Fox toch?quote:Op vrijdag 23 december 2022 20:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe komt het dat Chucky er niet op staat als serie?
Is toch van warner?
Met een VPN of Smart DNS kan je Doom Patrol via hbo max USA kijken.quote:Op zaterdag 24 december 2022 09:44 schreef Omega het volgende:
Doom Patrol bij HBO? Die staat nog op Prime, toch? Gaan de oude series ook over naar HBO?
Hier staan de 4 seizoenen van Doom Patrol gewoon op HBO max. Ik woon niet in Nederland maar wel vreemd dat het aanbod binnen de EU blijkbaar verschild.quote:Op zaterdag 24 december 2022 11:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Met een VPN of Smart DNS kan je Doom Patrol via hbo max USA kijken.
Prime heeft tevens alleen seizoen 1 en 2.
3 staat wel op de USA max en seizoen 4 is net begonnen.
Welk land woon jij?quote:Op zaterdag 24 december 2022 11:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier staan de 4 seizoenen van Doom Patrol gewoon op HBO max. Ik woon niet in Nederland maar wel vreemd dat het aanbod binnen de EU blijkbaar verschild.
Bijzonder!quote:[ afbeelding ] Op zaterdag 24 december 2022 13:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Portugal. Gewoon beschikbaar.
[ afbeelding ]
Ja, verbaast me ook. Dat er verschil zit in aanbod tussen de VS, EU en Azie bijvoorbeeld kan ik wel begrijpen. Maar binnen de EU, muv regionale series/films, vind ik wel opvallend.quote:
Die wil ik ook nog zien.quote:Op zondag 1 januari 2023 01:07 schreef Felixa het volgende:
Bizarre documentaire. Syndroom van Münchhausen by proxy, moord. Bi-zar...
Oh, even doorgeven aan m'n zus. Die heb ik er vanuit haar werk wel eens over horen praten, en dat klinkt inderdaad als niks anders dan ronduit bizarquote:Op zondag 1 januari 2023 01:07 schreef Felixa het volgende:
Oeh interessante zaak is dat!quote:Op zondag 1 januari 2023 01:07 schreef Felixa het volgende:
Jazekerquote:Op woensdag 4 januari 2023 14:33 schreef Sked het volgende:
[..]
S2 ook? Ik kon me er nog niet toe zetten om eraan te beginnen.
Ge-wel-dig, heeeeeeerlijk dit.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:00 schreef SEMTEX het volgende:
Gisteren op TV gezien, maar op HBO Max staat-ie permanent: Rundfunk: Jachterwachter. Ik heb er erg hard om moeten lachen
https://www.hbomax.com/nl(...)Y2EznwSx8jrCwwEAAAAV
[ afbeelding ]
Prima tip, deze zet ik zo even opquote:Op zondag 1 januari 2023 01:07 schreef Felixa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |