ben begonnen aan Industry, kijkt prima weg ^O^
pi_207508509
Gisteren 1e aflevering van The Outsider gezien. Murder mystery gebaseerd op een verhaal van Stephen King en een topcast ^O^
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_207522094
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_207527235
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 08:10 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Die wil ik ook nog zien.
Nu aan het kijken. Maar heb ik volgens mij jaren geleden al gezien :+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_207535504
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 22:54 schreef NoCigar het volgende:
Net de eerste afleveringen van Hacks gekeken. Ik had er nog nooit van gehoord maar het is wel de moeite waard: echt lollig, soms tenenkrommend en toch wel tamelijk goed tot dusver. Afleveringen duren een half uurtje, dus het kost nog eens weinig moeite :P .
Seizoen twee vond ik minder en irriteerde me soms nogal, ik vond het vaak wat karikaturaler en oppervlakkiger. Wel afgekeken, maar het verrassende was er af.
anonieme razernist
pi_207579970
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_207579973
quote:
De reacties zijn uitgeschakeld bij de video. Das geen goed teken :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_207585452
quote:
10s.gif Op maandag 16 januari 2023 00:15 schreef Slayage het volgende:

[..]
De reacties zijn uitgeschakeld bij de video. Das geen goed teken :P


dit kwam op 9gag voorbij :') Ik ga het niet kijken dus geen idee of dit echt zo in die serie zit. Zo ja dan snap ik wel dat het niet best gaat met die serie :D
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_207586205
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 14:30 schreef over_hedge het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

dit kwam op 9gag voorbij :') Ik ga het niet kijken dus geen idee of dit echt zo in die serie zit. Zo ja dan snap ik wel dat het niet best gaat met die serie :D
Ik kom er nu pas achter dat Velema tegenwoordig uit India afkomstig is. Dat ze ook pot was had ik wel meegekregen.

Maar nu ben ik toch te nieuwsgierig geworden dat ik in ieder geval 1 aflevering moet.kijken. :P https://people.com/tv/min(...)sian-velma-backlash/
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_207586249
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 11:03 schreef Barbusse het volgende:
Gisteren 1e aflevering van The Outsider gezien. Murder mystery gebaseerd op een verhaal van Stephen King en een topcast ^O^
Was een leuke serie, ja. Destijds op Ziggo gezien.
Daar nog met goede ondertiteling. Zit op HBO Max blijkbaar Google Translate onder :')
pi_207586286
quote:
14s.gif Op maandag 16 januari 2023 15:34 schreef Flitskikker het volgende:

[..]
Was een leuke serie, ja. Destijds op Ziggo gezien.
Daar nog met goede ondertiteling. Zit op HBO Max blijkbaar Google Translate onder :')
Moet je eens ER gaan kijken op HBO, is helemaal huilen.
Tap tap tap
pi_207586308
Over ondertiteling gesproken... Iemand The Last of Us al gezien? Wat een goedkope troep zit daar weer onder zeg.
Als ze een beetje door elkaar heen praten is het geflits haast nog heviger dan de stroboscoop tijdens het technofeest afgelopen weekend.

Zo'n langverwachte en dure serie... Tot in de puntjes geschreven, gefilmd, geregiseerd, gemonteerd, kleurgecorrigeerd, gemixt enzovoort. En dan in de laatste minuut alles door de plee gespoeld door zo goedkoop mogelijke ondertiteling van overduidelijk geen professional.

Ja ik zou ook zonder kunnen kijken, maar het gaat om het principe.
pi_207586322
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 15:37 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Moet je eens ER gaan kijken op HBO, is helemaal huilen.
Ik begreep dat de terugblikken door Google Translate zijn gehaald. Of zijn de afleveringen zelf ook slecht?
pi_207586343
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 15:40 schreef Flitskikker het volgende:

[..]
Ik begreep dat de terugblikken door Google Translate zijn gehaald. Of zijn de afleveringen zelf ook slecht?
De latere seizoenen zijn ook belabberd.
Tap tap tap
pi_207587833
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 14:30 schreef over_hedge het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

dit kwam op 9gag voorbij :') Ik ga het niet kijken dus geen idee of dit echt zo in die serie zit. Zo ja dan snap ik wel dat het niet best gaat met die serie :D
Deze screens zitten in de tweede aflevering.

Heb beide afleveringen gekeken. De show is een woke jizz fest to the max. Ik heb nog nooit een vergelijkbaar gedrocht gezien. Niet alleen is Velma pot maar ook Daphne. Een romantische relatie is hoogstwaarschijnlijk gescript. Daarnaast is Daphne geadopteerd door een mixed race potten koppel. Shaggy is zwart. En Fred is de rich white guy en vermoedelijk de bad guy.

Het ergste is dat het totaal niet grappig is. Ik heb niet 1 keer gelachen.

On a positive note. De animaties zijn heel mooi gemaakt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator maandag 16 januari 2023 @ 18:22:28 #99
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_207588376
Het klinkt een beetje als een parodie. :P Op dit moment staat Velma op 7% op Rotten Tomatoes. :')
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_207590756
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 18:22 schreef Mike het volgende:
Het klinkt een beetje als een parodie. :P Op dit moment staat Velma op 7% op Rotten Tomatoes. :')
En een 1,5 op IMDb :D
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_207591503
Ik moest even wennen aan seizoen 2 van The White Lotus in vergelijking met seizoen 1, maar uiteindelijk is het gewoon weer een heerlijk en bijzonder vermakelijk seizoen. Goede serie!
pi_207593457
quote:
14s.gif Op maandag 16 januari 2023 15:34 schreef Flitskikker het volgende:

[..]
Was een leuke serie, ja. Destijds op Ziggo gezien.
Daar nog met goede ondertiteling. Zit op HBO Max blijkbaar Google Translate onder :')
Van genoten, begin tot eind :9

En geen klachten over de ondertiteling, want die is in het engels. Ben gestopt met Nederlandse ondertiteling halverwege The Boys want drama. M'n vriendin is Fins maar die slaat Finse ondertiteling ook gewoon over :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  FOK!fotograaf maandag 16 januari 2023 @ 23:43:18 #103
364681 over_hedge
pi_207593471
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 21:24 schreef tompsv18 het volgende:
Ik moest even wennen aan seizoen 2 van The White Lotus in vergelijking met seizoen 1, maar uiteindelijk is het gewoon weer een heerlijk en bijzonder vermakelijk seizoen. Goede serie!
Vond het beter. Enige is dat je beter moet opletten omdat veel in het Italiaans is :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 18 januari 2023 @ 09:08:09 #104
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_207608058
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 15:39 schreef Flitskikker het volgende:
Over ondertiteling gesproken... Iemand The Last of Us al gezien? Wat een goedkope troep zit daar weer onder zeg.
Als ze een beetje door elkaar heen praten is het geflits haast nog heviger dan de stroboscoop tijdens het technofeest afgelopen weekend.

Zo'n langverwachte en dure serie... Tot in de puntjes geschreven, gefilmd, geregiseerd, gemonteerd, kleurgecorrigeerd, gemixt enzovoort. En dan in de laatste minuut alles door de plee gespoeld door zo goedkoop mogelijke ondertiteling van overduidelijk geen professional.

Ja ik zou ook zonder kunnen kijken, maar het gaat om het principe.
Ik vind het idee wel interessant, maar ik moet even wennen aan de personages, nogal slechte special effects mbt de verwoeste stad en irritante personages (het meisje wat getekend is). 1 aflevering gezien nu.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_207833908
De Before trilogie van linklater is nu volledig beschikbaar
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_207877771
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 11:03 schreef Barbusse het volgende:
Gisteren 1e aflevering van The Outsider gezien. Murder mystery gebaseerd op een verhaal van Stephen King en een topcast ^O^
Alweer een tijd geleden gezien en vond ik ook top! ^O^
Tails tell tales
pi_207877810
Even over die ondertiteling van The Last of Us, ik heb ze dit weekend zitten kijken en afgezien van de waardeloze spotting is de ondertiteling verder prima. De vertaler kan ook niet heksen als hij niets aan de tijdcodes mag veranderen.
Tap tap tap
  maandag 6 februari 2023 @ 17:56:38 #108
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_207881673
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 12:58 schreef CherryLips het volgende:
Even over die ondertiteling van The Last of Us, ik heb ze dit weekend zitten kijken en afgezien van de waardeloze spotting is de ondertiteling verder prima. De vertaler kan ook niet heksen als hij niets aan de tijdcodes mag veranderen.
Wat is spotting?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_207882570
The White Lotus Seizoen 2 en The Last Of Us aan het kijken. Ik ben fan :P HBO is wel een goed platform.
SOONY
pi_207883289
quote:
5s.gif Op maandag 6 februari 2023 17:56 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Wat is spotting?
"Another important technical step of the subtitling process is called “spotting”, which is where the translator has to calculate the time at which the subtitles will appear and disappear from the screen, so that the subtitles are synchronised with the audio."
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 6 februari 2023 @ 19:51:35 #111
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_207883947
quote:
10s.gif Op maandag 6 februari 2023 19:26 schreef Slayage het volgende:

[..]
"Another important technical step of the subtitling process is called “spotting”, which is where the translator has to calculate the time at which the subtitles will appear and disappear from the screen, so that the subtitles are synchronised with the audio."
Ah ja. Nou @CherryLips dan moet je The Quarry eens spelen op een PlayStation 5. Daar is het werkelijk verschrikkelijk...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_207884463
quote:
19s.gif Op maandag 6 februari 2023 19:51 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Ah ja. Nou @:cherrylips dan moet je The Quarry eens spelen op een PlayStation 5. Daar is het werkelijk verschrikkelijk...
Maar Amerikanen spotten heel anders dan Nederlanders en Scandinaviërs. En dan mag je er niet aan morrelen of daar heb je geen zin in want dat is een kutklus en daar word je ook niet voor betaald :') Maar zie het dus steeds vaker in m'n opdrachten voorkomen. Ik loop voortdurend titels samen te voegen en opnieuw te splitsen omdat je anders van die rare korte zinnen krijgt, dat is heel onrustig lezen, die ook nog eens op de vreemdste plekken zijn afgebroken. Of dat ze totaal niet kloppen met de timing van de gesproken tekst.
Dat leest voor geen meter. Nu kunnen veel mensen dingen oppikken omdat ze Engels kunnen, maar ga eens een slecht ondertitelde serie kijken met de audio op Turks ofzo en Nederlandse ondertiteling eronder, dat is een goede graadmeter om te testen of het allemaal goed gaat.
Tap tap tap
  maandag 6 februari 2023 @ 20:11:04 #113
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_207884577
En iedereen met middelbare school Engels denkt het beter te kunnen he.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_207884640
quote:
10s.gif Op maandag 6 februari 2023 20:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
En iedereen met middelbare school Engels denkt het beter te kunnen he.
Everybody can English.
Tap tap tap
  Public Relations / Redactie Film dinsdag 7 februari 2023 @ 08:23:51 #115
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_207889333
De woordgrappen in de nieuwste aflevering van The Last of Us waren in ieder geval waardeloos vertaald. De tekst was letterlijk vertaald waardoor de grappen gewoon compleet wegvallen.
pi_207890292
Ja dat was wel een beetje spijtig :')
Misschien tijdgebrek?
Tap tap tap
  Public Relations / Redactie Film dinsdag 7 februari 2023 @ 12:48:54 #117
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_207892371
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 09:54 schreef CherryLips het volgende:
Ja dat was wel een beetje spijtig :')
Misschien tijdgebrek?
Dat is wel wat ik dacht. Was letterlijk vertaald dus mogelijk puur op taal vertaald, zonder de context erbij. Geen toegang tot de beelden erbij? Dan nog, uit de tekst zou je het wel moeten kunnen halen als je de tijd hebt.
pi_207893864
Weet iemand hier of HBO max ook interessante zaken heeft voor jonge kinderen (4-7 jaar)?
Zelf ben ik wel een beetje uitgekeken op netflix maar de kinderen maken er graag gebruik van.
  dinsdag 7 februari 2023 @ 16:21:50 #119
311340 J83
New kid, be nice
pi_207894706
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 15:09 schreef Kickinalfa het volgende:
Weet iemand hier of HBO max ook interessante zaken heeft voor jonge kinderen (4-7 jaar)?
Zelf ben ik wel een beetje uitgekeken op netflix maar de kinderen maken er graag gebruik van.
Appel en Uitje is geweldig :D _O_
pi_207894811
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 15:09 schreef Kickinalfa het volgende:
Weet iemand hier of HBO max ook interessante zaken heeft voor jonge kinderen (4-7 jaar)?
Zelf ben ik wel een beetje uitgekeken op netflix maar de kinderen maken er graag gebruik van.
Weet niet of niet echt alles is.

https://www.filmvandaag.n(...)aanbod?genre=familie
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_207920998
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 12:58 schreef CherryLips het volgende:
Even over die ondertiteling van The Last of Us, ik heb ze dit weekend zitten kijken en afgezien van de waardeloze spotting is de ondertiteling verder prima. De vertaler kan ook niet heksen als hij niets aan de tijdcodes mag veranderen.
Dat is het lastige. Als er geen regelrechte d/t-fouten in staan dan vinden mensen (en HBO) de ondertiteling kennelijk goed genoeg, ook al is de spotting dramatisch. Je kunt dat ook niet echt vatten in screenshots om te melden.
Maar hoe goed een vertaling ook is, met zulke slechte techniek heb je er als kijker alsnog niks aan.

Plus: doordat alles zo kapot is gefragmenteerd in korte titeltjes, zit er veel telegramstijl in.
Een zin als "It must've been some truck" is "Vrachtwagen?" geworden, in plaats van "Vast een vrachtwagen" of zo, wat met een normale uitlooptijd van een seconde - of samenvoegen - gewoon zou passen. En soms zijn die ene woordjes alsnog 20+ CPS.
Hele dialogen zijn daardoor compleet zielloos geworden.

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 08:23 schreef Roberto_BOZ het volgende:
De woordgrappen in de nieuwste aflevering van The Last of Us waren in ieder geval waardeloos vertaald. De tekst was letterlijk vertaald waardoor de grappen gewoon compleet wegvallen.
Er was wel meer letterlijk vertaald. "Liquid travels..." vertaald als "Vloeistof reist"... Kom op, zeg.
pi_207921365
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2023 20:06 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Maar Amerikanen spotten heel anders dan Nederlanders en Scandinaviërs. En dan mag je er niet aan morrelen of daar heb je geen zin in want dat is een kutklus en daar word je ook niet voor betaald :') Maar zie het dus steeds vaker in m'n opdrachten voorkomen. Ik loop voortdurend titels samen te voegen en opnieuw te splitsen omdat je anders van die rare korte zinnen krijgt, dat is heel onrustig lezen, die ook nog eens op de vreemdste plekken zijn afgebroken. Of dat ze totaal niet kloppen met de timing van de gesproken tekst.
Dat leest voor geen meter. Nu kunnen veel mensen dingen oppikken omdat ze Engels kunnen, maar ga eens een slecht ondertitelde serie kijken met de audio op Turks ofzo en Nederlandse ondertiteling eronder, dat is een goede graadmeter om te testen of het allemaal goed gaat.
Als het echt een goede serie is en de mogelijkheid er is, dan gooi ik de template weg en spot ik zelf. Ik voel me dan toch een beetje verantwoordelijk naar de kijker toe om er iets moois van te maken, vooral als er veel mensen naar kijken. En voor mezelf is het gewoon minder irritatie + tijdswinst vergeleken met de template aanpassen.

Bij The White Lotus S2 en wijlen Westworld S4 had ik dat bijvoorbeeld gedaan.
pi_207921403
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 15:09 schreef Kickinalfa het volgende:
Weet iemand hier of HBO max ook interessante zaken heeft voor jonge kinderen (4-7 jaar)?
Zelf ben ik wel een beetje uitgekeken op netflix maar de kinderen maken er graag gebruik van.
Misschien even rondkijken onder Cartoon Network?
https://play.hbomax.com/page/urn:hbo:page:cartoon-network
pi_207921445
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2023 20:06 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Maar Amerikanen spotten heel anders dan Nederlanders en Scandinaviërs. En dan mag je er niet aan morrelen of daar heb je geen zin in want dat is een kutklus en daar word je ook niet voor betaald :') Maar zie het dus steeds vaker in m'n opdrachten voorkomen. Ik loop voortdurend titels samen te voegen en opnieuw te splitsen omdat je anders van die rare korte zinnen krijgt, dat is heel onrustig lezen, die ook nog eens op de vreemdste plekken zijn afgebroken. Of dat ze totaal niet kloppen met de timing van de gesproken tekst.
Dat leest voor geen meter. Nu kunnen veel mensen dingen oppikken omdat ze Engels kunnen, maar ga eens een slecht ondertitelde serie kijken met de audio op Turks ofzo en Nederlandse ondertiteling eronder, dat is een goede graadmeter om te testen of het allemaal goed gaat.
Interessant, dank voor de uitleg. Heb best vaak dat ik bij ondertitels denk van huh, maar niet echt weet waarom omdat het grammaticaal gewoon klopt. Lijkt ook vaak wat te laat te komen.
pi_207922438
Gewoon geen ondertitels gebruiken, of anders Engelse subs.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_207922455
quote:
14s.gif Op donderdag 9 februari 2023 14:26 schreef Barbusse het volgende:
Gewoon geen ondertitels gebruiken, of anders Engelse subs.
Niet weer die discussie.
Tap tap tap
pi_207922651
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 14:27 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Niet weer die discussie.
|:)
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator maandag 13 februari 2023 @ 20:41:21 #128
9859 crew  Karina
Woman
pi_207986520
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 18:51 schreef DKUp het volgende:
The White Lotus Seizoen 2 en The Last Of Us aan het kijken. Ik ben fan :P HBO is wel een goed platform.
Ik ben net begonnen met THe White Lotus, beetje vreemde serie wel. Maar leuk op een aparte manier :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator zaterdag 18 februari 2023 @ 19:46:37 #129
9859 crew  Karina
Woman
pi_208049093
Tweede seizoen van The White lotus vind ik wel wat minder, die 2 hoertjes zijn irritant.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_208049146
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 19:46 schreef Karina het volgende:
Tweede seizoen van The White lotus vind ik wel wat minder, die 2 hoertjes zijn irritant.
Ik moet seizoen 1 nog kijken. Ik vind die vrouw van American Pie vervelend eigenlijk :@
SOONY
  Moderator zaterdag 18 februari 2023 @ 19:53:00 #131
9859 crew  Karina
Woman
pi_208049183
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 19:50 schreef DKUp het volgende:

[..]
Ik moet seizoen 1 nog kijken. Ik vind die vrouw van American Pie vervelend eigenlijk :@
Oh die vind ik wel grappig.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_208139074
Kom hier dat ik u kus is recent geplaatst https://m.imdb.com/title/tt10229932/?ref_=ext_shr_lnk
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_208139925
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 13:33 schreef Slayage het volgende:
Kom hier dat ik u kus is recent geplaatst https://m.imdb.com/title/tt10229932/?ref_=ext_shr_lnk
Wat? :{ :s)
pi_208139948
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 19:53 schreef Karina het volgende:

[..]
Oh die vind ik wel grappig.
Haha die is zo idioot hysterisch in seizoen 2, wel jammer dat die meid van Euphoria eruit is, kregen we dan wel die chick van Parks & Rec voor terug, maar was niet echt leuk hier.
pi_208160115
White Lotus. ^O^

Veel onsympathieke personages, maar Shane spande in seizoen 1 voor mij wel de kroon. Ook het perfecte gezicht erbij.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_208160125
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 22:36 schreef Felagund het volgende:
White Lotus. ^O^

Veel onsympathieke personages, maar Shane spande voor mij wel de kroon. Ook het perfecte gezicht erbij.
Ik vond White Lotus leuk voor één seizoen. Geen behoefte om aan twee te beginnen.

Kan ik nog wat vernieuwing verwachten in seizoen twee? :)
Al is dit misschien niet een eerlijke vraag voor een serie en aangezien ik het zelf een beetje genoeg vond.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_208160191
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2023 22:38 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik vond White Lotus leuk voor één seizoen. Geen behoefte om aan twee te beginnen.

Kan ik nog wat vernieuwing verwachten in seizoen twee? :)
Al is dit misschien niet een eerlijke vraag voor een serie en aangezien ik het zelf een beetje genoeg vond.
Ik vond zelf seizoen 2 beter dan seizoen 1.
pi_208160342
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2023 22:38 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik vond White Lotus leuk voor één seizoen. Geen behoefte om aan twee te beginnen.

Kan ik nog wat vernieuwing verwachten in seizoen twee? :)
Al is dit misschien niet een eerlijke vraag voor een serie en aangezien ik het zelf een beetje genoeg vond.
Ik heb pas een aflevering gezien van het tweede seizoen. Het is bijna een geheel nieuwe cast, dus het is wel even wennen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  Moderator zondag 26 februari 2023 @ 23:18:46 #139
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_208160421
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 22:47 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Ik vond zelf seizoen 2 beter dan seizoen 1.
Veel beter zelfs.
pi_208160478
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 22:47 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Ik vond zelf seizoen 2 beter dan seizoen 1.
Ja, ik denk het uiteindelijk ook wel. Aanvankelijk stoorde me ik wat aan 'Kwistofa' maar dat leek uiteindelijk ook mee te vallen.
anonieme razernist
pi_208160515
'The Sandman'-spin-off verhuist van HBO Max naar Netflix
https://www.filmvandaag.n(...)hbo-max-naar-netflix
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 26 februari 2023 @ 23:43:11 #142
8369 speknek
Another day another slay
pi_208160534
Ik vond deel 1 van The White Lotus leuker, ookal was het beduidend meer cringe comedy, waar ik niet zo van houd. Maar alle verhaallijnen waren duidelijk aan elkaar en aan het mysterie gelinkt, dus dat escaleerde steeds wat meer. Bij seizoen 2
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ik vond het ook een beetje irritant dat de verhaallijn van de hoofdkarakters (de twee stelletjes)
SPOILER: niet klikken Felagund
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel nog steeds goed mee vermaakt.
Seizoen 1 had natuurlijk ook Sydney Sweeney en Alexandra Daddario, daar kan je moeilijk tegenop.

quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 22:36 schreef Felagund het volgende:
White Lotus. ^O^

Veel onsympathieke personages, maar Shane spande in seizoen 1 voor mij wel de kroon. Ook het perfecte gezicht erbij.
Mijn vrouw en ik zaten alleen maar ah ja zij is het lijk door zelfmoord omdat ze met hem getrouwd is.

[ Bericht 1% gewijzigd door speknek op 27-02-2023 08:35:40 ]
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_208166820
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2023 23:29 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Ja, ik denk het uiteindelijk ook wel. Aanvankelijk stoorde me ik wat aan 'Kwistofa' maar dat leek uiteindelijk ook mee te vallen.
Haha, ja dit seizoen moest je echt af zien tot het einde om te kunnen oordelen, best sterk eigenlijk.
pi_208177625
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 13:23 schreef Flitskikker het volgende:

[..]
Als het echt een goede serie is en de mogelijkheid er is, dan gooi ik de template weg en spot ik zelf. Ik voel me dan toch een beetje verantwoordelijk naar de kijker toe om er iets moois van te maken, vooral als er veel mensen naar kijken. En voor mezelf is het gewoon minder irritatie + tijdswinst vergeleken met de template aanpassen.

Bij The White Lotus S2 en wijlen Westworld S4 had ik dat bijvoorbeeld gedaan.
Jij hebt daar de ondertiteling voor gedaan?

Overigens Was West world s4 een stuk beter dan 3 maar man wat had ik een moeite nodig om er in te komen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_208194485
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 13:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Jij hebt daar de ondertiteling voor gedaan?

Overigens Was West world s4 een stuk beter dan 3 maar man wat had ik een moeite nodig om er in te komen.
Ja, maar helaas staat op de blu-ray een goedkope hervertaling ;(
pi_208196033
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 19:03 schreef Flitskikker het volgende:

[..]
Ja, maar helaas staat op de blu-ray een goedkope hervertaling ;(
Waarom dat dan als ze jou al betaald hebben?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_208209206
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 20:10 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Waarom dat dan als ze jou al betaald hebben?
Geen idee... Vast goedkoper om het in 30 talen tegelijk opnieuw te laten doen dan vertalingen overkopen.
Alhoewel, HBO Max is van Warner en de blu-ray is ook door Warner uitgegeven...
pi_208280323
twitter

Verdomme Barry eindigt met seizoen 4 :'(
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 7 maart 2023 @ 19:24:02 #149
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_208280446
quote:
8s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 19:14 schreef wolfrolf het volgende:
[ twitter ]
Verdomme Barry eindigt met seizoen 4 :'(
Ik ken Barry niet. Is dat leuk?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_208280937
quote:
19s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 19:24 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Ik ken Barry niet. Is dat leuk?
Ik kan alleen maar antwoorden met GAAT DAT ZIEN!! :D Bill Hader is fantastisch.

In een notendop, Hader speelt een huurmoordenaar die daarmee wil stoppen en hij komt in een acteerklasje terecht van Henry Winkler (The fonz!)

Maarja... of dat stoppen helemaal lukt .....

Ik vind het briljant in elk geval. het is hilarisch en bloedstollend spannend tegelijk :)
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 7 maart 2023 @ 20:02:23 #151
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_208281274
Klinkt goed. Over een paar dagen komt You op Netflix, en daarna ga ik Barry kijken.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_208284308
quote:
8s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 19:14 schreef wolfrolf het volgende:
[ twitter ]
Verdomme Barry eindigt met seizoen 4 :'(
Oh das kut. Die serie is werkelijk heerlijk :{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_208284988
Als ze allemaal maar sterk afsluiten, net als Succession, dan komt er veel moois aan!
  woensdag 8 maart 2023 @ 08:22:03 #154
311340 J83
New kid, be nice
pi_208285061
quote:
19s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 19:24 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Ik ken Barry niet. Is dat leuk?
Geniale serie!
pi_208285578
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2023 23:43 schreef speknek het volgende:
Ik vond deel 1 van The White Lotus leuker, ookal was het beduidend meer cringe comedy, waar ik niet zo van houd. Maar alle verhaallijnen waren duidelijk aan elkaar en aan het mysterie gelinkt, dus dat escaleerde steeds wat meer. Bij seizoen 2
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ik vond het ook een beetje irritant dat de verhaallijn van de hoofdkarakters (de twee stelletjes)
SPOILER: niet klikken Felagund
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel nog steeds goed mee vermaakt.
Seizoen 1 had natuurlijk ook Sydney Sweeney en Alexandra Daddario, daar kan je moeilijk tegenop.
[..]
Mijn vrouw en ik zaten alleen maar ah ja zij is het lijk door zelfmoord omdat ze met hem getrouwd is.
Jawel joh, Haley Lu Richardson O+ wat een leukerd is dat.
  woensdag 8 maart 2023 @ 11:17:14 #156
8369 speknek
Another day another slay
pi_208286688
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 09:22 schreef Funzel het volgende:

[..]
Jawel joh, Haley Lu Richardson O+ wat een leukerd is dat.
Geen tieten maar I'll allow it. In The Edge of Seventeen was ze ook al zo leuk. (doch niet zo leuk als Hailee Steinfeld)
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_208287676
Vandaag alweer 1 jaar HBO Max in Nederland

inb4 prijsverhoging

Wel bizar hoor.. in de USA kost hbo max reclamevrij $15,99 per maand, kom ik aan met m'n ¤3,99 pm
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_208289406
@wolfrolf: de content database van de USA is veeeel groter dan onze HBO, ik vind de 'hoge' abonnementsprijs daar dan ook wel verklaarbaar.
Ik zou ook best wat meer willen betalen voor meer content (wat mij betreft ook meer oudere content).
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_208291105
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 14:49 schreef KillerBee4ever het volgende:
@:wolfrolf: de content database van de USA is veeeel groter dan onze HBO, ik vind de 'hoge' abonnementsprijs daar dan ook wel verklaarbaar.
Ik zou ook best wat meer willen betalen voor meer content (wat mij betreft ook meer oudere content).
Als je op een PC bijv. NordVPN gebruikt kan je eenvoudig de HBO Max library van amerika bekijken, met je Nederlandse abonnement.
lekker faxen heel de dag echt genot
  Admin woensdag 8 maart 2023 @ 17:43:21 #160
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_208291166
quote:
Op woensdag 8 maart 2023 @ 12:46 schreef wolfrolf het volgende:

Wel bizar hoor.. in de USA kost hbo max reclamevrij $15,99 per maand, kom ik aan met m'n ¤3,99 pm
Daar zit ook een historische verklaring achter; HBO, als abonneezender, kostte ook altijd al ongeveer zo veel.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_208297945
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 11:17 schreef speknek het volgende:

[..]
Geen tieten maar I'll allow it. In The Edge of Seventeen was ze ook al zo leuk. (doch niet zo leuk als Hailee Steinfeld)
Eens! In Columbus vond ik haar ook fantastisch.
pi_208321187
Ik zag dat Ziggo sinds kort ook een HBO-app heeft.
anonieme razernist
  FOK!fotograaf maandag 13 maart 2023 @ 12:19:34 #163
364681 over_hedge
pi_208356318
Wat is hbo toch raar af en toe. Er zijn een aantal series waarbij je duidelijk hoort dat het geluid anders is.

Zowel bij the office en parc and rec staat op hbo en op prime. En daarvoor ook op netflix. En het klinkt heel anders.
Vind het maar vreemd. Meer mensen die dit opvalt?

Ik heb the office zoooo vaak gezien op andere platformen dat het me meteen opviel
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_208356369
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2023 17:34 schreef wolfrolf het volgende:

[..]
Als je op een PC bijv. NordVPN gebruikt kan je eenvoudig de HBO Max library van amerika bekijken, met je Nederlandse abonnement.
Blokkeren ze dat niet als ze dat zien?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_208356483
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 12:23 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Blokkeren ze dat niet als ze dat zien?
Nog geen probleem mee ondervonden, bij het gebruik van NordVPN.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_208356649
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 12:29 schreef wolfrolf het volgende:

[..]
Nog geen probleem mee ondervonden, bij het gebruik van NordVPN.
Ah, eens checken dan. Want Netflix blokkeert je account dan gewoon begreep ik.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_208356823
quote:
14s.gif Op maandag 13 maart 2023 12:41 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ah, eens checken dan. Want Netflix blokkeert je account dan gewoon begreep ik.
Zo overdreven agressief als het arrogante netflix zijn de andere streaming diensten gelukkig niet.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_208370537
Ik dacht, laat ik eens beginnen met Perry Mason (2020), omdat het tweede seizoen nu ook al bezig is. Ik ken de originele Perry Mason van de jaren '80/'90, waar ik altijd met veel plezier naar keek. De echte originele stamt echter uit de jaren '50/'60 (ver voor mijn tijd! :P ), met dezelfde geweldige acteur: Raymond Burr.

Wel, ik heb dit verschrikkelijke aftreksel twee afleveringen volgehouden, en ben gestopt. Ik begrijp werkelijk waar niet waarom deze serie deze titel heeft gekregen, het doet totaal geen eer aan de originele Perry Mason, eerder zwaar afbreuk. De tegenstellingen kunnen niet groter zijn: de originele Perry Mason is advocaat (en altijd al geweest), en een zeer deugdelijke man.
Deze moderne versie van Perry Mason (vertolkt door Matthew Rhys, ik neem hem niets kwalijk, hij speelt ook alleen maar het script), is daarentegen heiligschennis imho. Hij is een P.I., en leeft een losbandig leven, een grotere loser kon hij wat mij betreft niet zijn.

Ik ga de originele maar eens opzoeken... :)
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_208373264
Ik kwam ergens tegen hier op fok dat "The white Lotus" wel wat is. Nou ik vind het geweldig _O- Zwarte humor wel, en compleet verknipte karakters. Top O+ https://www.imdb.com/title/tt13406094/?ref_=nv_sr_srsg_1
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 14 maart 2023 @ 20:43:54 #170
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_208377196
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 16:26 schreef Soury het volgende:
Ik kwam ergens tegen hier op fok dat "The white Lotus" wel wat is. Nou ik vind het geweldig _O- Zwarte humor wel, en compleet verknipte karakters. Top O+ https://www.imdb.com/title/tt13406094/?ref_=nv_sr_srsg_1
Yes. Geweldige serie.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_208437769
2 afleveringen diep in Succession, wat een topsjow!

Wordt dus nog op film geschoten ipv digitaal. Ziet er heel lekker uit!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_208437893
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 17:33 schreef wolfrolf het volgende:
2 afleveringen diep in Succession, wat een topsjow!
Ongelofelijk hoe klein de terugkerende rol van David Rasche in die serie is, en dat al seizoenen lang. Top dat hij in die serie te zien, maar wat is zijn rol klein zeg. Als je in de afleveringen terugspoelt kun je hem amper vinden als je de aflevering niet eerder gezien hebt.
Een onderzoek uit 2019 toonde dat 95 procent van de Nederlandse bevolking bewondering heeft voor de traditionele Zwarte Piet. Zwart is aantrekkelijk.
pi_208476007
Ik kwam hier eigenlijk dagen geleden pas achter, maar als je HBO max op een windows computer wil streamen, gebruik dan de Edge browser voor de beste videokwaliteit. Bij zowel Chrome als Firefox komt de resolutie niet verder dan 720p bij HBO max :')

Schijnt iets met DRM te maken te hebben. flopsjow!
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 21 maart 2023 @ 10:12:18 #174
8369 speknek
Another day another slay
pi_208476151
Volgens mij geldt dat voor alle streaming services. Je kunt vrij gemakkelijk screen capturen met alleen software based DRM, dus Hollywood wil niet dat je goede kwaliteit kan bekijken in browsers die geen toegang hebben tot de hardware. Dat zijn alleen de native browsers Safari en Edge.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 21 maart 2023 @ 19:21:42 #175
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_208483798
quote:
5s.gif Op woensdag 27 juli 2022 16:15 schreef Kopiko het volgende:

[..]
Grappig, zojuist (door dit topic) besloten de gok te gaan wagen met ER.
... en kláár :@
pi_208486200
quote:
5s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 19:21 schreef Kopiko het volgende:

[..]
... en kláár :@
Leuk hè?
Tap tap tap
pi_208486882
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 10:12 schreef speknek het volgende:
Volgens mij geldt dat voor alle streaming services. Je kunt vrij gemakkelijk screen capturen met alleen software based DRM, dus Hollywood wil niet dat je goede kwaliteit kan bekijken in browsers die geen toegang hebben tot de hardware. Dat zijn alleen de native browsers Safari en Edge.
Serieus? ok. Ik heb van Netflix, Amazon en Disney de windows appstore apps, dus dat is me ontgaan. Jammer dat HBO Max geen windows app heeft.

Kijk je legaal, krijg je nog steeds piracy gezeik om je oren. Het is toch om te janken.
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 22 maart 2023 @ 08:57:58 #178
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_208489879
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 21:20 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Leuk hè?
Ja, erg leuk. Niet alle (335) afleveringen natuurlijk, maar de eerste acht seizoenen zijn echt van een zeer hoog niveau. En ... voor die tijd (midden jaren 90) al enorm inclusief.
  woensdag 22 maart 2023 @ 09:31:46 #179
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_208490488
quote:
5s.gif Op woensdag 22 maart 2023 08:57 schreef Kopiko het volgende:

[..]
Ja, erg leuk. Niet alle (335) afleveringen natuurlijk, maar de eerste acht seizoenen zijn echt van een zeer hoog niveau. En ... voor die tijd (midden jaren 90) al enorm inclusief.
Dat ligt ook wel in de aard van het uitgangspunt van ER; een ondergefinancierd public hospital in een armoedig deel van Chicago wat voor een groot deel bestaat uit minorities en alle problematiek die daarbij hoort.
Daarnaast heb ik de indruk dat Hollywood op dit soort thema's, sinds de jaren 90, al behoorlijk inclusief is, alleen werd niet álles onder een vergrootglas gelegd zoals tegenwoordig?

ER is één van die aanjagers in televisieland geweest die het niveau van series omhoog getild hebben. In de jaren 70/80 zie je vooral luchtige familie georiënteerde series die het televisie landschap bepalen; braaf, family values, positief, lastigere onderwerpen worden minimaal benoemd.
Dat zie je vanaf de jaren 90 veranderen met series als ER die meer serialized zijn en de zwaardere onderwerpen bepaald niet schuwen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kleffe_Dop op 22-03-2023 19:31:23 ]
pi_208491257
quote:
5s.gif Op woensdag 22 maart 2023 08:57 schreef Kopiko het volgende:

[..]
Ja, erg leuk. Niet alle (335) afleveringen natuurlijk, maar de eerste acht seizoenen zijn echt van een zeer hoog niveau. En ... voor die tijd (midden jaren 90) al enorm inclusief.
En je kunt nooit meer naar Somewhere over the rainbow luisteren.
Tap tap tap
  woensdag 22 maart 2023 @ 11:05:37 #181
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_208491683
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 10:33 schreef CherryLips het volgende:

[..]
En je kunt nooit meer naar Somewhere over the rainbow luisteren.
Godver.

:'(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 22 maart 2023 @ 19:30:53 #182
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_208498306
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 10:33 schreef CherryLips het volgende:

[..]
En je kunt nooit meer naar Somewhere over the rainbow luisteren.
Mark Greene :'(
pi_208537232
Man man man .
Zie net dat aflevering 1 van Gotham Knights op HBO MAX staat.
Blijkt het kiddie meuk van CW te zijn.
Wat een dooie mus.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_208537278
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 22:11 schreef superniger het volgende:
Man man man .
Zie net dat aflevering 1 van Gotham Knights op HBO MAX staat.
Blijkt het kiddie meuk van CW te zijn.
Wat een dooie mus.
Een 4,4 op IMDb en een 18% op rotten tomatoes zegt genoeg :Y)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_208537550
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 22:11 schreef superniger het volgende:
Man man man .
Zie net dat aflevering 1 van Gotham Knights op HBO MAX staat.
Blijkt het kiddie meuk van CW te zijn.
Wat een dooie mus.
Misha CollinsGOD

verder ken ik deze serie niet.
lekker faxen heel de dag echt genot
  zaterdag 25 maart 2023 @ 22:36:32 #186
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_208537583
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 22:11 schreef superniger het volgende:
Man man man .
Zie net dat aflevering 1 van Gotham Knights op HBO MAX staat.
Blijkt het kiddie meuk van CW te zijn.
Wat een dooie mus.
De afbeelding op HBO erbij ziet er al kut uit. Waarom start je het toch op? :P
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_208537752
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 22:11 schreef superniger het volgende:
Man man man .
Zie net dat aflevering 1 van Gotham Knights op HBO MAX staat.
Blijkt het kiddie meuk van CW te zijn.
Wat een dooie mus.
Blij gemaakt met een dooie vleermuis ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator zaterdag 25 maart 2023 @ 23:03:56 #188
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_208537943
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 22:11 schreef superniger het volgende:
Man man man .
Zie net dat aflevering 1 van Gotham Knights op HBO MAX staat.
Blijkt het kiddie meuk van CW te zijn.
Wat een dooie mus.
Ik was ook even enthousiast, totdat ik CW zag }:|
  zondag 26 maart 2023 @ 11:28:36 #189
429367 DKUp
ON TOUR
pi_208541425
Als ik al lees dat Bruce Wayne is gestorven, dan is het meteen al helemaal kut.

quote:
In the wake of Bruce Wayne's death, his adopted son Turner Hayes forges an unlikely alliance with runaways Harper and Cullen Row and criminal Duela when they are all accused of a murder they did not commit by Gotham District Attorney Harvey Dent. Their attempt to clear their names and find out who really killed Bruce Wayne soon leads them to the Court of Owls.
The CW
Runaways
Onbekende personages

Klinkt als een slechte fanfiction van iemand wie Batman haat.
SOONY
pi_208572432
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 16:26 schreef Soury het volgende:
Ik kwam ergens tegen hier op fok dat "The white Lotus" wel wat is. Nou ik vind het geweldig _O- Zwarte humor wel, en compleet verknipte karakters. Top O+ https://www.imdb.com/title/tt13406094/?ref_=nv_sr_srsg_1
HBO abbootje genomen voor Succession en kijken nu s02 van the White lotus *O*
pi_208572504
Somebody Somewhere er ook op gezet.
Iemand die al gezien?
pi_208572546
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 22:47 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Ik vond zelf seizoen 2 beter dan seizoen 1.
Gekeken! Niet teleurgesteld. :)

En paar dagen terug aan Succession (S01) begonnen. Vermakelijk.
Jammer van die vreselijke in- en uitzoom shots als er een dialoog is. ;(
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 1 april 2023 @ 23:32:12 #193
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_208622511
Nou zeg. Ze hebben Luther eraf gemikt.


We zaten midden in seizoen 3 -O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 3 april 2023 @ 12:55:45 #194
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_208640628
Gotham Knights is aardig het is Woke en acteerwerk valt enorm tegen.
  Admin maandag 3 april 2023 @ 15:39:02 #195
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_208642382
quote:
Op zondag 26 maart 2023 @ 11:28 schreef DKUp het volgende:
Als ik al lees dat Bruce Wayne is gestorven, dan is het meteen al helemaal kut.


[..]

The CW
Runaways
Onbekende personages

Klinkt als een slechte fanfiction van iemand wie Batman haat.
Op Turner Hayes na ken ik al die personages uit de comics. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin maandag 3 april 2023 @ 15:50:11 #196
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_208642498
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Trouwste user 2022 maandag 3 april 2023 @ 18:19:02 #197
7889 tong80
Spleenheup
pi_208644462
Vanaf vandaag heb ik HBOmax. :)

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 3 april 2023 @ 18:21:01 #198
429367 DKUp
ON TOUR
pi_208644480
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2023 15:39 schreef Breuls het volgende:

[..]
Op Turner Hayes na ken ik al die personages uit de comics. :P
Ja ik lees geen comics :P
SOONY
  Admin maandag 3 april 2023 @ 18:32:33 #199
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_208644646
quote:
Op maandag 3 april 2023 @ 18:21 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ja ik lees geen comics :P
Da's niet erg, het was geen verwijt. :P

Ik wilde alleen zeggen dat het niet helemaal random is, al hebben ze wel personages uit verschillende verhalen bijeen gesprokkeld en getweaked om een beetje bij elkaar te passen, maar ach.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_208645139
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 18:19 schreef tong80 het volgende:
Vanaf vandaag heb ik HBOmax. :)

:T
Why?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Trouwste user 2022 maandag 3 april 2023 @ 19:34:50 #201
7889 tong80
Spleenheup
pi_208645516
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 19:10 schreef Slayage het volgende:

[..]
Why?
Films inhalen als vroegere filmfreak en geweldige series kijken.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_208646205
quote:
99s.gif Op zaterdag 1 april 2023 23:32 schreef Vlinder het volgende:
Nou zeg. Ze hebben Luther eraf gemikt.

We zaten midden in seizoen 3 -O-
Je bent niet de enige lees ik. Kennelijk had WB een deal met BBC voor slechts 8,5 maand :') https://www.streamwijzer.(...)ijderd-kijkers-boos/
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_208647035
De app vergeet te onthouden waar ik ben gebleven in een serie als ik weer wil verder kijken. Meer mensen last van? :(
pi_208647498
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 21:05 schreef Jeroboam het volgende:
De app vergeet te onthouden waar ik ben gebleven in een serie als ik weer wil verder kijken. Meer mensen last van? :(
Nee ik zie dat ik nog moet beginnen aan seizoen twee van the wire
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_208647685
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 21:39 schreef Slayage het volgende:

[..]
Nee ik zie dat ik nog moet beginnen aan seizoen twee van the wire
Topseizoen _O_
  Public Relations / Redactie Film dinsdag 4 april 2023 @ 12:56:58 #206
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_208653267
HBO Max kondigt vandaag op hun weekoverzicht Superman (1989) aan.

Nagevraagd. Die film bestaat niet, dit is gewoon het origineel van 1978. Die is er twee weken afgeweest en komt nu weer terug, maar wordt als nieuw aangekondigd. Bizar.
pi_208653419
Ik heb the Deuce maar even in de herhaling gegooid. Geweldige serie :9
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_208655017
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 12:56 schreef Roberto_BOZ het volgende:
HBO Max kondigt vandaag op hun weekoverzicht Superman (1989) aan.

Nagevraagd. Die film bestaat niet, dit is gewoon het origineel van 1978. Die is er twee weken afgeweest en komt nu weer terug, maar wordt als nieuw aangekondigd. Bizar.
Twee weken af? Why? :')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 4 april 2023 @ 15:47:28 #209
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_208655712
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 14:53 schreef Slayage het volgende:

[..]
Twee weken af? Why? :')
Contracten
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_208745378
Kan iemand de topictitel aanpassen :P
(Niet te verwarren met omroep Max)
quote:
Nadat WarnerMedia en Discovery besloten samen te gaan als één bedrijf, is de grote vraag: wat gebeurt er met hun twee streamingdiensten? WarnerMedia kondigde een samenvoeging van HBO Max en Discovery+ aan en is nu eindelijk uit over de nieuwe naam. De twee gaan samen verder als Max.

https://www.filmvandaag.n(...)-fusie-met-discovery
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Moderator woensdag 12 april 2023 @ 10:26:22 #211
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_208745446
quote:
7s.gif Op woensdag 12 april 2023 10:17 schreef Aether het volgende:
Kan iemand de topictitel aanpassen :P
(Niet te verwarren met omroep Max)
[..]

Duurt nog een jaar joh. ;)
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_208745605
Daar gaat je levenslange korting.
Tap tap tap
  woensdag 12 april 2023 @ 11:04:52 #213
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_208745840
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2023 10:39 schreef CherryLips het volgende:
Daar gaat je levenslange korting.
Is daar al iets over aangekondigd dan? Dat vind ik wel een brief waard overigens, no way dat ik de volle mep ga betalen voor de meuk van Discovery+
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_208747224
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 13:08 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb the Deuce maar even in de herhaling gegooid. Geweldige serie :9
Lekker veel tieten.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_208747358
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2023 12:44 schreef superniger het volgende:

[..]
Lekker veel tieten.
En een geweldige serie.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_208747603
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2023 10:39 schreef CherryLips het volgende:
Daar gaat je levenslange korting.
Zou wel echt matig zijn :')
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 12 april 2023 @ 13:20:27 #217
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_208747664
quote:
7s.gif Op woensdag 12 april 2023 10:17 schreef Aether het volgende:
Kan iemand de topictitel aanpassen :P
(Niet te verwarren met omroep Max)
[..]

Ok mooi, dus straks hoef ik maar 1 abo van de twee?
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  roze woensdag 12 april 2023 @ 13:21:26 #218
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_208747681
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2023 10:39 schreef CherryLips het volgende:
Daar gaat je levenslange korting.
Zou wel zuur zijn als je van 4 euro ineens naar 16 gaat ofzo. Maar goed begin 2024 weten we hier dus meer.
Your beauty never ever scared me.
pi_208749293
Als ik 16 euro moet gaan betalen flikker ik de hele teringzooi er weer af.
pi_208752921
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2023 15:50 schreef Funzel het volgende:
Als ik 16 euro moet gaan betalen flikker ik de hele teringzooi er weer af.
Zo'n grote stap gaan ze hier echt niet maken hoor. Realistischer is om te zeggen dat het van 7,99 naar 9,99 gaat, ofzo. HBO is hier niet zo'n grote gerenommeerde premium kabelzender als in de Verenigde Staten bovendien. En het is ook wel wenselijk dat ze betalende klanten houden :P
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_208753453
quote:
10s.gif Op woensdag 12 april 2023 20:35 schreef DKUp het volgende:
bla
ugh. Een geheel nieuw domein www.max.com. Dan zal ik mijn Nederlandse HBO Max (voorlopig?) zeker niet kunnen gebruiken om oudere HBO originals via smartdns in de juiste framerate te kunnen kijken, totdat wij ook over gaan.

Not amused I am!

[ Bericht 73% gewijzigd door wolfrolf op 12-04-2023 21:56:19 ]
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_208753667
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 12 april 2023 @ 21:43:10 #224
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_208754078
quote:
80s.gif Op woensdag 12 april 2023 21:16 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
Grote kans dat er weer 2 mensen boos opzeggen.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_208754225
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2023 21:43 schreef PirE het volgende:

[..]
Grote kans dat er weer 2 mensen boos opzeggen.
Waarschijnlijk, want Rowling is "creative consultant" voor de serie.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_208754870
Leuk, een Harry Potter-serie klinkt wel interessant! Al zou ik het persoonlijk fijner vinden als het zonder Harry Potter zelf zou zijn. Een soort losstaande prequel zoals House of the Dragon lijkt me wel tof!
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
  Public Relations / Redactie Film donderdag 13 april 2023 @ 09:18:16 #227
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_208756223
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2023 22:49 schreef FlyingFish het volgende:
Leuk, een Harry Potter-serie klinkt wel interessant! Al zou ik het persoonlijk fijner vinden als het zonder Harry Potter zelf zou zijn. Een soort losstaande prequel zoals House of the Dragon lijkt me wel tof!
Het is een nieuwe verfilming van de boeken, maar dan in tv-serie vorm. Creatieve armoede ten top.
pi_208756374
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2023 09:18 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]
Het is een nieuwe verfilming van de boeken, maar dan in tv-serie vorm. Creatieve armoede ten top.
https://www.nu.nl/film/62(...)bang-theory-aan.html

Een boek per seizoen, de serie zou 10 seizoenen gaan duren??? :') tenzij er niemand kijkt natuurlijk....
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 13 april 2023 @ 10:08:39 #229
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_208756609
Harry Potter ... Daar zit toch helemaal niemand meer op te wachten. En je kunt alle kritiek al optekenen:

Waarom is Harry zwart?
Waarom is Ron homo?
Waarom heeft Hermelien blauw opgeschoren haar?

Dit wordt de flop der flops.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_208756643
quote:
10s.gif Op donderdag 13 april 2023 10:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Harry Potter ... Daar zit toch helemaal niemand meer op te wachten. En je kunt alle kritiek al optekenen:

Waarom is Harry zwart?
Waarom is Ron homo?
Waarom heeft Hermelien blauw opgeschoren haar?

Dit wordt de flop der flops.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 13 april 2023 @ 10:13:34 #231
319979 Fok-it
All is well
pi_208756660
quote:
10s.gif Op donderdag 13 april 2023 10:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Harry Potter ... Daar zit toch helemaal niemand meer op te wachten. En je kunt alle kritiek al optekenen:

Waarom is Harry zwart?
Waarom is Ron homo?
Waarom heeft Hermelien blauw opgeschoren haar?

Dit wordt de flop der flops.
Als ze het goed aanpakken gaat dit gewoon weer een van de kaskrakers van HBO worden
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_208757525
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2023 09:18 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]
Het is een nieuwe verfilming van de boeken, maar dan in tv-serie vorm. Creatieve armoede ten top.
Oh, dat is wel erg jammer :( die kennen we nu wel…
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_208757544
quote:
10s.gif Op donderdag 13 april 2023 10:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Harry Potter ... Daar zit toch helemaal niemand meer op te wachten. En je kunt alle kritiek al optekenen:

Waarom is Harry zwart?
Waarom is Ron homo?
Waarom heeft Hermelien blauw opgeschoren haar?

Dit wordt de flop der flops.
Het is geen Netflix hè, daarbij zouden Hermione en Ginny een stelletje worden idd, als zij de vrije hand zouden krijgen. In HBO heb ik (nu nog) iets meer vertrouwen.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
  donderdag 13 april 2023 @ 12:16:59 #234
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_208757606
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2023 12:09 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Het is geen Netflix hè, daarbij zouden Hermione en Ginny een stelletje worden idd, als zij de vrije hand zouden krijgen. In HBO heb ik (nu nog) iets meer vertrouwen.
Ik hoop dat je gelijk krijgt maar dat is meestal niet zo
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_208757822
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2023 12:08 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Oh, dat is wel erg jammer :( die kennen we nu wel…
De films missen een hoop zaken uit de boeken, dus hopelijk volgen ze die nu beter.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_208758592
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2023 12:09 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Het is geen Netflix hè, daarbij zouden Hermione en Ginny een stelletje worden idd, als zij de vrije hand zouden krijgen. In HBO heb ik (nu nog) iets meer vertrouwen.
De serie Velma vergeten?
https://movieweb.com/velma-bad-because-woke-agenda/
  donderdag 13 april 2023 @ 14:40:28 #237
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_208758902
quote:
10s.gif Op donderdag 13 april 2023 10:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Harry Potter ... Daar zit toch helemaal niemand meer op te wachten. En je kunt alle kritiek al optekenen:

Waarom is Harry zwart?
Waarom is Ron homo?
Waarom heeft Hermelien blauw opgeschoren haar?

Dit wordt de flop der flops.
Ik ben wel benieuwd, maar ergens ook wel bang dat ze nu weer gaan door slaan met inclusive casting. POC Hermione, een homo inderdaad, etc. Niks mis met inclusief zijn, maar dan moet het project er wel geschikt voor zijn.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_208758962
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2023 12:09 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Het is geen Netflix hè, daarbij zouden Hermione en Ginny een stelletje worden idd, als zij de vrije hand zouden krijgen. In HBO heb ik (nu nog) iets meer vertrouwen.
Heb je And Just Like That niet gezien _O-
Tap tap tap
pi_208759486
Als je nu al zit te janken over het hypothetische woke-gehalte van een serie die nog gemaakt moet worden ben je wel een heel speciaal sneu sneeuwvlokje.
anonieme razernist
pi_208759624
quote:
7s.gif Op woensdag 12 april 2023 10:17 schreef Aether het volgende:
Kan iemand de topictitel aanpassen :P
(Niet te verwarren met omroep Max)
[..]

Zou men in nl die naam wel mogen voeren vanwege omroep Max?

Zo kan Wendy's als fastfood keten in nl ook niets openen. :)
pi_208759923
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2023 14:45 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Heb je And Just Like That niet gezien _O-
quote:
Nee, ik kijk alleen series die de moeite waard zijn :D Op HBO is dat overigens wel verrassend weinig, maar jaarlijks wel voldoende om ¤4 per maand voor te laten afschrijven.

Maar goed, er zijn nu alweer veel boe-roepers die vinden dat er geen Harry Potter-serie mag komen omdat JK Rowling dan weer 8 jaar een podium krijgt voor haar 'foute' mening, en ook de baas van Max wordt daar al op aangesproken. Ben dus wel benieuwd of de serie er daadwerkelijk gaat komen, want de meeste Amerikaanse bedrijven durven al snel hun vingers niet meer te branden aan dergelijke onderwerpen.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 13 april 2023 @ 16:29:19 #242
319979 Fok-it
All is well
pi_208759950
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2023 16:25 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
[..]
Op HBO is dat overigens wel verrassend weinig

Haha wut. Want voor series die de moeite waard zijn ga je naar Videoland ofzo?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_208760005
quote:
10s.gif Op donderdag 13 april 2023 16:29 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Haha wut. Want voor series die de moeite waard zijn ga je naar Videoland ofzo?
Nee, Videoland is de enige die we niet hebben, samen met de betaalde versie van NPO. Ik vind Disney+ eigenlijk het beste aanbod hebben momenteel qua (nieuwe) films en series, gevolgd door Netflix. Maar goed, dat ligt ook aan persoonlijke voorkeuren natuurlijk. HBO heeft voor mij alleen House of Dragons, The Last of us en Last Week Tonight.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 13 april 2023 @ 16:42:50 #244
319979 Fok-it
All is well
pi_208760043
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2023 16:37 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Nee, Videoland is de enige die we niet hebben, samen met de betaalde versie van NPO. Ik vind Disney+ eigenlijk het beste aanbod hebben momenteel qua (nieuwe) films en series, gevolgd door Netflix. Maar goed, dat ligt ook aan persoonlijke voorkeuren natuurlijk. HBO heeft voor mij alleen House of Dragons, The Last of us en Last Week Tonight.
Disney+ is wel aardig ja. Zeker als je van Star Wars universum houdt. Maar inderdaad persoonlijke voorkeur. Bij mij steekt HBO er echt met kop en schouders bovenuit. Als ik ook weer wat trailers zie wat er dit jaar nog uitkomt. Het blijft echt hoogstaande content
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_208761007
HBO kondigt spin-off van 'The Big Bang Theory' aan
https://www.filmvandaag.n(...)-big-bang-theory-aan
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_208761912
Welcome to Derry (serie) komt ook (spin-off van IT) :+
SOONY
pi_208762998
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2023 16:42 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Disney+ is wel aardig ja. Zeker als je van Star Wars universum houdt. Maar inderdaad persoonlijke voorkeur. Bij mij steekt HBO er echt met kop en schouders bovenuit. Als ik ook weer wat trailers zie wat er dit jaar nog uitkomt. Het blijft echt hoogstaande content
Heb alleen HBO en Amazon prime. Zat te denken over Disney+, maar heb weinig met Star Wars en ben Marvel moe :@
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 13 april 2023 @ 20:08:44 #248
319979 Fok-it
All is well
pi_208763042
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2023 20:07 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Heb alleen HBO en Amazon prime. Zat te denken over Disney+, maar heb weinig met Star Wars en ben Marvel moe :@
Ik was bij mijn geboorte al superheldenmoe. Hoort bij de top 5 saaiste filmgenres
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_208763120
quote:
10s.gif Op donderdag 13 april 2023 20:08 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Ik was bij mijn geboorte al superheldenmoe. Hoort bij de top 5 saaiste filmgenres
_O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_208764607
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2023 20:07 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Heb alleen HBO en Amazon prime. Zat te denken over Disney+, maar heb weinig met Star Wars en ben Marvel moe :@
Ja maar Family Guy
Tap tap tap
pi_208764725
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2023 20:07 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Heb alleen HBO en Amazon prime. Zat te denken over Disney+, maar heb weinig met Star Wars en ben Marvel moe :@
Ze hebben ook Buffy, angel, Scully en Mulder
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_208765673
Ben begonnen met The Forgotton Valley.
Leek mij nuttig voor mijn Portugees maar.. tja, misschien net wat te weird voor mij.

The Undoing met Hugh Grant vond ik wel prima.
pi_208765978
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2023 21:45 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ja maar Family Guy
Nah

quote:
10s.gif Op donderdag 13 april 2023 21:54 schreef Slayage het volgende:

[..]
Ze hebben ook Buffy, angel, Scully en Mulder
Nah
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_208871261
Deze Nederlander bouwde mee aan de dystopische wereld van The Last of Us
https://nos.nl/l/2472428
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  FOK!fotograaf zondag 23 april 2023 @ 11:28:47 #255
364681 over_hedge
pi_208871371
Ben aan Succession begonnen. Toffe serie wel tot nu toe!
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_208873505
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_208887933
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_208916708
1992 (TV Series 2015– ) - Reference View - IMDb

quote:
Het is Italië 1992, een tijd waarin schone handen vaak allesbehalve schoon waren en 'Tangentopoli' een corrupt Italiaans systeem was die een goed leven beloofde aan een ieder die de regels volgde. Als Mario Chiesa, lid van de Socialistische Partij, op 17 februari 1992 wordt gearresteerd op verdenking van corruptie, blijkt dat de aanzet voor een grootschalig onderzoek naar verdere corruptie in de politiek. Deze zogenaamde Mani pulite (Italiaans voor schone handen) brengt een golf aan affaires met zich mee die grote gevolgen hebben voor de politieke elite. Italië staat op de rand van de afgrond en de invloed is in alle lagen van de bevolking merkbaar.
Misschien spuit elf, want die serie staat al een tijdje op HBO-max, vanaf de eerste aflevering er in gezogen. Zo typisch Italiaans, geweldig goed script en acteurs. Deed mij denken aan 'La piovra'. Wel heel anders, niet een zogenaamd 'goed' hoofdpersoon, maar meerdere kanten.

[ Bericht 24% gewijzigd door Firuze60 op 26-04-2023 23:16:32 ]
pi_208916771
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2023 23:11 schreef Firuze60 het volgende:
1992 (TV Series 2015– ) - Reference View - IMDb
[..]
Misschien spuit elf, want die serie staat al een tijdje op HBO-max, maar vanaf de eerste aflevering er in gezogen. Zo typisch Italiaans, geweldig goed script en acteurs. Deed mij denken aan 'La piovra'. Wel heel anders, niet een zogenaamd 'goed' hoofdpersoon, maar meerdere kanten.
Oooh, dit klinkt interessant, thanks!
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_208919229
Bij jullie het hoofdscherm ook zo irritant ingedeeld nu? Moet eerst langs allerlei Koningsdag gerelateerde meuk voordat ik bij mijn eigen Verder Kijken en zo kom
  Moderator donderdag 27 april 2023 @ 10:35:42 #261
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_208919272
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2023 10:29 schreef TommyL0204 het volgende:
Bij jullie het hoofdscherm ook zo irritant ingedeeld nu? Moet eerst langs allerlei Koningsdag gerelateerde meuk voordat ik bij mijn eigen Verder Kijken en zo kom
Jep, was gisteren ook al. Waarom zou iemand bovenaan films met een oranje filmposter willen hebben? :')
pi_209234377
De documentaire over Donna Summer is prima, vrij lang en bevat een seconde Sjef van Oekel.

edit: en duurt te lang is is uiteindelijk vrij saai. Het eerste uur is prima.

[ Bericht 33% gewijzigd door NoCigar op 23-05-2023 14:25:36 ]
anonieme razernist
  zondag 21 mei 2023 @ 22:26:39 #263
168093 Soury
Squeek
pi_209234393
quote:
2s.gif Op zondag 21 mei 2023 22:25 schreef NoCigar het volgende:
De documentaire over Donna Summer is prima, vrij lang en bevat een seconde Sjef van Oekel.
Oh ik had een boel LP's
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_209234440
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2023 22:26 schreef Soury het volgende:

[..]
Oh ik had een boel LP's
Ze is een fantastische ster, en een aardig mens, maar tot dusver een niet heel dramatisch leven. Geen Whitney Houston zeg maar.

-edit: 'tot dusver' omdat ik nog veertig minuten moet kijken.
anonieme razernist
  zondag 21 mei 2023 @ 22:31:37 #265
168093 Soury
Squeek
pi_209234467
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2023 22:29 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Ze is een fantastische ster, en een aardig mens, maar tot dusver een niet heel dramatisch leven. Geen Whitney Houston zeg maar.
Ze was imo wel een betere ster dan die Whitney
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_209234477
Erop gezet (moeten nog kijken)

https://www.hbomax.com/nl(...)ZD_w5w0N47iWtQEAAAeO


quote:
Victor Godeanu, de rechterhand van president Nicolae Ceaușescu, leidt een dubbelleven als geheim agent voor de Russen. Hij heeft één kans om Roemenië te ontvluchten voordat hij ontmaskerd wordt.
pi_209234506
Oh en Love&Death is een aanrader!
En waargebeurd })
pi_209247154
Vandaag begint in de USA Max, de opvolger van HBO Max

Ben benieuwd of ik via vpn met m'n Nederlandse HBO Max login kan inloggen :P
lekker faxen heel de dag echt genot
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 23 mei 2023 @ 07:43:45 #269
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_209247189
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 07:32 schreef wolfrolf het volgende:
Vandaag begint in de USA Max, de opvolger van HBO Max

Ben benieuwd of ik via vpn met m'n Nederlandse HBO Max login kan inloggen :P
Dat heet alleen 'Max'? Wat een rare naam wel :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_209247411
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 07:43 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dat heet alleen 'Max'? Wat een rare naam wel :P
Correct!

https://variety.com/2023/(...)nch-date-1235532179/

Want waarom zou je de naam HBO gebruiken, daar associëren mensen namelijk kwaliteitsproducties mee :')

Had dan HBO+ gedaan ofzo :T
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 23 mei 2023 @ 08:45:54 #271
318507 Jester65
Stay frosty
pi_209247535
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2023 22:35 schreef Blues het volgende:
Oh en Love&Death is een aanrader!
En waargebeurd })
Zeker, goede serie!
pi_209248719
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 07:32 schreef wolfrolf het volgende:
Vandaag begint in de USA Max, de opvolger van HBO Max

Ben benieuwd of ik via vpn met m'n Nederlandse HBO Max login kan inloggen :P
Nooope, dat werkt dus niet.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_209249200
The wire _O_

Al jaren horen mensen roepen dat die serie moet zien. Ze hadden gelijk :7

Deze week begonnen met seizoen 2 8-)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_209249888
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 11:32 schreef Slayage het volgende:
The wire _O_

Al jaren horen mensen roepen dat die serie moet zien. Ze hadden gelijk :7

Deze week begonnen met seizoen 2 8-)
Zo jaloers.. en oh oh wat staat je nog veel goeds te wachten _O_
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 23 mei 2023 @ 12:38:53 #275
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_209250000
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 11:32 schreef Slayage het volgende:
The wire _O_

Al jaren horen mensen roepen dat die serie moet zien. Ze hadden gelijk :7

Deze week begonnen met seizoen 2 8-)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_209250925
quote:
_O-

Breaking Bad heb ik ook heel laat gezien. Ook een parel uiteraard.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Public Relations / Redactie Film dinsdag 23 mei 2023 @ 15:30:20 #277
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_209252231
Voor liefhebbers van Breaking Bad moet ik toch echt Barry aanraden. Anders qua opzet, maar vergelijkbaar op een heleboel punten.

Komende week de finale. 4 seizoenen van 8 afleveringen van 25 minuten.
  zondag 28 mei 2023 @ 22:45:35 #278
47102 Elvi
miemkwien
pi_209322847
Ik had dus even gemist dat HBO Max alle Huawei apparaten ging boycotten. :{

Ik kan dus niks meer kijken op mn tablet, en hij staat ook niet in de appstore. Moet ik dus via mn telefoon gaan kijken :')
pi_209322948
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2023 22:45 schreef Elvi het volgende:
Ik had dus even gemist dat HBO Max alle Huawei apparaten ging boycotten. :{

Ik kan dus niks meer kijken op mn tablet, en hij staat ook niet in de appstore. Moet ik dus via mn telefoon gaan kijken :')
Niet in de app store? Gebruikt Huawei geen Android?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 28 mei 2023 @ 23:45:37 #280
47102 Elvi
miemkwien
pi_209323378
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2023 22:55 schreef Slayage het volgende:

[..]
Niet in de app store? Gebruikt Huawei geen Android?
Ja Huawei gebruikt android. Maar de app staat niet in de appstore op Huawei apparaten. Ik denk dat ze het nu ook in Nederland hebben uitgerold.

Op mn Motorola telefoon staat de app nog wel in de appstore
pi_209325378
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2023 22:45 schreef Elvi het volgende:
Ik had dus even gemist dat HBO Max alle Huawei apparaten ging boycotten. :{

Ik kan dus niks meer kijken op mn tablet, en hij staat ook niet in de appstore. Moet ik dus via mn telefoon gaan kijken :')
HBO Max is al vrij lang niet meer beschikbaar voor Huawei devices inderdaad.

Gewoon een fatsoenlijke android telefoon kopen dus :)
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 29 mei 2023 @ 13:04:27 #282
47102 Elvi
miemkwien
pi_209326710
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2023 10:35 schreef wolfrolf het volgende:

[..]
HBO Max is al vrij lang niet meer beschikbaar voor Huawei devices inderdaad.

Gewoon een fatsoenlijke android telefoon kopen dus :)
Mwa,op mn Huawei tablet had ik vorige week nog hbo max. Dus "vrij lang" is overdreven.
pi_209330175
Boh :9~ zowel van Succession als Barry de laatste aflevering, en wat voor een. Hbo op hun best
pi_209331707
Het slot van Succession _O_
pi_209358413
De finales van Barry en Succession waren geweldig.

Love & Death is ook wel een aardige miniserie met een geweldige Elizabeth Olsen.
pi_209360345
Iemand spy/master al gezien?

  Public Relations / Redactie Film donderdag 1 juni 2023 @ 11:42:38 #287
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_209360526
Ik vind de 100 jaar Warner Bros docureeks wel aardig. Aanrader voor filmliefhebbers.
Soms net wat te generiek voor de vele historie en sommige punten mogen verdiept worden, maar toch lekkere wegkijker.
  vrijdag 2 juni 2023 @ 01:57:27 #288
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_209370683
Shazam 2 is nu op HBO MAX.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_209373214
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 01:57 schreef superniger het volgende:
Shazam 2 is nu op HBO MAX.
Das snel.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_209373678
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 01:57 schreef superniger het volgende:
Shazam 2 is nu op HBO MAX.
Yea krijg opeens youtube ad drvan.... Maar binnenkort kijken dan maar hehe.
pi_209376718
Eerste aflevering gezien over die 100 Years of Warner Bros serie. Ik vind het erg interessant!
  Moderator zondag 4 juni 2023 @ 21:45:35 #292
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_209403530
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 11:42 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Ik vind de 100 jaar Warner Bros docureeks wel aardig. Aanrader voor filmliefhebbers.
Soms net wat te generiek voor de vele historie en sommige punten mogen verdiept worden, maar toch lekkere wegkijker.
Ik vond het ook lekker wegkijken. Het viel me wel op dat ze extra veel aandacht hadden voor films als Selena (niks bijzonders) of The Learning Tree (nooit van gehoord) om te laten zien dat ze zo goed bezig geweest zijn in al die jaren voor minderheden.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_209411229
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2023 21:45 schreef Mike het volgende:

[..]
Ik vond het ook lekker wegkijken. Het viel me wel op dat ze extra veel aandacht hadden voor films als Selena (niks bijzonders) of The Learning Tree (nooit van gehoord) om te laten zien dat ze zo goed bezig geweest zijn in al die jaren voor minderheden.
Ik vind het Atari aspect wel grappig, dat spel van ET is volgens mij ergens in de in een woestijn begraven. Het ET graf. Het spel was ook compleet ruk
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_209411257
White house plumbers was alles behalve historisch accuraat, maar ik heb me heerlijk vermaakt ermee :P

Harrelson _O_
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 5 juni 2023 @ 20:03:23 #295
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_209413605
Is er een The Idol topic?
Matige eerste aflevering met een lekkere actrice.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 5 juni 2023 @ 20:06:39 #296
400532 Forbry
Tja ...
pi_209413668
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 11:21 schreef Blues het volgende:
Iemand spy/master al gezien?

Wij zijn er onlangs aan begonnen. Nu 2 afleveringen gezien en vermaken ons er wel mee. Mooi tijdsbeeld ook. :)
Tails tell tales
pi_209414689
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2023 20:03 schreef superniger het volgende:
Is er een The Idol topic?
Matige eerste aflevering met een lekkere actrice.
The Weeknd is niet zo'n goed acteur he :')
pi_209415016
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2023 20:03 schreef superniger het volgende:
Is er een The Idol topic?
Matige eerste aflevering met een lekkere actrice.
Dat krijg je wanneer je dochter bent van Johnny Depp en Vanessa paradis
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  FOK!fotograaf maandag 5 juni 2023 @ 23:15:26 #299
364681 over_hedge
pi_209416083
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 17:04 schreef Barbusse het volgende:
White house plumbers was alles behalve historisch accuraat, maar ik heb me heerlijk vermaakt ermee :P

Harrelson _O_
Ben er mee begonnen. Wel prima tot nu toe (2afleveringen)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_209417688
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 17:04 schreef Barbusse het volgende:
White house plumbers was alles behalve historisch accuraat, maar ik heb me heerlijk vermaakt ermee :P

Harrelson _O_
Erg puik ja. Kostelijk vermaakt ermee!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_209438032
De nieuwe Magic Mike is nu te zien. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')