Staat wel een dikke spoiler hierboven? Of heb je dat vanaf S1E1 al door?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
[ x ]
Voor wie nog niet begonnen is aan The Gilded Age: Aanrader!
Zeker als je Downton Abbey ook goed kon hebben.
Aangepastquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:04 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Staat wel een dikke spoiler hierboven? Of heb je dat vanaf S1E1 al door?
Wekelijkse aflevering?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 03:59 schreef superniger het volgende:
Leuk begin van Peacemaker seizoen 2.
Oh, ja, die ben in van de BBC aan het opnemen. 4 afleveringen maar.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:35 schreef superniger het volgende:
Nieuwe serie op HBO.
Bekijk deze YouTube-video
Jaime Lannister is verdwaald.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:35 schreef superniger het volgende:
Nieuwe serie op HBO.
Bekijk deze YouTube-video
Ow, erg pijnlijk. Nu wil ik hem niet meer zien geloof ik, door recesensies als deze :quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 00:18 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Krijgt geen beste ratings.
King & Conqueror (TV Series 2025– ) - Reference view - IMDb
Er zijn 8 afleveringenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:35 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Oh, ja, die ben in van de BBC aan het opnemen. 4 afleveringen maar.
heeft disney+ ook al erg lang last van ja. alsof ze je naar de google tv box willen duwenquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:54 schreef heywoodu het volgende:
Sinds vandaag lijkt HBO op de Chromecast steeds niet meer te onthouden waar je was gebleven, alles begint steeds opnieuw en dat is godsgruwelijk irritant
Kijk je niet via de mediabox van je tv provider?quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:54 schreef heywoodu het volgende:
Sinds vandaag lijkt HBO op de Chromecast steeds niet meer te onthouden waar je was gebleven, alles begint steeds opnieuw en dat is godsgruwelijk irritant
Nee, ik weet niet hoe dat bij KPN gaat, maar buiten dat vind ik de Chromecast apps van HBO, Netflix etc vaak ook gewoon beter, sneller reageren, dat soort dingen (nou ja, tot dit euvel dus ineens).quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Kijk je niet via de mediabox van je tv provider?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |