SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 september 2025 18:26 schreef superniger het volgende:
Superman.
7,4/10Terecht punt in je spoiler al zou ik er 2 van maken. Ik vind het eigenlijk een 5, of net aan een 5,5. Zwak verhaal wat halverwege lijkt te beginnen. Ik snap dat DC de Marvel kant op probeert te gaan met wat humor en lichte momenten in de film, maar het paste niet imo. Wonder Woman 1984 was een stuk vermakelijker, en dat zegt wel wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanavond ga ik 4 kijken. Ik vind het vele malen beter dan Mare of Easttown. Deze heeft wel lekker die gritty vibe.quote:Op maandag 15 september 2025 19:37 schreef V. het volgende:
[..]
Vanavond afl 2 kijken. 1 vond ik helemaal top.
Ik vind ze wel gelijkwaardig qua sfeer en sociaal drama. De stakes zijn wel hoger.quote:Op dinsdag 30 september 2025 18:47 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Vanavond ga ik 4 kijken. Ik vind het vele malen beter dan Mare of Easttown. Deze heeft wel lekker die gritty vibe.
Vind alleen dat familiegezeik van Tom Brandis matig voor erbij. Dat boeit me niet zo en vind ik niet zo goed geschreven. Die scene met die dochter ook aan het einde van aflevering vier...quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:17 schreef V. het volgende:
[..]
Ik vind ze wel gelijkwaardig qua sfeer en sociaal drama. De stakes zijn wel hoger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |