Die halfuurtjes afleveringen ben ik volgende week alweer vergeten. Zelfde met Kingdom laatst.quote:Op maandag 9 maart 2026 11:33 schreef superniger het volgende:
Eerste aflevering van Rooster was leuk.
7/10
Ja was leuk. En ze lagen meteen al een paar punten voor met een nummer van New Order in de eerste scene.quote:Op maandag 9 maart 2026 11:33 schreef superniger het volgende:
Eerste aflevering van Rooster was leuk.
7/10
Binnenkort alquote:Op maandag 23 maart 2026 19:51 schreef Felixa het volgende:
Hacks - seizoen 5![]()
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:42 schreef NoCigar het volgende:
Iemand DTF St. Louis al gezien? Ik begin er net aan en had iets anders verwacht
Eerste 5 eps gezien, ik vind 'm topquote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:42 schreef NoCigar het volgende:
Iemand DTF St. Louis al gezien? Ik begin er net aan en had iets anders verwacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dit valt mij toch erg tegen van HBO. Ik vind sowieso dat veel content tegenwoordig wel erg snel online staat dus je moet ook gewoon direct kijken of alles ontwijken voor jaren om niet met ongewenste voorkennis aan een serie te beginnen.
Jazeker.quote:Op maandag 18 mei 2026 00:31 schreef 100Spokes het volgende:
Een vraagje. Ik heb nog steeds omdat ik vanaf dag 1 lid ben van HBO Max 50% korting. Ik betaal nu dus 8.49 per maand voor Premium. Nou wil ik de sport add-on tijdelijk toevoegen voor Roland Garros maar vraag ik mij af of ik die dan een maand later ook weer op kan zeggen zonder consequenties voor de prijs van het Premium account? Staat dat er gewoon los van of zit er een addertje onder het gras?
Thanks! heb weer zin in Roland Garrosquote:Op woensdag 20 mei 2026 11:07 schreef superniger het volgende:
[..]
Jazeker.
De add-on koop je los van je premium abonnement. En je kan het ook los opzeggen. Het zijn 2 verschillende abonnementen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |