Oh das kut. Die serie is werkelijk heerlijkquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:14 schreef wolfrolf het volgende:
[ twitter ]
Verdomme Barry eindigt met seizoen 4
Geniale serie!quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ken Barry niet. Is dat leuk?
quote:Op zondag 26 februari 2023 23:43 schreef speknek het volgende:
Ik vond deel 1 van The White Lotus leuker, ookal was het beduidend meer cringe comedy, waar ik niet zo van houd. Maar alle verhaallijnen waren duidelijk aan elkaar en aan het mysterie gelinkt, dus dat escaleerde steeds wat meer. Bij seizoen 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik vond het ook een beetje irritant dat de verhaallijn van de hoofdkarakters (de twee stelletjes)Jawel joh, Haley Lu RichardsonSPOILER: niet klikken FelagundOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel nog steeds goed mee vermaakt.
Seizoen 1 had natuurlijk ook Sydney Sweeney en Alexandra Daddario, daar kan je moeilijk tegenop.
[..]
Mijn vrouw en ik zaten alleen maar ah ja zij is het lijk door zelfmoord omdat ze met hem getrouwd is.wat een leukerd is dat.
Geen tieten maar I'll allow it. In The Edge of Seventeen was ze ook al zo leuk. (doch niet zo leuk als Hailee Steinfeld)quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:22 schreef Funzel het volgende:
[..]
Jawel joh, Haley Lu Richardsonwat een leukerd is dat.
Als je op een PC bijv. NordVPN gebruikt kan je eenvoudig de HBO Max library van amerika bekijken, met je Nederlandse abonnement.quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:49 schreef KillerBee4ever het volgende:
@:wolfrolf: de content database van de USA is veeeel groter dan onze HBO, ik vind de 'hoge' abonnementsprijs daar dan ook wel verklaarbaar.
Ik zou ook best wat meer willen betalen voor meer content (wat mij betreft ook meer oudere content).
Daar zit ook een historische verklaring achter; HBO, als abonneezender, kostte ook altijd al ongeveer zo veel.quote:Op woensdag 8 maart 2023 @ 12:46 schreef wolfrolf het volgende:
Wel bizar hoor.. in de USA kost hbo max reclamevrij $15,99 per maand, kom ik aan met m'n ¤3,99 pm
Eens! In Columbus vond ik haar ook fantastisch.quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:17 schreef speknek het volgende:
[..]
Geen tieten maar I'll allow it. In The Edge of Seventeen was ze ook al zo leuk. (doch niet zo leuk als Hailee Steinfeld)
Blokkeren ze dat niet als ze dat zien?quote:Op woensdag 8 maart 2023 17:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als je op een PC bijv. NordVPN gebruikt kan je eenvoudig de HBO Max library van amerika bekijken, met je Nederlandse abonnement.
Nog geen probleem mee ondervonden, bij het gebruik van NordVPN.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Blokkeren ze dat niet als ze dat zien?
Ah, eens checken dan. Want Netflix blokkeert je account dan gewoon begreep ik.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nog geen probleem mee ondervonden, bij het gebruik van NordVPN.
Zo overdreven agressief als het arrogante netflix zijn de andere streaming diensten gelukkig niet.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ah, eens checken dan. Want Netflix blokkeert je account dan gewoon begreep ik.
Yes. Geweldige serie.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 16:26 schreef Soury het volgende:
Ik kwam ergens tegen hier op fok dat "The white Lotus" wel wat is. Nou ik vind het geweldigZwarte humor wel, en compleet verknipte karakters. Top
https://www.imdb.com/title/tt13406094/?ref_=nv_sr_srsg_1
Ongelofelijk hoe klein de terugkerende rol van David Rasche in die serie is, en dat al seizoenen lang. Top dat hij in die serie te zien, maar wat is zijn rol klein zeg. Als je in de afleveringen terugspoelt kun je hem amper vinden als je de aflevering niet eerder gezien hebt.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:33 schreef wolfrolf het volgende:
2 afleveringen diep in Succession, wat een topsjow!
... en kláárquote:Op woensdag 27 juli 2022 16:15 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Grappig, zojuist (door dit topic) besloten de gok te gaan wagen met ER.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |