Die halfuurtjes afleveringen ben ik volgende week alweer vergeten. Zelfde met Kingdom laatst.quote:Op maandag 9 maart 2026 11:33 schreef superniger het volgende:
Eerste aflevering van Rooster was leuk.
7/10
Ja was leuk. En ze lagen meteen al een paar punten voor met een nummer van New Order in de eerste scene.quote:Op maandag 9 maart 2026 11:33 schreef superniger het volgende:
Eerste aflevering van Rooster was leuk.
7/10
Binnenkort alquote:Op maandag 23 maart 2026 19:51 schreef Felixa het volgende:
Hacks - seizoen 5![]()
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:42 schreef NoCigar het volgende:
Iemand DTF St. Louis al gezien? Ik begin er net aan en had iets anders verwacht
Eerste 5 eps gezien, ik vind 'm topquote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:42 schreef NoCigar het volgende:
Iemand DTF St. Louis al gezien? Ik begin er net aan en had iets anders verwacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dit valt mij toch erg tegen van HBO. Ik vind sowieso dat veel content tegenwoordig wel erg snel online staat dus je moet ook gewoon direct kijken of alles ontwijken voor jaren om niet met ongewenste voorkennis aan een serie te beginnen.
Jazeker.quote:Op maandag 18 mei 2026 00:31 schreef 100Spokes het volgende:
Een vraagje. Ik heb nog steeds omdat ik vanaf dag 1 lid ben van HBO Max 50% korting. Ik betaal nu dus 8.49 per maand voor Premium. Nou wil ik de sport add-on tijdelijk toevoegen voor Roland Garros maar vraag ik mij af of ik die dan een maand later ook weer op kan zeggen zonder consequenties voor de prijs van het Premium account? Staat dat er gewoon los van of zit er een addertje onder het gras?
Thanks! heb weer zin in Roland Garrosquote:Op woensdag 20 mei 2026 11:07 schreef superniger het volgende:
[..]
Jazeker.
De add-on koop je los van je premium abonnement. En je kan het ook los opzeggen. Het zijn 2 verschillende abonnementen.
quote:Deep Revenge (July 3)
Japanese drama Deep Revenge looks like a sleeper hit. Four years after young wife Nozomi is put into a coma due to a car crash, she wakes up to find that the baby she was carrying was born dead and her husband, Ryoichi, has already remarried. What initially seems like an accident is revealed to have been a twisted plan, and now she's out to make her ex and his new wife pay by getting plastic surgery and working as their housekeeper.
Zit te kijken opzettelijk slecht.quote:
quote:DC's "The People v. Gorilla Grodd" is officially set at HBO Max with Skyler Gisondo back as Jimmy Olsen and Jimmy Tatro playing Gorilla Grodd.
The logline reads: "A superintelligent ape (Tatro) is convicted of murdering his father, the King of Gorilla City. In an eight-part 'true' crime docuseries, the Daily Planet’s Jimmy Olsen (Gisondo) reopens the case, investigating whether Gorilla Grodd was wrongly convicted in one of Metropolis’ most famous murder trials."
"American Vandal" creators Tony Yacenda and Dan Perrault will serve as showrunners of the mockumentary series. The series will also star "Superman" actors Beck Bennett as Steve Lombard, Mikaela Hoover as Cat Grant, and Wendell Pierce as Perry White. Additional cast members include Mary Holland, Eduardo Franco, Arian Moayed, Andrew Leeds, and Tim Baltz.
https://x.com/Variety/status/2090858374925615326
paar euro weer erbij Enzo p/mquote:Op donderdag 3 september 2026 03:37 schreef superniger het volgende:
Zolang ze maar niet gaan fucken met mij HBO only abonnement.
Alsof ze de oude films hebben gebruikt en met AI andere gezichten en stemmen erin hebben geplakt.quote:Op woensdag 2 september 2026 17:53 schreef Discombobulate het volgende:
Trailer van Harry Potter is uit, maar ik kijk er niet bepaald naar uit.
quote:Op woensdag 2 september 2026 17:53 schreef Discombobulate het volgende:
Trailer van Harry Potter is uit, maar ik kijk er niet bepaald naar uit.
De volgende reactie op de trailer weet het aardig te omschrijven:quote:Op donderdag 3 september 2026 08:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alsof ze de oude films hebben gebruikt en met AI andere gezichten en stemmen erin hebben geplakt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |